Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Srita2024 29 марта 2024, 11:55
Добрый день. Со мной произошла ситуация, я торговала на бирже Binance и продала там 265 долларов, после чего на мою карту поступило 11 000 грн от третьего лица. Ничего противозаконного я не делала. Через сутки я обнаружила, что моя карта приват заблокирована. Я начала выяснять почему так произошло. Где мне служба безопасности предлагает 2 способа решения проблемы: 1- я возвращаю «потерпевшему» 11 000 грн или обращаюсь в полицию. Естественно, что я обратилась в полицию. После чего на след. день со мной связялась «потерпевшая» по моему личному номеру телефона (интресно, откуда он у нее появился? наверное, потому что Приват и его сотрудники соблюдают «конфидициальность».) и выясняется, что она тоже стала заложником обстоятельств и перевела на мою карту деньги через ОЛХ доставку.
Приват мне заблокировал возможность даже позвонить им или написать в чате, единственное, что я могу делать- общаться со следователем. Я считаю, что ущемляются мои права, тк не разобравшись полностью в ситуации, сделали с ней меня «козлом отпущения». Я не у кого эти средства не вымагала, отправила по-честному деньги на Binance, за что в эту же минуту получила в ответ свои 11 000 грн, я и подумать не могла, что такое вообще возможно. Ладно бы они заблокировали эти 11 тысяч только и разбирались дальше бы, но заблокированы абсолютно все мои средства, которые были на карте…
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2024, 13:03
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема решена
PavlenkoP 29 марта 2024, 10:16
Доброго дня, така ситуація з приватом, я являють клієнтом банку вже 10 років, ніяких претензій та дій не було. Я інвалід 3-ої групи, батько у мене військовий, працюю офіційно с грудня 2018 року у державній структурі, все офіційно і всі податки також (так я трохи роблю ставки у фавбет, це легалізовано у нас, так робив багато транзакцій), але ніякої злочинної діяльності чи підприємницької не здійснював і не збирався, батько перевів мені на картку 2 платежі 24000 грн, також я переводив до 10 раз протягом мабуть тижня, кошти в на картку а-банк, свою, але це ж мої кошти я можу управляти як хочу, нічого протизаконного нема. Вчора коли я заводив і виводив, невеликі суми до 1000 грн, о 9:37 можливо я навіть не бачив в приват 24 щось прийшло, коли о 9:39 я вирішив зайти у додаток подивитися, мені вибило смс що з вами розірвані трудові відносини, ніякого попередження на електронну або дзвінка навіть не було, у мене були всі збереження і кошти на цій картці. Поїхав до головного офісу на ковпака, прийшов до консультанта чи як там, пояснив йому всю ситуацію, він сказав що заяву на зняття коштів готівкою у приваті подав і чекай до трьох діб, поки ще смс чи дзвінка не було, тобто я другий день зараз без коштів на існування і не можу собі купити ліки котрі потрібні (була операція на серці). Другий момент написав заяву на начальника управління приват, але коли я тільки прийшов перші питання були чи я торгую криптою або перекази з окупованої території, я відповідв звісно ні, криптовалюти взагалі не розумію і не знаю що це таке, після моїх пояснень, адміністратор пішов до керівника, розказав ситуацію, і сказав що шанси не великі для розблокування, я не розумію без попередження і ніякої незаконної діяльності я не робив, у меня мої доходи офіційні і законні тільки на приваті, прошу розглянути мою заяву, і не блокувати рахунок. Копію моєї заяви віддали і сказали чекай відповідь по пошті протягом 30 днів, сподіваюсь на розгляд, а не просто по стандарту написати, криптовалюти чи взагалі фінансування тероризму, це взагалі без попередження розірвати угоду з постійним клієнтом який вже 10 років у цьому банку.
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2024, 11:46
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Банк розглядає та надасть відповідь на ваше письмове звернення протягом регламенту встановленого законодавством.
