×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Не віддають всю суму з депозита
1. Чому в вас помилка і дає замовляти суму в додатку, яку ви не видаєте?
2. Що робити якщо менш 300 доларів на рахунку? Чекати доки ви забажаєте віддати?
3. Запитав у підтримці де зможу зняти, кажуть такої інформації немає ходить по всім відділенням шукайте.
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Комментарии (3)
Шахрайство, не досконала система безпеки Приват
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Оплата з картки можлива за умови володіння даними картки, таких як СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, саме для цього розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За зверненням до підтримки банку може бути сформовано запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Спроба підвищення лімітів
Підкреслю, я не кредит беру, а хочу прозоро витратити власні офіційні накопичення!!!
В результаті я не став займатися процесом заради процесу, й оплатив як всі декількома частинами в різних банках.
Це означає лише те, що банк працює по штучно зарегульованим й недолугими схемам, без будь якого розуміння й бажання вирішити питання клієнта.
У відповідності до вимог, встановлених Законом України Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (далі Закон) та Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 №65, Банк зобов’язаний забезпечити всебічний аналіз та перевірку документів (інформації) про фінансові операції клієнтів Банку та відомостей про їх учасників.
Комментарии (2)
Самовольно списывают деньги с карты, насчитывают штрафы и не выполняют обещаний.
ПриватБанк без обьявления войны, без звонков и смс отправил заявление в суд о взыскании задолженности, при этом насчитал дополнительный штраф в размере: 2684 грн.
Штраф якобы за представление юристов и отправку дела в суд, он равняется сумме пошлины, которую банк заплатил, при подаче заявления.
Замечу что банк не имеет права во время войны насчитывать штрафы и пени согласно запрета НБУ.
Я узнал об этом через электронный суд, и очень рекомендую ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ ТАМ у кого есть проблемы с задолженностью перед банком.
Еще интересный момент банк просил рассмотреть дело по упрощенной процедуре и без моего присутствия, отправил в суд устаревший адрес, хотя я его актуализировал!, чтобы повестка ушла не туда.
Далее, я позвонил в ПриватБанк и мне предложили заплатить сумму долга, при этом мы договорились об списании штрафа.
Я в следующем месяце, до первого заседания суда! полностью закрыл кредитную карту, позвонил в банк и попросил чтобы мне списали штраф.
Банк создал заявку, через 10 дней, я перезваниваю у узнаю что есть решение по делу, штраф списан и я могу пользоваться картой.
На следующий день перевожу туда денежку и в этот же момент ПриватБанк списывает с меня сумму штрафа!
Звоню в банк, мне говорят что создают новую заявку и рассмотр XXXXX ДО 45 ДНЕЙ!!!
Как так? Это же обман чистой воды!
Сегодня обратно приходит сообщение о реструктуризации с просьбой уплатить 0.01??? Какой реструктуризации? Я же полностью все оплатил… Написал в чат и мне обратно создали заявку…
Звоню в ПриватБанк, но мне уже не отвечает оператор, ВОЗМОЖНО ЗАБЛОКИРОВАЛИ, а тупо посылает в чат!
Надеюсь мой отзыв будет полезным, тем у кого есть проблемма с задолженностью перед ПриватБанком!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
В данный момент у меня нету претензий к банку, все мои просьбы выполнены.
Спасибо за быстрое рассмотрение и решение возникшей проблеммы!
Комментарии (1)
Оформлення карти по довіреності
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись в ситуації.
Написать комментарий
БАНКОМАТ НЕ ВИДАВ ГРОШІ, АЛЕ З РАХУНКУ СПИСАВ
Дуже радже не користуватися полугами Приватбанку, ні картками, ні банкоматами, адже такі випадки непоодинокі, а истематичні. Я не впевнена що кошти взагалі повернуть.
Що ви порадите? Як поводитися в такій ситуації? Які шанси вигррати суд? Де тепер взяти кошти, адже як я і говорила кошти потрібні на лікування, похід до стоматолога.
За два дні до цього в Кременчці жінці, яка знімала кошти переді мною, також банкомат приватбанку з \їхньої ж карти готівку не видав, а кошти списав. Такщо думайте перед тим як коритуватися послгами Приватбанку.
Чому Приватбанк нараховує відсотки по кредиту, а не платить компенсації клієнтам за затримку їхніх коштів? Чому потрібно чекати аж 14!!! Днів? Що робити в такий час коли останні кошти забрали. Такщо ніхто не застрахований від цього. В мене ненмає лів щоб описати злість, відчай, біль, дуушевні страждання… ще раз повторюся, не користуйтеся будь якими послугами Приватбанку, якщо не хочите опинитися на моєму місці в такий складний час!!!
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
Комментарии (3)
Обман банку по Доступна іпотека
В 2021 році між мною та ПАТ КБ приватбанк було укладено договір іпотечного кредитування, що було включено до Програми Державної підтримки «Доступна іпотека 7%».
Рішення про видачу кредиту, про відповідність умовам програми було прийнято приватбанком. Окрім цього перевірку площі предмету іпотеки (квартири) та оцінку було проведено «незалежним» суб'єктом оціночної діяльності, акредитованим в ПАТ КБ приватбанк (тобто їхня людина) без виїзду на місце.
Отже представником ПАТ КБ приватбанк було озвучено, що немає потреби щось додатково перевіряти оскільки предмет іпотеки!!! повністю задовільняє умовам Порядку та Програми!!!
Майже рік ми сплачували кредит і все було добре. Ніяких затримок з нашого боку. Аж раптом банк надіслав дивне повідомлення про те, що у нас є заборгованість.
Виявилося, що наша квартира не відповідає умовам участі в програмі, бо площа більша на 1,7 кв.м. і наш кредит виключили з програми.
І фонду, і банку в цьому випадку плювати, що рішення про кредит приймали не ми, а вони. Що вони навіть не перевіряли дійсну площу квартири, бо їх «незалежний» експерт керується папірцями і отримує гроші не за експертизу квартири, а за копіювання даних з одного папірця в інший.
Тобто Фонд, який включив наш кредит в програму «Доступна іпотека 7%» вирішив виключити наш кредит з програми і винними залишились не співробітники банку, які погодили і надали цей кредит, а ми, які надали абсолютно всі документи, всі довідки та заяви (всі ці документи є в наявності). Чому кінцева відповідальність лежить не на фінансовій установі, яка видала кредит з включенням до програми «Доступна іпотека», а на нас, простих людях, лікарях, які збирали кошти усе життя, щоб нарешті купити квартиру?
Окрім величезного боргу, який приватбанк тепер самостійно списує з мого рахунку щомісяця (бо фонд забрав у них компенсацію майже через рік після того, як кредит було видано) є ще інші дивні борги:
приватбанк повідомляє про необхідність відшкодувати Банку витрати по сплаті податків до бюджету, що були сплачені Банком при поверненні Фонду Розвитку Підприємництва суми 35 тис грн. неправомірно отриманої підтримки, компенсованої Фондом.
Уявляєте? Це ми отримали неправомірну вигоду! Це саме ми, а не банк собі видали кредит, включили його в програму «Доступна іпотека» і забрали собі на рахунок 35 тис.грн.
Ми б не брали цей кредит в приватбанку, якби приватбанк прийняв рішення, що квартира не відповідає вимогам. Але вони вирішили, що відповідає! НЕ МИ!
!!! Будь ласка, відпишіться ті, у кого сталося щось подібне. Давайте будемо боротися з приватбанком, з цими шахраями, які наживаються на простих людях і не несуть жодної відповідальності за свої помилки.
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ідентифікувати вас та перевірити інформацію за ситуацією. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти.
Комментарии (9)
1000 грн банк залишив собі
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу. Повернення коштів в такій ситуації здійснюється саме на картку ПриватБанку для того, щоб ми могли впевнитись, що гроші повернуться саме тому, хто вносив їх в термінал. Відкриття картки не займає багато часу і є безкоштовним. Закриття картки, якщо ви не захочете нею користуватись в подальшому, можливе в пару кліків черех особистий кабінет Приват24.
