×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
Проблеми з безпекою в Приватбанку
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (смс на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і, дійсно, може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (2)
Просто в шоці
Платіж не пройшов.Оскільки дружина закордоном декілька днів звернувся особисто на гарячу лінію.Банк розцінив це як підозрілу активність і відвязав фінансовий номер.
Але це не є проблемою, дружина повернеться і номер привяже.
Проблемою є те, що були сплачені платежі на підприємницький рахунок.І приват замість того, щоб дочекатись підтвердження номера почав повертати покупцям кошти в момент коли посилки уже поїхали до продавця.
В підсумку посилки за декілька годин будуть на віділенні, лишається тільки розраховувати на порядність покупців.
Хто дозволив розпорфджатись банку коштами з рахунку підприємця.Чому вони не повернуті, а не тимчасово заморожені?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти дружини та детальніше розглянути описаний випадок.
Написать комментарий
Аферисты из Приватбанка
Приватбанк — если вы отключили прием валюты через терминалы, то почему не убрали комиссию за пополнение валютной карты в кассе? Не мошенничество ли это?
З 20 червня ПриватБанк поновив операції з готівковою іноземною валютою через мережу терміналів самообслуговування.
Комментарии (7)
Банк не розблоковує 134000
Комментарии (2)
Телефонують неповнолітній дитині, вимагають документи!
Окремо зауважимо, що оформити картку Універсальну можна з 16 років, а користуватись кредитним лімітом на ній — лише з 18 років.
Комментарии (5)
Найгірший банк України — на помийку!!!
Комментарии (2)
Не зараховують Swift-переказ, вимагають документи відправника
Керуючись правилами безпеки я відмовилась надати паспорт іншої особи, тому мені запропонували, щоб відправник зробив запит на повернення коштів, які я з повідомлення його банку вже отримала. Також я прочитала в коментарях нижче, що такі випадки не поодинокі і для повернення переказу, Приват-банк знов таки вимагає паспорт.
Враховуючи все це на думку спадає, що під приводом фінансового моніторингу збираються персональні дані іноземних громадян, документи, в додаток до інформації про їх банківські рахунки, з яких надходять перекази.
Мені дуже прикро, тому що я дуже давно є клієнтом банку і вперше стикаюся з проблемою, та ще й з зовсім незрозумілими і нелогічними на мій погляд вимогами.
Комментарии (4)
Очень некомпетентный банк. Чарджбек
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись.
Написать комментарий
Затримання розблокування рахунку
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Приватбанк і їхні принципи
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
Комментарии (1)
Незаконне блокування рахунку для здійснення видаткових операцій
для здійснення видаткових операцій, проте рахунок і досі заблокований. Доказів неотримання Постанови банком не надано. «Гарна» схема.
Арешт буде знято протягом 1–3 днів після надходження в банк постанови про зняття арешту від виконавчої служби чи приватного виконавця.
Відстежити отримання можна за поштовим трек-номером.
Написать комментарий
Лояльність 0
Анулювати договір можна в день відкриття шляхом розірвання вкладу, якщо вклад відкритий з картки — операція анулювання договору проводиться як стандартне розірвання депозиту. Кошти повертаються тільки на ту ж картку, з якої відкрито депозит.
Можливість анулювати договір в день відкриття відсутня:
— з розірваного депозиту, поточного рахунку, рахунку 'До запитання';
— з варіантом внесення коштів 'готівкою';
— за строковими вкладами, які відкриті через кнопку 'Переоформити депозит';
— з варіантом внесення з ПриватВкладу.
Комментарии (5)
Неможливо змінити фінансовий номер, служба підтримки ніяк не допомагає
Підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій в банку ви можете через чат на сайті банку. Якщо ви не отримуєте смс, наші колеги в чаті радо допоможуть у вирішенні питання.
