Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
olga2023 13 ноября 2023, 10:56
Приватбанк пробиває чергове дно, Банк шахрай. Банк разом з виконавчою службою, зняли всі кошти з рахунків під 0, і навіть в мінус, а тепер і відсотки на цей мінус нараховують. На питання як можна зняти коштів більше ніж є на рахунку, вони розповідають, що вимоги виконавця виконували 2 різних виконавця, що система відображає не коректно залишки і т.п. і я маю за це платити. Мало того що справа з виконавчою розглядається в суді, тому що виконавець проводить протиправні дії, і не дочекавшись рішення, знімають кошти під нуль, залишаючи без коштів взагалі. Чому клієнт має платити за помилки Приватбанку? У мене немає кредитів в Приватбанку, я про кредит Вас не просила! Банк зробив помилку от і випраляйте, я за це платити не буду! Люди тікайте з цього Банку!!! Шахраї!!!
Приватбанк
Ответ банка
13 ноября 2023, 11:36
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
DDRRDDD 12 ноября 2023, 23:33
11.11 було вчинено шахрайськi дiї, номер карти шахрая: 4966 8046 0075 1282 Шевченко (Укргазбанк).
На моє прохання допомогти повернути гроші, на горячій лінії 3700, отримав відмову.
Банк бездіє, преступник далі обманює громадян, надії на повернення коштів немає
Приватбанк
Ответ банка
13 ноября 2023, 9:43
Вітаємо.
Якщо переказ проведено на картку, відкриту в іншому банку, на жаль, інформації про одержувача в ПриватБанку немає, тому ми не можемо з ним зв'язатись і попросити повернути переказ.
Згідно чинного законодавства, повернути кошти без згоди отримувача можливості немає.
Для вирішення питання рекомендуємо вам звернутись до отримувача (якщо ви знайомі), в банк-отримувач або до правоохоронних органів.
Проблема решена
fedasvit 12 ноября 2023, 16:32
Я зареєструвався у акції Приватбанку 3% кешбеку за оплату в категорії кафе та ресторани. Mcc- код моєї транзакції підпадає під умови.
Спочатку банк паяв мені мізки, що я зареєструвався після того, як здійснив транзакцію, я довів банку скриншотами, що я зареєструвався на 2 дні раніше. Потім банк мені обіцяв нарахувати кешбек найближчого четверга, — наїбав, ніяких виплат кешбеку не було, потім обіцяно було 09.11.2023 — втретє банк збрехав, поскільки нарахування кешбеку не відбулось, а працівники банку тупо брешуть. Вже пройшло майже місяць.
В кого такі ж проблеми з цим банком, поставте лайк. Чомусь інші банки ПУМБ, МОНО, СЕНС, А-БАНК та інші без проблем і одразу нараховують кешбеки. От тому й немає бажання витрачати гроші з картки привату, бо обман і розвод. Зі свого досвіду — раджу знімати готівку з привату і класти на рахунок в тому банку, де банки дорожать своєю репутацією і відповідають за свої слова.
Можливо хіба що приват тут публічно визнає свою помилку, вибачиться за брехню і публічно мені покладе на рахунок 1000гривень компенсації моральної шкоди, тоді я публічно перепрошу у приватбанку. А поки що в моїх очах це банк — піздабол!
Приватбанк
Ответ банка
12 ноября 2023, 19:58
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
makedon73 12 ноября 2023, 14:09
Протягом напевне 10 років є клієнтом Банку і до недавнього часу вважав його найліпшим, але декілька днів назад маю ситуацію надходить лист на електронну пошту з вимогою надати пояснення, документи щодо зарахувань/ списань на картки майже за рік часу. Скоріш за все ситуація сталась оскільки за останній місяць дійсно були зарахування від колег де ми збирали кошти (допомогу) для сімей загиблих, поранених військовослужбовців і далі зібрану суму переказував відповідальному за конкретний збір. У Банка є ж інформація, що за люди скидали кошти де вони отримують зарплату де я отримую зарплату що ми є колегами і тд, але простіше вимагати пояснення ко кожній операції за весь рік. Зв’яжіться з людьми, які переказували кошти всі відправники клієнти Банку і уточніть за конкретну операцію. Або скажіть які саме операції пояснити, а не всі за рік і крапка. Розумію всі вимоги моніторингу, але це ж не тисячі операції по картці з дрібними сумами незрозумілими зняттями по всім території країни, криптогаманці, казино, а банальні 20 може 30 переказів в рамках збору допомоги 100, 200грн хто скільки зміг.
