Не можу авторизуватися!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Ну, а ваш телефон подключен ли к приему звонков и смс будучи за границей?
- +
- 0
- Tatianakholod96
- 25 мая 2022, 8:01
- #
Так, звичайно. Зв’язок є без проблем. І до того з приват24 теж все було нормально і я могла, будучи не в Україні, приймати смс/дзвінки без труднощів
Буду намагатися тоді змінити фінансовий номер. Певне так буде простіше. Дякую що звернули увагу на мою проблему 🙏
- +
- 0
- Tatianakholod96
- 25 мая 2022, 7:58
- #
Дякую за оперативну відповідь! Буду розбиратися далі як ви радите через онлайн підтримку. Хорошого дня!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Я Холод Тетяна Юріївна, постійний клієнт вашого Приват банку вже багато років, не можу авторизуватися та отримати доступ до своїх коштів.
Вписую номер телефону, пароль і далі йде звичний алгоритм «дзвінок». Дзвінок відсутній і далі відкривається вікно для ввода смс. СМС НЕ ПРИХОДИТЬ.
Намагалася виконати вхід із різних пристроїв, тож справа не у девайсі. Сім-карта активована і функціонує справно.
Через події у нашій країні я знаходжуся не в Україні. Через події у нашій країні мені необхідні ці останні гроші для виживання. Чому я не маю доступу до своїх коштів? Як виправити ситуацію?
Сподіваюся на вашу лояльність та високий сервіс який не підводив протягом стількох років!
З повагою, ваш постійний клієнт!
Смс повідомлення на ваш номер були відправлені банком. Банк також намагався зателефонувати на ваш номер та не зміг через причини, що не залежать від нас. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень і прийом дзвінків у роумінгу на ваш номер або звернутись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Дане питання з легкістю допоможуть вирішити наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку pb.ua. Фахівці можуть змінити спосіб підтвердження входу в акаунт або встановити новий фінансовий номер на який ви зможете приймати дзвінки та смс.