Секьюрність карт нульова. Багато помилок в процесі відкриття.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 26
- +
- 0
- Qwerty1999
- 8 декабря 2023, 16:49
- #
Мне же неумение поможет:
Этот Фишер ни за что не сможет
Угадать, чем буду я ходить.
© В.С.Высоцкий
P.S. В интернете пишут, что iPhone-15
можно забивать гвозди. Попробуйте.
Этот Фишер ни за что не сможет
Угадать, чем буду я ходить.
© В.С.Высоцкий
P.S. В интернете пишут, что iPhone-15
можно забивать гвозди. Попробуйте.
Перескажите ВКРАТЦЕ кто ни будь — о чем отзыв?
Наприкінці резюме
Ще мінус:
при вході в застосунок на головній сторінці показує банер «що нового» при кліку по якому відкривається поп-ап з категоріями в яких відбулись зміни. При кліках на категоріях відкривається відповідний опис. Тут все ніби як ок.
Але цей попап неможливо закрити бо хрестик в лівому верхньому кутку чорного коліру, фон затемнення під поп-апом теж темний — тож хрестик просто не видно. Закрити можна або намагання клацаючи по екрану, або знаючи де саме треба шукати той клятий хрестик.
при вході в застосунок на головній сторінці показує банер «що нового» при кліку по якому відкривається поп-ап з категоріями в яких відбулись зміни. При кліках на категоріях відкривається відповідний опис. Тут все ніби як ок.
Але цей попап неможливо закрити бо хрестик в лівому верхньому кутку чорного коліру, фон затемнення під поп-апом теж темний — тож хрестик просто не видно. Закрити можна або намагання клацаючи по екрану, або знаючи де саме треба шукати той клятий хрестик.
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 8 декабря 2023, 22:35
- #
Раньше вроде были конверты. Да и карта мне в конверте приезжала с пломбой
Були, не сумніваюсь ні краплі.
От і дивно що тепер таке дивне відношення до безпеки.
От і дивно що тепер таке дивне відношення до безпеки.
- +
- 0
- SergeyNina
- 9 декабря 2023, 0:02
- #
Сейчас нет вообще никаких конвертов
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 10 декабря 2023, 11:34
- #
Если почтой отправляют, то в конвертах приезжают
- +
- +15
- SergeyNina
- 9 декабря 2023, 0:03
- #
Изменить CVV 2 невозможно если что, даже для виртуалки
- +
- 0
- Недорого Отзывы
- 9 декабря 2023, 0:27
- #
А как же котобанк?
Пхах, думав що вчора мені не дали змінити пароль через кількість спроб.
Зараз спробував ще раз, але банк знов відмовив «з міркувань безпеки».
Зараз спробував ще раз, але банк знов відмовив «з міркувань безпеки».
1. Смена номера подтверждается оператором из-за мошенничества, то что клиент меняет номер, а не кто-то, кто получил доступ к телефону.
2. Сессии и должны прибиваются на всех устройствах при смене пароля
приватом пользуюсь исключительно крайне редко, из последних случаев платил СТО на приват, комиссия 1 грн и деньги залетают мгновенно, а не ждать пока сэп зайдет
2. Сессии и должны прибиваются на всех устройствах при смене пароля
приватом пользуюсь исключительно крайне редко, из последних случаев платил СТО на приват, комиссия 1 грн и деньги залетают мгновенно, а не ждать пока сэп зайдет
1. Моя особа підтверджена документами з Дії. Звідки в ПриватБанку інший номер телефона при тому що я не є їх клієнтом з 1994 чи 1995 року — загадка. Але навіть якщо вони вказали якийсь телефон як мій фінансовий і він не збігається з тим яким я користуюсь зараз — вони мусять його виправити після підтвердження моєї особи, а передача документів з Дії це саме надійніше підтвердження. В часи коли я був клієнтом Привату бажаючих достроково розірвати депозит ще записували в загальний зошит.
2. Звісно що сесії повинні перериватись якщо клієнта разлогініло. Але ані застосунок не повідомляє про закінчення сесії, ані оператор не знає що відбудеться після натискання ним кнопки. Мені вистачило кількох секунд зрозуміти що сталося, а який-небудь недосвідчений користувач сидів би в очікуванні пів години.
3. При оплаті картою через термінал гроші так само залітають миттєво, крім того банк нараховує кешбек за цю операцію. І оплатити я це можу аж трима способами: картою, телефоном та годинником. І мені не треба вписувати ПІБ, номер рахунку та суму руками. Та ще й платити 1 гривню за те що Приват досі не може автоматизувати цей процес.
2. Звісно що сесії повинні перериватись якщо клієнта разлогініло. Але ані застосунок не повідомляє про закінчення сесії, ані оператор не знає що відбудеться після натискання ним кнопки. Мені вистачило кількох секунд зрозуміти що сталося, а який-небудь недосвідчений користувач сидів би в очікуванні пів години.
