Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Іванов Микита 24 января 2024, 4:58
Отделение по адресу: Киев, ул. Рональда Рейгана, 4
Доброго дня, банк відмовив у обслуговуванні, у відділені банку написали 2 заявки на переказ коштів (як ФОП і як фіз лице), після 5 днів обробки кошти з рахунків фіз лиця були перераховані, з фопу — ні, звернувся до підтримки і отримав відповідь, що заявки взагалі не в них не має і треба звернутись у відділення і написати нову, написали нову заявку, через два дні отримую відповідь, що заявка відхилена, причини не повідомлять, кошти не повертаюсь і незаконно утримують на рахунках арешту не має і законних причин утримувати кошти також
Приватбанк
Ответ банка
24 января 2024, 10:42
Вітаємо.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
mlyzan 23 января 2024, 23:05
12.12.2023 банк в односторонньому порядку розірвав ділові відносини та заблокував мої рахунки, я був клієнтом банку 10 років та 3.5 років як ФОП. Після блокування рахунку я 5 разів писав заяву на переказ коштів в інший банк, спочатку казали що можна перерахувати гроші лише на ФОП рахунок в іншому банку потім казали що можна перевести на фізичну особу, а в результаті в заявці відмовляли хоча я звертався на гарячу лінію і вони казали що гроші переведуть. Безмежна кількість дзвінків на гарячу лінію там посилають на відділення, а у відділенні кажуть дзовонити на 3700. І так мене годують обіцянками по сьогодні. Так як вже пройшло більше місяця мої гроші знаходяться на аналітичному балансовому рахунку банку але в працівників банку слово аналітичний рахунок викликає сміх, некомпетентні особи які не можуть ні пояснити ні оформити заяви і такі ж самі на підтримці. За свої чесно зароблені гроші з яких сплачені податки в держбюджет я повинен витрачати свій час та нерви щоб домогтись правди, хоча ті гроші банк мене просто вкрав. Залишається лише подавати в суд. Не рекомендую звʼязуватись з даним банком.
Приватбанк
Ответ банка
24 января 2024, 10:41
Вітаємо.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
Андрей Кузнецов 23 января 2024, 11:57
Взяв товар по програмі «оплата частинами»
В грудні прострочив оплату на 1 день — замість 22 грдня закинув гроші на кредитку 23 грудня.
Банк їх не списав. Я цього не знав, доки банк не забрав забрав платіж з особистої карти аж 30 грудня. Ну то таке.
Зараз січень. Я ЗАВЧАСНО вніс необхідну суму. А саме 18-го січня, при плановій даті 22 січня.
Зараз 23 січня, а платіж не списали. Кредит винесли на просрочку, хоча гроші я вніс завчасно. Забрати гроші з карти прямим текстом відмовляються!
Про зміну умов кредиту мене ніхто не повідомляв, ні в грудні, ні в січні! Відповідно, я закинув гроші на кредитку, як це передбачалось договором, де вони і лежать, а забрати їх звідти буде кошувати купу комісій! Та ще й знімають додаткові відсотки за «прострочку», хоча я вніс платіж завчасно.
Приватбанк
Ответ банка
23 января 2024, 13:18
Вітаємо.
Кредит за договором Оплати частинами, за яким не відбулось списання повної суми регулярного платежу, на наступний день після дати такого платежу, вважається простроченим.
При наявності простроченої заборгованості, умови договору за послугою «Оплата частинами» змінюються та формується новий рахунок для внесення коштів, про що ми завжди інформуємо наших клієнтів та ці положення вказані в умовах та правилах на сайті: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-153/?lang=uk, а саме в пункті 2.7.1.3.4.
Для погашення кредиту (договору) надалі кошти потрібно вносити за графіком (до дати списання планового платежу) на новий рахунок, який ви можете побачити в Приват24, в меню: Кредити — Оплата частинами — Договори — Обрати необхідний договір — Реквізити.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Дмитрий Димон 23 января 2024, 7:51
Здравствуйте всем, пишу чтобы другие были в курсе. Все произошло за один час. Порядок действий был такой.
