Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
alyna123 23 февраля 2024, 4:42
Не банк, а просто днище. Купила доллары онлайн на валютную карту и 100 раз пожалела. Пошла снимать, всего 400 долларов, но мне заявили что у них доллары только 2006 года. В другом отделении вообще 1996. Оббегала пол города, всюду это старьё, заказать новые нельзя. Заграницей сказали принимают только доллары не старше 2009 года, а лучше новые с синей полоской, остальное — мусор для них. В итоге пришлось забрать старые доллары и менять в обменнике обратно на новые теряя на обменном курсе. По вашему люди покупают доллары только чтобы в Украине расплачиваться? Хотя я не знаю принимают ли в Украине их, но даже в обменнике их тщательно рассматривали.
Приватбанк
Ответ банка
23 февраля 2024, 10:29
Вітаємо!
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
lakvik 22 февраля 2024, 18:23
Отделение по адресу: Днепр, ул. Набережная Победы, 30
Приватбанк став державним, а методи роботи бандитськи як і раніше, а може ще і гірше.
В своєму нахабстві та беззаконі банк неперевершений
Приват в 2014 вкрав мій депозит, за рішенням суду повернув з відсотками в 2020 році. Але в 2023 році віришив що «переплатив» та подав позов до суду щоб я повернув частину коштів, суд програв. 12 лютого Приватбанк подав апелляцію, заплатив судовий збір і порушив всі норми закону вирішив стягнути з мене судовій збір — нарахував кредиторську заборгованість та почав списувати гроші з мого пенсийного рахунку.
Але судовий збір стягуєтся з відповидача тільки за рішенням суду

В відділенні заяву про незаконне списання коштів подати технично неможливо, в підтримці — робот, написав звернення в чат — не можемо прийняти — повітряна тривога.
Не повторюйте моїх помилок- не працюйте з шахраями Приватбанк.
Звичайно буду подавати заяви в НБУ, правоохоронні органи та суд.
Приватбанк
Ответ банка
22 февраля 2024, 19:34
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Павло Момонт 22 февраля 2024, 14:03
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Возрождения, 26-А
Приватбанк ненадійний партнер для ведення бізнесу та власних фінансових справ.
Якби у моїй сім'ї не заробляв ніхто окрім мене, ми б могли залишитися взагалі без грошей.

Я більше 10 років користувався послугами Приватбанку: вів там особисті фінанси, рахунок ФО-П та рахунки моєї ТОВ. Іншими банками ніколи не користувався, все життя був в Приваті.Одного дня, 20 лютого, я приїжджаю на роботу та бачу повідомлення від банку про розрив зі мною всіх договорів.
Відразу поїхав у відділення аби розібратися, та всі розводять руками і говорять це без пояснення прчиини. Я був шокований, адже банк не просив мене надавати якісь пояснення та взагалі не було спроби врегулювати якісь питання. Просто без пояснення причини припинили співпрацю. Я б хотів врегулювати це питання так як робота із банком мене влаштовувала, тому і в інших ніколи не обслуговувався…

Проте, я отримував кошти згідно рахунків. Офіційного пояснення відмови в обслуговуванні не отримав. Я навіть не отримав чіткого пояснення чи проблема у фізичній особі чи у ФО-П. Так як у відділенні мені сказали, що були питання як до фізичної особи, а на лінії 3700 мені сказали, що проблема була у ФО-П. Хоча які саме питання чи проблеми були ніхто так і не знав…

Таким чином моя компанія перед днем видачі зарплати залишилася без доступу до зароблених коштів. Також ми не змогли сплатити податки та відпустити в рейс вантажні авто, які вистояли чергу в умовах блокади в Польщі та вимушені знову простояти понад два тижні черги повторно.

Банк відмовляється розбиратися, адже в такий складний час я вважаю взагалі так себе поводити це дуже не коректно… Тим більше підходить час оплати річного податку, а в мене немає доступу до коштів. Збитки мого бізнесу через раптову відмову в співпраці склали вже більше декілька тисяч євро.

Попри те, що я завжди вчасно оплачував послуги, що надавав мені Приватбанк та проводив погашення кредитних лімітів.

