Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Павло Донцов 23 июля 2023, 23:07
Почав більш активно користуватися приватом (бо є багато гарних ідей). Виникла проблема, що карта саме від привата в Гугл гаманці через деякий час перестає працювати при оплаті в магазині. Тобто пише про перевищення якогось ліміту і більше не працює взагалі, навіть через декілька днів. Перший раз порадили просто видалити і ще раз додати. Спрацювало, але через невеликий проміжок сталося те ж саме. На цей раз мене послали зв’язатися з Візою, типу це вони, це їхні лімити. Дивно, але ок, я зв’язався з Візою, і мені відповіли, що вони не зберігають транзакцій і ніяких персональних лімітів не мають, тому якщо банк вважає, що це щось з ними, то нехай робить запит сам. Я передав це в чаті підтримки. Приват сказав, що так, це мабуть проблема Гугл гаманця, і щоб я зв’язався з ними. Ну ок, зв’язався з ними і вони сказали, що ніякий обмежень з їх сторони немає. Що всі мої карти працюють без проблем і тільки від приватна є відмова. Тобто як пояснили відмова в транзакції була зі сторони банку. Я всю цю відповідь знову кинув в чат привата. Після чого все заглохло, знов порада видалити картку з гаманці! І типу це не їх проблема. Я просив створити тікет на програмістів, бо це не нормально, нехай вони перевірять по логах в чому проблема. Але оператор щось буряка і говорив одне, що це не у них проблема. А у кого тоді? Я вже сам з усіма зв’язався! Не ви! А я сам! І всі сказали, що це не у них. І це очевидно проблема не у них, бо вони не мають подібних персональних лімітів! Я просив надати мені іншого оператора і так далі. Але той оператор тупо повторював одне… Тобто банк тупо кинув мене сам на сам з проблемою і ніяких методів вирішити не надав… І я реально вже шкодую, що завів х суму своїх доходів в цей банк. Бо якщо виникають реальні проблему, прорватися через некваліфікованих операторів і вирішити проблему неможливо. Мабуть буду потрохи виводити гроші, бо якщо буде більш серйозна проблема, то можна її і не вирішити…
Приватбанк
Ответ банка
24 июля 2023, 11:30
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію. З боку Банку обмежень на проведення даної операції немає.
icatcatcat 23 июля 2023, 21:37
Мені на мою картку переводили гроші із привату і завдяки «надійності» приват банку з мене були списані ці кошти. Далі у хронологічному порядку:
>14:21:01 із карти привату на мою зайшли гроші (сума не велика, 600грн)
>14:28:01 на мою карту поступив відхилений платіж на суму 600грн
>23:59:59 із карти було списання -600грн підписане «P24 CR MD UA|DNIPRO|DNIPRO| UA» списання пройшло без підтвердження платежу із мого боку, просто гроші зникли і усе.
Важлива інформація: данні моєї картки відомі тільки мені, у людини котра переводила гроші був тільки номер картки, ані дати на картці ані CVV коду я нікому і ніколи не передавав!
Далі я звернувся із проблемою у службу підтримки мого банку, від них я почув тільки що мені повернуть кошти але головного я не дізнався. А саме: як так сталося? і що робити щоб таке не повторилося у майбутньому?
Можливо сам приват банк захоче відповісти на ці питання? Бо суми по карті проходять різні і я дуже не хочу щоб таке повторилося із більш вагомою сумою!