Надав довідку про доходи звідки маю основне зарахування, зарплатний проект з Приваті, але він не підійшов + до всього маю розміщений депозит, але Банк вважає мене не благонадійним, що ще більше засмучує. Таке відношення звичайно демотивує щось пояснювати і доводити не зрозуміло що
Приватбанк
Ответ банка
12 ноября 2023, 18:09
Вітаємо.
Пунктами 4 та 5 частини другої статті 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-ІХ від 06.12.2019 та Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 зобов’язано Банк на постійній основі здійснювати заходи належної перевірки, зокрема, шляхом моніторингу ділових відносин та фінансових операцій клієнта, що здійснюються у процесі таких відносин, щодо відповідності таких фінансових операцій наявній у Банка інформації про клієнта, його діяльність.
Відповідно до частини шостої статті 11 цього ж Закону Банк наділений правом
витребовувати та вивчати документи (інформацію) щодо фінансових операцій клієнтів та відомостей про їх учасників, про джерела коштів, пов’язаних з фінансовими операціями та інше.
Банк дуже вдячний вам за довіру та готовий до подальшої співпраці та взаємодії за умови, що вами буде надано запитану інформацію та документи, на підставі яких здійснювались операції.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
t70000s 12 ноября 2023, 12:19
Суть проблемы: Я не клиент банка и заводить карточку, приобщаться к приват24 не собираюсь. Мне удобно платить за интернет в терминалах быстрой оплаты приватбанка. Их легко найти в любое время суток, комиссия меня устраивает. Раньше можно было спокойно оплачивать интернет через эти самые терминалы, но в один прекрасный момент они начали выдавать ошибку: «Відмовлено у проведенні операції відповідно до Умов і Правил. Рекомендовано здійснити платіж у Приват24». Никто в поддержке банка (тут, в телефонном режиме, в какой-то углублённой с затрагиванием службы безопасности банка, когда они перезванивают) что это за загадочные условия и правила не знает, ничего вразумительного сказать не может. Хрен его знает почему возникает данный отказ. Банк же явно не собирается отключать этот сервис, не собирается исключать оттуда моего провайдера, не планирует закрывать возможность оплаты интернета не клиентам банка со своих терминалов, по номеру договора при попытке оплатить, как и раньше, исправно подтягиваются реквизиты счёта, терминал показывает сколько там не хватает. То есть декорация такая как будто это простая, банальная программная ошибка. Отсюда и этот дурацкий текст ни о чём про условия и правила, в стиле: «ой, что-то сломалось, читайте 100500 страниц справки».
Если это программная ошибка, то в нормальной организации её записывают, ставят в список на исправление и исправляют. Но приватбанк не такой. *** они хотели всей службой поддержки, всем программистским отделом на такие ошибки, на проблемы со своими сервисами. Получав за 8 месяцев 4 или 5 отзыв, они по-прежнему не могут сказать, что же это за загадочные условия и правила, почему банк не даёт пользоваться своими сервисами и когда их, чёрт подери, наконец починят. *** они хотели на все эти отзывы, оценки и т. п., вся эта организация сродни российскому МИДу, которому хоть сцы в глаза, всё божия роса. Так и эти, плевать на всё, важно только что-то гавкнуть в ответ, мы мол молодцы, заявку приняли и обработали, а теперь проваливай, пёс!