Ціла компанія без зарплатні, простій бізнесу, безпідставне нанесення збитків моїй діловій та особистій репутації. Такий подарунок від цього банку я отримав після понад 10 років роботи.

Та найбільше дивує те, що банк не зацікавлений у вирішенні проблеми та у подальшій співпраці. Я б хотів вирішити дану проблему та спокійно далі працювати та жити.
Приватбанк
Ответ банка
22 февраля 2024, 14:37
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема решена
vadyafeedback 22 февраля 2024, 9:10
Доброго дня! 11.02.2024 о 19:46 знімав кошти у розмірі 20000 грн з карти Монобанка в банкоматі Приват DN00 В Ірпіні.
Банкомат перезагрузився та кошти не видав, але з карти списав. Підтримка Привату відповідальність за це нести не хоче та на мої прохання повернути мені кошти відповідає одне й те саме -«звертайтесь до вашого банку».

Монобанк мені сказав чекати кошти до 22.02, якщо не вернуться то мій банк буде подавати заяву на повернення яка буде розглядатися 60 днів. При всьому цьому монобанк пише «ми не можемо дати гарантії»

Що це означає? Що наш же державний банк намахав мене на 20000 і я ще не маю 100% гарантій, що вони мені повернуться?
Чому я маю чекати 60 днів на свої гроші ???

Чому у нашій державі досі працює цей банк??? Мало звернень від людей яких він обікрав???
Негайно поверніть мені мої кошти!!!
Приватбанк
Ответ банка
22 февраля 2024, 10:17
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. У разі, якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. А ми готові посприяти в його вирішенні й надати всі необхідні дані.
Сергій Кішш 22 февраля 2024, 1:56
19 лютого я звернувся до технічної підтримки Приватбанку, в чат допомога онлайн, з питанням подачі заявок на оскарження шахрайських операцій, які я не виконував, не підтверджував, коди нікому не передавав та не підтверджував ніякі пуш-підтвердження. Тобто покупки є неавторизовані. Надав інформацію з приводу коли саме були виконані несанкціоновані списання та суму даних списань, співробітник через деякий час повідомив що заявки подані, мені прийшли сповіщення, з підтвердженням того, що заявки дійсно подані в роботу. Заявки: 2895988, 2895989, 2895990, 2895991, 2895992, 2895993, 2895994.
Загальна сума списання: 3807 доларів та 88 центів, що суиарно 145000 гривень.
Через день, як заявки були подані, мені в один момент приходять декілька сповіщень про те, що з приводу моїх списань суму не може бути повернуто. Я звісно ж після цього одразу звернувся знову в чат допомоги з питанням: «Чому відмова?» і отримав відповідь: «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.»
Після мого питання: «Які саме дані яким транзакціям суперечять?», мені порекомендували звернутися на пошту chargeback@privatbank.ua, що я і зробив. Звертався я декілька разів, але після запиту на обґрунтоване пояснення того, що саме повпливало на відмову в подачі, мені не надали жодного документа, жодного обґрунтованого пояснення, просто написали що рішення є остаточним і оскарженню не підлягає, хоча як я знаю, може бути перерозгляд, в Приваті він платний, коштує 500$, але навіть в ньому мені відмовили. Наступне що я зробив, це звернувся до мерчанту (магазину), в якому і відбулося саме списання, за рекомендацію Приватбанку, бо він всім рекомендує звертатися до магазину або поліції. При спілкуванні з службою підтримки магазину, в якому пройшло списання, надав їм ідентифікатор списання, який ледь випросив у підтримці Приватбанку, бо вони дуже важко дають ці данні.
І тут, УВАГА, магазин мені повідомляє, що за даною транзакцію на момент звернення ПРОВОДИТЬСЯ ЧАРЖБЕК, уточню ще раз, звернувся я до магазину вже ПІСЛЯ того, як по заявкам надійшла відмова. Тут я знову звертаюся на пошту, надаю дані про те, що мені повідомив магазин, прошу надати мені хочаб будь-який доказ, про те що заявку дійсно закрито, на це отримую відповідь, цитую: «В оскарженні відмовлено. Документи відсутні. Заявка закрита.», «Ми не надаємо жодних довідок.
Вам надходить сповіщення про статус заявок.»
Після цього я знову звернувся в чат допомоги, почав їх розпитувати з приводу даної ситуації та отримував отримав відповідь, яка мене дуже здивувала, отже, ПриватБанк мотивував відмову у заявці тим, що у банка є підозра на те, що заявки які я подав — є шахрайські по відндошенню до магазину, бо в мене було багато списань від цього магазину (всі шахрайські) і я поповнював карту перед списанням. Я так розумію ПриватБанк не розглядає можливості взлому додатка Приват 24 шахраями і на стороні шахраїв, а не свого клієнта. Також хочу уточнити, що ні одне сповіщення про списання по карті мені не приходило, якби вони приходили, то можливо і не було-б даної ситуації. Я помітив що сповіщення в додатку Приват 24 живуть своїм життям, по одній карті вони приходять, по другій — ні, хоча сповіщення в мене включені для всіх карт.
Я дуже сильно розчарувався в Приватбанку, уточню, що я є клієнтом Приватбанку вже ± 9 років і така ситуація вперше. Навіть були подібні кейси, з шахрайськими списанням по карті, але вони закінчились в мою сторону.
Нажаль, якщо ПриватБанк не розгляне можливості перерозгляду та переподачі моїх заявок, то мною та моїм адвокатом буде поданий позов до суду з приводу цієї ситуації, бо щось вона дуже не зрозуміла та дивна, але я надіюсь що дана ситуація вирішиться і до суду не дійде, я думаю даний коментар помітить людина, яка має хочаб трішки розуміння і повпливає на людей які сидять в претензійному відділі. Дякую, за увагу.
Приватбанк
Ответ банка
22 февраля 2024, 10:17
Вітаємо.
Ми проаналізували надану вами інформацію та виявили операції підозрілими, наразі, відмовляємо в оскарженні, рекомендуємо вирішувати питання з сайтом або звернутися в правоохоронні органи.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mimopro 21 февраля 2024, 15:09
Прошу перевірити заявку на повернення № 2897216
Особливу увагу зверніть на відповіді та питання спеціаліста.

