×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Все курсы банка | ||
ФОПам не рекомендую открывать счет в привате
Комментарии (3)
Финансовый мониторинг
Комментарии (1)
SOS! Работа претензиценного отдела
Авіакомпанія пропонує наступні альтернативи: зміна дати, ваучер.
Звертаємо вашу увагу що згідно розсилки бюлетенів від Visa, chargeback на період пандемії (в разі якщо чарджбек виникає як наслідок ненадання послуги з причини державних обмежень) заборонений відповідно до правил віза. Повернення коштів через chargeback в банку є порушенням правил платіжної системи віза, а також діє в розріз правил авіакомпанії.
Комментарии (17)
Помогли Разобраться С Продавцом, Который Не Хотел Возвращать Деньги.
Мне Вернули Деньги К Вечеру, После Утреннего Обращения.
И Продавец Засуетился, Сразу Начал Отзваниваться.
Мне Даже Не Пришлось Обращаться В Кибер Полицию.
Хотелось Бы Чтобы Ваш Банк, Подольше Просуществовал.
Рекомендую Всем Этот Банк!!!
Ми високо цінуємо вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Написать комментарий
Термінал не перевів 4000 грн
Термінал прийняв всі дані та гроші, але потім прийняв рішення що операція повинна скасуватись
В результаті я провів пів дня в чаті підтримки через те що перший консультант з яким я розмовляв 16:00 взагалі нічого не зробив, дізнався я про це в 20:00
Коли вирішив дізнатись про ступінь вирішення мого питання
В результаті коли відправник підтвердив операцію через чат вже о 21:00 йому сказали що кошти можуть надійти від 1 до 12 годин, а якщо ні то йому потрібно буде стати клієнтом приват банку…
Ні грошей, ні впевненості того що мені прийдуть кошти через залишившихся дві години до кінця терміну повернення вказаний оператором
До цього був всім задоволений, а на разі хочу завершити відносини з цим банком
Повністю зруйновані плани не тільки через технічні проблеми, а й через не компетентність співробітника банку
Комментарии (1)
Заблокували рахунок бо так захотіли
Комментарии (3)
Нема ніякого відділення Приватбанку за адресою м. Львів вул. Городоцька 300.
Знайти зручну для вас адресу відділення (і його графік роботи), Ви можете прямо на карті, пройшовши за посиланням.
http://privatbank.ua/map
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. Повідомте, будь ласка, нам, яка операція вас цікавить, і ми зможемо підказати, як провести її, при цьому не витрачаючи свого часу на поїздку до відділення. У банку доступний дистанційний функціонал по більшості функцій — це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Написать комментарий
Согласно Закону Украины “О платежных системах и переводе денег" банк должен предупреждать своих клиентов об изменениях тарифов минимум за 30 дней до даты введения новых тарифов. Иначе – финансовое учреждение нарушает права своих клиентов.
Изменять тарифы на обслуживание клиента, не отправив ему предварительного уведомления об этом — незаконно, сообщает Национальный банк Украины.
Приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у вас залишився неприємний осад. Ми обов'язково проведемо серйозну розмову зі співробітником і обучимо решту персоналу, щоб надалі ні ви, ні інший клієнт не стикалися з подібними ситуаціями.
Дозвольте зазначити, що установка тарифів проводиться виходячи з кон'юнктури ринку.
Інформація стосовно комісій банку знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (19)
Не работают банкоматы
Вибачте за незручності. Наші фахівці працюють над вирішенням проблеми.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Про работу техподдержки и использование Приват24
Приложение Приват24 довольно тяжёлое в освоении даже для меня — программиста. Здесь совершенно неинтуитивный интерфейс. Спасибо техподдержке за помощь в освоении этого неюзабельного куска кода.
В целом, работа самого банка меня устраивает, особенно нравится возможность создавать виртуальные карты, это очень выручает.
Дякуємо вам, що виділили час, щоб залишити позитивний відгук, та вказати нам на ситуацію, яку потрібно виправити.
Ми активно працюємо над скороченням часу очікування, але ваш досвід говорить про те, що намагатися потрібно ще більше. Вибачте, що вам довелося зіткнутися з певними незручностями. Ми обов'язково станемо краще.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Приват допомагає!
Дякуємо вам за відгук! Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Банк заблокировал все деньги на картах
Как могут быть жалобы, ещё и несколько на меня в моём случае, понять не могу. История с банком очень длительная и обширная (много продуктов у меня было и есть оформлено), а меня в один момент как какого-то мошенника заблокировали, аюсолютно не интересуясь, есть ли у меня какие-то средства вообще кроме как на этих картах.
Крайнее удивление вызывает ситуация, при которой банк тратит огромные средства на привлечение новых и удержание старых клиентов (я о рекламе), и тут же блокирует своего давнего лояльного клиента (на минуточку, деловые отношения с банком были установлены ещё 17 лет назад).
При этом предоставление обратной связи крайне затянутое и неконкретное. Я на самом деле очень сомневаюсь, что были какие-то жалобы от кого-либо. Неужели банк не знает другие методы как сдержать отток пассивов?
Дякуємо вам за відгук. Бачимо, що ваше питання успішно вирішено. У разі додаткових запитань – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (2)
Блокирование карты
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (7)
Остерегайтесь. Ваш кредитный лимит заблокируют в любой момент.
Началось так:" Обмеження за карткою
У вас прострочена заборгованість – кредитні кошти недоступні.
Погасіть борг, і ми переглянемо розмір кредитного ліміту протягом 3 днів.
Якщо платіж не буде погашено, ви не зможете отримати кредит у майбутньому."
Затем продолжение- ответы на вопросы:
" Спеціаліст Станіслав в чаті
По яким критеріям моя історія використання картки не влаштовує банк? Може умене є прострочені платежи, згідно з вашими умовами користування карткою? Напишіть, мені потрібно це знати.
Станіслав
Добрий день, Сергію Івановичу!
Добрий.
Станіслав
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження на кредитні кошти.
При прийнятті банком рішення про його скасування Ви будете додатково сповіщені по SMS.
Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості.
Це обмеження тільки на доступ до кредиту, в іншому карти активні
Я запитував: По яким критеріям моя історія використання картки не влаштовує банк?
Відписку я читав.
Станіслав
ПриватБанк не формує кредитну історію, цим займається Українське Бюро Кредитної Історії (УБКІ) Якщо у Вас є питання, напишіть в їх підтримку на сайті https://www.ubki.ua/
Я питав про історію використання картки в ПРИВАТ банку. А в УБКІ ваш банк передає данні. Чи Ви цього не знаєте.
Станіслав
Кредитний ліміт затверджує та змінює не людина, система аналізує Ваші дані і кредитну історію, і в сукупності може як підняти так і опустити ліміт
Документи, які допоможуть банку розглянути Вашу заявку і підвищать можливість прийняття рішення на вашу користь:
1. Довідка з місця роботи або виписка по зарплатній картці іншого банку за останні 3 місяці, дата видачі яких не більше 30 днів тому.
2. Техпаспорт на авто.
3. Закордонний паспорт, при наявності віз за останній рік.(всі сторінки, на яких є інформація про Вас, штампи і т д.).
4. Декларація про доходи ФОП.
Дане рішення приймає система, вона не повідомляє нам причину відмови у збільшенні кредитного ліміту.
Надається лише рекомендації, які допоможуть у збільшенні кредитного ліміту.
Причину відмови Банк не коментує.
Чим можемо бути Вам кориснi?
Вашу відповідь я вже читав в інтернеті.Мені все зрозуміло. Ваш банк не надає кредитний ліміт. Так чи ні. Це просте запитання.
Станіслав
Така система кредитування у всіх Банках
Можливо, у Вас залишились інші питання?
12:25
НІ. Все зрозуміло. Краще б я вчасно не платив.
Когда человек не понимает за что его ущемляют- он начинает так же отвечать.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку, для покращення якості обслуговування.
Щодо питання кредитного ліміту то хочемо звернути вашу увагу, що по картці обмежено користування саме кредитними коштами та у разі відсутності заборгованості, особистими коштами можна користуватись.
Комментарии (6)
Осторожно мошенники!
Рассказал историю товарищу. Он поведал, что три года назад страховались в приват, ребёнок упал на велосипеде,, рассёк верхнюю губу до носа. Пол года жена бегала, то документы «теряли», то справки были «не такие», денег нет по сей день.
Сам буду сворачивать с приват ом все контакты и другим связываться не советую.
Дозвольте звернути вашу увагу, що рішення про виплату компенсації приймає страхова компанія на основі договору та додатку до договору в якому описані умови страхової виплати. Для зручності клієнтів є можливість подати заявку про настання страхового випадку одразу в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» і там же переглянути її результат та коментар до прийнятого рішення.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Комментарии (6)
Указано некорректное время работы отделения
Радимо переглядати графік роботи відділення саме на нашому сайті https://privatbank.ua/map або в мобільному додатку Приват24, а не користуватись сторонніми ресурсами.
Актуальний графік роботи відділення за адресою м. Харків, вул.Гіршмана, 4, що вказаний на нашому сайті:
Пн-Пт: 09:00-18:00
Перерва: 12:30-13:30
У разі виникнення питань ви можете звертатись в цілодобову підтримку за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Комментарии (2)
Обновление документов на недавно выданные карточки
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділ I п.3; Розділ V та інших пунктах даної постанови. Якщо у клієнта виникають питання, щодо банківського обслуговування, він може звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/
Комментарии (2)
Решение проблемы!
Дякуємо за те, що ви з нами! Ми щиро прагнемо, щоб кожен наш клієнт отримував обслуговування найвищого рівня.
Написать комментарий
Приват ворует деньги клиентов
Списання з іншої картки на рахунок погашення мінімального платежу може бути проведено в разі, якщо по картці Універсальна не було своєчасно внесено суму обов'язкового платежу. Таким чином, банк не списує кошти з іншої картки на свою користь, а перераховує їх на картку з кредитним лімітом, щоб ви не вийшли на прострочення.
Щоб уникнути подібної ситуації в подальшому, достатньо своєчасно вносити мінімальний платіж, згідно з умовами дговору до 25-го числа місяця. Його суму ви можете бачити в Приват24 меню «Мої рахунки».
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (16)
Приват опять украл деньги
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та за результатом проведено зворотній зв'язок.
Звертаємо вашу увагу, що в даній ситуації проведення платежу було ініційовано не банком. Створюючи платіж через Приват24 чи інші канали ви доручаєте банку здійснити переказ коштів на вказану суму, що і було зроблено банком. В даній ситуації, кошти успішно надіслані отримувачу, який може їх бачити в своєму Приват24 та перерахувати на свою картку в меню «Всі послуги» — «Переказ між вашими рахунками».
Комментарии (31)