Украли номер телефона с Life Cell, зашли каким-то образом в приложение, вполне вероятно что подобрали пароль какой-то программой возможно, не знаю. У меня номер подвязан к документам, поэтому я не переживал что его могут украсть, но как оказалось, получая доступ к приложению Вы можете подвязать свой номер к Esim (номер восстановил, у оператора спросил про возможность отключить данную функцию… нельзя, делайте выводы). Пока я был в душе, воры зашли в приложение, докинули денег, чтобы было 50грн. на счёте и с помощью услуги переноса Esim завладели номером телефона. Далее в приват банке зашли по номеру телефона, т. е. прошли индентификацию по телефону и успели сделать одну транзакцию через новую почту, видимо через новапей перевод денег, это то что успел просмотреть, пока не заблокировал карту. Иду в банк, буду переделывать все карты. Карта была кредитная и снялось с кредитной 6 300. Видимо у меня было ограничение, не помню. На карте линия с 90 000 грн… Даже не представляю, если бы не успел заблокировать. По факту выйти на цепочку мошенников легко, надо посмотреть куда и на какое имя пошел перевод в новапей, потому что не пропустят транзакцию без этих данных, далее выследить этого человека (который 100% подставной) и уже через него на других людей, но ведь этого никто делать не будет. П.с. заявление в кибер полицию буду писать. Интересно как поведет себя банк, так как я позвонил с номера жены, сообщил свои данные и попросил все заблокировать и отвязать финансовый номер в течение короткого промежутка времени. Прошло около часа с момента транзакции, когда я смог дозвониться оператору приват, смогут ли отменить транзакцию или нет, узнаю сегодня в банке, так как я сказал что последний перевод связан с мошенниками. А карточки и сим-карту я успел заблокировать сам, когда вышел из душа и заметил что пропала связь, быстро отреагировал и был доступ к вайфаю, смог зайти во все приложения по отпечатку пальцев. Так что в этой истории слабое место был доступ к приложению телефона, возможность привязаться к Esim, и пройти аунтификация в приложении приват 24… Были смс от оператора сотового на изменение номера телефона и пополнения счета, но я не успел отреагировать, был в душе…так же буду рассматривать возможность другой индентификации. Допустим в моем приложении укрсибба, там уникальный номер, а не номер телефона, который в лёгкой доступности… А иметь куча номер для финансов не удобно, проще пойти в другой банк тогда, если не будет возможности большей защиты данных.
Приватбанк
Ответ банка
23 января 2024, 11:02
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. В даному випадку, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях.
Ось тут 👇 є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Bohdan08 22 января 2024, 17:42
Хороший та чесний банк, відношення хороше до клієнтів, роботою банка задоволений, укр-газу треба повчитись в Приват банка що до роботи з людьми. Дякую за увагу.
Приватбанк
Ответ банка
22 января 2024, 18:21
Вітаємо. Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Aндрей Кочергин 22 января 2024, 15:54
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Сумгаитская, 24
От всей души хочу поблагодарить Андрусенко Светлану за ее высокий профессионализм и чуткое и внимательное отношение к людям!
Приватбанк
Ответ банка
22 января 2024, 16:49
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова. Світлана, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Проблема решена
Awator85 22 января 2024, 14:34
Отделение по адресу: Киев, ул. Евгения Харченко, 29
Вимушений звернутися з такою проблемою. Банк закрив мої рахунки і припинив обслуговування. Я, кілька разів 2 і 8 січня звертався до банку з письмовими заявами про надання мені виписки по закритому рахунку ФОП для подання декларації з прибутку та для проходження процедури фін моніторингу в іншому банку (який триває з 29 грудня). Досі не можу її отримати. Відділ фін моніторингу чекає від мене тільки цю виписку. Прошу працівників банку та відповідальних осіб прискорити обробку мого запиту, поки мені не заблокували рахунки в іншому банку.
Приватбанк
Ответ банка
22 января 2024, 16:26
Вітаємо. Для замовлення виписки по закритому рахунку необхідно в заяві обов'язково вказати номер рахунку, період надання виписки та електронну пошту (для отримання відповіді). Ви можете направити заяву на електронну пошту help@pb.ua.
AliG 21 января 2024, 21:04
Знімав в банкоматі приватбанку готівку, банкомат перезагрузився прямо посеред операції і не видав кошти. З карти гроші списали.
Створив заявку на повернення 2дні тому
В підтримці кажуть чекати до 14 днів
Приватбанк
Ответ банка
22 января 2024, 10:34
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Проблема решена
Arthur77 20 января 2024, 10:43
Доброго дня! Звертаюсь за допомогою, тому що звернення в службу допомоги Приват-24 -це 7кіл аду.
Система бажає не допустити через бота, а оператор нічого не хоче зробити, щоб допомогти.
В мене залишилася в Приват-24 пуста валютна карта віртуальна та ким то випущена Універсальна на яких я не знаю паролі.
Карта Для виплат, яка закінчилася у 2023р, закрита.
Оператор вимагає відеочат, але рівень інтернету від українських операторів настільки низької якості, що він не тягне.
З оператора, та 2 дні потрібно було мені, щоб зрозуміти, це реальне технологічне ДНО.
Хочу одного -закрити рахунки та забути назавжди.
Той банк, що був про Коломойськом, та цей-два різних банка.
Приватбанк
Ответ банка
20 января 2024, 12:50
Вітаємо.
Закрити картки можна в будь-яку мить через Приват24.
Для зміни способу підтвердження входу вам запропонували в чаті зробити фото, та якщо не вмикається камера, необхідно дозволити до неї доступ вашому браузеру.
На смартфонах Android:
1. Відкрийте додаток Chrome на пристрої Android.
2. Праворуч від адресного рядка оберіть меню Налаштування, далі Налаштування сайтів.
3. Натисніть опцію Мікрофон або Камера — Запитувати дозвіл на доступ до камери.
Безпека рахунків наших клієнтів є основним пріоритетом банку. Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
vad3208 18 января 2024, 15:04
у листопаді 2023 року заблокували усі рахунки посилаючись на скаргу від певної громадянки, однак дана пані і є шахрайкою, вимагають повернути їй кошти, не надають конкретних пояснень щодо блокування рахунків, складається таке враження що ПриватБанк співпрацює з шахраями. Після надання підтверджуючих документів про відсутність шахрайських дій з мого боку, кажуть що розблокування лише через суд або після повернення коштів особі яка подала скаргу.
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2024, 16:47
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ольга Хірманчук 18 января 2024, 14:44
Дякуємо працівниці Вільнянського відділення Приватбанку Вайцеховській Ларисі Олексіївні за швидке вирішення проблем з ідентифікацією профіля клієнта Приватбанку, за професійне вирішення проблем та добре відношення до клієнтів.
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2024, 15:19
Вітаємо. Наш співробітник буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Минфин
Ответ администратора
22 января 2024, 12:52
Відгук не зарахований (на 22.01.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
bravisanna 17 января 2024, 13:58
В тому році ПриватБанк мені відмовив в обслуговуванні, закрив всі рахунки, включаючи рахунок Пакунок малюка з грошами на ньому. І буцімто проінформував про це, надіславши лист про розірвання обслуговування на окуповану територію. Наразі мені треба знову відкрити цей спецрахунок для отримання компенсації Пакунок малюка, але в додаток мене не пускає, бо мені закрито всі рахунки. На гарячу лінію не дозвонитися, мене просто ігнорують. В чат-боті направляють дзвонити на гарячу лінію.
Як мені поступити, щоб отримати державну компенсацію за Пакунок малюка?
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2024, 15:15
Вітаємо. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та перевірити інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Александр Б. 17 января 2024, 11:55
Хочу порекомендовать ПриватБанк, т.к. это один из не многих банков, который думает о клиентах и действительно решает их вопросы. Сотрудничаю с ним больше 20 лет и не разу не пожалел. Был клиентом разных банков, но Приват № 1. В преимуществах вижу удаленные сервисы (видеоконференция, удаленная смена номера и т. д.) и отличную службу поддержки. Успехов во всем!!!
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2024, 12:53
Доброго дня. Вдячні вам за такі теплі слова. Дякуємо, що ви з нами!
Проблема решена
darow 16 января 2024, 13:30
Мне наверное больше нужен совет.
Заказал именную карту, ее прислали на адрес Килийского банка по улице Мира.
И вот теперь проблемма ее забрать т.к. мой гафик работы такой-же как и у банка,
а в мой обеденны перерыв я то-же не могу потому, что очередь в банке выходит далеко за пределы территории и говорит это о том, что работники банка настолько медлительны, что очередь в 50 человек обслуживают три дня, это я к тому, что прихожу третий день подряд, а лица одни и те-же в очереди.