3. При оплаті картою через термінал гроші так само залітають миттєво, крім того банк нараховує кешбек за цю операцію. І оплатити я це можу аж трима способами: картою, телефоном та годинником. І мені не треба вписувати ПІБ, номер рахунку та суму руками. Та ще й платити 1 гривню за те що Приват досі не може автоматизувати цей процес.
До слова мав досвід оплати через QR-код Монобанка.
Єдине що — я платив саме через застосунок і не знаю наскільки зручно платити картками інших банків. Але https://www.monobank.ua/acquiring каже що можна платити будь-якою картою. Тож вже один плюс на перевагу Моно бо не треба встановлювати Приват24 та реєструватись у ньому.
Після сканування мені показує рахунок в якому вже заповнена сума, мені треба лише підтвердили що це саме мій рахунок. Після цього відбувається оплата так ніби я плачу через звичайни термінал: швидко, з нарахуванням відповідного кешбеку.
Єдине що — я платив саме через застосунок і не знаю наскільки зручно платити картками інших банків. Але https://www.monobank.ua/acquiring каже що можна платити будь-якою картою. Тож вже один плюс на перевагу Моно бо не треба встановлювати Приват24 та реєструватись у ньому.
Після сканування мені показує рахунок в якому вже заповнена сума, мені треба лише підтвердили що це саме мій рахунок. Після цього відбувається оплата так ніби я плачу через звичайни термінал: швидко, з нарахуванням відповідного кешбеку.
От просто порівняй наскільки зручніше платити через Mono на прикладі оплати в Experienza
https://youtu.be/zXjXeYpxcqU?si=hNX46d9sYI-iFX3-
https://youtu.be/zXjXeYpxcqU?si=hNX46d9sYI-iFX3-
- +
- 0
- Qwerty1999
- 11 декабря 2023, 13:52
- #
Якщо десь чув про термін диверсіфікація, то повинен розуміти,
що працювати тільки з одним банком, навіть таким крутим,
як Монобанк, це занадто великий ризик.
Потрібно тримати кошти та пряцювати мінімум з двома-трьома банками,
а то й більше — залежить від профілю платежів та р2р-перекладів.
що працювати тільки з одним банком, навіть таким крутим,
як Монобанк, це занадто великий ризик.
Потрібно тримати кошти та пряцювати мінімум з двома-трьома банками,
а то й більше — залежить від профілю платежів та р2р-перекладів.
Хіба ж я проти диверсифікації?
Ніхто не забороняє ресторану мати паралельно два термінали: один Ощадбанку, а другий Авалю.
Бо далеко не всі гості захочуть платити через есперієнзу. А дехто взагалі надає перевагу кешу, особливо якщо відмічає отримання доброго відкату чи хабаря. Тож треба мати і звичайну касу де є решта.
Для свого часу Приват24 дійсно був проривом — тоді в більшості банків взагалі не було веб-банкінгу чи це були в кращому випадку прості переглядачи балансу без можливості щось оплатити.
Але зараз це виглядає як старе лайно мамонта. Та ще й з комісією незрозуміло за що.
Ніхто не забороняє ресторану мати паралельно два термінали: один Ощадбанку, а другий Авалю.
Бо далеко не всі гості захочуть платити через есперієнзу. А дехто взагалі надає перевагу кешу, особливо якщо відмічає отримання доброго відкату чи хабаря. Тож треба мати і звичайну касу де є решта.
Для свого часу Приват24 дійсно був проривом — тоді в більшості банків взагалі не було веб-банкінгу чи це були в кращому випадку прості переглядачи балансу без можливості щось оплатити.
Але зараз це виглядає як старе лайно мамонта. Та ще й з комісією незрозуміло за що.
- +
- +15
- Qwerty1999
- 12 декабря 2023, 19:46
- #
Сколько людей — столько и мнений…
Даже «лайно» может быть иногда полезно,
и например, служить в качестве удобрения…
Сегодня из-за падения мобильной связи от Киевстар
впервые после тяжелых времён весны 2022 года
рассчитался в киоске за товар р2р-переводом
из-за неработающего банковского терминала
с сим-картой от Киевстар.
Даже «лайно» может быть иногда полезно,
и например, служить в качестве удобрения…
Сегодня из-за падения мобильной связи от Киевстар
впервые после тяжелых времён весны 2022 года
рассчитался в киоске за товар р2р-переводом
из-за неработающего банковского терминала
с сим-картой от Киевстар.
Досі не працює. Це просто якийсь 3,14ц. Добре коли є запасна сім-карта.
- +
- +15
- Qwerty1999
- 12 декабря 2023, 22:48
- #
На роботі інтернет працює.
