×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.64 | 42.24 |
| Все курсы банка | ||
Що сталося, Приватбанк?
Дозвольте зауважити, що ПриватБанк не здійснює подібні дії на адресу Клієнтів. Описана Вами інформація не відповідає правилам і умовам обслуговування в нашому банку. Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію, що описана Вами у відгуці.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (5)
Вопрос о депозитах (онлайн консультант)
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Для нас дуже важливий зворотній зв'язок, завдяки йому ми розуміємо, що знаходимось на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Благодарность сотруднице call-центра Марине Максименко
Наталия Соловьева
Дякуємо за Ваш відгук! Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
О работе с обращениями
Позже 100 поступило на карту, 200 грн вернул банк, а 200 пропали в банкомате. Банк трижды вежливо с пониманием принимает обращения на аозврат 200 грн. И каждый раз обещают рассмотреть как новое обращение.После пятого обращения сообщили, что деньги в банкомат не пвпали. Вопрос- а куда они могли деться!!!?
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Зміна фінансового номера
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Мошенничество!!! Сняли деньги со счета через липовую доверенность.
Повторюсь опять, что никогда не думал, что что-то подобное может произойти со мной, и всегда был осторожным в этих моментах. Не знаю что дальше будет. Но знаю одно точно, что буду менять банк. И ТЕМ КТО ПРОЧТЕТ СОВЕТУЮ ДЕЛАТЬ ТО ЖЕ. Ведь по-сути не застрахован никто!
Ваше питання в роботі у профільних фахівців. По ньому проводяться всі необхідні заходи для детального вивчення ситуації. За результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (10)
Арест карткового рахунку
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Щоб перевірити інформацію по Вашому питанню детальніше ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (5)
качество обслуживания и сервис
Сотрудник не может сказать, что делать, ответив, что вы на меня стоите и смотрите.
Теперь отвечают, что по моему заявлению могут дать ответ только в течении месяца, и деньги я свои получить не могу.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
+380 56 785 8600 мошенники
Изначально я начала отвечать на вопросы, но после предложение внести данные для перевода по универсальной карте решила, что что то тут нечисто.
Сказала мол схожу в отделение банка и там уж разберусь.
Сразу же написала в чат Приват24, на что мне ответили, что данный номер не принадлежит им.
В общем, ребята, очередное кидалово!
Будьте бдительны.
Дякуємо за сигнал! Номер зафіксовано для подальшої протидії шахрайству. Ми склали декілька простих правил, дотримуючись яких, ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
реквизиты для пополнения юр.лиц на карты физ.лиц
А так все реквизиты были одинаковые.Дайте пожалуйста реквизиты на этот год для таких выплат.Мы юр.лицо
Для отримання коштів достатньо вірно вказати IBAN-код. Реквізити можна переглянути в своєму Приват24 меню «Всі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити». Таким чином, реквізити може отримати та надати Вам сам власник картки.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (9)
Вопрос по ипотеке
Перепрошуємо за завдані незручності. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Беспредел кошмар и ужас! Никогда бы не поверил , что такое бывает! Читайте и коментируйте!
Расскажу о своем случае: 11.01.2020г. В 13 14 мне был выполнен на карту Приват перевод с Кривого Рога отделение ул. Немецкая 5 на сумму 52 000 гривен. Ровно через 40 минут в 13 44 с моего счета банк снял 2000 гривен обьясняя тем, что кассир по ошибке перевела 52000 гривен, а потом посчитала деньги, а там оказалось 50000! То есть кассир Высощук Наталья сначала отправляет деньги, а потом их считает… Всё было бы понятно, кассир мог ошибиться, но отправитель по моей просьбе разобраться вчера пришел в отделение где он отправлял деньги, чтоб узнать, почему были сняты с меня 2000 гривен, ему сообщили. что такого случая не было и поставили на чек печать Приватбанка! Отправитель мне доказал, что пересылал мне 52000 и дал номер телефона кассира. Я связался с кассиром и она мне сообщила. что такого случая не помнит!!! Я каждый день звоню на 3700 где мне девочки говорят. что ошиблась кассир и ни каких официальных ответов мне по этому поводу не предоставляют! Вобщем сняли с меня 2000 гривен по придуманым предлогом. И это первый банк в Украине!!! Вернуть банк Коломойскому! Такого раньше не было! Будем уходить в другие банки.У меня и депозиты в привате на большие суммы. Теперь стало страшно. Буду забирать…
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Зі своєї сторони нами була проведена ретельна перевірка даної ситуації, за результатами якої з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (11)
Консультанты - это зло
Единственное спасение ПриватБанка — это её техподдержка, которая говорит совершенное обратное от слов консультантов в отделения и которые реально могут помочь с возникшей проблемой в отличии от самих консультантов, которые эти же проблемы и создают.