дайте совет-буду очень благодарен.
Приватбанк
Ответ банка
16 января 2024, 14:49
Вітаємо.
На жаль, пересилка не здійснюється. Отримати картку можна в обраному відділенні в робочий час.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Binancik 15 января 2024, 15:04
Отримав відмову у обслуговуванні.
Почав зʼясовувати, у чому причина.
Мені повідомили в онлайн чаті ПриватБанку, про те що причиною є фінансовий моніторинг, та мені можуть поновити обслуговування.
Але ніхто не надає інформацію, як саме мені пройти фінансовий моніторинг, та що саме зробити для поновлення ділових відносин.
Приватбанк
Ответ банка
15 января 2024, 18:12
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
Avramel 15 января 2024, 14:25
10 місяця 2023 року я продавав свої заощадження в криптовалюті за гривні, через необізнаність провів операцію на 18.000 грн з третьою особою. Як виявилося, людина, яка переказала мені кошти, стала жертвою шахраїв, яким я, на жаль, на той час уже переказав криптовалюту після отримання переказу на свою картку.
Банк заблокував мій рахунок того ж дня, після отримання скарги від клієнта, який переказав мені кошти. Мені вдалося знайти цього клієнта в соц. мережах, пояснити всю ситуацію і надати докази того, що я просто продавав свою криптовалюту і не маю жодного відношення до шахраїв. Людина на підставі наданої мною інформації змогла ідентифікувати особу шахрая і подати цю інформацію правоохоронним органам, які ведуть кримінальне провадження, в якому я не розглядаюся як підозрюваний, мене в цьому провадженні взагалі немає, навіть як свідка.
Банк не отримував жодних запитів щодо мене від правоохоронних органів, скарга подана клієнтом теж анульована (немає жодних підстав утримувати мої кошти).
Я чекав 2 місяці на розгляд заявки на закриття рахунку, тому що факт ануляції скарги на мене від клієнта не розглядається банком як підстава для зняття блокування, яке було накладено саме через скаргу від клієнта.
Через два місяці я не отримав листа, в якому мала міститися інформація про розірвання ділових стосунків та переказу коштів на рахунок в іншому банку. Було подано заяву на перерахунок коштів у відділенні, але банк відхилив її, з причини того, що я не дотримався рекомендації повернути кошти потерпілому (щоб самому стати потерпілим), хоча скарга від потерпілого була анульована.
Рішення, яке запропонував мені банк, має характер доказу непричетності до шахрайства (документ від суду, назву якого не можуть сказати і який я навіть не можу отримати, бо у кримінальному провадженні щодо цих коштів я не розглядаюся навіть як свідок, не кажучи вже про якісь звинувачення).
Схоже що єдине рішення яке пропонує мені банк, щоб отримати свої кошти, це подавати позов на банк до суду
Приватбанк
Ответ банка
15 января 2024, 15:28
Вітаємо.
Вирішенням питання є повернення коштів, або надання рішення суду про непричетність до шахрайства.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Антонина Михова 13 января 2024, 21:31
Счет закрыт 7 декабря. Пенсионный фонд перевел 10000 гривен на этот закрытый счет 22 декабря. Сельский совет перевел сумму 2250 гривен. 25 декабря 2023 году. И… простите с концами… Денег нет! Сегодня 13.01 .24 год Я не могу получить эти деньги. Подавала две заявы. Никакого ответа! Как в воду канули!
Приватбанк
Ответ банка
14 января 2024, 10:13
Вітаємо.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Shikh 12 января 2024, 15:08
30.12. 23 р. я знімав кошти у банкоматі газбанку карткою Приватбанку. Не зміг вилучити із контейнера всю суму і як результат недоотримав вказану суму. Зразу ж повідомив на гарячу лінію Приватбанку. Обіцяли швидко повернути кошти на картку після інкасації Газбанком. Минуло 14 днів, результат нульовий. Негативна робота центрального офісу!!!
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2024, 15:36
Вітаємо.
Згідно з правилами міжнародних платіжних систем протягом 15 днів можливе повернення коштів від банку, в якому здійснено операцію. Якщо повернення не буде сформовано, то за вашою заявкою буде сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45–120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.