Комментарии (5)
Як прожити без зарплати до нового місяця?
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. Оплата з картки через сторонній сайт/сервіс можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки, що вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику.
За правилами міжнародної платіжної системи, операції проведені з додатковим підтвердженням за допомогою (3D Secure) підтвердження кодом з смс або пуш повідомлення в мобільному додатку не підлягають оскарженню, як шахрайські. Підтвердження оплати за допомогою 3D Secure вимагає наявності доступу до фінансового номеру клієнта, що не виключає необхідність перед тим ввести дані картки для оплати. Радимо перевірити чи ніхто з третіх осіб не має доступу до ваших карток та телефону.
Комментарии (1)
Блокуваня кредитної картки онкохворій пенсіонерці за вигаданими причинами.
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження. При прийнятті банком рішення про його скасування, мати будете додатково сповіщена по SMS.
Комментарии (4)
***
Знайомий попросив оплатити за нього податок та ЄСВ так як він закордоном і немає змоги оплатити особисто.
Я не являють клієнтом ПриватБанка і вони відмовлялись приймати в мене платежі. Але знайомий клієнт ПриватБанка тому платежі прийняли з набутими «пиками».
Виявляється якщо ти не клієнт цього допотопного ПриватБанка в тебе немає жодних прав — ти ніхто. Якщо в тебе немає карти ПриватБанка або ти не клієнт ПриватБанка в тебе не приймають платежі.
Ау — хто Вам дав право ділити людей на своїх та чужих?
Але на цьому пригоди не закінчились …
Вони 6 разів телефонували мені щоб «впарити» свою допотопну карту ПриватБанка яку я не маю бажання отримувати і нікому не раджу цього робити.
Висновок.
ПриватБанка — це ДНО!!!
Не користуйтесь послугами ПриватБанка.
Не ходіть до них та не залишайте там свої кошти
Ідентифікація клієнтів за касовими операціями (в національній та іноземній валюті) на суму рівну і вище 5 000 грн проводиться на підставі Закону України 361 «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким встановлюються вимоги щодо супроводження прибуткових операцій готівкою від 5 000 грн інформацією про платника та отримувача. Для цього не обов'язково мати картку, та необхідно бути ідентифікованим в банку.
Комментарии (23)
ПриватБанк 7 рік відмовляється повертати депозит 86-річної Зої Пивоварової
В той час, як жінка важко хворіє і гроші прямо зараз потрібні їй на лікування, «ПриватБанк», без її відома, в порушення закону, «передає» її депозит якійсь фінансовій структурі без ліцензії. Що фактично означає пограбування і відмову у поверненні депозиту, бо ніхто ці гроші не збирається їй віддавати. Такі дії мають ознаки корупції, а про грубе порушення Конституції України годі вже й казати.
Наразі «ПриватБанк» стверджує, що він самовільно, без згоди власника грошей, перерахував депозитні гроші клієнтки невідомій фінансовій компанії, у якої до того ж була анульована ліцензія!!!
При цьому, судячи з позиції та відповідей юрвідділу, «ПриватБанк» вважає, що такі дії з клієнтськими грошима для них є нормою!
Судячи з тих фактів, які є по цій справі, тут явні ознаки шахрайство, зловживання службовим становищем та злочинна змова топ-менеджменту банку. А ще — приклад для інших банків, які можуть побачити, що за неповернення депозиту клієнту їм нічого не буде. І це може розвалити банківську систему в Україні, що під час військового стану можна розцінювати як державну зраду і саботаж.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ви завжди можете направити офіційний запит в банк на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
Комментарии (7)
Відмовили в обслуговуванні в окремій касі
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (5)
Фінмониторінг невіддає свіфт платіж
Банк відправника знаходиться у сполученних штатах америки. Але приватбанк вирішив заблокувати останній платіж, без будьякої нотифікації до мене чи до відправника, я просто чекав платіж більше тижня, та вирішив звернутись у підтримку, и там мені повідомили фінмониторінг приватбанку заблокував платіж. Просять паспорт відправника, він звісно мені ні яких паспортів не надаст. Ніхто не может мені чітко сказати що сталося, у чому проблема. Коли грощі будуть розблокованні?