З яких часів співробітники замість вирішення питання висказують свою думку?
З яких часів співробітники замість того щоб прочитати норми закону та їх роз’яснення офіційною палатою, та пізнати щось нове у своєму житті, вважають свою недосвідченість та фантазію Нормами вище Європейських законів?

Ви просто прочитайте мою кореспонденцію з вашим «спеціалістом» і зрозумієте в чому річ. Я також попросив цього спеціаліста надати мені контакт головного. Та й вас прошу. Я хочу зрозуміти як так трапилось, що я розписав кейс від, А до Я як для дитини, додавши скріншоти до кожного кроку як роз’яснення, а мені у відповідь якусь безглузду маячню пишуть.

Повна зневага мене як клієнта та повна некомпетентність персони яка почала вести мій кейс. Прошу передати мою справу до відповідального співробітника, котрий правильно ініціює арбітраж за інформацію ВЖЕ наданою мною. Це теж саме що замість слідчого всю роботу здійснити та надати йому папку з ділом щоб закрити когось)

В вас купа клієнтів котрі вже довгий час знаходяться в Європі та користуються сервісом та здійснюють покупки в Європі. Вашим робітникам потрібно зробити підвищення кваліфікації та провести семінари з роз’яснення стосовно законів Європи, законів що до продавців та права споживачів.