Отдельно хочется сказать о крайне низком качестве поддержки на данном сайте. Задача работающего здесь сотрудника приватбанка видимо просто что-то копипастнуть невпопад, создать видимость работы, видимость ответственного сбора отзывов для дальнейшего исправления проблем. Как следствие имеем ответы на аналогичный отзыв в стиле: «сказал, как в лужу п…». Так, не разбираясь в сути проблемы, сотрудник приватбанка вначале обвинил НБУ в запрете платить за интернет через терминалы приватбанка, потом скопировал в диалог какую-то муть про идентификацию особы для предотвращения финансирования терроризма и предотвращение продажи наркотиков. Вот, понимаешь, приватбанк не уверен, добавив моего провайдера в свои сервисы, а не финансирует ли он случайно терроризм, не продаёт ли так наркотики из-под полы. Приватбанковский сервис подтягивает мои ФИО, просит указать и подтвердить номер телефона для начала работы, но всё равно Бог его знает, что это за особа раз в 2 месяца передаёт какие-то одинаковые суммы, вот просто вам, дорогой клиент, нужно идентификацию пройти… Короче сотрудники приватбанка отвечающие на здесь на отзывы даже не знают, как работают сервисы своего банка. А через приват24, кстати, можно «финансировать терроризм» и творить всякое по описанной выше схеме, там ограничений нет, всё хорошо, проблема только в терминалах. В общем качество поддержки данного банка крайне низкое. Всем на всё плевать. Создаётся просто видимость.
Приватбанк
Ответ банка
12 ноября 2023, 13:37
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності. У разі, якщо вам відмовлено в проведенні платежу, радимо скористатись альтернативними способами.
Антон Ткач 11 ноября 2023, 23:56
Являюсь клиентом банка более 20 лет!
Я сообщу более, в прошлом был сотрудником банка, заместитель отделения, к сожалению. На сегодняшний день у меня зп в этом банке, пенсионная карта в этом банке и я имею много недвижимости о которой знает банк. По не понятным причинам мою карту ГОЛД, так называемую для ВИП класса блокируют и не разрешают пользоваться кредитными деньгами. Обращаю внимание, что не уменьшают кредитный лимит со ста тысяч до трех, а просто запрещают ей пользоваться. Ужасно неприятно. Позвонил на шарящую линию, записал разговор с непрофессионалом Дмитрием и остался очень огорченным этой ужасной бандой коррупционных сотрудников. Пока в стране война и многие помогают друг-другу, я не могу даже оплатить со своей карты коммунальные услуги ((
Позор этому банку… Как они могут так себя вести. Я с идеальной кредитной историей. Но при этом всяким бомжам раздают и навязывают кредитные карты. Мне кстате тоже навязали карту, а теперь заблокировали))
Позор этому банку…
Приватбанк
Ответ банка
12 ноября 2023, 11:01
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. При прийнятті банком рішення про відновлення кредитування, ви будете додатково повідомлені.
Прийшли гроші з пай впала на похорон, але тут приват банк, а це п’ятниця спочатку тривога неможливо додзвонитися після дзвонить і запитує прізвище адреса ким виданий мій паспорт індефікаційний номер це все для моїх грошей на моїй карті і я в приват 24 і блокує гроші і вхід. П’ятниця блокування, а у мене помер чоловік і ці гроші мені надіслали на похорон
Приватбанк
Ответ банка
12 ноября 2023, 11:01
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Проблема решена
Олена Глумакова 11 ноября 2023, 18:11
З Приватбанком я вже давно, крім карток саме цього банку в мене не було до сьогодні інших карт. Але події останнього тижня просто ввели в ступор. Так склалось, що мій чоловік 21 жовтня загинув на лінії фронту. Його побратими, що служили з ним з початку повномасштабної війни, дякувати Богу, не залишили мене в біді і хто скільки міг скинув на мою кредитну карту різні суми. Щось мені вдалося зняти на 9 днів його пам’яті, але потім — заблокована карта, заблокований Приват24, постійний робот на лінії 3700. Я не робила нічого шахрайського з картою, не отримувала незаконні прибутки, я не знаю що воно таке та криптовалюта, за яку тут пишуть, а просто від військових побратимів чоловіка отримала ДОПОМОГУ, але залишились без неї як ітог. Перша заява написана в понеділок, друга заява на повернення цих коштів написана в четвер. Оператори не називають навіть точних термінів розгляду заяви. А мені вже треба починати підготовку всього необхідного на 40 днів чоловікові.
