×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Заблокували карту, вимагають повернути кошти, та звинувачують в шахрайстві
Приват мне заблокировал возможность даже позвонить им или написать в чате, единственное, что я могу делать- общаться со следователем. Я считаю, что ущемляются мои права, тк не разобравшись полностью в ситуации, сделали с ней меня «козлом отпущения». Я не у кого эти средства не вымагала, отправила по-честному деньги на Binance, за что в эту же минуту получила в ответ свои 11 000 грн, я и подумать не могла, что такое вообще возможно. Ладно бы они заблокировали эти 11 тысяч только и разбирались дальше бы, но заблокированы абсолютно все мои средства, которые были на карте…
Комментарии (32)
Розірвали угоду
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Банк розглядає та надасть відповідь на ваше письмове звернення протягом регламенту встановленого законодавством.
Наразі, наші фахівці опрацьовують заявку про видачу коштів, про результат ви будете сповіщені. Зробимо все можливе, щоб ви отримали відповідь якомога скоріше.
Написать комментарий
Новий вид Махінацій від Приват Банку
Будьте осторожны! Обнуляйте кредитный лимит, который Приватбанк навязывает Вам не случайно! ПРИВАТБАНК — это МОШЕННИКИ, списывающие деньги с кредитного лимита без вашего согласия, делая из Вас должников, заставляя Вас потом погашать задолженности, которые Вы не делали!
Комментарии (3)
Банк начал исправлятся
Тарифи встановлюються виходячи з ситуації на ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті.
Комментарии (1)
Поверніть мені мої кошти!
Я створила заявку, і на другий день до мене передзвонив працівник банку і сказав що у мене є два розвитку подій: перший-це повернути кошти і продовжувати користуватися банком, другий-це зачекати 60 днів поки закінчиться перевірка і вивести кошти на будь-який інший банк, і перестати бути клієнтом Приватбанку. Я вибрала другий варіант, і перепитала чи 100% я зможу повернути свої кошти, на що мені відповіли так, звичайно!
Вечері я вирішила написати в службу підтримки, на що я отримала таку відповідь: що не знаємо чому вас так проінформували, але кошти ви зможете повернути лише через правоохоронні органи і рішенням суду.
Я пишу у поліцію, на що поліція мені відповідає що ніяку справу відкрити вона не може, і взагалі не знає чому банк перекидає до них. Що мені робити в такій ситуації, і як мені повернути кошти?
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Комментарии (8)
Шахраї
Валюту отримала 2купюри по 500€ зовні як нові, звідки їх витягував касир я не знаю тому що вікно закривається., при мені їх не просвічували сунули у вікно і все. Я ці грощі заробляю своїм трудом і ставюсь до грошей акуратно, коли я прийшла через деякий час поміняти їх на гривні мені відмовили їх приймати вони не фальшиві але світяться тому ми їх не візьмемо. Начальника відділення немає, скаргу прийняти нема кому, приходьте колись в другий день, на гарячу лінію подала скаргу, але приват прислав відповідь як на моє зауваження та зателефонував.
Касиру ми довіряємо він в нас працює давно (а я кліент фіз особа та підприємство) і мені не довіряють гроші забирати не хочуть, розслідування проводити теж не хочуть (хоча камери стоять скрізьможуть мені допомогти (велике дякую) забрати на інкасо на1−3 місяці та комісія10%. Ви шахраї, яки ошукали мене на1000€, чим ви краще за окупантів яки пограбували мєне та вигнали з мого міста
ПриватБанк приймає та видає банкноти іноземної валюти, які за дизайном і елементами захисту повністю відповідають зразкам та описам, наведеним на сторінках офіційних сайтів центральних/національних банків іноземних держав та які відповідають вимогам НБУ (Постанови 75 та 76, Постанови №1, Постанови 103) відповідно до ознак зношеності.
Претензії щодо банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів приймаються виключно під час обслуговування Клієнта.
Якщо клієнт відійшов від касового вікна, будь-які претензії щодо стану банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів Банк НЕ приймає.
Комментарии (15)
Приват — Шахраї
Комментарии (7)
Не дают закрыть кредит Мгновенная рассрочка
Согласно пункту 2.7.1.3.4 договора кредита Мгновенная рассрочка банк обязан сообщить мне номер счета для оплаты кредита (2.7.1.3.4. Погашення Кредиту та процентів здійснюється щомісячно шляхом переказу коштів Клієнтом на внутрішньобанківський рахунок 2909 (номер якого не пізніше дати погашення надається Банком Клієнту у Системі «Приват24», смс-повідомленні…)) но мне нехотят соощать этот номер. В онлайн чате какой-то счет сообщили, через 3 часа бодания (перевести деньги я должен на свое имя), но по телефону сказали, что это счет для просроченых кредитов… Нет желания переводить деньги на деревню дедушке… Прошу выслать счет по смс официально, не хотят.
