Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
sgmok 3 сентября 2023, 11:39
Звернулася до Приватбанку в онлайн чаті з проханням надати реквізити одержувача одного платежу з моєї карти цього банку. Співробітниця Надія надала мені квитанцію, де вказані лише мої реквізити і відсутні реквізити одержувача. На моє питання, куди ж були переведені кошти, Надія відповіла, що реквізитів отримувача немає. Це що, некомпетентність співробітниці? Як отримати реквізити одержувача моїх коштів?
Приватбанк
Ответ банка
3 сентября 2023, 14:40
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. У випадку, якщо операція по картці була проведена на сторонньому сервісі, у якості підтвердження оплати ви можете отримати довідку по картці, у Приват24, в меню: ' ⠶ — Послуги — Довідки — Довідка про видачу готівкових коштів', котра містить у собі всю доступну інформацію про сервіс, на котрому проводився вказаний платіж.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lola37 2 сентября 2023, 13:44
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Сумгаитская, 24
В мене карта універсальна від Приватбанку, списали шахраї 16000, банк признав свою вину тільки після звернення в НБУ, але залишив 680 гривень, що це за вирішення питання, банк не може знайти цю суму.
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2023, 16:38
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 2 сентября 2023, 9:05
https://promos.privatbank.ua/bazhani_tovary_z_podviynoyu_vyhodoyu

Официальные правила:
4.1.1. Кешбек не нараховується на перші та наступні платежі за послугою «Оплата частинами», «Миттєва розстрочка» та інші платежі, що не відповідають пункту 3.1.2.1.

Где пункт 3.1.2.1?
специально сделал скриншот https://i.ibb.co/djm43CH/image.png
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2023, 16:35
Вітаємо.
Дякуємо, що звернули увагу, предали колегам для виправлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vadossssss 1 сентября 2023, 20:30
Отделение по адресу: Черкассы, бул. Шевченко, 325
Купив онлайн долар в межах дозволеного ліміту 1300$ заказав на сьогодні, а в касі мені хотіли віддати поштампований, потертий неліквід! В мене питання коли я зможу забрати купюри, у нормальному стані купюри?
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2023, 10:12
Вітаємо.
У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, зробити повторне замовлення.
Проблема решена
Mariana1193 1 сентября 2023, 19:19
Вирішила я підключити послугу автоплатежу, оскільки кожен місяць сплачую 1-го числа за інтернет одну і ту ж суму. Начебто все для зручності зроблено. Але це явно не про роботу ПриватБанку. Кошти списались о 04.04 ранку, проте інтернету в мене не було. Це здивувало, адже раніше при проведенні платежу кошти миттєво поступали провайдеру. Вирішила я завантажити квитанцію, щоб надати провайдеру, що оплату зроблено. Але ж ні! Завантажити квитанцію неможливо (хоч у додатку в меню платежів статус операції «успіх», у меню автоплатежі операція виявилась «на опрацюванні». Зателефонувала оператору, щоб вияснити все ж таки статус цієї операції. Слова оператора «кошти списались з рахунку, вони не в нас, швидко будуть зараховані на рахунок підприємства». Ок. Запитала, чи можна зараз відключити подальші автоплатежі, так як виявилось, зручніше і швидше (!) буде оплачувати самостійно, а не через автоплатіж. Без проблем. Відключив. Сказав, що через деякий час можна буде завантажити квитанцію, щоб надала провайдеру як підтвердження оплати. Це було орієнтовно біля 09:30. Після обіду, година 14:30—15:00 спробувала повторно завантажити квитанцію — безрезультатно. Зателефонувала знову оператору. Він сказав, що автоплатіж проведено НЕ БУДЕ так як його СКАСОВАНО. Порадив зробити оплату самостійно, а кошти за скасований автоплатіж повернуться сьогодні після 18:00, так як операції за автоплатежами проводяться після 18:00. Ок. Перевірила після 18:00 — кошти не повернулись. Новий оператор надав інформацію, що повернення відбувається протягом доби. Тож питань до Приватбанку постає декілька:
1) Навіщо робити списання коштів о 04:04 ранку, якщо проведення цієї операції відбудеться не раніше 18:00?
2) Чому додаток відображає різний статус однієї і тієї ж операції: «успіх» та «на опрацюванні»?
3) Чому коли я просила оператора відключити подальші автоплатежі він скасував мені і поточний/не повідомив, що той платіж теж буде скасований/надав неправдиву інформацію, що через «деякий час» платіж буде проведено та я зможу завантажити квитанцію?
4) Чому оператор надав неправдиву інформацію про те, що кошти буде повернено в день стягнення автоплатежу, після 18:00, а не протягом доби?
5) В чому полягає «зручність» послуги автоплатіж, якщо я витратила весь день у спробах пробитись до оператора через віртуального помічника Яну, залишилась у подвійному мінусі (бо кошти ще не повернулись), зате нарешті з інтернетом?
Приватбанк
Ответ банка
2 сентября 2023, 9:03
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Обов'язково перевіримо консультації операторів, що були вам надані, та зв'яжемось додатково.
Проблема решена
Alena9514 31 августа 2023, 19:27
Сталась неприємна ситуація. 17.08.2023 знімали гроші в банкоматі приват банку з карти Монобанк.
Сума не мала — 16000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і видав помилку.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зателефонували в підтримку приватбанку, сказали, що гроші повернуться через 10−20 хв. Гроші так і не повернули. Зателефонували знову в ПриватБанк (з'єднали з менеджером з 4 спроби)сказали, що вони не можуть вирішити цю проблему так як карта іншого банку, сказали звертатись в монобанк.
Зателефонувала у монобанк сказали що заявку створили, чекати 10 днів якщо не повернуть (пройшло 10 днів нічого не повернули) сказали, що подалт документи в платіжну систему для оскарження, цей процес займає біля 60 днів. Знову чекаю. Надії мало!
Приватбанк
Ответ банка
31 августа 2023, 20:10
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
PeterC 31 августа 2023, 12:16
І ось чому:

Вирішив підключити до інтернет-магазину.
Була створена компанія на Liqpay, заповнені усі дані, надані усі документи, що просили. Була заповнена та підписана анкета.

Відхиляють.
Причина що вказана оператором-перевіряючим: не вказані всі дані, що потірбні, а саме посилання на магазин, посилання на оферту, посилання на контакти магазину (яке взагалі навіть не передбачено в розділі інформації про компанію, немає такого поля/графи). А коментар оператра взагалі супер, до кожної проблеми мега-мозок прописав: «Нобхідно надати фото всіх товарів». ВСІХ товарів! ВСІХ!
21 тисяча товарів на сайті…

Написав у чат. Порішали. Виявляється, що фото уже не потрібно. Але потрібний договір оферти. І не просто такий, який вже є на сайті, а такий як хочеться цій конторі, за прикладом…

Ок. Зробили за прикладом. Відправляю на перевірку.
Відхиляють…
Причина: Оператор- *** не в силах здужати відкрити посилання на оферту.
Перевіряю — все працює.
Відправляю на перевірку.

Відхиляють… Станом на 31.08.23
Причина: Треба підписати Анкету про приєднання до Умов та Правил надання послуг в системі LiqPay.

Але… Анкета заповнена, підписана та прийнята вже 28-го числа…

Ще вказують на причину: Треба документи на поставку товарів на сумму від 5 тис грн…
Вони були завантажені ще декілька днів тому…

Шарага просить накладні та документи, з відносинами магазину та постачальників, до який сама шарага не має жодного відношення…

