Дуже сильно розчарована в ПриватБанкі.На жаль, але для мене шок…
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
Я ще раз повторюю, я картку ніде не реєструвала ні на одному із сайтів не вказувала свої дані, особливо картки. По-перше мені це не потрібно, по друге Ви вкотре повторюєте те саме, обвинувачуючи мене… за що??? Я картку не світила не реєструвала ніде абсолютно. Як могли списати кошти без даних, абсолютно ніяких даних???
Увы, но сейчас такие технологии , что совсем не обязательно где-то там «светить» или регистрировать карту.
Достаточно просто даже рассчитаться картой в магазине, супермаркете и т. д.
Увы , никто не застрахован от современных мошенников , причем хоть вы клиент Привата, Моно, ПУМБа, Райфа . Разницы нет.
Достаточно просто даже рассчитаться картой в магазине, супермаркете и т. д.
Увы , никто не застрахован от современных мошенников , причем хоть вы клиент Привата, Моно, ПУМБа, Райфа . Разницы нет.
Мене навіть в поліції запитували, чи не говорили мені співробітники банку що це якийсь у них збій??? Я сказала ні. Що тоді з історією платежу??? Спочатку EVA продукти, потім Сільпо продукти??? На це яка у Вас відповідь.
І ще, у мене золота картка яка надає можливість мати власного банкіра, коли сталася така ситуація, спочатку мені банкір сказав що на лікарняному, я зачекала тиждень і знову зв’язалася сьогодні на що вона вже сказала що вона в декреті??? І вже не працює, це як розуміти? Мені прийшлось змінити банкіра щоб зв’язатися з оператором бо на номер 3700 додзвонитися для розмови не можливо, а в Приват24 неможливо зв’язатися з он-лайн оператором відповідає машина яка запрограмована на оде і теж???
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 26 декабря 2023, 8:56
- #
Такая уж у нас страна, никто не хочет *** рвать и работать, по закону должны были поднять в полиции, те дать запрос в приват, те ответили бы в каком именно магазине была покупка, потом вопрос в магазин, пробить по камерам кто покупал товар в такое то время и всё, но кому оно нахой надо?) У нас полицаи делают только ту работу которую скажут им хозяева или новости начнут *** их и публично выставлять.
Дякую, я вже заспокоїлась трішки та все це зрозуміла. Звісно що все рівно я чекаю назад свої гроші, але з кожним днем все більше і більше згадую тих людей які попереджали мене за ПриватБанк, та я сліпо не вірила, і говорил
Гроші повернули 19.02.24 року всі які викрали. Написали що це був збій.
Нервів потрачено вдосталь, …
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Все курсы банка |
Я в шоці. Перед Новим Роком я з дитиною залишилась без грошей, і нікого і нічого в ПриватБанкі не хвилює, всю мою інформацію по карті бачать і знають.Я навіть незнаю… нехочиться… так обідно і боляче, одною сумою 3930,60 коп. зняли кошти. (сказали в банкі що це було інтернет замовлення.) спочатку у мене в історії платежів писало EVA продукти, через декілька днів написало Сільпо продукти, я запитую як це розуміти мені говорять що не знають, а хто знає??? У мене всі скріншоти є від 9.12.23 до сьогодні. Кожен день чекаю назад кошти і вже сьогодні починаю розуміти що… Банк навіть код ніякий не присилав на таку оплату в інтернеті зовсім нічого навіть дзвінка небуло. Як це вийшло??? А пишуть що трьома способами кошти знімалися. Як трьома коли одна сума 3930,60 коп??? Може хто знає поясніть.
ПриватБанк не відповідальний до своїх клієнтів, без картки, без номера телефону, без пін коду без підтверджувальних смс знімає кошти з картки… це жах, а не банк. Нікому не рекомендую цей Банк.особливо мамам з дітками. Бережіть себе
Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та надана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness.
Проведенням розслідування за фактом шахрайства займаються правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по транзакції.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.