В общем, имея деньги, я не могу закрыть кредит, банк выдумал условия и заставляет меня платить проценты.
Комментарии (5)
[Искуственные ограничения] [Проблема с погашением кредитной задолженности]
Причем ограничение накопительное — перевели 20тыс на карту привата — еще 10 невозможно скинуть — та же ошибка!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (2)
Розблокування картки
Дякую всім! Хай вас Бог береже! Миру всім!!!
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Написать комментарий
Новий вид Махінацій від Приват Банку.
Комментарии (2)
Невозможно добавить карту в Google Pay через Приват24
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Радимо повторити додавання картки для безконтактних платежів, через Приват24 або вручну через Google Pay і слідувати рекомендаціям для підтвердження операції.
Щодо запису голосового зліпка, то особливості цієї технології дозволяють підтвердити особу клієнта за голосом у разі незначних фізіологічних відхилень (хрипоти, закладеності носа тощо), а також за наявності сторонніх шумів. Якщо система все ж не підтвердила особу за голосом, оператор контакт-центру проводить консультацію після перевірки клієнта за стандартними запитаннями. Спасибі за розуміння!
Комментарии (4)
Нету кэш бека
Написать комментарий
Заблокували рахунок без роз’яснення причини
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Додатково вам буде надісланий лист від банку за адресою реєстрації.
Комментарии (1)
Ганебна ситуація із загиблим військовослужбовцем
У Приватбанку отримував грошове забезпечення. Тобто, банку було ДОБРЕ ВІДОМО, що мій чоловік військовослужбовець і РЕГУЛЯРНО, всупереч законам, знімав проценти за користування ВСІМА кредитами, які чоловік мав в цьому банку. За нашими підрахунками, процентів, знятих банком незаконно, можна було перекрити тіло кредиту на картці Універсальна, ще й залишиться банку якась сума
З листопада 2021 року чоловік неодноразово подавав — заяву та пакет документів, до яких входили не тільки форма, А 5, але й копії військового квитка та послужного списку з 2006 року. Також ми направляли такий же самий пакет документів, листом із описом і рекомендованим повідомленням до НБУ із проханням втрутитися в цю ситуацію, але почалася війна.
Замість того, щоб зробити перерахунок у повному об'ємі, ПриватБанк обмежився лише останніми трьома місяцями, які передували заяві. Ба, більше — після того, як з боку чоловіка, було припинено продовжувати розбиратися із цим, оскільки він знаходився на захисті України, банк на власний розсуд, почав перераховувати кошти на кредитку, із ГЗ, яке надходило.
Довелося змінити банк і готовити позов, але, у вересні 2022 року чоловік загинув на війні.
Майже наприкінці 2023 року юрист Приватбанк подав до суду ПОЗОВ до мого загиблого чоловіка. Коли я про це дізналася, в березні, 2024 року, сповістила суд про загибель відповідача по справі, надіславши відповідні документи, також зазначивши, що банк незаконно знімав проценти.
Вишенькою на торті БУВ ТЕЛЕФОННИЙ ДЗВІНОК ДО МЕНЕ ВІД ЮРИСТА БАНКУ, Олексія Сергійовича, З ПРИВОДУ БОРГУ МОГО ЗАГИБЛОГО ЧОЛОВІКА. (Як будемо вирішувати?) Юридичних підстав для звернення до мене — юрист банку не мав! Я не є правонаступницею свого загиблого чоловіка.
Я дуже вибачаюсь, ПриватБанк, у ваших робітників, взагалі, є якесь поняття про:
1. Належне виконання своїх обов’язків та законів та приписів Верховного Суду України що до нарахування та списання процентів з діючих військовослужбовців;
2 Тактовність та людське горе.
Як можна було так поступати із людиною, яка стояла на захисті України з 2015 року, а потім ще і турбувати дружину, яка, пів року, як поховала чоловіка, загиблого на війні?
Взагалі, є розуміння, що йде війна і не варто турбувати сім'ї, які поховали рідних, у зв’язку із війною? Чи до ваших юристів треба висувати позови про моральні збитки?