Наразі, наші фахівці опрацьовують заявку про видачу коштів, про результат ви будете сповіщені. Зробимо все можливе, щоб ви отримали відповідь якомога скоріше.
marina190471 29 марта 2024, 3:58
12.03.2024 г. получаю от Приватбанка сразу 5 сообщений «Для підтвердження операції протягом години зателефонуйте 3700(Україна)/+38−073−716−11−31(з-за кордону)». Я никаких операций не производила и ничего не покупала, личных средств на карте не было, а был только кредитный лимит 5000 грн., которым я не пользуюсь потому что без работы и нет возможности его погашать. Так как я ничего не покупала и никаких операций не делала, открываю приложение, на карте стоит кредитный лимит 5000 и тут же на глазах он становится меньше, т. е. Приватбанк без моего подтверждения снимает деньги с кредитного лимита не «протягом години» как в их сообщении, а в течении 1 минуты! Звоню на 3700 говорю оператору, что никаких операций не было, только получила 5 сообщений о якобы каких-то операциях, которые надо подтвердить, но только я открыла приложение, не успела бы даже заблокировать карту, как банк вмиг без моего согласия списывает деньги. Оператор называет мне суммы с этих сообщений, а суммы от 3000 грн., я отвечаю, что никаких покупок не совершала и все эти операции не мои, как и первое списание, которое прошло без моего подтверждения, после этого оператор просто блокирует карту. Я сразу иду в банк, меняю карту на новую, но кредитный лимит уже не 5000 грн., а меньше с учётом этой операции, которую якобы я сделала. Оператор, которая выдала новую карту сказала, что деньги вернут, прошли сутки — денег нет. Перезванивала в банк 14 и 15 марта — прошло уже пол месяца, а денег так и нет. Звонила и писала на e-mail неоднократно, просила предоставить моё подтверждение на снятие этих средств если такая операция была, банк ответил, что это невозможно, как и невозможно связаться с руководителем банка. Оставила жалобу, обещали разобраться и дать ответ в течение двух рабочих дней. Прошло трое суток — ответа нет, денег тоже.
Будьте осторожны! Обнуляйте кредитный лимит, который Приватбанк навязывает Вам не случайно! ПРИВАТБАНК — это МОШЕННИКИ, списывающие деньги с кредитного лимита без вашего согласия, делая из Вас должников, заставляя Вас потом погашать задолженности, которые Вы не делали!
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2024, 10:40
Доброго дня. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з цією ситуацією. Вже перевіряємо чим можемо зарадити і прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
Герман Фредерих 27 марта 2024, 23:47
Отделение по адресу: Днепр, ул. Мониторная, 10
Начали наконец-то давать кешбек и нормальные промо, но блин комиссии просто сиди и плач
Приватбанк
Ответ банка
28 марта 2024, 9:06
Вітаємо.
Тарифи встановлюються виходячи з ситуації на ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті.
Lolochka Lolochka 27 марта 2024, 19:17
Отделение по адресу: Львов, ул. Шевченко, 358
Я продавала свою криптовалюту на біржі Binance, оплата була від третьої особи, особа надала квитанцію і я переказала їй криптовалюту. На другий день у мене заблоковано всі мої кошти, тому що ця третя особа подала скаргу на повернення коштів.
Я створила заявку, і на другий день до мене передзвонив працівник банку і сказав що у мене є два розвитку подій: перший-це повернути кошти і продовжувати користуватися банком, другий-це зачекати 60 днів поки закінчиться перевірка і вивести кошти на будь-який інший банк, і перестати бути клієнтом Приватбанку. Я вибрала другий варіант, і перепитала чи 100% я зможу повернути свої кошти, на що мені відповіли так, звичайно!
Вечері я вирішила написати в службу підтримки, на що я отримала таку відповідь: що не знаємо чому вас так проінформували, але кошти ви зможете повернути лише через правоохоронні органи і рішенням суду.
Я пишу у поліцію, на що поліція мені відповідає що ніяку справу відкрити вона не може, і взагалі не знає чому банк перекидає до них. Що мені робити в такій ситуації, і як мені повернути кошти?