Якщо клієнт звертається по ділу, котре стосується Європейського продавця\магазину, та доставка відбувається на території ЄС, то й привід та закони повинні братись відповідні, а не розказувати мені як жити та наводити свої фантазії та закони нашої Батьківщини, котрі, готовий посперечатись, й ті не знають.
Приватбанк
Ответ банка
21 февраля 2024, 16:10
Вітаємо.
Оскарження проводиться згідно правил міжнародної платіжної системи.
Згідно правил платіжної системи товар має бути повернутий продавцеві. На даний момент немає підтвердження успішного повернення товару, тому оскарження неможливе.
Проблема решена
felix212 21 февраля 2024, 10:23
Являюсь клиентом ПриватБанка много лет, веду деятельность как ФОП 3 группы. Нахожусь за границей и выписал доверенность на маму для того чтобы она могла снять деньги с моей КДВ. После нескольких заказов наличных в отделение, банк прислал маме сообщение с просьбой предоставить документы о происхождении средств. Важно понимать, что это мой счет, мои деньги и вопросы о происхождении средств стоит завать хозяину счета и средств. С этим и я и мама несколько раз обращались на горячую линию 3700, мной была зарегистрирована жалоба 105889510, но решения проблемы нет. Также доверенным лицом было предоставлено письменное пояснение с очевидным фактом — человек выступает просто в виде доверенного лица, отношения к происхождению средств он не имеет, все вопросы просит задавать хозяину счета. На это пояснение пришел отказ — пояснение проверку не прошло. Мне банк говорит что вопросов ко мне он не имеет, а довереному лицу упорно отказывает в выдаче денег и требует от него документы о происхождении средств. При этом я не хочу передавать налоговые декларации и другие документы доверенному лицу, маме 60+ и она крайне тяжело пользуется смартфоном, она просто не сможет их отправить. К сожалению, у меня создается впечатление что банк искусственно находит причины для отказа выдаче моих денег. Прошу решить мою проблему.
Приватбанк
Ответ банка
21 февраля 2024, 12:26
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Anastasiy9523 21 февраля 2024, 0:14
Приват Банк обмежує права на здійснення в повному обсязі Підприємницької діяльності в частині отримання прибутку у безготівковій формі на розрахунковий рахунок ФОП!!! Банк не дає можливості моїм потенційним контрагентам здійснити оплату на мій розрахунковий рахунок ФОП. Вибиває (Помилка! Банк не надає послуги даній компаніії) У нелегкий для нашої країни час під час повномасштабного вторгнення Росії коли наша країна потребує підтримання економіки та сплати податків, я зареєструвалась як ФОП здійснюючи інтернет продаж товарів по всій території Україні. Оплату потенційні клієнти здійснюють на мій розрахунковий рахунок ФОП, всі банки спокійно пропускають оплати, тільки Приват банк не дає можливості своїм клієнтам здійснювати на мій рахунок ФОП оплату! На офіційні листи банк відповіді не дає!!! В банку, так як я не клієнт Приватбанку мені пояснень не дають, тільки припущення що це можливо через те що в 2021 році банк закрив зі мною правовідносини з власної ініціативи!!! Ніяких протиправних дій я не вчиняла, ніяких заборгованосте, судових справ тощо за мною не має!!! Я хочу спокійно працювати сплачуючи податки, отримувати дохід як того вимагає законодавство!!! Але мої потенційні клієнти які є клієнтами Приватбанку не мають можливості сплатити за товар який я пропоную до продажу на мій розрахунковий рахунок ФОП чим самим не дають мені працювати, клієнти не маючи змоги сплатити — шукають інших продавців з аналогічними пропозиціями яким вони можуть здійснити оплату я Приватбанк не блокує перекази!!! Цими діями, так як продаж товарів в мене здійснюється онлайн по всій території Приват банк змушує мене закрити свій ФОП, адже без прибутку я не зможу працювати і сплачувати податки!!! Я прошу розібратись з цією ситуацією та дати вмотивовану відповідь, чому Приватбанк порушує права мого ФОП.
Приватбанк
Ответ банка
21 февраля 2024, 9:27
Вітаємо.
У разі, якщо вам відмовлено в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива.
neliua 20 февраля 2024, 23:32
12 Лютого ПФУ перерахував на мою карту Приватбанку мою пенсію, що підтвердив відповідною офіційною довідкою, яку мені видали в ПФУ.
На порталі ПФУ також вказано, що пенсія ВИДАНА і вказані мої реквізити в Приватбанку.

Але…
На моїй картці Приватбанку грошей нема, велика проблема з комунікацією з Приватбанком, практично неможливо дозвонитися до «живої людини».
У моєму відділені Приватбанку у м. Києві змогли тільки дзвонити у колцентр, що і я дзвонила, та оформити заявку, через мій же приват24?! Щось більше вони сказали, що зробити не можуть — тобто нічого, що я могла б зробити і сама — додаткових допомоги та сприяння ніяких.