Я зараз ДУЖЕ ПРОШУ, знайти усі заяви із копіями документів мого загиблого чоловіка, зробити перерахунок і ЗАКРИТИ ЦИМИ КОШТАМИ ТІЛО КРЕДИТУ І ЗАБРАТИ ВАШ ПОЗОВ. Тим більше, що подібну ситуацію вже розглядав Верховний Суд України, де ваш банк був стороною по справі, і програв, оскільки (як і в наший ситуації) вочевидь не хотів бачити подані копії військового квитка позичальника.
Я вважаю, що цією ситуацією ваш банк ганьбить себе і знижує свою репутацію ще більше.
Вирішуйте.
Комментарии (26)
Банк вирішив розірвати договір
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (1)
обслуговування жах
2. розібрався як звернутися за допомогою через приват 24, самотужки оператори не в курсі що таке є.
3. ще 2 години потратив на зєднання з оператором через приват 24.
4. ура, встановили відеозвязок- оператор з величезним син6цем під правим оком з явними признаками алкогольного спяніння не міг зрозуміти що йому робити щоб вирішити моє питання.
5. покинув гроші привату, вирішив зміни банк
6. допомогли мен1 через 48 годин (цей же оператор) але вже тверезий, Синець пы оком був ще быльшим.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Комментарии (1)
ЖАХЛИВИЙ БАНК!!!
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
У разі, якщо вам відмовлено в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку.
Комментарии (2)
Заблокували рахунок, розірвали договір
В обід вибило — при вході пише що доступ заблоковано з метою безпеки. Дзвоню на 3700 — робот каже що договір розірвано, на пошту відправлено лист.
Але ніяких листів не приходило, сповіщень в додатку теж.
Спробував ще раз подзвонити на гарячу лінію щоб вияснити деталі — робот по кругу повторяв репліки, без можливості з'єднання з живим оператором.
Зміг додзвонитися з іншого номеру, сказали що треба йти у відділення з паспортом і ІПН щоб написати заяву на вивід грошей.
У відділенні консультант не розуміла що їй робити, питала чи на пошту не приходив лист, я показав що на пошті пусто.
Фотографувала мої документи по декілька разів, мене фотографувала 3 рази, кудись скидала.
Ще я спитав як покрити заборгованість по кредитці, вона сама не знає чи її можна списати із залишку чи треба закрити через касу. Заяву на вивід дала оформити, сказала що до мене подзвонять максимум до вечора наступного дня. От вже вечір наступного дня, а зв’язку ні якого.
Не зрозуміло скільки чекати на виведення коштів, як закрити заборгованість…
Мій перший банк, був клієнтом більше 10 років.
Але по відгукам бачу що зараз масова «епідемія» розривання відносин.
Але найбільше лякає те що немає ніякого зворотного зв’язку від банку, і невизначеність скільки чекати на вивід грошей, бо практично всі мої заощадження були на карті приват.
Для ідентифікації та перевірки інформації щодо стану розгляду заявки ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написать комментарий
Блокують рахунки
Мало того пішла до банку написати заяву щоб повернули мої кошти с заблокованих рахунків цього чудового банку, а саме з фоп, універсальна, карта для виплат та копілка. По моїм підрахункам повинно бути десь14000 ± це те що я пам’ятаю на вечір 12.03 поки я могла ще користуватись банком. Прийшло мені на карту іншого банку тільки 11000. На запии 3700 мені нічим допомогти не можуть і сказати залишки по рахункам. Дякую що хоч не 3000 грн повернули і все.
Перед тим як блокувати рахунки краще би перевіряли всі звернення.
Система працює погано мені досі приходять смс, що кредитного ліміту немає, але можете користуватись своїми коштами. 15.03 телефонує менеджер і каже що ми припинили з вами роботу підійдіть в банк та напишіть заяву. Хоча я це зробила за 11.03.2024.
Розберіться спочатку в системі, а потім вже блокуйте рахунки людей які і так постраждали від шахраїв. І дайте мені будь ласка виписку по всім моїм рахункам.Бо в мене недостача біля 3000 грн.Дуже школа що я була постійним кліентом цього банка 10 років.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Отримати виписку по закритому рахунку можна:
1 Через відділення написати письмовий запит
2 Написати листа адреса кореспонденції вул. Набережна Перемоги 30. м Дніпро, 49094, Україна
3. Написати листа на електронну адресу cancelyaria@privatbank.ua
Звернення має містити скан або фото письмової заяви.
Комментарии (3)