Приватбанк
Ответ банка
27 марта 2024, 20:30
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
ANadiko 27 марта 2024, 0:48
Замовила валюту у відділенні мКиїв вул Джона Макейна 36
Валюту отримала 2купюри по 500€ зовні як нові, звідки їх витягував касир я не знаю тому що вікно закривається., при мені їх не просвічували сунули у вікно і все. Я ці грощі заробляю своїм трудом і ставюсь до грошей акуратно, коли я прийшла через деякий час поміняти їх на гривні мені відмовили їх приймати вони не фальшиві але світяться тому ми їх не візьмемо. Начальника відділення немає, скаргу прийняти нема кому, приходьте колись в другий день, на гарячу лінію подала скаргу, але приват прислав відповідь як на моє зауваження та зателефонував.
Касиру ми довіряємо він в нас працює давно (а я кліент фіз особа та підприємство) і мені не довіряють гроші забирати не хочуть, розслідування проводити теж не хочуть (хоча камери стоять скрізьможуть мені допомогти (велике дякую) забрати на інкасо на1−3 місяці та комісія10%. Ви шахраї, яки ошукали мене на1000€, чим ви краще за окупантів яки пограбували мєне та вигнали з мого міста
Приватбанк
Ответ банка
27 марта 2024, 9:22
Вітаємо.
ПриватБанк приймає та видає банкноти іноземної валюти, які за дизайном і елементами захисту повністю відповідають зразкам та описам, наведеним на сторінках офіційних сайтів центральних/національних банків іноземних держав та які відповідають вимогам НБУ (Постанови 75 та 76, Постанови №1, Постанови 103) відповідно до ознак зношеності.
Претензії щодо банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів приймаються виключно під час обслуговування Клієнта.
Якщо клієнт відійшов від касового вікна, будь-які претензії щодо стану банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів Банк НЕ приймає.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andriy111333 26 марта 2024, 18:37
Під приводом моніторінга неактивних рахунків вкрали 80 грн.
Приватбанк
Ответ банка
26 марта 2024, 19:37
Вітаємо. Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка. Відповідно до Умов та правил надання банківських послуг, якщо клієнт не проводить операцій за карткою протягом 12 місяців, стягується комісія 20 грн за обслуговування такого рахунку. Для того, щоб уникнути списання комісії за моніторинг неактивного рахунку рекомендуємо здійснити будь-яку операцію на довільну суму. Наприклад, поповнити мобільний в Приват24, зробити витрату в магазині або підтримати ЗСУ. В такому випадку, рахунок стане активним і списання комісії не буде.
Проблема решена
Vladimir Moskvin 26 марта 2024, 15:40
Собрал денги чтобы закрыть кредит полностью, положил их на дебетовую карту, пробую оплатить кредит, но банк не дает выбрать карту на которой есть деньги. Возможно оплатить только с той карты на которую оформлен кредит. Но для этого мнен надо сначала беспроцентный кредит закрыть, что не приемлемо.

Согласно пункту 2.7.1.3.4 договора кредита Мгновенная рассрочка банк обязан сообщить мне номер счета для оплаты кредита (2.7.1.3.4. Погашення Кредиту та процентів здійснюється щомісячно шляхом переказу коштів Клієнтом на внутрішньобанківський рахунок 2909 (номер якого не пізніше дати погашення надається Банком Клієнту у Системі «Приват24», смс-повідомленні…)) но мне нехотят соощать этот номер. В онлайн чате какой-то счет сообщили, через 3 часа бодания (перевести деньги я должен на свое имя), но по телефону сказали, что это счет для просроченых кредитов… Нет желания переводить деньги на деревню дедушке… Прошу выслать счет по смс официально, не хотят.

В общем, имея деньги, я не могу закрыть кредит, банк выдумал условия и заставляет меня платить проценты.
Приватбанк
Ответ банка
26 марта 2024, 16:38
Добрий день! Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці, по результату перевірки ви будете сповіщені. Зробимо все можливе, щоб ви отримали відповідь якомога скоріше.
Полезный комментарий
Vladimir Moskvin 29 марта 2024, 20:03
Мне удалось таки закрыть кредит! Из П Б звонили два раза. В первый день позвонила барышня которая стала у меня интересоваться о том как работает их система. Она считала, что я могу закрыть кредит за кредтный деньги с карты на которую кредит был оформлен. Но это не возможно, так как показывается сообтветствующее сообщение и при попытке пишет, что не досточно денег. В общем она попросила меня сделать скриншот, а через время перезвонила и сказала, что остается один вариант — открыть IBAN счет, на который я переведу деньги. Но, она думала, что банк не успеет открыть счет и мне придется оплатить проценты про кредиты на следующий месяц. На следуюший день позвонил другой специалист и предложил переключить кредит на другую кредитную карту на котрой нет минуса и на которую я смог закинуть свои деньги и закрыть кредит. Это заняло 15 минут!!! В общем я потратил 5 часов бодания с оналайн поддержкой и телефонной поддержкой. Начилалось все с попыток продраться через тупой чат-бот, потом с высылания скриншотов (операторы не знают как работает система Приват 24), потом мне сообщали что нет возможности закрыть кредит, что это якобы условия банка. Мне не сообщали в каком пункте договора это написано. Игнорировали тот пункт договора который я цетировал о том, что они обязаны отрыть счет для погащения кредита. Один оператор мне назвал какой-то номер счета, но это явно была лажа и я бы потом долго и нудно возвращал бы деньги.
innapcholko 24 марта 2024, 8:34
При попытке пополнить карту приват-банка (с карты изи-банка) на сумму выше 20тыс гривен — ошибка — «превышен экваринговый лимит» — хотя при переводе сум выше 20тыс на карту ПУМБ и Монобанк — такой ошибки нет!
Причем ограничение накопительное — перевели 20тыс на карту привата — еще 10 невозможно скинуть — та же ошибка!
Приватбанк
Ответ банка
24 марта 2024, 12:26
Добрий день.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
TSYMANOVSKA 23 марта 2024, 19:08
Велика подяка професійним, доброзичливим, а головне терплячим працівникам служби підтримки банку! Я зараз перебуваю не в Україні і у мене заблокувалася платіжна карта і заглючив додаток Приват. Ваші фахівці, після декількох днів мого намагання самостійно розблокувати карту, допомогли це зробити. Бо карта пенсійна, і це єдине джерело доходів. Був просто караул і паніка. Залишитися без доходів, то була б катастрофа!
Дякую всім! Хай вас Бог береже! Миру всім!!!
Приватбанк
Ответ банка
24 марта 2024, 10:45
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Проблема решена
Lumbri 23 марта 2024, 7:15
Звернулась у відділення, щоб перевипустити свою картку gold. Мені на наступний день БЕЗ мого відому відкрили кредитний ліміт на карті у розмірі 10 000грн. Я не могла його знов закрити у той же день (лише раз на 24 години можна змінювати кредитний ліміт). Наступного ранку я виявила, що в мене з нікуди виріс борг по кредиту 3 777грн і ЗМІНИЛИСЬ ВИПИСКИ заднім числом. На онлайн звернення відповіли, що це я їх витратила. Я поїхала до свого банкіра і ми виявили, що за 2 дня ДО надання мені кредитного ліміту банк просто ПОДВОЇВ мої 11 платежів (що я розраховувалась з власних коштів). Пояснили, що «таке буває, кошти були заморожені і це УСЕ запити від магазинів» (там були витрати на білети у транспорті, приватні переводи на картки і покупки). Таким чином вони штучно мені ЗТВОРИЛИ «користування кредитними коштами». Гроші повернули, але на наступний день ЗНОВУ зʼявилась сума боргу 5грн. Я її погасила і закрила кредитний ліміт. Але тепер я не довіряю цьому банку і боюсь нових незаконних махінацій, які майже НЕМОЖЛИВО доказати. Закриваю усі рахунки і відхрещуюсь від Приват Банку. Будьте обережні! Шахраї!
Приватбанк
Ответ банка
23 марта 2024, 10:16
Вітаємо. Щиро перепрошуємо за можливі незручності. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.
