×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.95 | 44.95 |
USD | 40.75 | 41.35 |
Все курсы банка |
Худший банк для пенсионеров
Угадайте результат. А он такой: «На жаль, ваші документи не пройшли перевірку в банку. Причина відмови — сканкопія є дублікатом раніше відправлених документів. Змініть сканкопію. Ви можете виправити помилку та повторно направити документи через Приват24 або звернутися до найближчого відділення банку для актуалізації данних». (Это дословный ответ банка — хотела приложить скриншот этого издевательского ответа от банка чтобы не быть голословной, но, к сожалению, сервис minfin не предоставляет пока такой возможности.)
В моих документах не может быть ошибки! Я СРАЗУ И ПОДТВЕРДИЛА ЧТО НИКАКИЕ ПАСПОРТНЫЕ ДАННЫЕ НЕ МЕНЯЛИСЬ. Конечно, они ровно такие же как я предъявляла в банке.
Скажу больше, у меня не то что паспортные данные — у меня вообще ничего не менялось с момента последнего посещения банка, включая номер телефона!!!
Уважаемые пенсионеры, рекомендую выбрать другой банк чтобы не оказаться в подобной ситуации.
З метою забезпечення реалізації вимог Закону України 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення', відповідно до статей 7, 55, 56 Закону України 'Про Національний банк України', статті 63 Закону України 'Про банки і банківську діяльність', банк зобов´язаний забезпечити у своїй діяльності застосування ризик-орієнтованого підходу та вжиття належних та ефективних заходів, спрямованих на мінімізацію ризиків використання послуг банку для легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму, вчинення інших злочинів, також, що здійснюються із використанням інформаційно-комунікаційних технологій, здійснення ризикової діяльності, також стосовно клієнтів, з якими віддалено встановлено ділові відносини.
Комментарии (4)
Полный негатив
Написать комментарий
Мы достигли дна! Но тут снизу постучали... и захотели актуализировать данные
Полагаю, нужно выводить из банка личные средства и искать альтернативу. А если денежные средства окажутся замороженными, то будем решать вопрос в суде — очевидно же, что процесс я выиграю. Я об этом предупреждал по телефону, предупреждаю и здесь. Думайте.
Комментарии (144)
«Сделай день клиента легче» (приватбанк делает все наоборот)
Комментарии (2)
Какого черта опять нельзя зайти в privat24!!!
Chrome, Опера, Firefox.
Постоянно крутится картинка «24» и ничего не происходит!!!
Что вы опять накрутили!!!
Комментарии (7)
Превосходно
Дякуємо за Ваш відгук! Нам важливо розуміти, що ми рухаємось в правильному напрямку і кожен співробітник банку докладає максимум зусиль, щоб Ви отримували якісний сервіс.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Самоаольное снижение кредитного лимита
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
У разі, якщо Ви не погашаєте до 25 числа суму використаного кредитного ліміту минулого місяця повністю, пільговий період не діє, і на всю використану суму нараховуються відсотки від дати початку. На нові витрати пільговий період поширюватися не буде до моменту повного погашення всієї суми.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості кількість днів використання коштів 3,6% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Не могу разблокировать счета
Все мои счета заблокированы из-за поступления неподтвержденных средств, когда был студентом, моя карта попала к третьим лицам. Сейчас пытаюсь решить эту проблему, в обслуживании мне отказано, я неоднократно обращался на горячую линию словами, что я готов общаться с теми, кто пострадал и я хочу снова стать клиентом банка, я готов возместить людям потерянные деньги, но мне отвечают, что это можно решить только через суд. Я не совсем понимаю, что делать в суде, если я признаю свою вину.
При первых звонках на горячую линию бот давал мне выбор «я готов решать вопрос с клиентами» и «я не готов». После нажатия «я готов» бот говорил, что консультация уже была дана в телефонном режиме, хотя мне никто не звонил.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (20)
Сколько ждать справку?
За результатами розгляду заявки з боку банку було надано офіційну відповідь, та зазначено Вашу позицію щодо проведення претензійних робіт.
У разі, якщо дана відповідь банку не підходить торгівельній мережі, то просимо Вас описати детально та надати приклад потрібного Вам формулювання, щоб банк міг задовольнити Ваше прохання.
АТ КБ «ПРИВАТБАНК» завжди йде назустріч побажанням клієнтів. Задоволення Ваших потреб становить для нас одну з найпріорітетніших задач.
Ми завжди готові до співпраці на основі відповідності взаємних дій законодавству України.
Комментарии (18)
О пополнении универсальной карты через терминал
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані.
Комментарии (2)
Получение средств с валютного депозита
Сложнее всего было попасть в отделение из-за популярностью банка (очередь из 10 молодых и не очень людей).
Обслужили вежливо, персонал приятный, а также порадовал ненавязчивый юмор обслуживающей дамы. Уточнили на предмет «может передумаете и оставите средства в банке?» и проводили в кассу. Была получена круглая сумма в валюте, а остаток (~1.5$) были, по моей просьбе, переведены на гривневую карту.
Резюмируя: посещаю отделения редко, т.к. предпочитаю дистанционное обслуживание и, в очередной раз, был приятно удивлен персоналом и качеством обслуживания.
Рекомендую.
Ми раді, що після звернення до нашого відділення у Вас залишилися приємні враження. Дякуємо за Ваш відгук. Завдяки йому ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямку і докладемо максимум зусиль, щоб ставати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Приват Банк - обманывают , тайком подключают услуги
У моего отца закончился срок действия карты, я работая кассиром, радостно пригласила к себе в отделение перевыпустить карту. Подошла к специалисту, предупредила что бы ничего не навязывал тайком как заставляет руководство. Вообщем карта выпущена, прошло время и отец обратил внимание, что за что-то списываются деньги. ТАДАААААМ тайком подключили страховку! Интересно, сколько ещё клиентов которые не в курсе?
