×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Приват банк, кинул на деньги...Закрыл все карты и счета
Нам би не хотілось, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що при здійснені операції за Вашою карткою сума була двічі заблокована торговою точкою. За однією операцією послугу було надано, через що повернення коштів зі сторони банку не було можливим.
Що ж стосується іншої операції, суму було розблоковано за регламентом на 10 день через те, що торговою точкою не було дано запиту на списання коштів.
З тієї причини, що кошти не були списані з картки, інформація за операцією не відображається у виписці.
Ви можете замовити повну виписку за карткою, що дозволить ознайомитися з усіма операціями, порахувати надходження і витрати, тим самим переконавшись, що повторно сума списана була.
Замовити виписку Ви можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок».
Комментарии (2)
Новорічне привітання від Привата2
Вся ця ситуація говорить тільки про те, що в Приватбанку однозначно є проблеми і таким чином вони вирішили «підлатати» певні показники в кінці року чи щось типу цього нехтуючи цим самим клієнтами, адже враховуючи к-ть тих самих клієнтів і забрати в кожного 5-10 тис. грн. менше як за місяць часу получається дуже солідна сума. І проблема не в тому для чого вони так роблять, а ЯК!? Попереджайте людей!!! Про який пункт в договорі може йти мова, якщо ви його навіть не видаєте людям для ознайомленя!!! Для себе зробив висновок, що не хочу більше сюрпризів і перейшов на обслуговування в інший банк і всім раджу поки не пізно!
Комментарии (8)
Обман и полная деградация банка
Как было написано, разрешалось поднять до 11000 гривен. Хотя до этого был и 20000 тысяч. Потом из-за отсутствия необходимости снизил до 0.
Ну 11 так 11. Отправил заявку.
Получаю на почту сообщение: "
Александр Григорьевич!
Спасибо, что пользуетесь нашими услугами!
Ваш кредитный лимит на карте 516798********02 Карта Универсальная с фото увеличен до 11000 грн ."
Смотрю в личном кабинете, а там кредитный лимит 500 гривен!
После этого звонки на горячую линию и непосредственное обращение в отделение банка не принесли абсолютно никакого результата.
Кредитный лимит так и не повысили. Реально начали бороться с постоянными клиентами. Решил сократить операции через это банк до минимума.
Щоб наступного разу Ваш ліміт був збільшений, продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Комментарии (1)
Самый Ужасный БАНК!
У разі виникнення прострочення, щоб не нараховувалася збільшена плата за користування кредитом, Вам потрібно якомога швидше внести на карту прострочену суму.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
Комментарии (10)
Новорічне привітання від Привата.
Заробітна плата — дуже пристойна, крім того працюючий ФОП, претензій з боку банку чи сумнівів у моєї спроможності — ніяких.
І тут приходить подарунок від Приват з Новим Роком та Різдвом Христовим: всі мої кошти з карти універсальної зникли, а сама карта пішла у мінус 15 000 грн. Оказалось, мені зменшили кредитний ліміт до «0». Навіщо його тоді було давати, підвищувати, щоб потім безпідставно, підступно забрати, та ще перед святами. Якось це не по-людськи.
Дзвоню в банк, питаю, на підставі чого обнуліли кредитний ліміт? Ніяких порушень з мого боку не було. У відповідь — банк не зобов'язаний пояснювати, він може робити все, що завгодно зі своєї сторони. Натомість клієнт ніяких прав не має.
Почав дізнаватися у знайомих, так це вже система останнім часом з Приватом, не тільки зі мною. Таке враження, що банк «виштовхує» старих надійних клієнтів. Чи може, грошей не вистачає, і він хоче позабирали всі гроші. Але ж ми за все це платимо відсотки і банк на цьому заробляє.
Допоможіть, будь ласка, розібратися, чи може банк робити таке зі старими, сумлінними та надійними клієнтами?
Багато знайомих не витримали такої непрозорої та непередбачуваної політики Привату та перейшли в інші банки.
Заздалегідь вдячний за допомогу.
Комментарии (1)
Продали некачественный ноут, и не взяли назад
Продавец сообщил, что ноут отправлен в сервисный центр для замены жёсткого диска. Из сервисного центра ноут вернулся через почти 1,5 месяца. Муж попросил «проверьте жёсткий диск, чтобы я не отправлял вам ноут бук раз». Магазин сказал «ок, проверим».
Когда ноут вернулся к нам, оказалось, что диск в нём тот же самый, бракованный (проверяется программами).
Обратились в Приват маркет с просьбой расторгнуть сделку и вернуть деньги. На что получили ответ «Уже прошло больше 14 дней со дня продажи». Итог истории: деньги сняты, ноут не работает.
Категорически не советую покупать какую-либо технику через Приват маркет. Деньги будут уплочены, а техники у вас по факту не будет.
Комментарии (1)
Один из лучших, если не самый
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Список міст та відділень банку, у яких можна отримати кольорові картки, постійно розширюємо.
Комментарии (2)
Закриття карткового рахунку
У мене склалась така ситуація, що мені відмовляють у закриті карткового рахунку по карті голод.
Банку я нічого не вина, та зверталась у відділення для закриття карти
Карта вже закрита півтора року, а закрити рахунки я не можу.
Вони залишаються активними. Договір на відкриття був підписаний в 2011 році. А при закриті рахунків мені постійно відмовляють. Також відмовляють у закриті договору.
Допоможіть розібратись з цим.