Fantomas2020 22 марта 2024, 16:20
Второй день пытаюсь добавить карту в Google Pay через Приват24. Для подтверждения банк просит в течение часа позвонить по номеру 3700. Вместо оператора приходится общаться с голосовым помощником Яной, которая задаёт одни и те же вопросы. В конце «диалога» говорит, что операция подтверждена, однако в итоге не удается завершить настройку карты для бесконтактной оплаты и в приложении Приват24 предлагают повторно позвонить по номеру 3700 и так бесконечно. Также в Приват24 предлагают с целью идентификации записать голосовой слепок. Считаю, что голосовой слепок является рискованной операцией, поскольку человек может, например, простудиться и банк будет считать, что звонит не владелец карты и заблокирует счёт. Негативные оценки голосовому помощнику Яне не решают проблему. Ранее добавлять карты ПриватБанка в Google Pay можно было легко без всяких ненужных диалогов с голосовым помощником. Устраните эту проблему на уровне банка, скорее всего многие клиенты банка уже столкнулись с ней. Писать в личку мне не нужно.
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2024, 18:08
Вітаємо. Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. У разі виникнення непорозумінь з віртуальним помічником Яною, для з'єднання з оператором в зазначеній ситуації вам просто достатньо перефразувати питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Радимо повторити додавання картки для безконтактних платежів, через Приват24 або вручну через Google Pay і слідувати рекомендаціям для підтвердження операції.
Щодо запису голосового зліпка, то особливості цієї технології дозволяють підтвердити особу клієнта за голосом у разі незначних фізіологічних відхилень (хрипоти, закладеності носа тощо), а також за наявності сторонніх шумів. Якщо система все ж не підтвердила особу за голосом, оператор контакт-центру проводить консультацію після перевірки клієнта за стандартними запитаннями. Спасибі за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ukrx 22 марта 2024, 10:34
Делаю много покупок, хотелось бы иметь возможность бонуса.
Приватбанк
Ответ банка
22 марта 2024, 12:48
Вітаємо. Для отримання більшої вигоди, пропонуємо скористатись Акційними пропозиціями на нашому сайті https://newpromos.privatbank.ua/.
Garmahis 21 марта 2024, 13:28
Заблокували рахунок без роз’яснення причини, звернувся у підтримку, сказали писати офіційного листа у головний офіс.
Приватбанк
Ответ банка
21 марта 2024, 14:27
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Додатково вам буде надісланий лист від банку за адресою реєстрації.
iirinam 21 марта 2024, 12:26
Мій чоловік, був діючим військовослужбовцем ЗСУ з 2015 року. Мав статус УБД.
У Приватбанку отримував грошове забезпечення. Тобто, банку було ДОБРЕ ВІДОМО, що мій чоловік військовослужбовець і РЕГУЛЯРНО, всупереч законам, знімав проценти за користування ВСІМА кредитами, які чоловік мав в цьому банку. За нашими підрахунками, процентів, знятих банком незаконно, можна було перекрити тіло кредиту на картці Універсальна, ще й залишиться банку якась сума
З листопада 2021 року чоловік неодноразово подавав — заяву та пакет документів, до яких входили не тільки форма, А 5, але й копії військового квитка та послужного списку з 2006 року. Також ми направляли такий же самий пакет документів, листом із описом і рекомендованим повідомленням до НБУ із проханням втрутитися в цю ситуацію, але почалася війна.
Замість того, щоб зробити перерахунок у повному об'ємі, ПриватБанк обмежився лише останніми трьома місяцями, які передували заяві. Ба, більше — після того, як з боку чоловіка, було припинено продовжувати розбиратися із цим, оскільки він знаходився на захисті України, банк на власний розсуд, почав перераховувати кошти на кредитку, із ГЗ, яке надходило.
Довелося змінити банк і готовити позов, але, у вересні 2022 року чоловік загинув на війні.
Майже наприкінці 2023 року юрист Приватбанк подав до суду ПОЗОВ до мого загиблого чоловіка. Коли я про це дізналася, в березні, 2024 року, сповістила суд про загибель відповідача по справі, надіславши відповідні документи, також зазначивши, що банк незаконно знімав проценти.
Вишенькою на торті БУВ ТЕЛЕФОННИЙ ДЗВІНОК ДО МЕНЕ ВІД ЮРИСТА БАНКУ, Олексія Сергійовича, З ПРИВОДУ БОРГУ МОГО ЗАГИБЛОГО ЧОЛОВІКА. (Як будемо вирішувати?) Юридичних підстав для звернення до мене — юрист банку не мав! Я не є правонаступницею свого загиблого чоловіка.