Такі як я для вас це просто мурахи, яких можна давити, для мене навіть ця сума в 20 тисяч грн це дуже великі кошти, за що воював мій чоловік і поклав своє життя, щоб я ще кожний день вималювала повернути кошти мої ж? Що вам стоїть перевірити, що надходження були з зарплатних карток військових? Або що свідоцтво про смерть мого чоловіка вже підтягнуто в його банківську справу і що його зарплатна карта заблокована? Або що вам стоїть просто подзвонити і спитати як людина людину, чому у вас за день так багато транзакцій, а до цього такого не було? Ви ж дзвоните, якщо невчасно кредит заплатиш, то одразу на телефоні від вас жива людина з питаннями у чому проблема? Відношення як до скотини.
Приватбанк
Ответ банка
12 ноября 2023, 11:01
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
podobovo 11 ноября 2023, 17:29
Здравствуйте!
Получала пенсию через банк больше 10 лет. В этом месяце пришло сообщение от банка что мне блокируют счет и отказывают в обслуживании. Причина отказа из-за большого количества сомнительных операций по счету. Но я их не совершала, их совершал мой сын, обменивал криптовалюту на бирже по П2П системе. Уверял что проблем не будет, но проблемы как оказалось появились.

Я пенсионерка, на данный момент живу в селе, мне тяжело заниматься переоформлением документов. Ходить в Пенсионный фонд у меня нет возможности для переоформления на другой банк (болят ноги и нет денег на такси). У меня большая просьба к работникам банка, сжалиться надо мной и разблокировать счет. Со своей стороны обещаю больше никогда и никому не давать свой доступ к счету в Приват24 и не давать никому свою карточку!
Надеюсь на ваше снисхождение.
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2023, 19:36
Вітаємо. Згідно з Умовами та Правилами надання банківських послуг, клієнт банку зобов’язаний вжити заходів щодо збереження інформації з обмеженим доступом, запобіганню доступу до носіїв інформації з обмеженим доступом, як зі сторони третіх осіб, так і працівників та/або членів сім'ї.
Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відносин клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку.
Drap . 11 ноября 2023, 10:28
Вчера 4 раза подавал заявку на заказ виртуальной премиальной карты, из 4 заявок перезвонили всего 1 раз (на третью заявку), сказали, что через пол часа мне перезвонят уже с отделения и мне оформят карту. В итоге никакого звонка не поступило, в поддержке посоветовали еще раз подать заявку, уже 4-ю, но мне так же не перезвонили.
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2023, 12:48
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
yrp2017 11 ноября 2023, 8:19
На підставі судового наказу по ініціативі такого собі приватного підприємства ПолтаваГаз з яким у мене немає навіть договіру на доставку газу та за послуги які не отримував, та виконавчого провадження приватного виконавця були заблоковані 30.10.23 мої картки в цьому банку. Заблоковані всі картки навіть ті на які отримую грошове забезпечення як військовослужбовець ЗСУ, та соціальну виплату як учасник бойових дій.
Творити таке цей банк не має право тому що соціальні рахунки не блокуються.
07.11. гроші які прийшли на карту де отримую соціальну виплату як учасник бойових дій без мого відома були списані в невідомому напрямку, точно так і зникли гроші з картки грошового забезпечення яка також є соціальною.
Закон забороняє блокувати дані картки я мовчу про те, що списувати з них кошти заборонено від слова ЗОВСІМ.
Починаю розбиратися з даним питанням.
Відповідь банка просто шокувала —
Та виконавець не вказав які картки не блокувати.
На гарячій лінії взнав телефон виконавця.
Дзвоню їй і на моє питання про блокування соціальних карток вона повідомляє, що в постанові чітко вказано, що потрібно заблокувати всі картки крім тих які заборонено законом. А це соціальні картки. Звідки вона знає, що я є учасником бойових дій і отримую соціальні виплати. Це зає банк через який здійснюються виплати.Пообіцяла розблокувати соціальні картки в найкоротший термін.Але кошти вже незаконно зникли.
Тоді виникає питання -для чого потрібен звичайній людині такий банк, який порушує Закон, для чого там штат юристів і чим вони займаються? Я мовчу про те, що я є військовий та учасник бойових дій.
Думав, що під час війни військових обманювати не будуть? Але ні. Я помилився.
А чи буде хтось за це відповідати???
Тому висновок
1. Подам в суд на не професійні дії банку.