Приватбанк
Ответ банка
24 июля 2023, 10:19
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Smerttt 23 июля 2023, 17:02
Моя дружина, звернулася у відділення щоб замінити карту поскільки закінчувався срок дії, менеджер побачила в неї на карті універсальні кошти і давай впаріювати депозити.Коли дружина прийшла додому ми затефонували на гарячу лінію і розповіли що нам ці кошти що на карті на потрібно буде використати в будь-який момент і запитали який депозит на такому випадку підійде. Нам радять депозит стандарт і приват вклад, але акцентують увагу на депозиті стандарт, мотивуючи тим що якщо кошти пролежать хочаб місяць, то вони перерахуються по відсотковий ставці 9%, але виявилось що за умовами договору це буде 0,01%. Ми телефонуємо ще раз і виявляється що це так. ОДИН БАНК, НО ДВА ОРІЗНІ РЕРАТОРИ надають різну консультацію. Ми в такому випадку відкриваємо приват вклад під 2,5% і в нас списує комісію 2500 грн. Виявляється щоб перевести кошти с карти на депозитний рахунок 1% комісії, нам про такі умови не повідомив ні один оператор,і при переказі коштів цю комісію не вибиває так як це відбувається при других операціях де є комісія, тольки коли кошти перебували ми побачили що у нас минус 2500грн, наголошую ми повідомляли нам кошти будуть потрібно в будь-який день і як виявилось при таких умовах нам депозит ні один не підхотить. Ми на наступний день хочемо зв’язатись зоператором, а нас переводять в чат онлайн, а там просто клеять дурня що ми не розуміємо вашого питання, я телефоную з іншого номера, мені кажуть тільки з фінасого номера ми можемо вам допомогти, або пишіть на службу підтримки другого варіанта не має і так мені сказало операторів 5, але ніхто не сказав що я можу поміняти фінансовий номер на другий. Фіксували скарги але кошти по комісії повернути ніхто не повернув. Ми вам 250000 на депозит н 4 місяці будь-ласка, тільки виправте помилку своїх консультантів ні кладіть на 4 і ви відієбите свої 2500грн які втратили за 1 секунду щей заробите. При цьому менеджер у відділенні сказав що такий випадок уже був місяць назад і кошти не повернули і жіночка яка стояла біля каси яка стояла в черзі також сказала що попалася на цю комісію виявляється банк ошукав таким чином багато людей. А тепер питання, за що ми воюємо щоб наших близьких так дурили і розводили на кошти я вернусь через пару місяців у ваш банк зі зброєю в руках, тільки вже з людьми які відгукнуться яких ви ошукали і ви аферюги будете спасати свої шкури, справедливість буде ми за неї боримся і відповідальність також має бути.
Приватбанк
Ответ банка
23 июля 2023, 18:33
Вітаємо.
Ми дуже засмучені тим, що у вас склалося таке враження.
На етапі оформлення вкладу, при обранні кредитної картки, на екрані відображається інформація:
«Для поповнення доступні лише власні кошти.
Комісія за поповнення з цієї картки становить 1% від суми».
Olgako19 22 июля 2023, 23:46
Банк розірвав зі мною договір. Через офіційний запит на канцелярію я дізналася що банк надсилав мені листа укрпоштою з вимогою надати якусь інформацію. На моє знов офіційне звернення надіслати мені того листа на електронну пошту щоб я могла надати відповідь банк офіційно сказав що нічого мені надавати не буде. Ось і вся клієнтоорієнтованість.
Приватбанк
Ответ банка
23 июля 2023, 10:58
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Проблема решена
lanatkach73 22 июля 2023, 22:27
Нічого крім проблем-це про Приват.Щомісяця
одна і та ж проблема, другий рік поспіль.Я тимчасово переміщена особа, мешкаю і працюю в Словаччині У приват 24додала свою карту Uni Credit, для переказу коштів через сайт на карту Привату (золота універсальна), але не все то золото, що так зветься.Банк пропускає декілька переказів, а далі починає видавати Помилка, операція скасована банком з метою безпеки.І вже ні через які інші сервіси переказ на карту не надходить.Раніше хоч були деякі толкові оператори і допомагали вирішувати цю проблему, а зараз — катастрофа.Некомпетентні, де їх набрали історія замовчує Відповідь одна-винні і Uni Credit,і інші сервіси,і хто завгодно, але не Приват, карта активна, а що перекази не зараховуються, так ідіть в Uni Credit, а що Uni Credit підтверджує перекази, а Приват їх скасовує, то все одно винен хто завгодно, але не Приват, А вчора, при зверненні до служби техпідтримки, телефоном з-за кордону, голосовий помічник Яна порадила скористатись терміналом, я вже всю Словаччину оббігала, але терміналів Привату тут нема, чи вони цього не знають, як вирішити проблему не знають несуть тільки якийсь брєд, що банк тут не при справі. І неможна навіть домогтися щоб склали заявку до техвідділу, як це робили обізнані фахівці і проблема на якийсь час вирішувалась.А зараз повне дно!!!
Приватбанк
Ответ банка
23 июля 2023, 11:46
Вітаємо.
