×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Жулики или еврейский банк
Комментарии (2)
Уменьшили лимит до нуля
Написать комментарий
Кредитный лимит по карте Приватбанка
Комментарии (22)
Проблема со старыми картами
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Написать комментарий
Без предупреждения обнулили кредитный лимит и сообщили по факту
По состоянию на сегодня на всех картах положительный баланс, задолженностей нет.
В результате: банк ВНЕЗАПНО И СООБЩИВ ПО ФАКТУ обнулил мой кредитный лимит на голд карте, урезав мой планируемый бюджет на этот месяц на 51 тыс. грн, оставив меня буквально ни с чем до следующих поступлений, которые будут через месяц.
Я не считаю это нормальным банкинг сервисом на сегодняшний день, когда о таких вещах ВНЕЗАПНО СООБЩАЮТ ПО ФАКТУ! Давайте представим что я в этот самый момент должен был оплачивать что угодно из этих денег, как минимум тележку продуктов в супермаркете которую уже пробили или какие либо другие жизненно важные товары или услуги. И тут вдруг ВНЕЗАПНО мой баланс с 51 117 грн превращается в 117 грн… Пытался оформить жалобу — по телефону отказались принять.
Я бы понял если бы банк уведомил меня ЗАРАНЕЕ об обнулении кредитного лимита, не ставя своего лояльного в течении 10 лет клинта в совершенно идиотское положение таким внезапмным и по сути безосновательным обнулением. Все рекомментации по использованию карты и лимита я соблюдал, всё оплачивалось регуляро и без задолженностей, все необходимые данные были предоставлены банку…
Конкретных причин обнуления не предоставлено и очевидно они отсутсвуют.
В качестве ответного шага, я твердо намерян отказаться от услуг Приватбанка спустя более 10 лет сотрудничества. «Спасибо!»
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (25)
Отсутствие консультации
Давно являюсь клиентом данного банка. Раньше подобных проблем не возникало.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
Вибачте за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Карточка заблокирована , не могу оплатить кредит.
Дозвольте зазначити, що перевірити розмір заборгованості та погасити її – Ви можете авторизувавшись в терміналі самообслуговування ПриватБанку карткою або за допомогою телефону та сплатити суму боргу готівкою.
Комментарии (6)
Наш любимий банк) Приват24
Пользувався 8 років ним сьогодні я просив що мій аккаунт удалили
Чого поганий банк служив я в Армії в Одесі була в мени карточка просто (не кредитна) началось з того що з моєї карточки почали розраховуватись аж в Києві позвонив я на гарячу лінії мені сказали блокувати або оплатити мінуса на картоці там було майже до 300грн і ще так зняло більше 200грн так з моєю зарплатою 420грн срочніка ладно я оплатив сказали мені віділення банку прийшов я показую їм вони мені говорять перший раз таке бачимо так нахрена ви мені сказали на гарячій лінії прийти у віділення а потім розводити руками як наша влада :) зробив я нову карточку та же сама історія вчора була добре що я постав оплату в інтернеті 10грн в місяць як би не поставив мінуса були би нормальні ну це не тільки в мени таке було багато людей їм предлагають віділенні зробити нову карточку
Ей приват24 на скільки я знаю як що на плеймаркеті оцінки багато буде поганих ваш додаток видаляється автоматично я вам поможу швидше це зробити вам же на срати на клієнтів
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Якщо Ви не підтверджуєте операції по картці, за Вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Чим далі тим все гірше і гірше...
Але коли через місяць я звернулась для перевипуску картки своєї іменної карти мене знову попросили заплатити за перевипуск, не дивлячись на те, що вина на стороні банку. Але це ще пів біди.
Коли я пришла отримувати свою картку, мені відразу прийшло повідомлення, що мій кредитний ліміт зменшено до 0 грн. Співробітник відділення відповів, що під час перевипуску картки кредтний ліміт може змінюватись.
Дуже прикро, я завжди повертала вчасно використані кошти, да і ліміт був не великий, для непередбачуваних витрат.
Також колись був бізнес рахунок, де банк заробляв на мені непогані кошти за рахунок комісій і тут таке.
Оберу собі інший банк, який більше цінує своіх клієнтів.
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Дозвольте нам розібратися в ситуації та розглянути Ваш випадок більш детально. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (1)
Ни в коем случае не иметь дело с данным банком!!!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (30)
Категорически не рекомендую работать с данным банком!
Карточку регулярно пополнял, покупки совершал практически каждый день.
12.06.20 посреди рабочего дня в средине месяца Приват Банк аннулировал кредитный лимит и забрал 8700 грн, оставив меня с долгом в -1300 грн предварительно не предупредив.
