Шахрайські дії та списання коштів з рахунку без підтвердження
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 11
- +
- +1
- SergeyNina
- 29 июля 2024, 21:49
- #
Пишите в суппорт фейсбука на английском . 97 транзакций это подписка так как подтверждений не было . Шансы на возврат очень высокие. Возможно это сбой. Но это может занять месяцы до полугода. Если это подписка то деньги будут сниматься и дальше в рамках кредитного лимита и вы правильно заблокировали карту
- +
- +1
- SergeyNina
- 29 июля 2024, 21:50
- #
Начинайте чарджбек. Шансы высокие.
Хоча Банк стверджує, що розгляд заявок на повернення коштів може тривати від 45 до 120 днів, вчора вже отримав повідомлення від Банку про відмову щодо повернення коштів по 11 заявках. Повідомлення наступного змісту — На превеликий жаль, нам не вдалося повернути ваші гроші. Згідно з правилами міжнародних платіжних систем (Visa, Masterсard) операція не підлягає поверненню. При цьому жодних пояснень чому не можливо повернути гроші, якщо я по жодній транзакції не отримував смс від банку та відповідно не підтверджував жодну з цих транзакцій!
І що тоді означали слова Банку , що У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (Смс на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі ??
І що тоді означали слова Банку , що У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (Смс на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі ??
- +
- +3
- Transfer Go
- 14 августа 2024, 9:37
- #
Доброго дня, шановні. Чомусь видалили мій попередній коментар. Саме цікаве, що ті шахраї, які обшукують клієнтів, зазвичай отримають всю інформацію від працівників банку. Питання до банку: як вони перевіряють своїх працівників? Чому в цьому банку працювали/працюють такі шахраї, як Перевалов Павло Юрійович та Діденко Ігор Валерійович? Які гарантії банк може надати клієнтам, що їхні данні будуть конфіденційні та не попадуть до рук шахраїв?
Добрий день! В продовження історії щодо списання без мого відома та за відстуності моєї згоди на таке списання (списання грошових коштів без підтвердження власника рахунку!!!) грошових коштів з моєї банківської картки Приватбанку, враховуючи , що мій пост став також учасником матеріалу на Мінфіні, вважаю за необхідне доповнити пост наступною інформацією.
З моменту списання грошей з моєї картки пройшло вже 3 місяці.
За цей час від поліції жодної інформації щодо поданної мною заяви про шахрайські дії, як от витягу про реєстрацію моєї заяви в реєстрі досудових розслідувань, так і не прийшло. Іншого від поліції в принципі я й не очікував. Бездіяльність чистої води. Як буде час, просто заради принципу, планую написати ім листа із проханням надати відповідь чи було взагалі відкрито кримінальне провадження.
Щодо банку. За цей час, мені повернули основну частину грошей, останній повернений платіж був 14.08.24 р. На сьогодні Сума не повернутих коштів складає орієнтоано 10000 грн. Як я розумію всі заявки на повернення банком було оброблено і більше мені ніхто нічого повертати мені не збирається. Банк благополучно продовжує знімати з мене відсотки та обовязкові платежі нібито це я витратив ці кредитні гроші.
Через ліміт тексту продовженні буде в насупному пості…
З моменту списання грошей з моєї картки пройшло вже 3 місяці.
За цей час від поліції жодної інформації щодо поданної мною заяви про шахрайські дії, як от витягу про реєстрацію моєї заяви в реєстрі досудових розслідувань, так і не прийшло. Іншого від поліції в принципі я й не очікував. Бездіяльність чистої води. Як буде час, просто заради принципу, планую написати ім листа із проханням надати відповідь чи було взагалі відкрито кримінальне провадження.
Щодо банку. За цей час, мені повернули основну частину грошей, останній повернений платіж був 14.08.24 р. На сьогодні Сума не повернутих коштів складає орієнтоано 10000 грн. Як я розумію всі заявки на повернення банком було оброблено і більше мені ніхто нічого повертати мені не збирається. Банк благополучно продовжує знімати з мене відсотки та обовязкові платежі нібито це я витратив ці кредитні гроші.
Через ліміт тексту продовженні буде в насупному пості…
Прдовдення попереднього посту.