Я дуже вибачаюсь, ПриватБанк, у ваших робітників, взагалі, є якесь поняття про:
1. Належне виконання своїх обов’язків та законів та приписів Верховного Суду України що до нарахування та списання процентів з діючих військовослужбовців;
2 Тактовність та людське горе.
Як можна було так поступати із людиною, яка стояла на захисті України з 2015 року, а потім ще і турбувати дружину, яка, пів року, як поховала чоловіка, загиблого на війні?
Взагалі, є розуміння, що йде війна і не варто турбувати сім'ї, які поховали рідних, у зв’язку із війною? Чи до ваших юристів треба висувати позови про моральні збитки?
Я зараз ДУЖЕ ПРОШУ, знайти усі заяви із копіями документів мого загиблого чоловіка, зробити перерахунок і ЗАКРИТИ ЦИМИ КОШТАМИ ТІЛО КРЕДИТУ І ЗАБРАТИ ВАШ ПОЗОВ. Тим більше, що подібну ситуацію вже розглядав Верховний Суд України, де ваш банк був стороною по справі, і програв, оскільки (як і в наший ситуації) вочевидь не хотів бачити подані копії військового квитка позичальника.
Я вважаю, що цією ситуацією ваш банк ганьбить себе і знижує свою репутацію ще більше.
Вирішуйте.
Приватбанк
Ответ банка
21 марта 2024, 14:13
Доброго дня. Ми дуже занепокоєні ситуацією, що склалася з вами в цей непростий час. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деякі деталі та допомогти у вирішенні питання.
Минфин
Ответ администратора
17 апреля 2024, 16:38
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-berezen/
androp333 19 марта 2024, 20:38
При спробі війти в приват24 було виявлено, що розлогінилось. Для повторного входу використовував 3700. Зателефонувавши 3700 виявилось що банк вирішив розірвати зі мною договір. Онлайн підтримка ситуацію не коментує, як кажуть «йдіть у відділення і розбирайтесь». Змоги прийти в відділення немає, якогось онлайн вирішення мені не можуть запропонувати. Як діяти в такій ситуації? залишився без карт і з заблокованими коштами
Приватбанк
Ответ банка
20 марта 2024, 8:56
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
chill88 19 марта 2024, 20:03
1. дві години телефонував оператору, після того як дозвонився оператор не знає що робити.
2. розібрався як звернутися за допомогою через приват 24, самотужки оператори не в курсі що таке є.
3. ще 2 години потратив на зєднання з оператором через приват 24.
4. ура, встановили відеозвязок- оператор з величезним син6цем під правим оком з явними признаками алкогольного спяніння не міг зрозуміти що йому робити щоб вирішити моє питання.
5. покинув гроші привату, вирішив зміни банк
6. допомогли мен1 через 48 годин (цей же оператор) але вже тверезий, Синець пы оком був ще быльшим.
Приватбанк
Ответ банка
20 марта 2024, 8:58
Добрий день.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Марія Буткевич 19 марта 2024, 19:12
Банк просто жахливий, я обслуговувалась, як ФОП і фізична особа у цьому, так би мовити банку, але без попередження мене заблокували, наче шахрайські дії, працюю я офіційно, всі документи офіційні, на любий платіж можу предоставити документ, оаніше вже було, що питали, всі необхідні документи подала. Сьогодні вранці обслуговувалась в банку, все чудово, після обіду, в односторонньому порядку закривають всі картки, навіть без якоггось пояснення чи листа попередження!!! В мене стало виробництво, бо немаю змогу користуватись своїми коштами!!! Куди не зверталась, самі ж погоджуються ВАШІ ПРАЦІВНИКИ, що навіть і якщо є до мене, як ФОПа притензія, формують листа, а його навіть не друкували. Тобто, банк користується моїми коштами без мого дозволу!!! Ніякого виконавчого впровадження чи судового немає!!! Проюлему вирішити не допоміг ніхто!!! Далі всі питання будуть вирішувати юристи, обовязково буде позов до суду!!! Всім не раджу відкривати рахунок у цьому банку, особливо ФОП …, бо так само одного дня вас заблокують, взагалі без пояснень!!! І це коли ВІЙНА, хоч якось підтримуєш економіку, тим паче, маючи ВСІ документи, не тіньвий бізнес, без попередження закривати!!! Інформацію розголушувати буду по всім можливим сайтам і обовязково залучу журналістів!