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Комментарии (5)
Банкомат не видав кошти
Крім того, на банкоматі вулиця Засумська, 10, Суми, Сумська область не зчитується QR-код. Неможливо зняти кошти без картки за допомогою додатку. Замініть, нарешті, подряпане скло
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Комментарии (1)
Виганяють кліентів
І особисто завідуюча відділення Оксана Іванівна також не цурається це робити. Мотивують то спочатку що по камерам дивляться і їх сварять. То міфічна конфіденційність. Ну зробіть окремі кабінети від касового залу і буде вам конфіденційність. Може варто погуглити що таке опенспейс?
А після цього ще й не було валюти, за якою я по запису прийшов. Ну точніше була, але стара і затерта. Яку потім ніхто не візьме.
Сервіс покинув відділеня.
Приносимо вам свої вибачення за доставлені незручності.
Ми додали інформацію стосовно завантаженості відділень. Збираючись відвідати банк, можна перевірити, чи не доведеться вам стояти в черзі.
За посиланням https://privatbank.ua/map обирайте потрібну локацію, переходьте на вкладку «Завантаженість відділення» та плануйте свій час.
Комментарии (6)
Затримання розблокування рахунку
Арешт буде знято протягом 1–3 днів після надходження в банк постанови про зняття арешту від виконавчої служби чи приватного виконавця.
Комментарии (1)
Закон № 3048- XI
також банк додатково отримав постанову і від виконавці, але відповідь взагалі відсутня.
Можливо ПриватБанк на стільки не компетентний, що не вміє працювати згідно законодавства і виконувати постанови!
Доречі відповідь по постанові я отримала лише після скарги в НБУ, що каже про те, що потрібно знову писати скаргу.
Ваше питання стосовно наданої постанови було детально розглянуто банко та надано зворотній зв'язок. Рекомендуємо звернутись повторно до виконавця щоб він надіслав постанову з печаткою.
Написать комментарий
Відсутність захисту від шахраїв та компенсації за завдання збитків шахраями
Зазвичай подібних історій за останній час багато, ця ситуація не буде якоюсь унікальною.
Мій батько — пенсіонер на початку травня 2023 р. став жертвою шахраїв та реакція банку з «передовим» захистом та алгоритмом протидії шахрайським атакам.
Отже, близько дев’яти вечора, з невідомого номера масово почали роздаватися вхідні дзвінки. За декілька хвилин до цього тричі були змінені кредитні лиміти (отримані смс-повідомлення).
Одразу ж з двох карток (паралельно) кожної хвилини, почались несанкціоновані списання (без будь-яких дзвінків з привату, та смс-підтведжень).
Загальних списань з карток було 20!!! Тобто по 10 транзакцій з кожної картки — універсальна та пенсійна.
Усе це стало відомо на наступний день, оскільки телефон в руки в день шахрайської атаки ніхто не брав. Звичайно, що в день, коли про це дізнався батько (усі були в шоці), заблокували картки, звернулись до кіберполіції, навіть отримали № в ЄРДР про відкриття кримінального провадження.
Я декілька раз із максимально зрозумілим набором даних (скріншоти, пояснення) надсилав банку листи.
В останньому листі банку надіслав запитання, чи проводили банківське службове розслідування та як оцінює сам банк такі операції? Чи вважає їх підозрілими тощо.
Із самого початку були класичні відписки про те, що поза межами юрисдикції банку перебуває можливість проведення розслідування, що треба звернутися до поліції.
Така відповідь була отримана після того, як я двічі вказував банку про те, що звертались в кіберполіцію. Тобто абсолютно ніхто в банку не читає ваші листи!
Остання відповідь класика жанру, але з елементами якогось знущання.
Процитую частину відповіді.
«Дані операції були підтверджені шляхом використання «Технології безпеки 3-D Secure» (Verified By Visa або MasterCard SecureCode).
На жаль, чинним законодавством не надано повноважень Банку здійснювати повернення проведеного переказу. Тому Банк не може повернути переказані кошти.