Також для зясування обставин незаконного списання грошей, а також для точного підрахунку завданих мені збитків, 07.09.24 я також звернувся із офіційним запитом до Приватбанку, де поставив питання: Ким, коли, в яких сумах, з якою ціллю (призначення) та на які рахунки було здійснено переведення кредитних грошових коштів з моєї банківської картки? та просив надати детальну інформацію щодо результатів розгляду поданих мною 28.07.2024 року заявок через Приват24 щодо повернення незаконно списаних з моєї картки в АТ КБ «Приватбанку» грошей для оплати послуг Facebook Meta в період з 26.07.2024 р.-28.07.2024 р. (в тому числі запитував щодо оброблених заявок на повернення, заявок, які знаходяться в роботі та по яким банк мені відмовив, із зазначенням точних сум), а також просив повідомити мене, чи звертались до Приватбанку будь-які правоохоронні органи України щодо отримання інформації що становить банківську таємницю в рамках проведення розслідування щодо незаконного списання грошових коштів з мого рахунку.
23.09.24 я отримав на електронну пошту від Приватбанку відповідь на мій запит, де нажаль жодної конкретної відповіді на мої питання надано не було, мені не повідомлено конкретно на які рахунки та кому були направлені незаконно списані кошти, не зазначено, які заявки на повернення оброблені, а які ні, а лише надана рекомендація отримати виписку по рахунку в Приват24. На інші мої питання взагалі Приватбанк вирішив не відповідати…
Також для зясування обставин незаконного списання грошей, а також для точного підрахунку завданих мені збитків, 07.09.24 я також звернувся із офіційним запитом до Приватбанку, де поставив питання: Ким, коли, в яких сумах, з якою ціллю (призначення) та на які рахунки було здійснено переведення кредитних грошових коштів з моєї банківської картки? та просив надати детальну інформацію щодо результатів розгляду поданих мною 28.07.2024 року заявок через Приват24 щодо повернення незаконно списаних з моєї картки в АТ КБ «Приватбанку» грошей для оплати послуг Facebook Meta в період з 26.07.2024 р.-28.07.2024 р. (в тому числі запитував щодо оброблених заявок на повернення, заявок, які знаходяться в роботі та по яким банк мені відмовив, із зазначенням точних сум), а також просив повідомити мене, чи звертались до Приватбанку будь-які правоохоронні органи України щодо отримання інформації що становить банківську таємницю в рамках проведення розслідування щодо незаконного списання грошових коштів з мого рахунку.
23.09.24 я отримав на електронну пошту від Приватбанку відповідь на мій запит, де нажаль жодної конкретної відповіді на мої питання надано не було, мені не повідомлено конкретно на які рахунки та кому були направлені незаконно списані кошти, не зазначено, які заявки на повернення оброблені, а які ні, а лише надана рекомендація отримати виписку по рахунку в Приват24. На інші мої питання взагалі Приватбанк вирішив не відповідати…
Зі мною на днях сталась та сама історія, теж Приватбанк. Ніякий підтверджень від банку, просто зняли вночі 7 транзакцій по 40−90 доларів. На весь кредитний ліміт, до відмови. Транзакції по всьому світу — піцерії, доставка їжі, ресторани (Європа/США). Залишив заявку на повернення, чекаю. Вперше таке зі мною сталось, надзвичайно обачний з даними карти. Це або якийсь злив, або десь база утікла. Лишаєтья тільки здогадуватись.
— Питання до банку: як увімкнути підтвердження на 100% платижів?
— Чому списання були впродовж години в по всьому світу і на різних континентах, але антифрод система Привата не виявила аномалію і не заблокувала карту?
— Як від цього захиститись в майбутньому? Бо крім як не тримати великих сум на карті, відключити всі кредитні ліміти і пставити мінімальні інтернет ліміти я нічого не придумав.
— Питання до банку: як увімкнути підтвердження на 100% платижів?
— Чому списання були впродовж години в по всьому світу і на різних континентах, але антифрод система Привата не виявила аномалію і не заблокувала карту?
— Як від цього захиститись в майбутньому? Бо крім як не тримати великих сум на карті, відключити всі кредитні ліміти і пставити мінімальні інтернет ліміти я нічого не придумав.
Насправді загалом десь на протязі 3 тижнів банк розглянув заявки. Решту грошей Приват так і не повернув та ще й знімає відсотки за користування ніби взагалі це я цими грошима користувався.