На мою офіційну заявку Приватбанк відповів, що грошей нема з причини відсутності фінансування, тобто від ПФУ мої гроші не надійшли, що протирічіть офіційній довідці ПФУ та інформації на офіційному порталі ПФУ, де вказано, що пенсія ВИДАНА і вказані мої реквізити в Приватбанку, також сумма пенсії за Лютий вже врахована ПФУ у мій дохід за 2024 рік.
Замість того, щоб вирішити це питання, співробітники Приватбанку, на даний момент розказують вже декілька версій, чому на картці нема коштів.

Дивним чином вони підтвержують, що гроші нараховані (не зрозуміло якім чином вони це бачать, якщо грошей нема???), але не сплачені (пераховані) ПФУ ігноруя те, що за інформацією ПФУ — гроші ВИПЛАЧЕНІ і мають бути на картці.
В ПФУ — розводять руками і радять звертатися до суду, що я і маю намір зробити як юрист з 25-річним стажем,

Якщо найближчим часом моє питання не буде вирішено я також буду вимагати відшкодування від Приватбанку за прострочення виплати пенсії на тепершній час вже на 8 днів плюс моральна шкода; окрім цього, я маю намір поширити інформацію про цей ГАНЕБНИЙ випадок на всіх можливих інформаційних ресурсах, включая телебачення.
Приватбанк
Ответ банка
21 февраля 2024, 9:18
Добрий день.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Joni777 20 февраля 2024, 20:05
в убки летом и осенью 2023 брал выписку где было указано дата открытия кредита 2006 и окончание 16.11.2023, 16.02.2024 они продлили до 16.11.2024 срок договора действия кредита без меня и не уведомив,19.02.2024 брал платную выписку в убки.
каким законом Украины руководствуются и предоставить договор где я подписывал пожизненный кредит или одобрил автопролонгацию без моего присутсвия отказались
Приватбанк
Ответ банка
20 февраля 2024, 20:24
Вітаємо.
Договір вважається продовженим на кожні наступні 12 місяців в разі, якщо за 30 днів до дати закінчення дії цього Договору жодна зі Сторін не заявила про намір його розірвання.
Умови надання банківських послуг наведені на сайті банку pb.ua/terms
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання вам нових кредитів.
Проблемні кредити, щодо яких Банку економічно недоцільно вести роботу щодо врегулювання заборгованості, підлягають продажу.
https://privatbank.ua/accredited-companies
Ivan300580 20 февраля 2024, 17:15
Отделение по адресу: Киев, ул. Симона Петлюры, 22
20.02.2024р у відділені на вулиці Симона Петлюри, 22, Київ, 01001, не зміг здійснити платіж, а саме податок. Отримувач грошей Казначейство України (ГУК у м.Києві). Причина відмови, в тому, що я не є клієнтом банку і потрібно пройти повну ідентифікацію (потрібен оригінал паспорту, код…). Не розумію цього цирку. Я хочу сплатити в державному банку в казну держави 21тис.грн. Держава отримує 21тис.грн + державний банк комісію від платежу. Ні, відмовлено.
Приватбанк
Ответ банка
20 февраля 2024, 19:31
Вітаємо.
З 28.04.2020 Набрав чинності Закон України 361 «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким встановлюються вимоги щодо супроводження прибуткових операцій готівкою від 5 000 грн інформацією про платника та отримувача.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Андрей Кузнецов 20 февраля 2024, 13:00
В мене відкрита Заявка #74422, вже битий місяць.
Банк доповів на minfin, що «проблема вирішена», але по факту збрехав. Проблема не вирішена від слова «зовсім».
Проблема стосується оплат по договору «оплата частинами», а саме автоматизації списання.
Останній раз, а саме 13 лютого, спеціаліст знову відмовився налаштувати списання, бо в мене на той момент на рахунку не було суми платежу. Але запевнив, що це зможуть це зробити, коли я закину суму платежу. (планова дата 22 лютого)
Я після авансу закинув необхідну суму
І банк у відповідь зменшив кредитний ліміт, причому не лише «забрав» суму, передбачену для погашення кредиту, а і кинув у овердрафт. Тобто я тепер ще й пеню маю платити на рівному місці.
Оператор, з яким я наразі висю у чаті, чи то робить вигляд дурачка, чи то і є таким…

«Відповідь» після години переписки:

«Даний догові був відкритий 22 числа, і 22 числа місяця має бути списання на погашення за договором. Автоматичний платіж на погашення за договором автоматично підключається при оформленні договору.»

