Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк заблокував картку пенсіонерки з грошима, які ми відкладали на поховання, у неділю, 06.10.2024.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
r01 11 октября 2024, 15:18
Банк заблокував картку пенсіонерки з грошима, які ми відкладали на поховання, у неділю, 06.10.2024.

Наша мама невиліковно хвора, і ми з братом по черзі її доглядаємо. Коли це стало відомо, вирішили відкрити для неї пенсійну картку в ПриватБанку для отримання пенсії, щоб вона не ходила до банку, оскільки їй дуже важко. Я, її син, перевів на інтернет-картку суму (два перекази), яку ми відкладали на поховання, ліки або інші потреби, кілька місяців тому, щоб не тримати такі гроші вдома і щоб вони надійно зберігалися в банку. Той з нас, хто на той час доглядатиме за нею, міг би зняти ці кошти.

Минулого тижня її стан значно погіршився, і вона попросила священника. Вона майже не встає з ліжка, тож ми почали готуватися до найгіршого. Я вирішив перевести ці кошти з її інтернет-картки на картку для виплат, але натрапив на перевірку по телефону 3700. Перша перевірка з першим оператором не була успішною, і картки заблокували. Друга перевірка пройшла вдало, картки розблокували, але переказ не відбувся. Другий оператор сказав, що все добре, і сума має пройти, лише потрібно повторити переказ.

Ми повторили переказ суми між власними картками і втретє натрапили на перевірку. Третю перевірку вона не пройшла, внаслідок чого третій оператор заблокував картки та телефон. Лише в середу ми зрозуміли, що, можливо, неправильно відповіли на таке питання: «Ви отримували кошти від третіх осіб?» Ми відповіли «ні». Як на таке неконкретне питання відповісти в стресі по телефону? Що мається на увазі? Переказ від члена сім'ї, сина, кілька місяців тому на картку мами — це переказ від третьої особи чи ні? Ми вважали, що йдеться про нещодавні перекази, а не кілька місяців тому. Як можна було здогадатися, що йдеться про квартал?

Таким чином, маємо ситуацію, що майже лежачій пенсіонерці, яка не виходить з дому, заблокували картку і телефон, і тепер вимагають, щоб вона особисто з’явилася у відділення. Заблокували:

за переказ між її власними картками;
суму, яку їй переказав син (член сім'ї) кілька місяців тому (прізвища співпадають);
від жодних третіх осіб ніяких переказів на її картки не було.

У мене немає логічного пояснення діям ПриватБанку щодо блокування карток згідно з умовами. У найкритичніший момент для нашої сім'ї ПриватБанк нас підвів.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 11 октября 2024, 15:59
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Для вирішення свого питання, ваша матір може звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Фахівці працюють 24/7 та з радістю допоможуть вирішити питання.
Інформація по картках/рахунках може бути надана тільки їх власнику. ПриватБанк піклується про дані наших клієнтів: ми не розголошуємо конфіденційну інформацію третім особам (це будь-яка особа, окрім власника рахунку), в іншому випадку наші ж клієнти не матимуть до нас довіри.
Якщо матір не може проводити операцію підтвердження у зв'язку зі станом здоров'я, рекомендуємо близькій людині оформити доручення, за яким буде можливо оформити додаткову картку або отримувати кошти з рахунку власника.

Комментарии - 7

+
0
Andriy34
Andriy34
11 октября 2024, 16:21
#
Приватбанку ганьба ганьба ганьба
+
0
Andriy34
Andriy34
11 октября 2024, 16:23
#
Приватбанк повинен офіційно вибачитися інакше звертайтеся до прокуратури
+
0
Pumbovik
Pumbovik
11 октября 2024, 17:20
#
То что вы делали с картами формально делать нельзя. Процедура блокировки одинакова для всех клиентов несмотря на физические особенности и состояние здоровья. Делайте доверки на управление счетами родственников, которые в тяжелом физическом состоянии. Соболезную
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
11 октября 2024, 19:23
#
Да, банк это первое лицо, клиент (мать) это второе лицо. Дети, дяди, мужья это всё третьи лица
+
0
Andriy34
Andriy34
13 октября 2024, 15:07
#
А я вам раджу писати у прокуратуру чи НБУ, а то вони на голову сядуть в банку заблокують всі кошти ще раз
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
16 октября 2024, 11:05
#
НБУ это карманный начальник банкиров уже оно ничего не делает и не работает только посты в инете выкл и на сообщения отвечает разбирайтесь с банком или идите в суд:)
+
0
Pumbovik
Pumbovik
20 октября 2024, 10:14
#
Не наезжай на опытных специалистов в НБУ там люди получают огромные зарплаты за проекты по переименованию в шаги
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.25 45.25
USD 40.95 41.55
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.25 45.25
USD 40.95 41.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Банк заблокував картку пенсіонерки з грошима, які ми відкладали на поховання, у неділю, 06.10.2024.