Кошти зняли з рахунку і не видали в банкоматі!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Анастасія Скубач
- 30 августа 2022, 18:06
- #
У грузинському банку Ліберті мені сказали, що як тільки приват банк надішле запит стосовно доказів (камери спостереження та інкасація), тоді Ліберті надішле це все в приват, та одразу мені повернуть гроші Приват. І вони сказали мені, що таких випадків у них було ціла купа, банки інших країн робили запити протягом 10 днів і гроші повертались до власників протягом 2 тижнів. А чим приват банк такий особливий, що ви це робити будете протягом 120 днів?
Банки не могли за 10 дней это сделать. Банки не общаются на прямую, а все происходит через компании виза либо мастеркард и как раз ними установлен срок такой большой. Так что прежде писать о том что приват особенный, почитайте как происходит оспаривание транзакции вообще
- +
- 0
- SergeyNina
- 31 августа 2022, 0:15
- #
Регламент 120 дней. Обычно 14 дней идёт на возврат денег с момента заявки на возврат со стороны Украинского банка.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
Служба підтримки повідомила, що з’ясування ситуації займе 120 днів!
Виставлення фінансової претензії — тривалий процес, у зв´язку з тим, що Міжнародна Платіжна Система дає час кожної зі сторін зібрати і надати необхідні документи. На жаль, Банк ніяк не може прискорити розгляд заявки.
Сподіваємося на позитивне для нас з вами рішення.