Це після того як я неодноразово озвучив, що автоматичне списання в мене не працює, а мене взагалі кинули в овердрафт напередодны погашення, хоча обіцяли налаштувати списання, коли я закину суму платежу. Тобто вже повний довбень би міг перевірити рух по рахункам і пересвідчитись… Якщо це адекватна відповідь професіонала, тади ой…

ПиСи. Зараз «спеціаліст» взагалі заявив, що в мене в січні не було грошей, хоча вони там були :-) Це вже перебор навіть для рівня студента-практиканта…

Таке от «вирішення проблем» від Приватбанку
Приватбанк
Ответ банка
20 февраля 2024, 15:51
Вітаємо.
В зазначеній ситуації можемо порекомендувати створити регулярний платіж з іншої картки за реквізитами договору.
Банк збільшує або зменшує ліміти, аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи, дійсно, сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Обов'язково додатково перевіримо консультації операторів, що були вам надані.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SchLV 19 февраля 2024, 0:17
З 27 серпня 2923 року не можу отримати квитанцію від банку щодо здійчненої оплати.
Зверталась у відділення на О. тихого 40 письмово, неодноразово зверталась у підтримку по телефону 3700 — рещультат нульвий. То не можуть мене ідентифікувати, то висилають з банку квитанцію не на ту суму. Сьогодні взагалі сказали що допомогти не можуть і порадили звертатись до підтримки LiqPay.

Наразі приватбанк просто в сотий раз запитує одну й ту ж саму інформацію, і ніби не бачить проблем з квитанцією! Повна байдужість до клієнт.
Соромно! Куди дивиться керівництво.
Приватбанк
Ответ банка
19 февраля 2024, 9:42
Вітаємо.
Квитанції за проведеними платежами вже надані вам в приватному повідомленні.
OVP 18 февраля 2024, 19:34
Сьогодні остання сталася остання крапля.
Клієнт банка з 2001 року. Зараз маю платинову картку.
Продавав квартиру нещодавно. Ціна питання декілька мільйонів гривень. Все офіційно та законно. Банк розглядав абсолютно білий договір від нотаріусу так довго, що встигли відкрити рахунок в Монобанку, надати той самий договір купівлі та отримати по ньому погодження. Як результат угода пройшла через Монобанк, пара мільйонів гривень зараз на депозиті в Моно.

Сьогодні 2.5 години (!!!) намагався дистанційно змінити номер телефону, бо старий номер недоступний. Заповнив надцать разів одну ту саму форму з вказанням ПІБ та дати народження. Потім отримав вимогу зробити фото, в якій має бути обличчя, ВСЯ РУКА, яка тримає паспорт, та паспорт. На прикладі людина по пояс з паспортом в руках. Скільки я не старався, але мій iPhone 14pro не зміг чітко сфотографувати паспорт та мене по пояс! В мене 4 картки різних банків, в кожному банку я робив схоже фото, але тільки в Приваті якась далека від реальності людина написала вимоги до фото
Ось, ввівши надцать раз свої ПІБ та дату народження, зробивши надцать спроб фото, яке відповідає вимогам, обравши серед цих спроб найкращій варіант, як результат я отримав відповідь. Не змогли підтвердити вашу особу — спробуйте через 24 години.
Служба підтримки — «нам дуже шкода». Пишу їм, що як так, раз на добу спроба увійти в додаток??? Присилають у відповідь що? Правильно форму з ПІБ та датою народження — заповнюю вже швидко та заплющеними очима, чекаю 15 хвилин. Отримую, відповідь «спробуйте через 24 години»!!!
Тобто банку плювати, що я не можу виконати свої зобовʼязання та сплатити рахунок, але йому шкода. Таке собі «стурбоване ООН 2.0».