2. Хоча є клієнтом цього банку років з 20
але буду від нього відмовлятися.
3.Про цей факт повідомлю НБУ та всим своїм друзям буду радити обходити його 10-ю дорогою.
А найбільше дивує, що все зроблено за спиною що про судовий наказ взнав випадково, про відкриття виконавчого провадження випадково, про блокування карток випадково і лише після того як зникли кошти та почав розбираьись виплила дана інформація.
А як же спілкування з банком он лай та інші засоби комунікації?
Тим більше що я працюю на державу і таке творить державний банк. Це дивує.
Моє вчорашнє звернення на Ваш сайт чомусь зник?
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2023, 11:45
Вітаємо. Банк діє виключно в рамках чинного законодавства та при надходженні постанови про арешт зобов'язаний обмежити рахунки клієнта.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22. Зняття обмеження з рахунків здійснюється при надходженні до банку відповідної постанови(про зняття арешту).
Якщо ви не згодні з арештом накладеним виконавчою службою ви можете звернутись до виконавця або оскаржити його у встановленому законом порядку.
Що ж до карток, то хочемо зазначити, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання, адже вона може бути поповнена не лише цільовими коштами, як то заробітна плата або соціальні виплати, а також і готівкою чи переказом з інших карток. Тому, щоб банк мав підстави не блокувати дану картку інформація про це має бути вказана у виконавчому впровадженні. Ви можете безкоштовно сформувати довідку в своєму Приват24 про те, що на картку надходять цільові кошти та надати її виконавцю.
Додатково звертаємося в особисті повідомлення для того, щоб розібратися з ситуацією звернення, яке зникло з сайту.
Oopr07051975 11 ноября 2023, 4:54
Отделение по адресу: Херсон, ул. Илюши Кулика, 149/29
Живу в Херсоне.11.11.2023 года. обслуживалась в кассе банка Привата.Кассиром довольна вежливая приятная женщина.Возмущает другое почему людей в прифронтовом городе подвергают опасности.Во время тревоги банк закрывают, людей выгоняют на улицу, а работники остаются в банке.И постоянно такая картина… как тревога возле банка скапливается большое количество людей.У нас в основном быстрые прилеты стреляют с левого берега …выстрел и через 3 секунды прилетает.Вопрос зачем закрывать банк в Херсоне и собирать под ним людей когда где-то взлетел самолёт…Прилетит снаряд с той стороны и все кто находится на улице возле банка погибнут.Почему в двух метрах Ощадбанк работает, это такой же государственный банк, но там заботятся о людях и под банком не собирают толпы народа во время тревоги.Вчера тревогу включили в 10−30 и выключили в 14−00.И все это время сотрудники банка прятались в помещении, а люди мёрзли на улице рядом с банком.Мало того когда банк открылся.Охранник пустил только 3!!! человек одного в кассу, а 2 к операторам, остальных начал выгонять даже с тамбура 5 человек замёрзли и хотели погреться.На вопрос для кого в помещении стоят стулья, что бы клиенты подождали ввнутри своей очереди и почему всех по-прежнему держат на улице.Хотя в том же Ощаде людям разрешают сидеть на стульчиах.начал выталкивать людей с тамбура и кричать«Не нравится можете идти в свой Ощад и вообще надо было правильно голосовать»Причем здесь голосование к проблемам банка я вообще не поняла. и почему охранник будет мне указывать в каком банке обслуживатся…Мы отказались выходить. Хотел меня вытолкать на улицу, потом передумал и сказал, что благодаря мне людей будет запускать ещё медленнее, хотя куда медленнее пока кто-то из 3 человек выйдет, потом пока он на замену кого-нибудь запустит, это всё время…Хотелось бы услышать позицию банка по этому вопросу? Может ли человек подождать на стульчике в банке, а не мёрзнуть на улице (скоро зима).И как оценивают такое поведение охранника?..
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2023, 11:14
Вітаємо.
Безпека наших клієнтів та співробітників — понад усе. У випадку, якщо лунає сигнал повітряної тривоги —необхідно відразу пройти в укриття. Жоден працівник чи клієнт не може перебувати у приміщенні, доки триває тривога.