Приватбанк
Ответ банка
19 марта 2024, 20:12
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

У разі, якщо вам відмовлено в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Pixelman95 15 марта 2024, 18:40
Вчора вранці заходив в акаунт, все було добре.
В обід вибило — при вході пише що доступ заблоковано з метою безпеки. Дзвоню на 3700 — робот каже що договір розірвано, на пошту відправлено лист.
Але ніяких листів не приходило, сповіщень в додатку теж.
Спробував ще раз подзвонити на гарячу лінію щоб вияснити деталі — робот по кругу повторяв репліки, без можливості з'єднання з живим оператором.
Зміг додзвонитися з іншого номеру, сказали що треба йти у відділення з паспортом і ІПН щоб написати заяву на вивід грошей.
У відділенні консультант не розуміла що їй робити, питала чи на пошту не приходив лист, я показав що на пошті пусто.
Фотографувала мої документи по декілька разів, мене фотографувала 3 рази, кудись скидала.
Ще я спитав як покрити заборгованість по кредитці, вона сама не знає чи її можна списати із залишку чи треба закрити через касу. Заяву на вивід дала оформити, сказала що до мене подзвонять максимум до вечора наступного дня. От вже вечір наступного дня, а зв’язку ні якого.
Не зрозуміло скільки чекати на виведення коштів, як закрити заборгованість…
Мій перший банк, був клієнтом більше 10 років.
Але по відгукам бачу що зараз масова «епідемія» розривання відносин.
Але найбільше лякає те що немає ніякого зворотного зв’язку від банку, і невизначеність скільки чекати на вивід грошей, бо практично всі мої заощадження були на карті приват.
Приватбанк
Ответ банка
15 марта 2024, 19:18
Вітаємо.
Для ідентифікації та перевірки інформації щодо стану розгляду заявки ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
anastasia11111 15 марта 2024, 12:06
Дуже дивна робота банку. 11.03.2024 заблокували мені всі рахунки як фоп і як фіз ліца. Банк може не казати причину добре. Я сама розумію що це сталося через те що в листопаді мене кинули шахраї. Про це я повідомила сам банк про всі операції, написала заяву до поліції. І все одно я винна і я шахрайка виходить? Нагадую що я повідомила банк про кожний платіж шахраям. Також поліцію.Банку ніякі претензії не висувала.тобто це таке ваше рішення?
Мало того пішла до банку написати заяву щоб повернули мої кошти с заблокованих рахунків цього чудового банку, а саме з фоп, універсальна, карта для виплат та копілка. По моїм підрахункам повинно бути десь14000 ± це те що я пам’ятаю на вечір 12.03 поки я могла ще користуватись банком. Прийшло мені на карту іншого банку тільки 11000. На запии 3700 мені нічим допомогти не можуть і сказати залишки по рахункам. Дякую що хоч не 3000 грн повернули і все.
Перед тим як блокувати рахунки краще би перевіряли всі звернення.
Система працює погано мені досі приходять смс, що кредитного ліміту немає, але можете користуватись своїми коштами. 15.03 телефонує менеджер і каже що ми припинили з вами роботу підійдіть в банк та напишіть заяву. Хоча я це зробила за 11.03.2024.
Розберіться спочатку в системі, а потім вже блокуйте рахунки людей які і так постраждали від шахраїв. І дайте мені будь ласка виписку по всім моїм рахункам.Бо в мене недостача біля 3000 грн.Дуже школа що я була постійним кліентом цього банка 10 років.
Приватбанк
Ответ банка
15 марта 2024, 14:51
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Отримати виписку по закритому рахунку можна:
1 Через відділення написати письмовий запит
2 Написати листа адреса кореспонденції вул. Набережна Перемоги 30. м Дніпро, 49094, Україна
3. Написати листа на електронну адресу cancelyaria@privatbank.ua
Звернення має містити скан або фото письмової заяви.
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