Тільки уявіть собі — ОДНА спроба на добу, щоб отримати доступ до свого рахунку!!! 21 рік на дворі, є відеозвʼязок, є персональний банкір, якого я особисто бачив надцать разів, але, якась *** видумала ці дебільні вимоги до фото та умову по кількості спроб на добу.
Приватбанк
Ответ банка
19 февраля 2024, 9:40
Добрий день.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Ignatyuk 18 февраля 2024, 16:14
Сплатила за товари на хижацькому сайті. Коли зрозуміла, надіслала повідомлення до ПриватБанку. Навіть не сподівалася. Але сьогодні кошти повернули. Дякую!!!
Приватбанк
Ответ банка
18 февраля 2024, 18:55
Вітаємо. Ми завжди раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Alex1312 17 февраля 2024, 21:22
Оператор Юлія (222854).
Дуже ввічливо й з терпінням вислухала мої нахальні правокації. Надала дуже терпеливо допомогу. Врятувала ваш банк від позору! Пропоную…ні навіть вимагаю премію у розмірі вашої совісті!
Приватбанк
Ответ банка
18 февраля 2024, 9:42
Вітаємо.
Юлія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Проблема решена
Veronikaclient 16 февраля 2024, 19:43
2.02 знаходячись в магазині за кордоном, я не змогла розрахуватись, так як мені було заблоковану картку. Подзвонивши оператору, лише через 8−10 хвилин мене зʼєднали, мені повідомили що це зараз проблема з додатком у всіх, хто за кордоном, а особливо у Іспанії, де на даний момент я знаходжусь. Це була не правдива інформація, так як вже було зрозуміло, що мене банк заблокував. Оператор сказав передзвонити ввечері. Звісно нічого не змінилось і вже написавши в чат, де я змогла зʼєднатися з живим оператора лише через хвилин 40, так як не могла пройти авторизацію через блокування картки, мені повідомили що банк розриває зі мною всі контракти.
Наступні декілька днів я намагалась вияснити як можна забрати свої гроші. В різних установах надавали абсолютно різну інформацію. На электронну пошту повідомили що потрібно моя особиста присутність або довірена особа і тоді гроші перерахують на інший рахунок або віддадуть готівкою, в одному банку моїй мамі повідомили що можна пройти верифікацію у відео чаті, в іншій банківській установі сказали лише особиста присутність і ніяк по іншому. В мене таке питання, чи взагалі кваліфіковані працівники працюють в такій установі, якщо кожен каже різну інформацію?

Ніякої інформації точної я так і не добилась, тому вирішила їхати сама в Україну, залишивши свого неповнолітнього сина на о. Тенеріфе, де ми зараз проживаємо. В країнах Європи я могла мати через це проблеми с законом, так як тут не можна залишати дитину одну навіть на 1 день. Але виходу не було, це всі мої збереження, які в мене були. В мене питання, чому у воєнний час не передбачено ніяких дій, щоб не їхати з закордону, щоб забрати свої ж гроші? Я розумію, що мені направили якийсь лист на адресу прописки, але мало хто живе по прописці, особливо зараз. Для чого електронна пошта, додатки?

Витративши 450 Євро на білети на літак і ще 1600 грн на автобуси, щоб розібратись з банком, який не може донести ніякої інформації я прийшла у відділення у м. Луцьк, щоб особисто написати заяву. Мене фотографували, просили ставити підписи, а потім сказали ручкою на папері написати заявку в довільній формі на перерахування коштів. Заявка 100993515. Було повідомлено що кошти повернуть в період до 3 робочих днів.

Вже повернувшись в країну, де я проживаю, нічого не змінилось через 3 дні. Написавши лист на електронну адресу, мені повідомили, що заявку відхилено через неправильне заповнення. Шановні співробітники, в мене знову одне і те ж саме питання, ви взагалі знаєте саої обовʼязки і як треба працювати? Я витратили 4 дні на дорогу, багато грошей на білети, проживання, залишила дитину одну, тиждень часу, купу нервів і отримала дуже великий стрес, а заявку не прийняли. Я заповнювала заявку під диктовку працівника банку.