Не забувайте, що у нас цілодобово працюють дистанційні канали підтримки (чат-онлайн чи за номером 3700), де вам, також, завжди з радістю допоможуть та підкажуть.
Передали профільним фахівцям, усю інформацію з приводу дій охоронця, для перевірки та роботи зі співробітником, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
Проблема решена
Артем Коломоєць 10 ноября 2023, 22:51
22.10.2023 ПриватБанк заблокував мої рахунки, попередньо навіть не сповістивши мене за що саме. Також, було відмовлено у подальшому обслуговуванні. Після мого особистого звернення до підтримки банку, мені відповіли що картки були заблоковані за отримання непідтвердженого платежу, мовляв, відправник подав апеляцію на цей переказ. Ці кошти я отримав за продаж криптовалюти на біржі (звичайний обмін). Але угода на біржі була проведена чесно та успішно. Відправник не подавав ніякої апеляції та не звертався до поліції! А ПриватБанк оцінив це як шахрайство. Я неодноразово намагався довести банку як саме та за що я отримав грошовий переказ. Надавав офіційну відповідь від біржі з додаванням ордеру (квитанції) по цій угоді, записував відео, на якому були відображені всі деталі цієї угоди. Але ПриватБанк відповів що розблокує рахунки тільки після звернення до правоохоронних органів, якщо ті підтвердять що я ні в чому не винен. Поліція ж навіть не відкрила цю справу, тому що клієнт-відправник не подавав ніякої скарги на мене. І все б нічого, але ПриватБанк у цій ситуації навіть не запропонував мені дебетувати ВЛАСНІ кошти на картку іншого банку, хоча я як клієнт маю на це ПОВНЕ право! Тому що на моїх рахунках також зберігаються кошти, які взагалі не мали ніякого відношення до угоди на біржі. Дуже прикро. Не хотілося б звертатися по допомогу до суду проти банку, з яким співпрацюю вже дуже давно…
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2023, 10:21
Вітаємо. Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами або за рішенням суду. Рекомендуємо вам звернутися до них.
Moshennik123 10 ноября 2023, 20:01
Утром заходил в приват24, было всё окей. Захожу в 2 часа дня, а зайти не могу, звонить 3700. Позвонил и ответ бота «С вами разорваны отношения и т.д». Пришел в отделение, сделал заяву, чтобы вернули МОИ ЗАКОННЫЕ СРЕДСТВА (жду 2 дня уже). Так же, узнать причину я не смог, просто всех сметауют под «высокие риски», «террористы», «обман» и т. д. Потом понял, когда увидел новость, что если Вы пытаетесь хоть как-то выжить во время войны и заработать на криптовалюте — то хрен Вам, Вы мошенник, тем более это p2p торговля. Хотя банком пользовался больше 10 лет.

Наплевательское отношение. Выбор в стране, работать за минималку или стать бомжем. Хотите выжить? Выезжайте.
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2023, 9:25
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
Glassvinn 10 ноября 2023, 18:07
Три дні назад побачив що заблокований картковий рахунок. Одразу телефоную на гарячу лінію, де мені кажуть, що на мене подана заява з поліції і є 2 підозрілих надходження 24 т. І 25 т. Щоб розблокувати рахунок, треба їх повернути. На 102 відповіли що ніяких впроваджень щодо мене нема. Після другого звірка, повідомили що заяву написала служба безпеки сторонього банку. Але так і не почув відповіді якого банку і за що. Тільки одна вимога: або я повертаю 2 платежі, або рахунок буде постійно заблокований. При незгоді, сказав оператор звертатись до поліції. Поліція не бачить складу злочину, тому нічого не може зробити. І я не розуміючи за що, хто і і яким чином заблокував рахунок. І головне, що мені як клієнту банку, сам банк нічого не пояснив.
Приватбанк
Ответ банка
11 ноября 2023, 9:18
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду. Рекомендуємо вам звернутися до них.
Klienr 10 ноября 2023, 16:40
Отделение по адресу: Киев, ул. Константиновская, 71
Знімав кошти в банкоматі. Картка така, що комісію не повинні знімати. А її зняли. Служба підтримки каже- ой, стався технічний збій. Треба знову перевипустити картку. Це м’яко кажучи неподобство. Варто розглянути інші банки, бо щось постійно якісь сбої, а кошти не повернули. Крім того, заходять на фоп долари, їх зняти не можна, тільки замінивши на грн, по жахливому курсу 35,65 чи шось таке. Тобто на кожній 1000уе втрачаєте 100уе
Приватбанк
Ответ банка
10 ноября 2023, 18:30
Вітаємо. На жаль, за відгуком, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема решена
Валентина Климова 10 ноября 2023, 16:24
Отделение по адресу: Харьков, ул. Героев Труда, 46
Я нахожусь за границей, поменяла номер телефона на местный (британский) какое-то время назад. Все вроде бы работало нормально. Потом телефон довелось перезагрузить, и с тех пор смс-пароль из банка не приходит.

Прободав связываться через чат. Поскольку смс из банка я получить не могу, то в чат э тоже зайти не могу. Фото с карточкой отправляла уже раз 10. Не узнают меня хоть ты тресни! Пыталась звонить в банк со своего финансового номера, звонок не проходит, хотя на другие укр номера я звоню без проблем.

Пыталась заходить через Вайбере и телеграмм, там просят дать пароль который выслали на приложение. Но, а приложение я зайти не могу потому что не приходит смс. Замкнутый круг!

Уже столько времени потратила, ужас.

Как это так что я не могу поговорить я живым человеком и обняснить ситуацию!!! Мне 70 дет, высокое давление, а банк как Будто издевается
Приватбанк
Ответ банка
10 ноября 2023, 17:47
Вітаємо. Смс повідомлення на ваш номер були відправлені банком. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень звернувшись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо відсутня змога отримати смс, то зачекайте при вході, доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання та відновити доступ до акаунту.
Den1996 10 ноября 2023, 13:45
вчера снимал валютный депозит в Днепре на пр. Мира 18 — выдали ужасные — потертые, изношенные доллары старого образца 1996−2001года — больше не буду иметь дела с этим банком!!! Кошмар — я еще такой ужасной валюты в своей жизни не видел. Из 2600 долларов только 3 новые синие купюры ((((Это фиаско, братан
Приватбанк
Ответ банка
10 ноября 2023, 15:18
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема решена
zgadum 10 ноября 2023, 10:26
намахує бізнес на курсі НБУ евро 38.52, у приват 38.2 на 10.11

пише що встановлюеться дилерами, Але це нижче чем ринкова.

Сам же з картки знімає по 40
Приватбанк
Ответ банка
10 ноября 2023, 11:14
Вітаємо. Вже звертаємося до вас у особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти.
Проблема решена
andrusyshyn 9 ноября 2023, 22:57
Доброго дня, є клієнтом Приватбанк більше 10 років. Тиждень тому прокинувся зранку і мої всі картки та рахунки заблоковані, без пояснень чому.
В підтримці привату сказали відправити документи про джерело походження коштів та пояснення з якою метою я переказував гроші третім особам, якщо з першим пунктом в мене питань немає, я відправив всі деулорації за 2 роки, всі гроші на рахунках білі і за них були сплачені податки. А ост за те що я переводжу гроші третім особам не зрозуміло. Хіба це десь забороняється в законі чи є якісь на ці обмеження? Я що не можу витрачати свої власні гроші як захочу? Тобто те що я скидаю гроші дружині, мамі, бабусі, волонтерам, то із-за того я був заблокований? В мене в голові це не вкладається. Робиш, платиш податки і потім тебе блокують із-за того що ти переказуєш власні кошти своїм родичам…
Приватбанк
Ответ банка
10 ноября 2023, 9:10
Вітаємо. Відповідно до вимог встановлених законодавством України, а також НБУ, перед початком обслуговування клієнтів (відкриття та обслуговування карткових рахунків в тому числі) Банки зобов'язані проводити ідентифікацію клієнтів, з обов'язковим зазначенням рівня доходів, а також джерел походження зазначених коштів. Для подальшого обслуговування, рекомендуємо надати документи запитані банком й очікувати прийняття рішення протягом 14 робочих днів з моменту надання документів та їх успішної перевірки. Дякуємо за розуміння!

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