У випадку впевненості в наявності шахрайських дій щодо списання грошових коштів, рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів. Розуміючи Ваше становище, Банк буде намагатись максимально ефективно співпрацювати з правоохоронними органами та сприяти щонайскорішому розгляду даної справи.
Для подальшого безпечного використання послуг Банку радимо змінити платіжну картку, фінансовий телефон та пароль входу в Приват24. Банк постійно працює над вдосконаленням своїх послуг, в тому числі в сфері захисту своїх клієнтів від шахрайських дій".
1. Якщо банку надаються скріншоти масових списань без будь-яких підтверджень зі сторони власника рахунку, при цьому батько ніколи в житті жодним чином не купував в інтернеті товари, тим більше нікому ніколи не давав жодних даних (ПІН-код, CVV, не переходив на сумнівні сайти).
Дуже цікаве формулювання у відповіді «У випадку впевненості в наявності шахрайських дій…».
Це як взагалі коментувати? Кожної хвилини відбувається списання без підтверджень та блокування зі сторони банківських алгоритмів, це як назвати?
Про який захист в принципі може йти мова? Чому одразу ж не списати кошти з карток клієнтів та не видати цими коштами зарплати працівникам банку, а потім повідомити, що списання відбулось за допомогою Технології безпеки 3-D Secure.
Я навіть не думав, що банк ЖОДНИМ чином не поставить питання щодо оскарження незрозумілих транзакцій в форматі чарджбек.
Про компенсацію я просто мовчу, хоча б з огляду на приписи статті 1073. Цивільного кодексу тощо.
Цікаво, що повинен робити слідчий в цій справі (питання риторичне).
Приватбанк жодним чином не відповідає за будь-яку втрату грошових коштів його клієнтом, який в свою чергу повністю дотримується конфіденціальності даних.
Усі ці гасла про якийсь захист (на який витрачаються сотні тисяч доларів) є порожнім звуком.
Зрозуміло, що єдиним виходом проти банківського беззаконня є лише звернення до суду.
Описані вами операції доступні лише при наявності доступу до Приват24. Маючи лише фінансовий номер здійснити вхід в акаунт немає змоги, адже необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН код картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька проситих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (29)
Не працює сервіс «зняття готівки без картки»
У цьому місяці тричі намагався зняти готівку без картки, картка для виплат — пенсійна, ліміт на зняття встановлено, ПІН-код змінив один раз ще при отримувані картки. Спробував це робити усіма способами, які мені відомі.
Одразу сканував код на екрані банкомата, потім вибирав картку, з якої планував отримати кошти, вводив ПІН-код — відмова.
Потім натискав кнопку «зняття готівки без картки», вводив фінансовий номер телефону та набирав останні цифри номеру який викликав, вибирав картку, вводив ПІН — відмова.
Нарешті заходив у додаток: послуги/зняття готівки/вибирав картку/ПІН/сканував код — відмова!
Кожен раз банкомат для перевірки безпеки вимагав провести операцію реальною карткою.
06 червня 2023 після вищенаведених маніпуляцій повернувся додому взяв пластик та з його допомогою (сунув карту в банкомат) отримав кошти (1000,00 грн).
16 червня 2023 повторив всі процедури, тільки вже біля двох банкоматів, повернувся додому взяв пластик та з його допомогою (сунув карту в банкомат) отримав кошти (900,00 грн).
Нарешті 20 червня 2023 виконав всі маніпуляції, результат — банкомат кожен раз пише: проведіть операцію з реальним пластиком…
Дзвонив до колл-центру, оператори молодці, намагалися розібратись та допомогти, дарма.
Писав коментарі у додатку, реакції «0».
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (10)
Грабують людей додатковими комісіями
Виглядає сумно, у моно таких прихованих комісій нема, 0.9% за зняття тільки.
Виглядає, що банку не треба гроші з закордону чи хочуть максимально нажитись на людях.
Комментарии (5)