Я единственный работающий человек в семье, отец инвалид 1 категории и я не представляю как теперь выжить до конца месяца.
Я никогда не видел и не слышал что банк может на свое усмотрение без предупреждения давать и забирать деньги у клиентов. После такого сволочного отношения не рискну хранить деньги в данном банке и не посоветую ни одному из своих друзей, знакомых и родственников.
Будьте осторожны так как у Вас могут запросто забрать все деньги без какого-либо объяснения.
Как только смогу выплатить «задолженность» сразу же закрываю все счета и НИКОГДА ни при каких обстоятельствах не буду иметь дела с Приват Банк.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Прощай приват
На днях в семью пришло несчастье — онкозаболевание. Срочно понадобились деньги на лечение. Есть подтверждающие диагноз документы, где написано, что требуется срочное и длительное лечение.
На текущий момент в Привате открыты два небольших депозита, которые в силу обстоятельств просил досрочно их разорвать, что бы получить свои деньги. Но руководство привата причину для досрочного разрыва депозита посчитали не очень весомой и отказали.
Мой вывод: важен не клиент, важны только деньги клиента.
Для сравнения, А-банк в этой ситуации без промедлений разорвал аналогичный депозит и не просто вернул деньги, выплатили даже набежавшие проценты, о которых я даже не спрашивал.
Вывод: важны не только деньги клиента, но и его жизнь и здоровье.
Спасибо А-банк, ценю Ваш достойный поступок. Я Ваш новый постоянный клиент.
Нам дуже шкода, що трапився такий неприємний інцидент. Дозвольте повідомити, що дане питання було детально розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок, де була озвучена інформація стосовно надання необхідних документів для оперативного вирішення ситуації.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Не можу ніяк знацти доступної інформації на рахунок мого питання
Хочемо повідомити, що процедура отримання грошових переказів відрізняється в залежності від їх типу. Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Комментарии (3)
Зникають гроші з картки
Необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. За Вашим зверненням в підтримку інформацію було передано для перевірки профільним фахівцям. За результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Комментарии (10)
Приватбанк вимагає персональні дані!
Протягом доби не можу зайти у Приват24. Після введення номеру телефону сайт йде у нескінченне завантаження і не пропускає навіть на етап введення свого паролю. Ми спробували ввести інші наши номери телефонів, на які зареєстровані рахунки у цьому банку. Ситуація така ж саме. Тобто проблема є технічною.
Звернувшись у службу підтримки на сайті для з*ясування у чому саме полягає технічна проблема, співробітник банку Олексій почав від мене вимагати заповнення форми для моєї ідентифікації, у яку я повинна була ввести:
1. Ваш ПІБ (повністю):
2. Ваш основний номер телефону:
3. Кодове слово (дівоче прізвище матері):
4. Дата Вашого народження:
5. Повна адреса реєстрації місця проживання (прописка)
До речі, на сайті Приватбанка сказано, що у випадку, якщо громадянин звернувся до банку, робітники можуть вимагати лише кодове слово.
Скажіть, будь ласка, з яких пір Міністерство фінансів України дозволяє Приватбанку вимагати від громадян повний комплект персональних даних для надання інформації з технічних проблем з боку Банка??? Навіщо робітникам КоллЦентру така інформація потрібна? Де гарантія, що саме ці робітники КоллЦентра не є тими самими шахраями, про яких вони пишуть на своєму сайті? І чи не є то саботаж з боку Приватбанку в умовах карантину?..
Прошу Мінфін України розібратися з діяльність Коллцентра Приватбанка. Дякую!
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Необхідність ідентифікації обумовлена вимогами безпеки. Таким чином співробітник може впевнитись в тому, що спілкується саме з клієнтом і може надати відповіді на Ваші питання, що містять персональну інформацію.
На даний момент сервіс Приват24 працює в звичайному режимі та труднощів в його роботі не зафіксовано.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (5)
Оплата частями или как заработать на клиенте любыми способами
Оператор на 3700 только твердит — ничего не можем сделать, отменить нельзя.
Куда это годится!?
Может стоит отправлять в приложение пуш для подтверждения или делать всплывающее окно с информацией о том, что списание пройдет в счет кредитного лимита с дополнительной комиссией 4%???
Я понимаю, что единственная цель — это заработать, но должно же быть элементарное уважение к клиентам!
Мне жаль, что я столько лет отработала в этом банке, сейчас сплошной негатив и только отговаривание всех знакомых от пользование приватом.
