×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Все курсы банка | ||
Допомога в отримані платежу і відправлення закордон
Вдячні вам за відгук. Катерина, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Написать комментарий
Купівля авіаквитків
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Написать комментарий
Допомогли повернути кошти 🌸🌸🌸
Були раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами :)
Написать комментарий
Онлайн чат
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Проведите беседу с сотрудником, а то всех клиентов пораспугивает и добавит Вам кучу негативных отзывов.
Перепрошуємо за незручності.
Ми прагнемо, щоб клієнти отримували лише якісний сервіс та були задоволені співпрацею з нами.
Ми звернулись в особистому повідомленні за додатковою інформацією, щоб провести перевірку відносно дій співробітника.
Написать комментарий
Актуалізація даних
І через пару днів знову те ж саме, пройдіть тай пройдіть… і в приват24 також, і телефон розривається. писав я в підтримку, там мені не допомогли, сказали що треба пройти (так ніби я і до того чув щось інше…) На моє питання, чого працівник банку не зробив тієї актуалізації коли я був у відділенні, не змогли пояснити. і тільки тут я знайшов відповідь на своє запитання в іншому подібному відгуку, виявляється в паспорті немає печатки і не в мене одного така проблема…
Ви там 14 років (користуюся з 2007) не замічали що у мене немає печатки в паспорті??? якщо і так, і ви помітили тільки за 14 років, то чому я про цю проблему дізнаюся на форумах, а не від вас???
Мені повідомляють що у мене є 5 днів до актуалізації, але я проживаю не за місцем прописки і не маю змоги зробити всі печатки (хоч я не зовсім впевнений що дійсно в цьому проблема, це тільки мої здогадки, адже із сторони банку мені ніхто про це не говорив)
Приносимо щирі вибачення за завдані незручності.
У вашому випадку причина була в іншому. Перевіривши надані вами документи ми оновили інформацію і тепер немає необхідності йти у відділення повторно. Можете продовжувати спокійно користуватись картками :)
Написать комментарий
Порядочность приват банка
Рішення про зміну ліміту приймається банком на основі великої кількості змінних. Відсутність прострочень і позитивна кредитна історія також враховуються та не являються єдиними факторами. В майбутньому рішення про зміну ліміту може бути переглянуто в сторону його збільшення. Також ви можете спробувати подати заявку на збільшення ліміту в своєму Приват24.
Що ж до Swift переказу, то відправник може сплатити комісію окремо, або ж обрати варіант з оплатою комісії з суми платежу. У разі зарахування Swift платежу на Картку для виплат присутня комісія — 0,5% від суми зарахування, згідно тарифів картки. Детальну інформацію про тарифи та умови за даним типом переказів ми розмістили на нашому сайті — https://privatbank.ua/peverodi-swift
Переглянути інформацію, щодо комісії ви можете в протоколі отримання платежу, який доступний в Приват24 меню «Всі послуги» — «Перекази» — «Swift — платежі» — «Архів».
Написать комментарий
Помощь операторов 3700 стала недоступной?
Ми поруч, говорите?
Когда это кончится и можно будет получить ответ по телефону, а не ожидать по 10 минут фахівця и клацать по клавишам?
Ми завжди готові допомогти та відповісти на виниклі питання. Йдемо до приватних повідомлень.
Написать комментарий
*** банк
Перепрошуємо за дану ситуацію.
Актуалізація даних є необхідністю, що обумовлена вимогами законодавства. Наші колеги проведуть перевірку, відносно інформації наданої співробітником та зв'яжуться за результатом, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написать комментарий
Отказ в лимите
Ми позиціонуємо картку, як зручний інструмент для користування коштами. Можливість встановлення на неї кредитного ліміту є додатковою опцією. Дійсно, Банк має право відмовити в наданні кредитних коштів по картці та в майбутньому це рішення може бути змінено.
У вашому випадку можна надати додаткову інформацію, що допоможе банку прийняти рішення, щодо можливості встановлення ліміту. Це можна зробити в Приват24 меню «Керування карткою» — «Зміна ліміту».
Комментарии (1)
Беспредел от ПриватБанка продолжается!!!
Для наданням вам оперативної та повної консультації було рекомендовано звертатися в онлайн підтримку на сайті банку. Наші колеги завжди намагаються максимально швидко і повно відповісти на всі питання та допомогти у їх вирішенні.
Комментарии (5)
Двойное списание
Питання повернення коштів на вашу картку вже в роботі у наших колег. Перепрошуємо, що дана ситуація доставила вам незручності. Дане списання не здійснюється на користь банку та відповідно банк не отримує ці кошти в своє користування.
Написать комментарий
Безвідповідальність працівників банку
Перепрошуємо за незручності.
Щоб розібратись в даній ситуації детальніше та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні та запросили ваші контакти.
Комментарии (2)
Обережно. Аферисти!
Подібне повідомлення на телефон приходить не вперше. Раніше вимагали дані карточки.
Очевидно, що це дзонили не працівники банку, а аферисти.
Я не виключаю того, що на таку уловку власники банківських карт вже попадалися і будуть попадатися в майбутньому.
Для запобігання незаконних дій аферистів та покращення безпеки банківських вкладів, прошу прийняти міри для знешкодження аферистів.
Дякуємо за сигнал. Даний номер, дійсно, не належить ПриватБанку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких Ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Спеціально для наших клієнтів в Приват24 ми додали сервіс, за допомогою якого ви можете перевірити, чи належить номер телефону ПриватБанку.
Наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку завжди на зв'язку та у разі виникнення питань залюбки допоможуть та проконсультують.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Комментарии (3)
Мошенник ОЛХ
Данные этого терпилы:
Номер карты — 4102325123201667 Альфабанк
Губарев Денис Анатольевич
Дата рождения: 27.12.1981,
город Черкасы.
Номер водительского удостоверения: САВ031747
Номера телефонов:
0976876532
0952052474
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (2)
Отказ в обслуживании без каких либо причин
При этом картой можно пользоваться, а перевыпустить или открыть новые нельзя. Операторы причину не видят, и не знают.
Сходил так актуализировал данные, спасибо приватбанк за отказ в обслуживании, и за 10 летнее сотрудничество!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Написать комментарий
Сервис хуже некуда.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
Написать комментарий
Сотрудник банка не смог выдать новую карту
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Написать комментарий
Розблокування картки із-за кордону
Дякуємо вам за відгук.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
заблокировали как клиента
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Написать комментарий