Будучи в Україні, я зробила довіреність на маму і вона знову пішла в банк вимагати повернення моїх же грошей, їй видали абсолютно іншу форму заявки, а також прийняли її лише тому, що я вже писала іншу, яка не підійшла. Гроші мені повернули з великим боєм і нервовим стресом лише через 2 тижні. Чому я мала такі проблеми з державною установою. Я не маю проблем с законом, ніколи не брала кредити, не маю служити. Виходить тікаючи від війни і самостійно виховуючи сина, банк в країні, громадянкою якої я є влаштував мені просто колосальні проблеми. Вимагаю розібратись в цій ситуації і повідомити мені які дії щодо банку були прийняті і чи можу я отримати компенсацію за все це недорозуміння?
Приватбанк
Ответ банка
17 февраля 2024, 8:56
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що закриття доставило стільки незручностей.
Буде проведена вся необхідна робота, щоб в подальшому ні ви, ні інший наш клієнт не зіткнулися з цією проблемою. Ще раз вибачте за незручності.
Проблема решена
Владимир Петрович Зайнчковский 16 февраля 2024, 16:12
Отделение по адресу: Одесса, ул. Космонавтов, 23/1
Полгода работал в море и переводил ежемесячно в Приватбанк зарплату, которую теперь не могу получить. Заказываю наличные каждый день в приват24, выстаиваю длинную очередь в кассу, чтобы получить отказ в выплате, хотя получаю смс, что снятие наличных утверждено и деньги доступны в кассе. За такие «услуги» банк снял с моего счёта почти 20 тысяч грн. и бесплатно пользуется моими деньгами. Копии платёжных документов и персональный контракт отправил в банк, но их проигнорировали, продолжая затягивать выплату. Больше ни цента в Украину не переведу.
Приватбанк
Ответ банка
16 февраля 2024, 18:17
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Сьогодні зателлефонувала до банку, щоб відкрити рахунок для Громадської організації, яка опікується родинами військових та ними самими, надаєм всебічну підтримку та допомогу.І мені, як керівнику цієї організації відмовили, мотивуючи тим, що моє обслуговування в банку не можливе, бо я нагрубила службі безпеки банку, коли вони десь діли мої 76 тисяч гривень,і не повертали їх довгий час.Кошти були повернуті через місяць нервів та хамства служби безпеки.Тепер банк переслідуючи незрозумілі інтереси, відмовляє у відкритті рахунку
Приватбанк
Ответ банка
16 февраля 2024, 11:01
Вітаємо.
У разі, якщо співпраця з вами припинена, подальше обслуговування неможливе.
Проблема решена
Qwarq77 15 февраля 2024, 17:10
14 февраля, как ни в чем не бывало просыпаюсь, получаю информацию от банка путем пуш уведомления «Приват24», что со мной будут расторгнуты договора — окей, думаю я, зайду чуть позже почитаю, как я там накосячил.
Пытаюсь зайти — ноль, просто тупо выкинули из приложения и никакой информации нигде, только твердят, что придет письмо по адресу регистрации.
Думаю, окей, а как же мои деньги?
А деньги никак — прихожу в отделение, спрашиваю прямой вопрос, сколько денег на счетах? Говорят, мы не можем посмотреть, просидел в отделении три часа, в итоге оказалось, что посмотреть можно, пишу заявление на перевод средств в другой банк, а тут неувязочка — в этом заявлении которое составлено внутренними какими то актами самого Привата, нету никакой информации — сколько денег банк должен лично мне как клиенту.
В итоге оказалось, что есть индивидуальная форма, в которой я уже прописал лично, сколько денег должен банк, и что без моего ведома запрещаю проводить операции по счету.

К слову блокировка была скорее всего по финмониторингу, но и тут неувязка, запроса на финансовый мониторинг от банка — не было.

В итоге теряю сотрудничество с банком, летит вся работа по бизнесу, так как был предпринимательский счет и на карте заблокирована достаточно весомая сумма, хорошо, что у меня есть средства к существованию, а как людям которые все деньги условно хранят в привате.

Крайне отвратительное отношение, никаких пояснений по причине закрытию счета.

К слову, никаких связей с политиками и рашистами не имею.

Хорошо подумайте перед тем, как сотрудничать с банком.
Приватбанк
Ответ банка
15 февраля 2024, 18:41
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. Додатково вам буде надіслано лист від банку. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