Зникли 10 тис. грн. після поповнення у терміналі Приватбанку!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 17 июля 2024, 13:50
- #
Нне через 3 дня, а через 1−3 дня ПОСЛЕ инкасации. Она может быть и через неделю
- +
- 0
- Ольга Рудоман
- 18 июля 2024, 8:53
- #
А я уже договорилась что мне сообщат из Скаймола,когда будет проведена инкассация этого конкретного терминала который меня так «обслужил».По предварительному общению с охранником который отвечает за этот сектор и с администратором магазина который находиться рядом с терминалом наличные оттуда забирают не раз в неделю и не раз в две недели как пытаются впарить работники Привата.Я даже запросила возможность получить доступ к видеозаписям где попадает в обзор терминал, на случай если придется подавать на Приватбанк в суд.Дело не только в самих деньгах,10 тысяч дарить понятно что никому не собираюсь,тут еще и дело принципа,я служу с начала войны,муж служит,при чем в горячих точках,у нас маленький сын и мы рискуем очень многим,а тут в столице в тылу такие исполнения от государственного Привата???Совершенно возмутительно!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Поповнювала власну карту Привату у терміналі самообслуговування в Т Ц Скаймол, поповнення було на 10 тисяч гривень купюрами по тисячі гривень.При натисненні на кнопку «завершити» операцію гасне світло і вимикається термінал.10 тисяч мені на карту так і не поступили хоч в термінал вони успішно потрапили. Термінал ввімкнувся через деякий час але звісно моя операція на ньому була вже перервана.На негайний мій дзвінок на 3700 працівник Привату сказала що так, вони бачили активність моєї карти у терміналі, що зафіксовано точний час операції та номер терміналу і що гроші повернуть мені за добу, максимум за три доби після інкасації.Доба вже пройшла грошей на карті я не бачу.На моє звернення до банку відповіли що потрібна інкасація терміналу і що потрібно очікувати.
Це дуже схоже на спробу присвоїти мої кошти.Адже сума чимала.І інкасація терміналів у таких супер-людних місцях відбувається щодоби! А не три доби чи інший термін, який називають співробітники Приватбанку.
Я вкрай обурена, у воєнний час установи мають йти назустріч військовим завдяки яким Україна ще існує, а не робити перепони у такому простому рішенні я повернення МОЇХ власних коштів, я ж не їх гроші собі прошу, а свої власні!
Якщо протягом трьох діб 10 тисяч мені не будуть повернені, я звертатимусь зі скаргами на роботу Привату у відповідні установи і також задію наших військових юристів для звернення до суду! Після такого «обслуговування» я замислююсь чи не змінити мені взагалі банк.
Вибачте за створені незручності! Ми повністю розуміємо, наскільки це може бути неприємно для Вас. В більшості випадків регламент опрацювання заявки на повернення коштів складає до трьох днів. В окремих випадках, максимальний термін може скласти до 14 днів, повернення коштів здійснюється за результатами інкасації. За результатом розгляду заявки Вам надійде повідомлення від банку.