Дозвольте звернути Вашу увагу, що в Приват24 відображена інформація про діючі договори за сервісом «Оплата частинами», яку Ви можете бачити в меню «Мої рахунки» — «Оплата частинами». В цьому ж меню вказана сума щомісячного платежу та дата його списання. Для зручності клієнтів, що бажають здійснити дострокове погашення така можливість реалізована в окремій кнопці. Натиснувши на кнопку «Погасити достроково» Ви підтверджуєте свій намір закриття договору з погашенням з картки Універсальна. При подачі заявки на дострокове погашення в веб версії вказується інформація, про наявність комісії при списанні кредитних коштів з картки, після чого Ви можете відмовитись, та повернутись на попередню сторінку не підтвердивши заявку.
Також у разі виникнення питань Ви завжди можете звернутись в підтримку. Наші фахівці будуть раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Уязвимость системы: отсутствует SMS-оповещение по счету
Среди услуг, которые предоставляет банк, смущает потенциальная угроза безопасности. Владелец счета не получает текстовое сообщение о движении средств, когда доверенное лицо совершает транзакцию. Ограничение мобильности не позволяет владельцу оперативно отреагировать на ситуацию и предпринять меры, если картой доверенного лица воспользовался злоумышленник.
Надеюсь, банк улучшит работу системы и сделает сервис безопасным.
Дякуємо за відгук! Ми постійно працюємо над тим, щоб надавати якісний сервіс. Щодо інформування, хочемо зазначити, що інформування здійснюється на номер телефону довіреної особи, на яку і оформлюється картка за виданим дорученням. Але так як рахунок оформлений на довірителя, він може бачити інформацію по своїй картці, що йде до того ж рахунку в Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (10)
Грубое поведение
Отделение на улице ахсарова, новое отделение возле кафе.
Пришёл, я клиент карты signature
Не пользуюсь услугой отдельной кассы, отстоял, пропустил студентов, стариков… вообщем простоял очередь.
Подходит ко мне девушка, говорит: «без маски не обслуживаем.» (до этого пропустил человек 10).
Я несу в банк 100.000 грн, я ей отвечаю: «мне сделать оплату через кассу и все, я не взял маску (жара +40).
Она мне: «купите маску тогда приходите...»
Я стою в шоке, объясняю ей, что если я сейчас уйду, люди займут очередь и я опять буду стоять +1 час.
Ответ меня вообще убил, я сейчас вызову охрану, чтобы меня вывели оттуда…
Я и замёрз)))))
Нет, я конечно пошёл и купил маску, попросил человека, чтобы не пропустил никого, даже не пошёл, а сбегал.
Ну такого я ещё не слышал.
Предложили бы маску, например как в других банках… девушка хамка
Приносимо свої вибачення за незручності.
Ми вже проводимо перевірку відносно описаної ситуації та зв'яжемось з Вами за результатом.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Банк заблокировал деньги больше чем на 4 месяца
Нам прикро, що Ви стали заручником даних обставин.
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та хочемо зазначити, що для його вирішення необхідно звернутись до відділення для ідентифікації та написання заяви.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (11)
Приватбанк -на стадии перерождения в АЩАДбанк
вот некоторые зменения -снять доллары с вклада ладно проблема всех советско- подобных учреждений-только 700 в неделью а блин положить почему нельзя это ж высшая степень дибилизма несу вам 3000 дол а мы можем тоКА 1000 -чого бидни -бо дурни...,??? другое банк работает -только на покупку валюты в это же время -ничего не продаёт -в то время как через дорогу все покупают и продают -ну не дибилизм… потеряли всех норм работников -бо не платите денег (обмена ж нет!!!!)урезали кредитные лимиты даже своим и мне приходиться просто переходить в альфу там сразу 100000 лимит -ставить их терминал бо два процента прохождение -это ж блин не четыре!!! вижу идём на уничтожение банка!!! чего робот юля стоит -этож полная копия сбербанка россии ужас надо орать на всю улицу чтобы она поняла
Ми б не хотіли, щоб Ви мали неправильне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що для зручності клієнтів реалізована можливість замовити необхідну суму готівки через Приват24 для зняття з рахунків чи отримання грошових переказів. Таким чином, Ви можете заздалегідь обрати відділення та дату отримання грошових коштів. Поповнення вкладу можливе в місяць на суму, яка була внесена при його відкритті. Тому при відкритті Вами вкладу на 3000 долл, його можна буде поповнювати на таку ж суму щомісяця.
Щодо ліміту, то він розраховується індивідуально для кожного клієнта, а кінцеве рішення приймається на основі більш ніж сотні різних показників. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий