Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Natali22222222 3 марта 2020, 16:15
Банкомат приватбанка списал со счета моей карточки деньги, а наличку не выдал. Писала заявки в банк, реакции ноли, только с каждым разом увеличивают срок ожидание.В последний раз сказали что на рассмотрение заявки нужно 120 дней.Прошло уже 180
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 3 марта 2020, 17:47
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк. У випадку, якщо проводиться операція з картки одного банку в банкоматі іншого банку, то для повернення коштів подається заявка до міжнародної платіжної системи. Такий запит формується за зверненням клієнта в банк, який видав картку. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили деталі, так як Вас не вдалось ідентифікувати за інформацією вказаною з відгуком.
З повагою, ПриватБанк.
Korystyvach 3 марта 2020, 12:15
Є клієнтом банку понад 10 років. Є членом Голд клубу біля 2-х років. Маю бездоганну кредитну історію. Маю кредитну карту з лімітом 47 000.00 тисяч. Точніше мала. Тому одного далеко не чудового дня банк без попереднього повідомлення вирішив переглянути кредитний ліміт на картці та зменшити його до 0. Як чудово стояти в магазині та при спробі розрахуватися карткою почути: «Не вистачає коштів». Вже вдома переконавшись, що це не жарт, телефоную на гарячу лінію. Навіть не згадала про персонального банкіра в той момент. І чую якусь маєчню: «Активніше користуйтеся кредитною карткою, підєднайте регулярні платежі». Я сплачую комунальні послуги цією карткою, декілька регулярних платежів сплачую щомісяця, 2 чи 3 страховки. І якщо я не активно користуюсь картою, то що у Вашому розумінні активне користування. Телефоную своєму персональному банкіру. За 15 хвилин мені телефонує спеціаліст Голд Клубу, який несе мені туж саму маєчню. Навіщо потрібен Ваш Голд Клуб, якщо відповіді однаково стандартні для усіх, якщо Ви не цінуєте клієнтів. Навіщо мені сплачувати за уявне членство, яке на надає жодних переваг. І взагалі, що відбувається з банком? Гроші скінчились? Ну розумію зменшити ліміт до фактичної суми обігу по картці, але ж не до 0. І бажано б попередити. Шкода зручного інтерфейсу Приват24 та регулярних платежів, що було зручно сплачувати, але клієнтів треба цінувати, а не зрізати під один шаблон.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 3 марта 2020, 13:17
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк у зв'язку з даною ситуацією.
При розрахунку кредитного ліміту банком враховується велика кількість факторів, в тому числі кредитна історія, котра впливає на кінцеве рішення банку. Однак це не єдиний фактор, за яким приймається рішення про суму ліміту. При подальшому користуванні карткою банк може змінити свою позицію, щодо надання ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
В онлан — режиме мне всегда быстро и оперативно оказывают помощь в любых вопросах. А вот в реальных условиях в частности на улице Электрометалургов г. Никополь — это вообще капец. Такое ощущение, что специалисты специально тормозят на своих рабочих местах, чтоб создать видимость работы. Я понимаю, если человек — новичек и впервые пришел в банк, но если ты уже около 7 лет работаешь с банком и тебе рассказывают о тех же самых услугах, а ты спешишь, то как бы не очень комфортно.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 3 марта 2020, 12:09
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми запросили в особистих повідомленнях контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
chance211 3 марта 2020, 9:15
Целый день пытаюсь уточнить вопрос по своей карте, но в телефонном режиме по т.н. «гарячей линии», кроме автоответчика, бубнящего одно и то же по кругу, НИЧЕГО!!! Попытался написать онлайн-сообщение на сайте Приват24, аналогично — никакого ответа… АУУУУУУУ!!! Вы там все вымерли????!!!