Перепрошуємо за ці незручності. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково проводимо з метою недопущення різного роду ризиків. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб допомогти розібратись.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олег Кам\'янський 21 июля 2023, 23:56
Доброго дня, знімав кошти у терміналі Приватбанку, кошти залишились у терміналі у зв’язку з технічними неможливостями терміналу.Подав у свій банк, заявуна повернення коштів.Минуло 45 днів, термін який є регламентований .І з цього виникає таке питання, чи можу я подати в суд чи у інші правоохоронні органи на незаконно присвоїнні кошти.
Приватбанк
Ответ банка
22 июля 2023, 10:01
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, аби перевірити стан розгляду вашого питання.
Проблема решена
Oresst 21 июля 2023, 14:40
Шановні представники ПриватБанку,
Ви закрили мій рахунок без будь-якого попередження. Я дуже розчарований таким ставленням до своїх клієнтів. 02.06.23р я не зміг зайти в Приват24, телефоную в підтримку і мені кажуть «ваша карта в блоці», на питання чому, мені кажуть що не знають і очікувати 14 днів. Через 2 тижні я отримую лист про розрив договору. В цей же день (16.06.23р) я пишу листа в Канцелярію, детально описую ситуацію по рахунку, пишу що готовий надати інформацію по абсолютно кожному платежу і прошу переглянути рішення. Очікую і сьогодні(21.07.23р) отримав відповідь на ел пошту, що рішення змінено не буде і пояснювати мені ніхто нічого не зобов’язаний. Так, це ваше право. А моє не терпіти цього мовчки.

Вам ніколи не потрібно було додаткових документів, і ваші співробітники завжди стверджували, що мої операції не становлять ризику для банку. Ви розповідали мені одне, але робили зовсім інше. Замість того, щоб бути прозорими та попередити про будь-які потенційні проблеми з моїм рахунком, ви просто вирішили розірвати договір без будь-якого пояснення чи можливості виправлення ситуації.
Протягом двох місяців, червень і липень, я не отримував свою пенсію по інвалідності (у мене СМА), та не маю доступу до своїх фінансових коштів. Ви забрали моє право на власні гроші без будь-якого попередження чи обґрунтування, тим самим поставивши мене у складну життєву ситуацію. Ваше відношення до мене, як відданого клієнта, є жахливим та несправедливим. Я завжди був лояльним та відповідальним клієнтом вашого банку на протязі багатьох років.

Ваше ставлення до мене у цій ситуації порушує мої права як споживача, а також підриває довіру громадян до фінансових установ. Тому я збираюся звернутися до інших відповідних органів та правових інстанцій для захисту своїх прав. Я не бажав, щоб дійшло до таких заходів, але ваша бездіяльність та нечесні дії вимагають рішучості.
Приватбанк
Ответ банка
24 июля 2023, 12:51
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб допомогти розібратись в ситуації.
Valentyn Moroz 21 июля 2023, 14:32
Мені відмовляють в обслуговуванні без пояснень і це вже триває другий рік
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2023, 15:24
Вітаємо. В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
igor1978 21 июля 2023, 10:12
Сегодня звонок с этого номера был +380567976010 что-то часто кто-то не правильно вводит. Не находите?!.. Меры примите, звонят от имени вашего банка!!!
Видел ваш ответ по такомуже отзыву. Примите меры!!!
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2023, 10:33
Вітаємо. Вже спілкуємось з вами у особистих повідомленнях, для того, щоб допомогти розібратись у ситуації.
Romanku 20 июля 2023, 21:51
Декілька разів зв’язувався зі службою підтримки в мобільному додатку Приват24, з третьої спроби оператор зареєстрував моє звернення #56189505.
Суть звернення була наступна:
— в мобільному додатку при наявності у фізичної картки МС для виплат зеленого кольору вона хображена синім відтінком і навпаки у фізичної картки Віза синій колір, а в мобільному додатку вона якраз зелена (хоча зеленою має бути МС). По факту розробники додатку переплутали шлях в коді до зображення карток.
Га мою вимогу створити тікет до команди розробників щоб це пофіксили, оператор попросив фото моєї картки щоб впенитися що вона зелена, зареєстрував заявку і через 5хв з моменту реєстрації звернення вже було закритим з пропозицією вибрати дизайн з наявних у додатку.