Ніхто мені нічого не каже, що з відправником, и що з ним може бути не так у ЗША?
Прошу розібратись у цієї ситуаціі.
Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу і зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Це ж стосується отримання грошових переказів. Банк неухильно дотримується вимог законодавства та регулятора, відповідно до яких і здійснює фінансовий моніторинг. Для отримання переказу необхідно надати один з перелічених вам документів. Відправник може повернути цей переказ.
Комментарии (15)
Сняли 3USD на благотворительность,без моего согласия.
Что это??? Как? Без моего ведома, без подтвержения, без вообще ничего, еще и ночью.Чат не отвечает, карту заблокировала в приложении.Ожидаю от ПриватБанка обьяснений и возврата средств.Я и так в декрете, еще и последнее забирают:(
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Виходячи з описаної вами ситуації, дані до рук шахраїв могли потрапити саме через фішинговий сайт.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. Щоб таких ситуацій не ставалось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Комментарии (2)
Виплата пенсії не повному обсязі
Зважаючи на те, що мова йде про картку іншого клієнта, із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію персонального характеру у даному відгуці за зверненням третіх осіб. В підтримці наші колеги можуть ідентифікувати власника картки при його зверненні, щоб надати йому консультацію. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в приватних повідомленнях.
Комментарии (3)
Недоброзичливе відношення
Ми приносимо свої вибачення за дану ситуацію та за слова співробітника відділення. Будемо дуже вдячні, якщо надасте зворотній зв'язок в приватних повідомленнях, де ми звернулись до вас і запросили деяку додаткову інформацію, що дасть нам змогу провести перевірку за ситуацією.
Написать комментарий
Приват банк
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Також зазначимо, що за допомогою віддалених каналів, як то Приват24, ТСО чи банкомати є можливість провести велику кількість операцій, щоб не витрачати час на візит до відділення.
Написать комментарий
Отписки
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Наразі питання вже в роботі у профільних фахівців. Наші колеги зв'яжуться з вами за резульатом його вирішення.
Комментарии (3)
кредитування відгук
Дозвольте звернути вашу увагу, що за тарифами картки передбачена можливість користуватись кредитними коштами і не платити відсотків за користування ними. Це називається пільговий період. Щоб карта не виходила з пільги достатньо до 25-го числа поточного місяця внести на неї суму трат за попередній місяць, яка відображається в Приват24.
Внесення мінімального платежу дає змогу проводити погашення не порушуючи кредитні зобов'язання перед банком і не виходити на прострочення, умовами договору при цьому передбачено нарахування відсотків за користування кредитним лімітом.
Стаючи клієнтом банку чи при оформленні картки клієнт підписує анкету-заяву про приєднання до умов та правил надання банківських послуг. Умови та правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст.634 Цивільного кодексу України.
Обслуговування клієнта відбувається відповідно до актуальних умов та правил надання банківських послуг, що розміщені у відкритому доступі на сайті банку https://privatbank.ua/terms. На сторінці з умовами та правилами надання банківських послуг є архів попередніх версій договору з яким ви можете ознайомитись і переглянути умови і відсоткові ставки по картці Універсальна, які діяли в той чи інший момент часу.
В пункті 1.1.5. про зміну та доповнення умов та правил надання банківських послуг зазначено:
п.п. 1.1.5.1. Зміни та доповнення до цього Договору вносяться Банком в односторонньому порядку у випадках, не заборонених чинним законодавством України, шляхом його розміщення на цьому сайті у новій редакції.
п.п. 1.1.5.2. Продовження користування Клієнтом послугами Банку після дати публікації на цьому сайті Умов та Правил надання банківських послуг у новій редакції є фактом надання Клієнтом згоди на зміни та доповнення до Договору та їх погодженням шляхом мовчазної згоди.
Комментарии (2)