Нам дуже шкода, що Вам довелося зтикнутись з такою ситуацією при зверненні у відділення.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані, щоб провести детальну перевірку описаної ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Де безпека клієнта?
Дозвольте зауважити, що в банку інснує комплекс технічних та програмних засобів, котрі забезпечують необхідний рівень захисту персональної інформації.
Спробуйте, будь ласка, встановити нову версію ддодатку за посиланням: https://play.google.com/apps/testing/ua.privatbank.ap24
У разі виникнення додаткових питань, Ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням — будемо раді Вам допомогти.
Комментарии (3)
Отзыв
Дякуємо Вам за відгук!
Ми розуміємо, що неприємно отримувати відмови в своїх проханнях. Є деякі фактори, які допоможуть Вам при розгляді заявки.
Значною перевагою буде наявність депозиту. Не варто забувати і те, що банк звертає увагу і на те, як часто клієнт використовує картку, тобто чим частіше Ви проводите оплати, тим більша ймовірність схвалення ліміту. Ще може допомогти довідка про доходи, документи на майно, закордонний паспорт, при наявності віз за останній рік або декларація про доходи ФОП, якщо вона у Вас є.
Ці документи є не обов´язковими, проте вони збільшать Ваші шанси на установку бажаного ліміту на картці.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (2)
У меня нет просрочки а в личном кабинете пишут что есть!!!
Вот такая хрень висит в личном кабинете-просрочки нет! Мало того что они незаконно списывают деньги так еще и это! Договора нет! внятно обьяснить банк ничего не может!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Певне, щоб уникнути утворення простроченого платежу з Вашої картки була списана сума на погашення поточного платежу за кредитним договором.
Ми запросили в приватних повідомленнях Ваш контактний номер телефону для того, щоб ми могли детально перевірити інформацію та надати консультацію.
Комментарии (7)
Проблеми з обслуговуванням поточного рахунку
Хоча в податковій рахунок було взято на облік та він відображався в кабінеті платника податків банк відмовив у наданні інформації щодо відповіді податкової та й взагалі пояснення ситуації і шляхів її вирішення.
Після подання довідки відповідної форми в письмовій формі з податкової. 17.12.2019 рахунок був розблокований.
06.01.2020 прийшов лист з таким же змістом і рахунок знову заблокували.
Хочу відмітити не профісіоналізм працівників Колл-центру, при кожному зверненні повідомляли чомусь різні причини блокування, хоча в листі було чітко вказано «податкова відмовила в прийнятті на облік рахунків у форматі IBAN» і банк отримав 17.12.2019 довідку від податкової. Пропонували заповнити анкету в приват24, актуалізувати дані у відділенні банку, сканувати паспорт у приват24 для фіз осіб. Після відвідування відділення, багаточислених звінків, виконання усіх вимог і пропозицій банку рахунок на даний час досі заблокований (9-й день). При зверненні до банку з пропозицією закрити рахунок — банк відмовив, пояснивши що це не можливо. Працюємо з 2002 року з різними банками, така ситуація сталась вперше.
Хотілось би отримати відповідь чому банк не виконує умови договору про розр.-кас. обслуговування? не пояснює причин відмови в обслуговуванні? не дає чітких вказівок щодо вирішення проблем? не дає права закрити рахунок? чи несе взагалі відповідальність персонал за такі ситуації і чи передбачена компенсація за «простій» в розрахунках?… гадаю ні.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Комментарии (1)
ПриватБанк продаёт ваши конфиденциальные данные компания МФО.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Для перевірки інформації щодо розголошення співробітниками Банку банківської таємниці відповідними співробітниками Банку проводиться ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, всебічного з'ясування всіх обставин. У випадку підтвердження такої інформації, до відповідного співробітника Банку, який допустив порушення, будуть прийняті заходи реагування, які передбачені внутрішніми положеннями Банку. Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо Вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що виникла.
Комментарии (7)
ПРиватБанк
Дозвольте зауважити, що згідно з умовами договору, якщо клієнт допускає прострочення більш ніж 30 днів по платежах за Карткою «Універсальна», йому нараховується штраф у розмірі 500 грн + 5% від суми заборгованості. Механізм нарахування штрафу зазначений в Умовах та Правилах надання банківських послуг.
Штраф погашається в пріоритетному порядку. Необхідно внести суму штрафу + прострочений платіж по кредиту.
Ознайомитись з процедурою роботи з боржником Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
Комментарии (5)
Оформлення картки на дому
Для оформлення картки Ваша мама може звернутись до будь-якого зручного відділення банку.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua/map
Також, Ваша мама може звернутись до служби підтримки для замовлення картки «Універсальна», після чого відкрити віртуальну Картку для виплат за допомогою Приват24.
Комментарии (5)