Я ж розумію, що команда розробників взяла б цю задачу максимум в наступний спринт і це зайняло б від двох тижнів до наступного релізу додатку, але ПриватБанку все одно, типу я нічого не зрозумію тому і 5хв на розгляд досить (прівєт оператори Владислав і Максим).
Якщо вже є ігнорування в таких елементарних задачах, то яка надія справді на співпрацю в подальшому, а моє наступне фото буде з підписанням заяви на закриття рахунку, відкрию собі Моно.
«ПриватБанк — беремо і НЕ робимо»
Приватбанк
Ответ банка
21 июля 2023, 15:43
Вітаємо. За вказаним питанням було проведено перевірку та надано рекомендації під час проведення з вами зворотного зв'язку. У випадку появи можливості вибору дизайну карток у Приват24 відповідно вказаним у відгуку кольорам Банк проінформує про це клієнтів додатково.
Заказывала через приват24 доллары. Всегда привозили нового образца, в хорошем состоянии. В этот раз сделала заказ. Кассир выдала мне 400 хорошие, и 300 старого образца, заломленные и страшнючие.
Я, конечно, всё понимаю. Но снимите тогда комиссию за перевод на карту. За что я плачу 2% с каждого перевода? Чтобы мне подпихивали при снятии «на тобі боже, шо мені негоже?»
Или это вина кассира и она специально мне такие выдала? Потому что всегда мне выдавали хорошими купюрами. А в этот раз часть денег — использованная туалетная бумага.
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2023, 19:22
Вітаємо.
Всі купюри проходять перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. В той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
dmoran 20 июля 2023, 16:13
Раніше був досить не поганий банк, а тепер просто жах. Чи то у Вас керівництво помінялось чи то вибачте на слово «зажралися». Комісія мабуть найбільша серед всіх інших банків. Часто телефонують уточнюють інформацію, блокують оплати в інтернеті, служба пітримки не компететна, до персонального менеджера дозвонитись неможливою Дозволяють іншим компаніям списувати кошти з рахунку навіть якщо оплата в інтернеті вимкнена (наприклад sweet.tv, megogo і т.д…договорняки!!!). Пишуть скрізь щоб підримували ЗСУ, а самі навіть комісію знизити не то, що прибрати не можуть!!! За банальний перевод в 20 грн. 5 грн. комісії і це з початку війни!!! Жах. Тепер намагаюсь не тримати кошти в цьому банку. А за наявності переводити на рахунки інших банків.
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2023, 17:16
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка.
Що стосується тарифів — ця інформація є публічною і доступна на офіційному сайті. З початком війни більшість тарифів було знижено або прибрано. Та часткове повернення комісій необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану:
https://privatbank.ua/help
Стосовно підписок на сторонніх інтернет-ресурсах — при активації підписки вами дається згода на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті.
Щодо зауваження про компетентність служби підтримки, обов'язково розберемося в ситуації — додатково написали вам в приватні повідомлення для уточнення деталей.
Проблема решена
VadimAsia 20 июля 2023, 10:48
Отделение по адресу: Киев, ул. Борщаговская, 128
Питання: Закрити картку та рахунок.
Банк:
1. У відділенні — Не можемо, треба через застосунок П24
2. Застосунок П24- Не можемо сталась технічна проблема
3. Служба підтримки 3700- Не можемо немає вільних операторів
Питання до представників Банку. Як закрити картку та рахунок?
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2023, 11:23
Вітаємо.
Наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації.