Щодо підтвердження списання так це й є обов’язок Банка надсилати такі підтвердження своєму клієнту. В моєму випадку це десятки підозрілих платежів в іноземних валютах на протязі двох діб і жодного , жодного підтвердження від банку!!! Єдиний вихід себе убезпечити від шахрайських дій- триматись поділі від Приватбанку і більше не відкривати у них рахунки.
Мені здається це в будь якому банку може статись. У друга з Моно була спроба зняття, але на карті не було грошей, тому перевипустили карту і налаштували безпеку на максимум. Цікаво що в Моно є опція підтвердження всіх платежів (навіть з довірених точок), але в підтримці Привіту мені відповіли, що такої опції не мають. Значить не в приорітеті для Привату. Тобто захисту від таких списань підтвердженням в Приваті не існує. Тільки ліміти налаштовувати. Вже більше тижденя чекаю розгляду заявок. Побачимо що скажуть.
Має бути згода клієнта на списання, ось почитайте матеріаріал Мінфіну , там є коментар юриста по моєму випадку: https://minfin.com.ua/ua/2024/08/21/133196027/
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Списання грошових коштів із моєї картки здійснювалось різними платежами протягом 26.07.2024 — 28.07.2024.
Загалом за цей період по моєму рахунку було здійснено без мого на те дозволу 97 транзакцій!!! на суму більше 56000 гривень (орієнтовно 1366 доларів США) на користь Facebook Meta. Транзакції здійснювались в доларах та китайських юанях в перерахунку на гривню.
Всі платежі відбулись в рахунок кредитних коштів.
Будь-якими послугами чи підписками на таку суму я не користувався.
Більш того, я взагалі не маю бізнес акаунту у Facebook та моя банківська карта з якої відбулось списання не підв'язана до мого акаунту в Facebook.
Що більше всього шокує це те, що під час жодної із 97 транзакцій від банку мені не було надіслано жодного СМС щодо необхідності підтвердження платежу!!!
Я нікому не передавав дані своєї картки, не вводив на сторонніх сайтах номери, дату та cvv код своєї картки, із зловсисниками не спілкувався, не переходив за підозрілими посиланнями і т.п.
Тому з огляду на це розумієш, що твої рахунки в Приваті взагалі не захищені!!!
Одразу після виявлення незаконного списання грошей з мого рахунку заблокував свою картку через Приват 24 та подав заявку на повернення грошей.
Намагався дозвонитись за закріпленним менеджером банку, але без результатно.
Додзвонився лише на гарячу лінію Приватбанку, де мені зазначили, що зроблять все від них залежне для вирішення ситуації, подано запит на повернення. При цьому відповіді щодо повернення чекати до 120 днів.
На моє питання чи будуть до вирішення питання нараховуватись проценти за користування незаконно знятих грошей відповіли «ТАК» проценти будуть нараховуватись…або принесіть нам вирок суду, де буде встановлено факт шахрайства!
Тобто получається так, що банк, який не забезпечив належну безпеку грошей на моєму рахунку в результаті чого третіми особами незаконно, без мого відома та без підтвердження були списані кредитні гроші, ще й буде брати з мене як з потерпілої особи проценти нібито за їх користування. Взагалі нормально?
Може все-таки треба спочатку було забезпечити безпеку рахунку клієнта?
Чому коли щомісячно на протязі 10 років поповнюєш один й той самий рахунок мобільного телефона до тебе приходять СМС для підтвердження, а коли у тебе знімають гроші в доларах, юанях незрозуміло за що й ким, ніякі підтвердження банк не надсилає? Може державному Банку так вигідно? ще й проценти отримує…
Після виявленого також одразу була написана заява до Кіберполіції за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ст. 190 КК України «Шахрайство».
Одразу перетелефонував поліцейський та порекомендував звертатись до банку кожні три дні та вимагати, щоб повернули гроші.
Чекаю на адекватну відповідь банку та реальне вирішення ситуації із поверненням незаконно списаних грошових коштів.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Існує ряд умов, при яких пароль не вимагається:
— різні типи операцій, наприклад — регулярний платіж. Дані картки зберігаються в компанії за угодою з клієнтом і з певною періодичністю надходять в банк до списання;
— різні типи самих терміналів, наприклад довірений магазин. Платіжна система сама визначає параметри довірених точок за сукупністю великого переліку критеріїв.
У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (Смс на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми, як банк-емітент Вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу. За результатом розгляду заявок вам надійде повідомлення від банку.