Дома інтернет працює.
Мобільний зв’язок Vodafone
& LifeCell також працює.
Переживемо й цю прикру подію…
Дома інтернет працює.
Мобільний зв’язок Vodafone
& LifeCell також працює.
Переживемо й цю прикру подію…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
2. Тут ще людина хотіла мені грошей скинути, але в неї картки приват і вона боїться тієї комісії за переказ.
Тож пішов у відділення веріфікувати свою особу. Звісно у відділенні черги, це перший мінус Привату, але він вже класичний. Поки чекав побачив те що мене ну майже шокувало: людині яка переді мною оформлювала картку видали картку яку достали з комоду в якому всі картки лежать навалом в лотку без конвертів — при бажанні можна подивитись CVV2 будь якої картки. Де в Приват24 поміняти код чи зробити його динамічним — я не знайшов. Якщо ви знаєте — пишіть у коментарях, перевірю чи воно працює.
Завершити оформлення у відділення не вдалося через повітряну тривогу, тож я зайшов у кав’ярню і спробував шлях з відеодзвінком. Спочатку в формі заповнив дані про себе (ПІБ, день народження), потім застосунок запропонував на вивір фото паспорта чи документи з Дії — вибрав останне. Передав підписані документи з Дії, після повернення застосунок мені каже що в мене інши фінансовий телефон і тому завершити процедуру неможливо, треба переключитись на оператора. Це з документами які передані з Дії!!!1111 Другий мінус.
Пояснюю оператору проблему, він каже «зараз все зробимо», знов починаю заповнювати форму, але при відправці данних вона зависає. Пишу про це оператору, від запускає процес ще раз, воно знов довго висить але нарешті проходить. Оператор каже мені що потрібен пароль і він становлює пароль який дорівнює моєму податковому коду. Після цього мій фінансовий номер змінюється і оператора встигає написати мені одну фразу, а потім мене викидає з сеансу, але застосунок про це нічого не пише. Здогадатись можна лише по фразі «З'єднання» яка написана блідим дрібним шрифтом. Третій, хай і дрібний, але мінус.
Заходжу в Приват24, бачу що застосунок тепер дозволяє оформити картку Приватбанку, пишу оператору що тепер наче все ОК. Але ж думаю треба спочатку змінити пароль. Пробую це зробити, але після всієї процедури «новий пароль» — дзвінок робота застосунок показує мені дивне повідомлення що в мене немає карти тому процедуру завершити не можливо. Пробує ще раз — результат той самий. Пишу оператору що не можу змінити пароль і от відповідь оператора мене просто вбиває: «вам не треба міняти пароль, тепер це ваш ІПН». Четвертий мінус.
Трохи заспокоїшись розумію що мабуть треба мати хоч одну картку для того щоб змінити пароль бо виходить що процедура цього вимагає. Оформлюю картку, хоч тут все проходить без проблем. Пробую змінити пароль ще раз, виявляється що картка потрібна для того щоб ввести її ПІН який я ще не встановив (нафіга віртуальній карті ПІН!!!), тож доводиться повернутись, встановити ПІН і почати ще раз. І не знаю, може через те що я робив вже мабуть спроб п’ять вцілому поміняти пароль, але застосунок пише мені що банк відмовив у зміні пароля через міркування безпеки. Тож тепер будь яка людина яка знає мій номер телефона та мій ІПН може спробувати зайти в мій акаунт Приват24. Ну просто немає слів.
Резюме:
— дані карти не захищені бо вони зберігаються без конвертів, а зміна CVV2 недостуна
— в якості пароля використовується ІПН (взагалі то правильно буде РНКОПП) що дуже небезпечно особливо якщо клієнт це ФОП і його податковий код публічний
— клієнт Приват24 не може змінити пароль до застосунку якщо в нього немає жодної карти Приватбанка
— зміна фінансового номера потребує спілкування з оператором, в той час коли в інших банках це просто міняється в застосунку без додаткових підтверджень, а тут я ще й передав документи з Дії що по рівню довіри має прирівнюватись до особистого спілкування у відділенні
— при зміні фінансового номеру користувача викидає з чату через те що його сесія припиняється, але застосунок ніяк про це не повідомляє
— банк вирішує за клієнта чи він має право змінити пароль
Банк уважно слідкує за безпекою операцій з використанням карток.
Віддалена реєстрація в Приват24 доступна для нових клієнтів.
Якщо ви вже були клієнтом банку, та виникли складнощі із доступом в Приват24, наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації.
Оператор допоміг встановити пароль — щоб ви змогли увійти в акаунт.
Щоб після входу ви могли відкрити картку, змінити логін, пароль тощо.
Зміна фінансового номера не потребує спілкування з оператором, якщо є доступ до старого номеру, щоб увійти в акаунт.