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2020, 12:07
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
380992942799 3 марта 2020, 7:11
Сегодня перевёл на свою карту деньги зашёл посмотреть все в приложение Приват24, а у меня на счету -326 гривен, обративлся в онлайн поддержку но помочь ничем не смогли и как теперь вернуть свои деньги
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2020, 12:02
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Інформація за Вашим питанням була відправлена Вам в мобільний додаток Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
svetavelkina 3 марта 2020, 6:31
Позвонили мошенники (представились службай безопасности ПБ) сказали, что мою карту пытаются взломать.
Вполне логично, что первым делом позвонила на номер 3700. Там сказали, чтобы не переживали и четко выполняли инструкции человека который сейчас звонит на вторую линию. Так как причин не доверять службе 3700 раньше не было, начала исполнять инструкции «службы безопасности».
Сомнения возникали постоянно и я 3 раза звонила на номер 3700, и каждый раз по этому номеру успокаивали “не переживайте это наша служба безопасности".
Результат: — 2000грн. И отсутствие доверия.

У оператора Водафон проверила и никаких переадресацией не было настроено.
Приложения устанавливаю только с Play маркета. Антивирус Аваст не нашел вредоносных программ.

У меня есть только одно предложение (и это предположение, а не утверждение), что в колцентре ПБ есть люди которые работают в связке с аферистами.

До этого момента доверяла ПБ. Сейчас вера пошатнулась, так как звонить на номер 3700 оказалось небезопасно.

Прошу работников ПБ прокомментировать каким образом по номеру 3700 могут отвечать аферисты?
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2020, 11:58
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк. Щоб перевірити інформацію детальніше та розібратись в ситуації ми передали інформацію профільним фахівцям. За результатом розгляду питання з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Evgenuy 2 марта 2020, 22:31
Мой счёт в ПриватБанке орестован. Почему банк, согласно законодательству не уведомил исполнительную службу о том, что я имею зарплатную карту, которую блокировать не имеют права арестовывать, согласно статьи.Ч.ч.1,2 ст.128 КЗпПУ, при кожній виплаті заробітної плати загальний розмір усіх відрахувань не може перевищувати двадцяти процентів, а у випадках, окремо передбачених законодавством України, — п`ятидесяти процентів заробітної плати, яка належить до виплати працівникові. При відрахуванні з заробітної плати за кількома виконавчими документами за працівником у всякому разі повинно бути збережено п`ятдесят процентів заробітку.

Получается, что ПриватБанк, как государственный банк, сам нарушает Конституцию Украины! А за справку о том, что я именно на эту карту получаю зарплату, требуют заплатить 100грн., Яко бы за мокрую печать. Хуже банка не придумать!
Приватбанк
Ответ банка
3 марта 2020, 11:52
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
artosyamoi 2 марта 2020, 21:37
Мой ребенок получил перелом пятки на тренировке, в страховке мне отказали, при чем даже не со изволили позвонить.Причина отказа травма при занятии спортом это не страховой случай.Зачем тогда мне нужна эта страховка? Не советую !!!!!@
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 3 марта 2020, 10:23
Доброго ранку!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Хочемо звернути Вашу увагу, що рішення про виплату компенсації приймає страхова компанія на основі договору та додатку до договору в якому описані умови, які підпадають під компенсацію.
З повагою, ПриватБанк.
AlexWind 2 марта 2020, 21:08
Приватбанк закрыл карту и не отдает деньги,
полиция не помогает, служба безопасности привата ноль выдали какую-то бумажку!!!
Надо идти в прокуратуру или в суд подавать!
Подскажите что делать?! Кто с таким сталкивался!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 3 марта 2020, 10:58
Добрий день!
Через порушення умов договору, банк був вимушений заблокувати картку. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення додаткової інформації та розгляду можливості зняття обмежень з картки.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юлічка Курильова 2 марта 2020, 20:25
Дякую за консультацію і допомогу оператору Крістіні -ввічливий хороший працівник
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 3 марта 2020, 8:38
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
didfass 2 марта 2020, 18:05
У меня возник вопрос с приват24 и я обратился в чат-онлайн поддержку для его решения. Все отлично получилось решить! Особо душу подогревает тот факт, что мне помогла очень приятная и красивая девушка Алина, которой я хотел бы выразить свою благодарность!
