Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Зловживання чи некомпетентність працівників відділення?!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
orest73 18 октября 2023, 20:55
Я звернувся у відділення приватбанку у м.Червоноград, вул.Шашкевича, 9 по питанню оформлення спадкових прав на грошові вклади, що знаходяться в установі банку. Мною було надано свідоцтво про право на спадщину, однак працівник заявив, що треба ще надати оригінал свідоцтва про смерть, бо без нього вона не буде вчиняти ніяких дій. Хоча 5 місяців тому коли мною особисто приносився ПОВТОРНИЙ запит від нотаріуса, щодо надання відомостей, працівником банку вимагалось свідоцтво про смерть, яке мною було надано і працівником зроблено фотокопію на планшет (робочий). Тому виникає питання? Яким нормативним актом керуються Ваші працівники вимагаючи свідоцтво про смерть??? І скільки раз тим недопрацівникам треба його пред’явити?
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2023, 9:58
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Комментарии - 6

+
+15
KotletaDollarov
KotletaDollarov
18 октября 2023, 23:17
#
Вам попался неграмотный сотрудник. Нотариус запрос высылает письмом либо вы его сами отправляете почтой на юр адрес банка, его не нужно лично приносить. В банке свидетельство о смерти вообще не участвует, только паспорт, инн и само свидетельство о наследстве. Юристы банка сами его проверяют по реестрам. Сотрудник должен только подготовить пакет документов для перевода денег на счета наследников
+
+15
SergeyNina
SergeyNina
18 октября 2023, 23:36
#
Обратитесь в другое отделене. Сотрудник крайне не знающий что делать в таких случаях. Вам проще было просто взять карту умершего и пин код и снять все деньги. Да, это против правил, но так проще было бв
+
+15
orest73
orest73
19 октября 2023, 10:45
#
Дякую за коментарі, відповім відверто. Я знаю і вмію відстоювати свої права, поспілкувавшись лишніх 5−10 хвилин, я би переконав працівника чи навіть зав. відділенням, тим більше що свідоцтво в мене було в машині. Але на жаль в нашій країні є два ворога зовнішній, з яким хлопці воюють на передовій і внутрішній це корупція і тупорилість держслужбовців і некомпетентність службовців, з якими також треба наводити лад. Мета відгуку зовсім не втому, щоб покарати ту дівчину, а в тому, що можливо вже в цьому відділенні більше нікому з близьких не прийдеться лишній раз брати в руки свідоцтво про смерть своїх рідних, а особливо тих хто загинув. Я не знаю як працює система в приватбанку, але як би я був керівником служби по розгляду скарг і відгуків, то б що місячно формував оглядові листи з подальшою розсилкою по відділеннях, щоб там з працівниками проводили роз’яснювальні наради з метою недопущення таких випадків в подальшому. Усім миру і добра.
+
0
orest73
orest73
20 октября 2023, 10:31
#
Сьогодні я знову завітав у відділення банку працівник надалі відмовляється оформити право на спадщину без пред’явлення свідоцтва на смерть. Також працівники відмовляються надати письмову відмову. Коли можна очікувати вирішення мого питання?
+
0
KotletaDollarov
KotletaDollarov
20 октября 2023, 11:27
#
У вас 2 отделения в городе, почему вы тратите время на борьбу с некомпетенгными сотрудниками, сходили бы в другое. Свидетельство не нужно и не имеет смысла, потому что нотариально имущество уже принадлежит вам
+
0
orest73
orest73
24 октября 2023, 9:53
#
Тому що це не дорозуміння приватбанк відписав:
«Для можливості виплати спадщини, спадкоємцю необхідно надати один з наступних документів :свідоцтва про право на спадщину; за рішенням суду; дозволу нотаріуса на одержання спадкоємцем частини вкладу спадкодавця. Але якщо в системі банку не вказана інформація що спадкодавець помер, то додатково необхідно надати свідоцтво про смерть для подачі заявки на виплату спадщини. Шкодуємо, якщо дана ситуація доставляє Вам незручності.
З повагою, служба підтримки ПриватБанку!»
Тобто готуючи відповідь на запит нотаріуса вони зобов’язані були внести в систему інформацію про смерть спадкодавця. Тим більше що Наказом «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства юстиції України» № 2999/5 від 26.09.2019 р. (вводиться в дію 18.10.2019р.) Мінюст надав банкам можливість на письмовий запит отримувати інформацію щодо державну реєстрацію смерті.
Але вони в дупі мають чинне законодавство, виконання своїх прямих обов’язків і своїх клієнтів. Якось так
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.8 41.4
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.8 41.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Зловживання чи некомпетентність працівників відділення?!