Проблема решена
OlenaChe62 19 июля 2023, 21:24
Намагалася перевести кошти з однієї власної карти на іншу через Приват24. Згідно з новою політикою, банки тепер запитують авторизацію користувача навіть якщо йдеться про переведення коштів між власними рахунками. Мені було запропоновано зателефонувати на 3700 і пройти авторизацію по телефону. Голосовий помічник Привату — Яна (штучний інтелект) не розпізнала мої дані, повідомивши що та інформація, яку озвучила я (клієнт Привату вже багато років) і та, що є в системі — не збігаються. Моментально мій номер телефона був видалений з системи як мій фінансовий і, як результат, заблоковано вхід до Приват24. Намагалася написати в чат Привату24, але з оператором з'єднують тільки авторизованих користувачів. Для всіх інших — нескінченний «спілкування» з чат-ботами — оберіть зі списку базових питань і отримайте базову відповідь. По телефону, знову ж таки, голосовий помічник Яна не переключає на оператора, бо не розпізнає базові голосові команди. Це проблема штучного інтелекту та програмування (не переключати на людину-оператора) у більшості установ у деяких країнах (не тільки в Україні) які не бажають спілкуватися з клієнтами. Основне питання — як надалі користуватися послугами Привату, якщо їх голосові та інші ШІ помічники будуть при кожній операції невірно розшифровувати названі дані — блокувати телефони і доступ до послуг? Наразі я працюю і не можу фізично вибратись до фінансової установи для того, щоб розібратися у тому, що сталося. Отримати допомогу он-лайн для мене така опція не працює, завдячуючи цим ШІ. Мені б хотілося поговорити з живою людиною з технічної підтримки ПриватБанку для отримання роз’яснень. А також хотілося б, щоб надалі штучний інтелект було вилучено як елемент при авторизації клієнтів, якщо програмування не дозволяє якісно розпізнавати людську мову.
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2023, 10:19
Вітаємо.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Проблема решена
Rikas2020 19 июля 2023, 20:09
Мною був зроблений переказ на 7000 грн, на карту Ощаду, при цьому я помилився в одній цифрі при переказі в Приват24, звернувся у відділення, але там робити не знали що і при менеджері звонив до оператора, він повідомив що карта ощадна то в ощад і йдіть, ми нічим не допоможемо. Звернувся в Ощад, а там повідомили що гроші з інших банків без претензій не повертаємо, номер і пошту відділу претензій не дамо, звертайтесь в Приват, хай вони ініціюють запрос на повернення. Якесь замкнуте коло, виходить, що треба йти до поліції і писати скаргу, щоб зрушити ситуацію з місця. Не вірю що в країні я перший з такою ситуацією.
Приватбанк
Ответ банка
20 июля 2023, 10:02
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Проблема решена
annedilko05 19 июля 2023, 14:45
Мав 3 впровадження на блокування рахунків. Після погашення боргу блокування по 2 провадженням було знято протягом 1−2 днів після отримання постанови від юстиції, через електронний документообіг. А ось останнє, не можуть зняти вже майже 2 неділі. То вони не отримали в єлектронному вигляді, так як попередні, то вони вже після відправки постанови в паперовому вигляді з печатками листом поштою, не приймають його, на момент написання відгуку вже 3ій день, і рекомендують чекати до 21.07 включно.
Приватбанк
Ответ банка
19 июля 2023, 16:04
Вітаємо.
Після того, як лист надійде в банк, арешт буде знято протягом 1-3 днів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
new4569 19 июля 2023, 11:54
На позапрошлой неделе банк заблокировал мне карту. Чат поддержки сообщил, что так как карту задействовали мошенники. И предлагали ждать, когда сотрудник банка свяжется
Подождав несколько дней, я оставил отзыв тут. Только после этого со мной связался сотрудник банка и разблокировал карту
Но в тот же день, при попытке перевода с карты, банк снова ее ограничил
Сотрудник банка снял и это ограничение, сообщив, что заблокировано из-за той же, уже решённой, причины
Потом мне удалось совершить перевод, но для этого пришлось фотографироваться на сайте банка
При следующем переводе снова запросило сделать фото, сделал, но не разобравшись не дождался, пока фото обработают на сайте.
Как результат, карту снова заблокировали
Но уже прошло 4 дня, а банк не связывается.
Пошел в отделение, но там сказали, что не могут разблокировать. Отправили в чат, а там пишется: ждите, пока сотрудник с вами свяжется
Свяжитесь уже со мной!
Приватбанк
Ответ банка
19 июля 2023, 12:43
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ansil 18 июля 2023, 22:00
Трохи смішна ситуація:

Зробив інтернет картку для реєстрації на таких ресурсах як AWS та Oracle Cloud (хмарні провайдери) де при реєстрації з рахунку знімають та миттєво повертають 1$ для верифікації. З Oracle Cloud все прошло без єдиної проблеми але пізніше (через декілька днів) з AWS картку «Обмежили». В мобільному додатку Privat24 запропонували розблокувати цю інтернет картку відповівши на стандартні запитання такі як «Ф.І.О, адреса, чи підтверджуєте що це Ви і т.д.» на що я все відповів але останнім кроком потрібно зробити СЕЛФІ з документом та надіслати їм. Nani?! А навіщо тоді були ті кроки секьюрності щоб вберегти мене від злоумисників та зберегти мої кошти (цілий доллар…)?! Більш принципово вирішив не робити цього.