На сколько я поняла, эта проблема только в Филии РЦ. Меня руководитель отделения тоже заставляла подключать страховку, под угрозой лишения премии. И специалистов заставляют ПАРИТЬ каждому клиенту страховку, иначе потом выносят мозг и носом в грязь. Так нельзя! Вам денег мало, у людей ещё меньше. И если человек не хочет — значит не хочет, а не врать, что это обязательно!
И к слову добавлю, нам запрещали клиентом отдавать их деньги без заказа. Не больше 100 тыс.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (13)
Самый лучший банк
Виталий.
Дякуємо за Ваш відгук! Нам важливо розуміти, що ми рухаємось в правильному напрямку і кожен співробітник банку докладає максимум зусиль, щоб Ви отримували якісний сервіс.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Самый ужасный банк в Украине. Позор всей финансовой системы.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (3)
Не понятно по каким причинам наложили арест
Больше года назад наложили арест на все карты. Обратилась в банк выяснить причины сказали что Ровенская ИС наложила арест на мои карты, говорят обратитесь к ним.
Обратилась говорят что меня в базе данных нет, и они никаких запросов на арест в приват банк не давали. Два месяца пыталась объяснить ПриватБанку что это ошибка, они не в какую… Через время мне вообще пришло уведомление что я больше не являюсь их клиентом и кредит могу заплатить через третьих лиц…
Свои деньги я не верну никогда, как я понимаю и даже не смогу перечислить их в счёт кредита т к ПриватБанк самовольно поставил арест на карты об этом мне сказали в ИС.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН. Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Не пользуйтесь приватбанком
У разі, якщо після оплати карткою у Вас виникли труднощі або запитання, щодо успішності оплати Ви можете перевірити виписку по картці в Приват24 або одразу звернутись в підтримку за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
Щодо блокування рахунку, тохочемо зазначити, що клієнт самостійно може звернутись до нас в підтримку, щоб ми могли надати йому інформацію по картці.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь предоставила доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что она является клиентом или пользовалась услугами данного банка.
Комментарии (2)
Блокировка пенсионных средств
У зв'язку з наявністю простроченої заборгованості Банк був змушений призупинити обслуговування Вашого договору «Скарбничка». При погашенні простроченої заборгованості операції за договором будуть знову доступні протягом доби.
Погасити заборгованість Ви можете будь-яким зручним способом:
— готівкою;
— з картки будь-яких банків;
— у відділенні ПриватБанку після підписання заяви на виплату коштів з Скарбнички з обов'язковим погашенням простроченої заборгованості.
Умови зазначених дій банку описані в Умовах та Правилах надання банківських послуг п. 2.2.4.1.11, за посиланням: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-458/?lang=uk
Щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому, рекомендуємо своєчасно погашати заборгованість. Ви можете бачити інформацію про обов'язковий платіж в Приват24 меню «Мої рахунки».
Комментарии (9)
Сколько ждать сумму кредита
Кредитний ліміт встановлюється на картку відразу ж після обробки заявки при позитивному рішенні (до 5 хвилин), в рідкісних випадках обробка заявки займає до 1 дня.
У разы, якщо кредитний ліміт не було встановлено, на жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послуги кредитування. Звертаю Вашу увагу, що рішення банку може бути переглянуте і на це впливаєте саме Ви. Щоб допомогти нам в прийнятті рішення і збільшити свої шанси, ми склали кілька простих рекомендацій:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Комментарии (5)
«Ручной» приват
Нам шкода, що виникли такі незручності.
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. У разі виникнення додаткових питань Ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням — будемо раді допомогти у вирішенні питання.
Комментарии (1)
Іпотека 9.99%
Через якийсь час мені передзвонили, і почали розповідати про інші відсоткові ставки по іпотеках, коли я запитав про можливість отримати під 9.99% — мені сказали що для цього потрібно заповнити заявку, і протягом кількох хвилин буде результат.
Для заявки запитали:
— ціну нерухомості
— яку частину готовний внести одразу
— первичний чи вторичний ринок
— мій дохід
— скільки місяців працюю на поточному місці.
Через 2 хв повідомили, що мені одобрили іпотеку на 20 років (хоч ми цього не обговорювали), з виплатою XXXXX грн/міс.
На питання, під який це відсоток і проханням повторити суму (бо я не чітко почув), отримав відповідь:
— «я вже закрила вікно програми і не можу сказати вам цю інформацію, можемо заповнити нову заявку...»
Знову запитую за цих 9.99%
Каже що з вами звяжеться інший менеджер.
Наступного дня отримав дзвінок від іншого менеджера, каже: «я вас вітаю, вам одобрили, давайте будемо оформляти...»
Я знову питаю під який відсоток…
Каже 14+% + страховки +…
Знову я запитую за іпотеку під 9.99%…
Відповідь:
— це мало людей може отримати, вирішується в індивідуальному порядку, є фактори які впливають…
Запитую як дізнатись чи зможу я отримати.
Відповідь:
— Ну це дуже малоймовірно, дуже мало хто може отримати на таких умовах, дуже індивідуально… я не можу для вас дізнатись цієї інформації… але 14+% це теж дууже хороший відсоток…
В результаті я не дізнався абсолютно ніякої інформації!
Це схоже на просто «замануху» людей, щоб впарити їм іншу відсоткову ставку…
Комментарии (1)