Найгорячіша лінія підтримики 24/7…
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- +15
- natashaGra
- 1 января 2024, 16:41
- #
Тоже самое в чате. 20 минут общения с ботом, результат 0. От клиентов в этом банке наверное хотят избавится , сервис не улучшается никак
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 1 января 2024, 18:14
- #
Хз если карта голд, то там дают типа личного менеджера ну сотрудника из ближайшего отделения крч где оформлялась карта, есть вариант позвонить или написать в мессенжер если возникает вопрос, возможно приват таким образом избавляется от людей кто на халяву пользуется банком, и карты голд нет, кредиты не пользует, ну тогда побегайте в отделение .
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
назвали цю війну Судним Днем.
Але їх чекав новий кошмар:
війна проти машин…
Термінатор 2: Судний день
За номер 3700 нас зустрічає віртуальни голосовий помічник Яна (недолугий робот), яка або не компетентна або знущається. Пів години 1 раз та п’ятнадцять хвилин 2 раз я спвлкування з нею питання не вирішило, а мені просто потрібно було поспілкуватись з живою людиною… з оператором.
Ось коротенький переказ нашої з нею розмови (спрощено):
Голосовий помічник: «Яке питання Вас цікавить?»
Я: «Переказ westernunion "
ГП: «Коротенко розказуе про саму послугу переказу потім 3 хвилини розказує мені що цей номер не є фінансовим, чи бажаю я змінити номер…»
Я: «Не бажаю міняти номер, зв’яжіть з оператором, живою людиною»
ГП: «У нас дуже багато спеціалістів, скажіть удь ласка з яким питанням Ви хочете звернутись до оперратора?, та я перемкну Вас на спеціаліста»
Я: «Питання про перекази westernunion! "
ГП: «Коротенко розказуе про саму послугу переказу потім 3 хвилини розказує мені що цей номер не є фінансовим, чи бажаю я змінити номер…»
І так по колу…
Завіса… (ято кажуть.
Питання до співробітників Приват:
1. Як допомагають клієнтам впроваджені Вами нові технології? (Окрім того що можна тримати в штаті менш живих операторів та відмазуватись від запитань клієнтів бо вони просто кидають слухавку при спвлкувані з Вашою Яною?)
2. Чому не можна в томуж голосовому помічнику виділити окрему кнопку під «Поговорити з «живим» оператором?
3. Які ще технології Ви збираєтесь залучати для обслуговування і допомоги клієнтам щоб як найбільше погіршити досвід співпраці з Вашим прогресивним банком?
PS
В іншому банку на горячій лінії допомогли і відповіли на питання протягом 3 хвилин)
Для з'єднання з оператором в зазначеній ситуації ви завжди можете перефразувати питання по іншому, якщо робот не вірно зрозумів початкове питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат Допомога онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку Приват24. Наші фахівці 24/7 на зв'язку та готові допомогти.
Якщо у Вас залишилися невирішені питання, уточніть, будь ласка, деталі в особистому повідомленні, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися.