Відмовили в обслуговуванні в окремій касі
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Цікаво що автор прекрасно розуміє що більшість тої черги взагалі могло би і не бути аби люди хотіли трошечки думати головою та не бігти з будь-яким платежем тільки в касу, єдине що не розумію — до чого тут банк? Це що приват винен що людям впало в тому ж терміналі поповнити свою картку наприклад?
Та зараз практично все можна робити онлайн, ти більше через додаток Привату, але наші люди мають багато вільного часу щоб постояти до каси + ще і комісію заплатити
Банкомати часто не коректно працюють,тому люди, особливо пенсіонери,Iх бояться и ідуть до каси
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.