×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.64 | 42.24 |
| Все курсы банка | ||
Спасибо, я не знал что делать, а мне помогли
Дякуємо за Ваш відгук! Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
В очередной раз поддержка
Оплатил комуналку и запросил платёжное поручение на почту. Оно не пришло. Попытался ещё и ещё. Обратился в поддержку. Девочка погрузилась чуток и сообщения сразу пришли на почту. Подумал что теперь всё работает, попытался повторить операцию. Но опять ничего. Написал на почту этот же вопрос. Пришёл ответ о том, что я когда-то отказался от получения писем. Но вот в чём незадача, с веб версии всё приходит. Не приходят только с приложения на андроид. Обратился ещё раз в поддержку, ответили что у меня неактуальная версия. Скидываю скрин версии приложения (6.03.02), оператор просто советует использовать веб версию. Ну так, то я согласен и как я и говорил, особой проблемы я не вижу. Но операторы просто не знают что отвечать. Желаю банку развития поддержки. Берите пример с моно.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Лучшее приложение лучшего банка!
Дякуємо Вам за відгук! Для нас дуже важливий зворотній зв'язок. Завдяки йому ми розуміємо, що рухаємось в правильному напрямку.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (8)
Терминал сьел деньги и просто послал нас на 3 буквы
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Процедура повернення коштів залежить від суми поповнення. Перш за все ми намагаємося допровести операцію на ту карту, яку Ви спочатку хотіли поповнити. На жаль, з технічних причин, це виходить не завжди. Якщо Ви не є нашим клієнтом, авторизувалися за допомогою номера телефону і сума платежу до 100 грн, ми можемо повернути їх на телефон. У випадку, коли сума платежу до 500 грн — на PrePaid картrу, з якої Ви можете зробити платіж і не оформляти реальну картrу. Якщо сума вище, з метою безпеки Ваших коштів і з метою протидії шахрайству, ми просимо Вас отримати безкоштовну картку для повернення коштів. Таким чином ми зможемо впевнитись в тому, що кошти повернені тій людині, яка вносила їх в термінал. Оформити картку можна в будь-якому зручному відділенні, це не займає багато часу. Після цього, для повернення коштів достатньо звернутись в підтримку на нашому сайті pb.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Не пунктуальність, кощунство .
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми намагаємось проводити регламентні роботи в той час, коли сервісом користується найменша кількість клієнтів, щоб мінімізувати можливі незручності. Ми проводимо оновлення та модернізацію наших сервісів, щоб Ваше обслуговування в банку було більш комфортним та безпечним.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
О быстром кредите...
Потом я припустил такую версию что моя заявка не отправилась. Зашёл на сайт — отправил её вновь. Ничего не произошло…
Через день опять отправил заявку и… Ничего…
В общем, приват банка это кроме обмана своих клиентов обвиняется ещё в грубой некомпетентности, по моему мнению…
Заявка розглядається для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів на підставі яких банк приймає остаточне рішення про можливість надання та суму кредиту.
Ви можете перевірити статус поданої заявки на сайті, де вона подається — https://credit.privatbank.ua/ в правому верхньому куті натиснувши на «перевірити статус заявки».
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Швидка та терпелива допомога в необхідний момент
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Звонки привата
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення про суму ліміту.
Дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були здійснені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (13)
Двойное списание при платеже на Новой Почте
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось неправильне враження про банк.
ПриватБанк діє згідно правил міжнародних платіжних систем, які актуальні для всіх банків. Кошти що знаходяться в резерві автоматично повертаються назад на доступний баланс картки на 11й день після проведення операції, за умови відсутності запиту на списання від торгової точки. У випадку, якщо в банк надійшов запит на списання суми, ми передаємо заявку на опротестування даної операції до міжнародної платіжної системи. Згідно правил міжнародних платіжних систем, регламент обробки заявки може складати до 120 днів. Але ми зі своєї сторони завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено якомога скоріше. Після обробки запиту ми інформуємо клієнта про результат.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Возврат средств
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Комментарии (20)
Всё Супер! Респект И Уважуха Вам!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Ошибка при оплате через терминал
Терминал по адресу г.Николаев ул. Дзержинского 49а.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
Комментарии (1)
Перекладывание комиссии с продавца на покупателя
Товар на витрине стоит 100грн по ценнику. При оплате наличными ты платишь 100грн. Но, если хочешь оплатить картой по терминалу, будь добр — доплати комиссию и оплачивай 102 грн. Но
На все вопросы продавец отвечает, что не хочешь оплачивать комиссию со своего кармана, и перекладывает её на покупателя.
Банк же, выдал терминал, и пусть продавец крутится как хочет.
В других же банках за такие действия, продавца штрафуют. А в развитых странах это еще и штраф от гос-ва.
Тех.поддержка банка вообще удивляет, компетентности — ноль.
И мой вопрос: должен ли банк регулировать держателей терминалов и разрешать устанавливать разную цену, в зависимости от выбранного способа оплаты?
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок.
Для цього ми запросили в особистому повідомленні деталі ситуації, що сталась.
Комментарии (11)
Моё впечатление о банке.
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написать комментарий
Кредитный лимит, если срежут, что будет???
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
У разі зменшення розміру кредитного ліміту, якщо на Вашій картці не було заборгованості, вона не виникне через те, що кредитний ліміт став менше.
У разі ж, якщо на момент зменшення кредитного ліміту заборгованість на картці була, на момент зменшення кредитного ліміту, вона залишається в тому ж розмірі.
Просьба поставить статус «Проблема решена», или я могу как-то это сделать? И всё-же, хотел бы услышать ответ от Edigar22
Комментарии (23)
***
Комментарии (6)
Супер банк
Комментарии (2)
Хамство в банку
вистояла в черзі до оператора, більше як півтори години, а потім наштовхнулась на ХАМСЬКЕ відношення цього оператора!!! В цьому БАНКУ завжди якісь проблеми, то система висне, то обід скоро, то ще якась х… ня. Таке відношення до своїх клієнтів не припустиме!!! Вони не те що не можуть допомогти, вони пропонують своїм клієнтам перейти в інший банк, якщо щось не подобається! І я обов'язково скористаюсь цим!!! Гнати поганою мітлою таких працівників з сфери послуг!!! Лозунг банка має бути: «клієнт завжди правий», а не сидіти, довбатися в носі і нічого не робити, тільки хамити!!!
Нікому не раджу зв'язуватись з цим банком і сама закрию там рахунок!
Комментарии (2)
Термінал «з’їв» гроші
Написать комментарий
дно
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)