На наступний день намагався зв’язатися з оператором в онлайн чатах підтримки, де бот взагалі не пропускає. Ти йому про зв’зок з оператором, а він тобі теми на вибір. Короче, ховайся в жито, а не підтримка. Написав листа на help@pb.ua, розписав ситуацію, прикріпив скріни на що вони відповіли: «Зв'яжіться з оператором в онлайн чаті. Вони також мають право запросити у вас фото або відеодзвінок.» Ще короче, з горе навпіл зв’язався з оператором в чаті де в кінці запросили ВІДЕО ДЗВІНОК для підтвердження моєї особистості мотивуючи це тим, що вони дуже хочуть захистити кошти клієнтів (нагадую про 1$). Ну хай буде заблокована картка вічно, мені то що… З AWS та Oracle я всі питання вирішив, переніс біллінг на картку моно за 5 хвилин максимум.

Я трохи прочитав інші відгуки і моя НЕпроблема взагалі сміхотворна. Схоже привату взагалі начхати на репутацію та оцінки від клієнтів. Прикро, але колись був просто ТОП банк.
Приватбанк
Ответ банка
19 июля 2023, 9:10
Вітаємо.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yliia1984 18 июля 2023, 18:56
Дуже зла на цей банк.Арештував зарплатну карту чоловіка, який до речі в ЗСУ на передовій і який являється багатодітним батьком.До речі не законно, на основі виконавчого напису натаріуса по кредитному договору який не засвідчено нотаріально, що заборонено чинним законодавством (через кредит МФО узятий 4 роки назад на смішну суму), лишивши сім'ю з чотирма не повнолітніми дітьми без доходу.Він же вас захищає там від русні, в вас совість є? Чи в вас з Мфошками договорняк? Я звісно підключу адвоката, але вам це так не залишу і подам скаргу.І свою карту теж закрию, не хочу мати більше з вами справ.
Приватбанк
Ответ банка
18 июля 2023, 19:51
Вітаємо. Звертаємось до вам у особисті повідомлення для того, щоб уточнити контактний номер телефону вашого чоловіка та деталі ситуації.
DmytroDnepr 18 июля 2023, 16:27
Отделение по адресу: Днепр, ул. Набережная Победы, 78
Много лет пользуюсь банком, в принципе особых проблем с ним не было. Сейчас в перешел на другие банки — к сожалению тарифы на пополнение карт и переводы на карты других банков у Привата далеко не лучшие на рынке. Из странного — не понятно почему после долгих лет использования карт с NFC вернулись на выдачу дешевых карт без NFC и вообще без чипа. Каждый раз как вижу на кассе в супермаркете бабушку с приватовской картой три-пять раз проводящую карту полосой и потом два-три раза перебирающую пин — вспоминаю такую «экономию» злым не тихим. И еще одна странность, но это уже претензия не к Привату, а к УБКИ. Внезапно понизили мне кредитный рейтинг с 502 до 487, при том что никаких кредитов нигде я не брал. Ответ поддержки УБКИ убил своей тупостью: «не користування кредитними коштами за кредитною карткою від Приватбанку могло стати причиною пониження рейтингу. Ви кредитним лімітом не користуєтесь починаючи, з липня 2021 року. Тому з часом, кредитний рейтинг зменшується». По их логике «получается» что если человеку не нужен кредитный лимит и ему хватает на все собственных средств. то он плохой заемщик по сравнению с теми кто постоянно использует кредитный лимит. Подумываю теперь закрыть кредитку банка что бы не портить себе этот тупой рейтинг.
Приватбанк
Ответ банка
18 июля 2023, 17:14
Вітаємо. Шкода, що ми не змогли повністю задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук. Він допоможе нам покращити наш продукт та сервіс. Також зауважимо, що для того, щоб отримати картку з чіпом радимо попередньо у чаті підтримки на сайті Банку privatbank.ua уточнити її наявність у відділенні.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