Я вже давно клієнт інших банків, та мати рахунки чи договір у Приватбанку не хочу
Та ніяк не можу цього позбавитись.
Мій чоловік також вже рік намагається закрити рахунки по карті універсальній. Йому також відмовляють.
Дуже жахливий банк.
Через те що мені не дають закрити рахунки, банк постійно виставляє комісію за обслуговування рахунку.
Я вже за нього рік платила не взявши у банка коштів у кредит.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Недільний сюрприз від привата
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, що безпека Клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб убезпечити наших Клієнтів. В сьогодення дана процедура є необхідним атрибутом. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, в подальшому, моральної шкоди.
На жаль, Вами була вказана не точна інформація, і в цілях фінансової безпеки Ваші картки тимчасово заблоковані. Розблокувати їх можливо в нашому відділенні. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що є відділення, які працюють у вихідні дні. Дізнатися адресу Ви можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/ скориставшись фільтром.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Без вашого відома відкрили кредит
Описана Вами ситуація не являється нормою та потребує ретельної перевірки. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення ми повідомимо відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
вымышленые комисии
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях.
Комментарии (8)
Отличная работа специалистов ПриватБанкабанка
Ми цінуємо наших клієнтів та прикладаємо всіх зусиль, щоб надавати максимально якісний та зручний сервіс. Дякуємо Вам за відгук!
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
арестовали счет компании
«Под елочку» в декабре неожиданно арестовывают счет компании. Оказывается было еще одно письмо (о предоставлении дополнительных документов), которое, очевидно, «сьел» гугловский фильтр. Как только получили дубликат сразу все предоставили (еще перед новогодними праздниками), со слов менеджера была направлена заявка на разблокировку… и на этом все до настоящего момента. Оба менеджера, которые были в курсе ушли в отпуск. Поддержка заверяет, что все в порядке, но счет не разблокируется. Деятельность компании парализована. Абсолютно шокирующая для нас ситуация — мы не понимаем, как таким образом может вести себя банк.
В своїй діяльності банк керується виключно діючим законодавством та вимогами НБУ. Ми розуміємо Вашу незадоволеність ситуацією та хочемо зазначити, що в даному випадку не маємо змоги надати інформацію за Вашим зверненням, так як бачимо, що звертається не власник компанії, про яку йде мова. За зверненням клієнта в особистому повідомленні або в підтримку на нашому сайті pb.ua ми зможемо надати інформацію по даному питанню.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Обслуживание в ПриватБанке!!!!!!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди. Ми завжди раді допомогти та надати відповідь незалежно від каналу звернення.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Приватбанк втихую, без предупреждений или каких бы то ни было уведомлений списывает обязательный ежемесячный платеж по кредитке за долго до срока уплаты этого платежа(25 числа), наперед
Нам прикро, що Вам довелося зтикнутись з такою ситуацією. Згідно умов договору, що розміщений на сайті pb.ua у випадку несплати обов'язкового платежу по картці, виникає прострочена заборгованість. Щоб уникнути подальшого нарахування відсотків за прострочку, банк може перерахувати кошти з іншої Вашої картки на її погашення.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб детальніше перевірити інформацію по описаній Вами ситуації, а також проаналізувати коректність консультації наданої в підтримці.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
Не открывают карту
На жаль, відкриття картки на поточний момент не є можливим. На момент блокування картки з Вами зв'язувався співробітник банку та надавав інформацію, щодо причини блокування та способів його зняття. Ми додатково зателефонуємо Вам для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Мошенники
Перезваниваю через два часа с рабочего телефона. Была ужасная слышимость.
Я: — вы мне сегодня звонили
Ответ: ваши карты заблокированы блабла,. Далее пошли вопросы, какие карты у вас имеются, а когда последний раз совершали покупки, а сколько денег у вас на карте было, а сколько есть, а точнее, а приблизительно, ну а какая сумма, которую в посл раз помните
УРКИ, вы там совсем ***?)))
( на все вопросы отвечала « не знаю»)
Далее: для того, что бы мы смогли активировать систему и разблокировать вашу карту, зайдите на приват24 и скажите код.
А еще шо сказать надо ???)))
Короче, спасибо ПБ, что сливаете базу данных своих клиентов.
И второе- дозвониться на горячую линию почему-то не получилось.
Интересно, с каких это пор уркам можно пользоваться телефонами??? Это уже вопрос к нашим « правозащитникам»
И звонят же, ***, в раб время, в самый сок, когда голова забита работой и совсем не думаешь о том, что у тебя спрашивают и отвечаешь на автомате. Я в шоке.
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось неправильне враження про банк.
Банк завжди дбає про збереження коштів та персональних данних клієнтів. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Вказаний Вами номер зафіксовано для подальшої протидії шахрайству.
Якщо питання з'єднання з лінією підтримки актуальне або виникли інші питання, будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Обслуговування
Дякуємо за Ваш відгук! Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Для перевипуску картки Ви можете звернутись до будь-якого зручного відділення ПриватБанку.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua/map
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
у вас проблема? станьте нашим клиентом. а проблема исчезнет? нет, их добавится
Есть ещё мысли, что Приват уверен, что всё само-собой рассосётся, я побузю и забуду, но как сказал один мой знакомый — я за копійку на колінках у полі горобця загоняю. Тем более, что спицлисты уже ногами сучат — им тоже, как и банку денег хочется.
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Информация о возврате денежных средств
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливо, щоб клієнт отримав якісну консультацію та вичерпну відповідь на питання. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено якомога скоріше та на Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)