Оператори технічно не розвинуті, якщо вже не в силах посилання відкрити…
Кожного разу вигадують нові причини та придирки…
Приватбанк
Ответ банка
31 августа 2023, 14:39
Вітаємо. На жаль даних, вказаних у відгуку, недостатньо для того, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема решена
olgasubota2508 31 августа 2023, 10:31
Добрий ранок! Я сьогодні перерахувала 15 тисяч гривень на карту Приватбанка. Зайшла в приват24 і побачила, що у мене баланс -6000. Намагаюся зрозуміти куди ділися гроші. По телефону кажуть про якийсь збій, проте в новинах ніякої інформації щодо збою немає. Обіцяли інформація оновиться і буде актуальний баланс, але в мене висить борг як і раніше. В чаті пишуть, що кошти списали торгівельні точки, про те інформації про ці точки не дають і виписці в мене не відображаться, що були списання. Що це взагалі таке? Це робота державного банку? Гроші зникли, а мене просять почекати. Мені почекати коли ще до того мінусу ще більше спишуть?
Приватбанк
Ответ банка
31 августа 2023, 11:27
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності. Всю інформацію стосовно цієї ситуації передано відповідальним фахівцям. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юлия Андреевна 30 августа 2023, 15:45
Нещодавно мій чоловік дізнався, що у нього борг є в приватбанк. Оце сюрприз. Борг нараховується, на секундочку, з 2011 року, карта закрита в тому ж році. Зайшли в УБКІ, дійсно є борг на сумму 5 тисяч гривень. Вирішили звернутись в банк для вирішення питання. В відділенні тітонька з бейджиком сказала, що борг 18 тисяч гривень і як його закрити воно незнає. Також вона незнає звідки взявся борг, чому в УБКІ одна сума, а вона іншу назвала. На всі питання вона відповідала: незнаю, дзвоніть 3700. Приватбанк, питання: для чого в відділенні тітоньки з бейджиками якщо вони крім слова 'незнаю' нічого не кажуть. Далі ситуація набагато цікавіша. Подзвонили на 3700, вони кажуть: Вас як клієнта не існує, зареєструйтесь. А гумор в тому, що ми вже 2 години намаємось зареєструватись. Сайт пише, що реєстрація пройшла успішно, але коли заходиш в особистий кабінет, воно видає: ви не клієнт банку. Це жарт якийсь чи що? На гарячій лінії теж не дають конкретики ніякої. Замкнене коло. Кажуть: не зочеш проблем, не май справ з приватбанком. Ні каплі не шкодую, що я обслуговуюсь в інших банках. Приватбанк, зв’яжіться будь-ласка для вирішення ситуації.
Приватбанк
Ответ банка
30 августа 2023, 16:55
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, аби допомогти розібратись у ситуації.
ASSE 30 августа 2023, 15:07
Приатбанк не дає можливості працювати. Після розірвання договору заблокував по ЕДРПОУ і тепер жоден мій клієнт не може перерахувати кошти на мій рахунок в іншому банку, хоча я є ФОП і працюю офіційно.
Приватбанк
Ответ банка
30 августа 2023, 16:06
Вітаємо.
Вашим питанням вже займаються відповідальні фахівці. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Проблема решена
andreshko 30 августа 2023, 12:57
30.08.2023р зателефонував мені співробітник ПриватБанку, який назвався юрисконсультом. Для чого ця людина мені зателефонувала — я не зрозумів. Бо наскільки адекватною та професійною була розмова з оператором call-центру, що зафіксувала моє питання щодо умов карткового рахунку, настільки дивною і Зовсім непрофесійною була розмова з цим «юрисконсультом», який, нічого не скажу, телефонував в короткому часі після того як йому передали моє питання. Але відповідь якого звелася до «читайте на сайті, десь ця умова була, але я не маю зараз сайту перед очима і в якому розділі та пункті не скажу і взагалі не зобов’язаний вам роз’яснювати умови». Дякую звичайно. Але для чого це було? Дівчина оператор молодець. Юрисконсульт — Не Молодець і його відповідь викликає занепокоєння, що одна з найбільших фін.установ країни працює не для людей, а для «галочки» і замилення очей.
Приватбанк
Ответ банка
30 августа 2023, 13:37
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності. Вся інформація стосовно цієї ситуації вже передана відповідальним фахівцям, котрі проаналізують ваше спілкування з представником Банку та проведуть з ним роботу за для уникнення таких ситуацій при подальшій комунікації. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема решена
BondarenkoDaria 29 августа 2023, 22:13
Банк, який заслуговує отримувати лише хороші позначки для служби підтримки.

Для мене, як для клієнта, важлива чесність та прозорість у наданні послуг.
Як виявилося, для того, аби отримати міжнародний переказ потрібно обов’язково оформити гривневу карту, що було спростовано службою підтримки. Аргументував менеджер банку дану дію тим, що потрібно створити фінансовий номер, якого в системі немає, але служба підтримки знову це спростувала. Якийсь сюр.
Для того, аби відкрити валютну карту необхідно створити гривневу, щоб було теж спростовано службою підтримки. На прохання підкріпити озвучені слова відповідною документацією, договором, публічною офертою чи іншими нормативними документом, працівник банку лише посміхнулася і видала фразу: «Вам же потрібно зняти кошти? Чи як?». Що це за, пробачте грубість, нахр&н таке?

На запитання чому вона не може показати, де прописана дана необхідність у відкритті гривневої карти, мені порадили почитати на сайті. Тільки от жарт в тому, що на сайті нічого немає і відкрити при мені даний документ працівник не зміг. Окремо бере злість за нахабне нав’язування у необхідності поповнювати карту гривневу при відкритті для її себто активації.

На питання чому інформація у неї, менеджера банку, і служба підтримки різниця я лише почула те, що вони певно на іншій планеті живуть.
Питання наступне: скільки скарг повинно надійти від мене, аби був результат? Вже було як мінімум 4 ситуації про себто «активацію поповненням на 350₴». Камон, у ваших співробітників язики від цього лайна не смердять?? Жах.

Я мовчу про відверту брехню в очі і неможливість пред’явити жоден документ, що підтверджує усну інформацію.
Але мене максимально дратує і обурює маніпулятивні дії у форматі «Вам потрібно зняти кошти? Я не розумію вашого обурення. То ми не відкриваємо карту?»

Абсолютно некомпетентність з боку працівника відділення, яка за її словами вже 12 років у банківських сфері. І відкрите зневажливе ставлення до своїх колег по цеху.
Мною було передано скаргу відразу після даної ситуації, але я сумніваюсь у її ефективності і подальшому впливу на даного співробітника. Попередню скаргу красиво «замʼяли» стандартним листом. На прохання у відділенні паралельно зв’язатися з службою підтримки мені було відмовлено.

Які суми ви оплачуєте працівникам за відкриття додаткових карток і відкрите втюхування непотрібних послуг? Як результат людина витратила 2 дні свого часу, нервів і настрою. Відкрита гривнева карта буде закрита у найближчий час, що робить роботу ваших співробітників максимально безглуздою і неприбутковою для компанії в цілому. Можливо, варто переглянути задачі працівників, які мають рекомендувати послуги, а не навʼязувати фінансово необізнаним особам їх оформлювати?

Це просто ДНО серед українських банківських установ
Приватбанк
Ответ банка
30 августа 2023, 9:22
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Бачимо, що наразі вся інформація передана відповідальним фахівцям, котрі проаналізують дії співробітників відділення під час вашого візиту та, за необхідності, проведуть з ними роботу. За результатами перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Проблема решена
mashta0 29 августа 2023, 19:25
Отримав важке поранення, п’ятий місяць лежу у лікарні, ходити не можу, отримую виплати від військової частини, а Приват заблокував рахунок і вимагає особисто прибути у відділення! Я не взмозі пересуватись, мені що потрібно наймати швидку допомогу і їхати у відділення?! Це впринципі можливо, якщо є доступні відділення для такого у місті Ужгород, але я не буду один, мені буде потрібна допомога медпрацівників, то як мені це вирішити?
Приватбанк
Ответ банка
30 августа 2023, 11:01
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Наразі не обов'язково звертатись до відділення Банку, у випадку перевищення ліміту видаткових операцій рекомендуємо звертатись до нашого чату підтримки на офіційному сайті Банку privatbank.ua
Vitaly84 29 августа 2023, 18:58
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Корабелов, 12/4
Банк фактически ограничил возможность использования собственных средств по окончании валютного депозита (создаёт неприемлемые условия по выдаче наличного доллара), а именно вчера по окончании срока долларового вклада обратился в кассу отделения для снятия 1000 $. В кассе отказали, сказали подать заявку на выдачу наличной валюты на другой день (дорога, очередь, время потеряны, ну да ладно). Подал эту заявку, пришел по сообщению за деньгами на следующий день, в кассе предложили банкноты-мотлох 1996 года (только кому они такие нужны??? Потом их обменивать за непонятные %, если ещё обменяет кто-то. Опять дорога, очередь, время и уже + нервы потеряны). Попробовал решить вопрос со службой поддержки, вопрос не решается, всё что предложили это каждый день ходить в банк и спрашивать есть ли норм. банкноты. Вывод: больше с валютными депозитами от государства не играю.
Приватбанк
Ответ банка
29 августа 2023, 19:43
Вітаємо.
Отримати готівку в касі без попереднього замовлення можливо за її наявності в обігу каси. Додатково для задоволення потреб якнайбільшої кількості клієнтів, в Приват24 була реалізована можливість попереднього замовлення готівки на зручне відділення. Рік купюр не обирається при замовленні. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svta77777 29 августа 2023, 13:10
Специально сделала аккаунт что бы помочь людям. Люди если у вас приват24 удерживает деньги и кормит завтраками, оформляет заявки ит.д. Не ведитесь на это, у банка очень плохо обстоят дела, очень плохо. Он прокручивает ваши деньги, давая их в кредит другим. Какой для вас выход? Не тратьте свое время на поддержку, там работают очень не компетентные люди, причем в главном офисе тоже, а сразу пишите в НБУ, сразу!!! Дальше уже работайте в плоскости НБУ, банк здесь уже больше ничего не решает. Это проверено. Вы удивитесь как быстро НБУ решает вопросы, поверьте мне =)
Приватбанк
Ответ банка
29 августа 2023, 15:32
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка про нас. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації, та допомогти розібратись.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rkbtynrf 29 августа 2023, 9:03
Банк не прочитав мой отзив, карта просрочена 08.22. Мобильный заблокирован, мобильный держал только для банка. Я не плачу за мобильную связь и никуда не звоню. Если я не пользуюсь мобильны я шо уже не людина! Как банк меня устраивает.
Приватбанк
Ответ банка
29 августа 2023, 9:46
Авторизація дає змогу відстежувати ліміти готівкових операцій клієнта для виконання вимог НБУ. Авторизація необхідна для всіх операцій в терміналі. Для комфортного обслуговування необхідно мати телефонний номер.
1.1.1.73. Фінансовий номер телефону – це номер мобільного телефону, який зазначений і підтверджений в Банку як номер телефону, за допомогою якого можуть виконуватися платіжні операції.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-9/?lang=uk
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rkbtynrf 28 августа 2023, 19:44
Увы в этом месяце не погасил кредит. Вот только посмотрел 500 грн остаток, обидно, первая просрочка с 2008 года. Ни один терминал не принял оплату в том числе других банков, нужно наличия мобильного и ввода пароля СМС (карта просрочена). Приехал домой решил позвонить на 3700 и тут проблема, мобильний номер заблокирован, нужно пополнить до 27.08.23 или же номер заблокируют окончательно, Еду обратно в город, пополнить телефон и тут проблема с пополнениям телефона и обратно проблемы с СМС. Сегодня 28.08.23 мобильный заблокирован окончательно! Мобильной связи с банком нет, на сайте банка чат работает при наличии того же СМС. Ну не пользуюсь я мобильной связью, мобильный только для банка был нужен. Уберите с терминала этот код с СМС.
Приватбанк
Ответ банка
29 августа 2023, 8:32
Вітаємо.
Авторизація в терміналі можлива зручним для вас способом:
— карткою ПриватБанку з вводом ПІН;
— по номеру мобільного телефону та паролю (останні 3 цифри номеру, з якого надійшов дзвінок на мобільний);
— скануванням QR-коду з екрану терміналу самообслуговування за допомогою мобільного додатку Приват24.
magicwitch 28 августа 2023, 18:15
sandbox_i19937267722
Для забезпечення вибору способів оплати для клієнтів, вирішили додати Приватбанк через еквайера Liqpay. Крім втрачених нервових клітин, від цього задуму більше нічого не отримали.
На нашу заявку на підключення до Liqpay нам відправляли, що у нас «Помилка в заповненних даних у розділі „Вкажіть інформацію про компанію“ відсутнє посилання на юридичну адресу, опис товарів, ціни, спосіб доставки та повернення». Хоча таких комірок для заповнення, в анкеті цього розділу, не існує. Тобто клієнти Liqpay повинні самі зрозуміти, що слова «додайте посилання у розділі анкети» мають наувазі, що не в самому розділі а на сайті клієнта (дуже «професійний» підхід). На повторні відправки анкети з поясненнями, що це все є на сторінках сайту та Договорі оферти, приходили ті ж самі вимоги «Помилка в заповненних даних у розділі Вкажіть інформацію про компанію».
Коли ми всі вимоги винесли на окремі статичні сторінки сайту та додатково прописали все в Договорі оферти (навіть значок Visa/MC додали у футер сайту) на повторну відправку анкети, почали приходити відповіді що наш сайт не працює і для перевірки нам треба його увімкнути. Хоча сайт працював без перерви (сервер не вимикався, була позитивна аналітика відвідування та ще, в цей час проходили платежі через іншого еквайера, не думаю що це можливо коли сайт «вимкнено»).
Через чотири дні, коли у співробітників служби підтримки та моніторингу закінчились варіанти «що ще видумати» нам відповіли:
«У нас є ряд зобов’язань перед регуляторами (Міжнародні Платіжні Системи, НБУ і т.д.) при андеррайтингу мерчантів, їх моніторингу та процесуванні транзакцій. На жаль, при роботі з вашим сервісом \ сайтом ми не бачимо можливості повного дотримання цих зобов’язань на належному рівні. Тому, щоб уникнути потенційних санкцій з боку регуляторів за недотримання правил роботи в інтернет-еквайрингу, ми змушені відмовити Вам в активації магазину».
Тобто, зареєструвати бізнес — можливо! Платити податки — необхідно! А приймати платежі, щоб фіскалізувати оплати (зі слів служб Liqpay) — заборонено НБУ!
Так що тоді робити, закривати ФОП та як більшість інших колег приймати платежі на особисту або підставну платіжну карту? Якщо у «Міжнародні Платіжні Системи, НБУ і т.д.» таке відношення до зареєстрованого бізнесу. Це риторичне питання, і у нас є інший еквайер, для нашого бізнесу особливих змін не буде, залишається питання у зручностях й вподобаннях клієнтів.
Ми не рекомендуємо цього еквайєра та банк вцілому. Якщо таке відношення на етапі реєстрації, що тоді буде з грошима.
Приватбанк
Ответ банка
28 августа 2023, 19:50
Вітаємо.
Дійсно, у нас є ряд зобов´язань перед регуляторами.
Щоб уникнути потенційних санкцій з боку регуляторів за недотримання правил роботи в сфері інтернет-еквайрингу, змушені відмовити.
Проблема решена
Viktoria8001 28 августа 2023, 15:45
Потрапила під фінмониториг, всі документи надала. Банк обмежив (заблокував) всі карти, і вже майже місяць не має рішення. Кажуть лише очікувати, терміну розгляду немає, може бути місяць, пів року, скільки можна чекати?
Приватбанк
Ответ банка
28 августа 2023, 19:01
Вітаємо.
Вже формуємо, та найближчим часом направимо вам офіційну відповідь з даного питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vadgush 28 августа 2023, 11:54
Добрый день, уважаемые дамы и господа!
15 августа 2023 года примерно в 15.05 у меня состоялся разговор с сотрудницей колл-центра по имени Екатерина, которая оказала мне существенную помощь при восстановлении доступа к моему заблокированному аккаунту.
УБЕДИТЕЛЬНО ПРОШУ материально и морально поощрить Екатерину за проявленный профессионализм и неравнодушие к моей проблеме.
С уважением, клиент Приватбанка,
гражданин Украины Гушанский Вадим Вениаминович.
Приватбанк
Ответ банка
28 августа 2023, 12:36
Вітаємо.
Обов’язково передамо Катерині. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