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2020, 18:39
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ольга Иванова 2 марта 2020, 17:12
Никогда не пользуйтесь услугами этого банка!!! Положила на счёт 14 тыс грн. Утром надо было их перевести. Зная частые ситуации со списание средств незаконным — переместила на ночь их в копилку. И каково было удивление утром, что там уже 13860, на банк любезно ответил — это комиссия. Люди вы в себе? Банки платят комиссию за размещение у них денег, а не берут себе плату в 1% за ночь, причём при размещении об этом не уведомляется. Это воровство и скотство! Ни одного депозита никогда больше в этом проклятом банке не будет!
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2020, 18:30
Доброго вечора!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що поповнення «Скарбнички» з картки «Універсальна», «Універсальна Gold», картки Юніора, та Елітних карток складає 1% окрім переказу коштів за правилом накопичення «Округлення витрати», «Округлення залишку на картці наприкінці дня».
Ознайомитись з тарифами та умовами послуги «Скарбничка» Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/kopi
Natalia2010 2 марта 2020, 17:02
Неправильно указала данные. Спасибо оператору, помог вернуть на карту деньги.
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2020, 18:26
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юрій Кострицький 2 марта 2020, 16:34
В 2005 році брав Мікрокредит, в заставу була надана нерухомість кафе — бар Оазіс. У 2007 році відновлювалась кредитна лінія по цьому ж мікрокредиту. 23 серпня 2007 року замість того щоб зробити додаткову угоду, начальник відділення Приватбанку у м. Кодима Гоцул Н. І. відкриває нову кредитну лінію за номером 83967-SOGL, і знову ставлять в залог цю саму нерухомість (попередню заборону від 2005 року зняли 8 лютого 2020 року). Як можна було на одну заборону накласти ще одну? Кредит погашено давно, про що єдовідка з П24 та виписки по картці. Уже дві неділі в банку не можуть знайти дану кредитну угоду (копії угоди та іпотеки я їм надав). Кожен день відписки, які відкладають вирішення питання на слідуючий день. Попередню іпотеку знімали майже 2 місяці, тепер знову тянуть з вирішенням питання.
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2020, 18:18
Доброго вечора!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
IgorIg 2 марта 2020, 16:33
Благодарю оператора Анастасию! Очень внимательно и профессионально отнеслась к проблеме и помогла ее решить.
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2020, 18:09
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Минфин
Ответ администратора
5 марта 2020, 10:42
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 05.03.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yurccchik 2 марта 2020, 16:11
После оплаты товара заблокировал все каналы в Telegram и пропал — ни в коем случае не пересылайте деньги по предоплате!

Приват банк отморозился и блокировать карту не хочет.
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2020, 18:07
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ир Ли 2 марта 2020, 16:08
В который раз вынуждена обратиться и читаю негативные отзывы о некогда стабильном Приват банке. Снова он делает неправомерные вещи, сначала безосновательно обнуляет лимит, как я писала 19декабря. Перед этим уменьшая его на сумму внесённого платежа на оплату розсрочки.И штрафует! А штраф как вы думайте плюс двойной тариф текущего платежа за месяц, как вам нравится? Беспредел совместно с местной властью, правит некогда бесправно отобранный и так непонятно как лимиты раздающий и забирающий, на основании чего, помимо сумасшедшего% за кредит штрафующий и обманывающий ни за что бедных граждан Украины. Скажите, кто это прекратит? Когда в этом банке уже наведут долгожданный порядок? Сколько можно лезть в карман, к честным гражданам, которые пользуются просто финансовыми услугами.
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2020, 18:04
Доброго вечора!
Дозвольте пояснити, що банк підтримує розмір кредитного та сприяє підвищенню кредитного ліміту для сумлінних клієнтів, які притримуються умов діючого договору.
Також, дозвольте зауважити, якщо було порушено умови договору, рекомендуємо провести всі передбачені договором платежі й надалі дотримуватися правил погашення (https://pb.ua/platezhnie-karty/universalna/).
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anatoliy00 2 марта 2020, 15:43
З моєю дружиною сталась неприємна ситуація. У дружини на картці були гроші, добре що сума не значна, всього 400 грн.І в ніч з суботи на неділю ( 29 лютого -1 березня) в 00: 28 годині приходить повідомлення про зняття грошей у банкоматі в м.Київ. І через кілька хвилин приходить смс про зміну пін- коду а потім смс про блокування картки! Звернувшись по номеру 3700 підтвердилось що це шахрайські дії.Звернулись до поліції, там прийняли заяву і виявилось що за той день ми вже сьомі хто звернувся до них з аналогічною ситуацією. І всі ті люди з одного масиву і перед тим всі знімали кошти в одному і тому ж банкоматі. Потім дружина звернулась в приватбанк для зміни картки ну і спитала за гроші! Так виявилось що банк не несе відповідальність за ці кошти! Це як??? Тобто нам всім краще відмовлятись від послуг банку щоб не втратити свої гроші? Чому ж, наприклад, водій маршрутки несе відповідальність за своїх пасажирів і в випадках коли пасажир постраждав в дтп, то є страховка сума яка виплачується! А банк, виходить, що не несе відповідальність за гроші які викрали шахраї у людей через банкомат приватбанку!!!
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2020, 17:40
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ваша дружина стикнулась з такою ситуацією.
Для того, щоб ми могли детально перевірити інформацію, просимо Вашу дружину особисто звернутись до нас приватним повідомленням, або за будь-яким офіційним каналом комунікацій, що вказано за посиланням: https://privatbank.ua
Полезный комментарий
Anatoliy00 5 марта 2020, 17:41
Спасибо больше Приватбанку все деньги звернули!!!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Annet1992 2 марта 2020, 14:25
Ставлю 5 только из-за помощи онлайн-консультанта Алины.
В остальном система Работает против пользователя. Ни через приложение, ни через сайт самостоятельно закрыть карту не получалось (я за границей).
Совет: пишите сразу в онлайн поддержку!
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2020, 17:26
Добрий день!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Для закриття картки у web-версії Приват24 Вам достатньо обрати картку та перейти до меню «Керування карткою/рахунком» — «Закрити картку».
Що ж стосується мобільного додатку, в подальшому це меню також буде реалізовано.
Минфин
Ответ администратора
4 марта 2020, 17:13
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 04.03.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
ogorsky87 2 марта 2020, 13:59
Государственный банк Украины нарушает законы Украины. На лицо дискриминация людей с ограниченными возможностями и эйджизм. Сегодня бабушка звонила в банк (3700), но столкнулась с виртуальным помощником. В 80 лет человек должен уметь пользоваться виртуальным помощником? Даже я в свои 30 не сразу разобрался, как это работает. Оператор 15 минут (!) отказывалась принимать жалобу, ездила по ушами, лепила совершенно абсурдные отмазки. Жалобу всё же зафиксировала. Но! Через полчаса бабушке звонит некий анон из департамента по работе с клиентами и заявляет следующее: если вы не умеете пользоваться виртуальным помощником, то забудьте, что вам 80 лет, и идите в ближайшее отделение. Других вариантов нет. На дворе 21-й век. У нас, как нам рассказывают, европейская страна, но такого днища, такого бардака и беспредела я ещё не видел. Ладно старики, но что вы можете предложить инвалидам? Им тоже подняться и идти? Это не просто противозаконно, это ещё и не гуманно! Если б вы были частным банком, то не вопрос, делайте что хотите. Но банк государственный. Это так государство относится к старикам и инвалидам? Позорище!
Приватбанк
Ответ банка
2 марта 2020, 18:21
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ваша бабуся стикнулась з такою ситуацією.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення контактних даних.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