Проблема решена
Ірина Шаповалова 12 января 2024, 14:31
Отделение по адресу: Одесса, пр-т Добровольского, 129
05.01.2024 знімала готівку з банкомату приватбанку в Одесі за адресою пр-т Доброволського, 130/5 в магазині Копійка. Банкомат спочатку довго рахував готівку, а потім видав помилку «Помилка під час здійснення операції. Ваші кошти залишись в банкоматі і не будуть видані. Очікуйте автоматичного повернення на рахунок.» Перестав працювати взагалі, перезавантажився і перестав працювати на роботу з готівкою.

Через пів години я зателефонувала в тех. підпримку по номеру який вказано на банкоматі бо гроші мені не повернулись, але мені повідомили, що моя карта не їх банку і тому питання не до приватбанку.
На питання чи цікаво взагалі який банкомат не видав кошти, мені відповіли що то не їх справа і їх це не цікавить. Оформлювати заяву відправили в мій банк.

Разом з представником мого банку ми склали оскарження на зняття цієї готівки, бо її не було видано банкоматом. Чекаємо відповіді від приватбанку.

Ось так банкомат приватбанку мене пограбував посеред дня і ніхто з приватбанку не бажає спрівпрацювати, щоб повернути кошти у найкоротший термін.
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2024, 15:27
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Якщо кошти не повернуті на вашу картку, вам достатньо звернутися до банку, в якому була відкрита картка, для оскарження операції згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback).
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
gudkov77 12 января 2024, 14:10
Как ФОП имеем два магазина и соответственно два терминала от Приватбанка. Ежемесячно платим абонплату — 300 грн. по каждому из них. В декабре терминалы перестали работать — не было связи с процессинговым центром. Были поданы заявки на ремонт терминалов, но из-за загруженности сотрудников ни замену, ни ремонт терминалов никто не провёл. Под новогодние праздники отсутствие работающих терминалов нанесло нам колоссальные убытки. Мы потеряли около 50% товарооборота за этот период. Через две недели до нас дошёл сотрудник банка и просто заменил СИМ-карточки в терминалах. Проблема, по его словам, была в Киевстаре, т. е. в предоставленных банком терминалах стояли симки Киевстар. Связались с поддержкой Приватбанка, чтобы отменили начисление абонплаты в декабре по терминалам в связи с их неработоспособностью. Ответ поразил: вины банка в неработоспособности нет — обращайтесь в Киевстар. Наши замечания, что с Киевстаром, во-первых, у нас договора нет, потому мы не можем обратиться к ним с претензией, а, во-вторых, неработоспособность могла быть вызвана любыми причинами, которые являются вне нашего влияния, услышаны не были. Нам ответили, что банк НЕ ОБЯЗАН обеспечивать работоспособность терминалов, но абонплату при этом брать имеет право. Так же обратили внимание, что надо было обратиться в банк и сдать терминалы, если их работа не устраивала. Т. е. около 300.000 грн. в год на комиссиях за эквайринг не повод для того, чтобы как-то удерживать клиента. Не нравится — сдай терминал. Хотя, что сдать терминал, что его отремонтировать — вызываются сотрудники банка, а они, как уже было указано выше — были перегружены работой и смогли подойти через две недели. В завершение, оператор службы поддержки отказался принимать заявку по возмещению комиссии, сославшись на то, что она знает, что комиссия была списана правомерно. С таким мы столкнулись впервые — вне зависимости от запроса сотрудники Привата всегда фиксировали запрос, а потом давали ответ. В этот раз просто послали… За последний год по разным вопросам мы столкнулись в большим количеством брака в работе с банком (как физлица, так и как бизнес-клиенты), что вызывает дикое желание распрощаться с Приватом навсегда. Правда, существует понимание, что в остальных банка ситуация обстоит не лучшим образом — проблема с компетентным персоналом по всей стране во всех сферах. Увы. Наше мнение: банк должен был возместить комиссию своим клиентам, а дальше разбираться со своим поставщиком телекоммуникационных услуг Киевстаром (если проблема была именно в нём). Банк же переложил решение вопроса, как говорится, «с больной головы на здоровую».
Приватбанк
Ответ банка
12 января 2024, 15:21
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, та допомогти розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