Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Вадим Василенко 15 апреля 2021, 22:20
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейский, 67
Був продаж квартири і переказ коштів закордон. Гроші деякий час не надходили на рахунок. Менеджер Катерина завжди допомогала, знаходила потрібні контакти і повідомляла мені про поточне місце знаходження грошових коштів. Не зважаючи на мої претензії і тиск, завжди заспокоювала, надавала повну і достовірну інформацію, яку не могли надати на 3700. Також допомогла з Swift переказом. Дуже вдячний Катерині за допомогу.
Приватбанк
Ответ банка
16 апреля 2021, 9:15
Добрий ранок!
Вдячні вам за відгук. Катерина, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Тетяна Копач 15 апреля 2021, 20:53
Здійснювала платі ж на купівлю авіаквитків не могла проплатити тому що на картці не була встановлена конвертація валют, звязалась з консультантом все швидко Катерина розписала і зробила, роботою дуже задоволена! Найвища якість роботи консультанта
Приватбанк
Ответ банка
16 апреля 2021, 9:07
Добрий ранок!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
1Julia 15 апреля 2021, 19:56
В інстаграмі замовила речі, як виявилося, у шахраїв. Переказала кошти, а товар не надіслали і перестали відповідати. Я звернулася на гарячу лінію, залишила заяву і на наступний день!!! мені повернули кошти!!! Дуже дякую 😊😊😊
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 20:07
Добрий вечір!
Були раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами :)
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
annarudenko 15 апреля 2021, 17:43
Отделение по адресу: Киев, ул. Евгения Харченко, 29-А
Потрібно було підвязати карту до організації, оператор Ярослав дуже швидко зреагував і підвязав карту! Дуже чудово що є такий онлайн банкіг, не потрібно іти в відділення. Дуже швидка та оперативна робота!
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 18:23
Добрий вечір!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Минфин
Ответ администратора
18 апреля 2021, 10:52
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 18.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Ket44 15 апреля 2021, 15:50
Отделение по адресу: Полтава, улица Циолковского, 47
Всегда нравилось это отделение. Девочки всегда улыбчивые, приятные, классные. Но вот сегодня на глаза попалось нечто мужского пола, новое, этого чуда тут никогда не было. Прозьба. Научите его общаться. Он вам всех клиентов там распугает. Ставлю 4, так как все-таки атмосфера классная, не смотря на таких вот Вась. Пришла с ребёнком в отделение, людей вообще не было, это так назовём его Вася так как таблички с именем не было, но он один мужчина в этом отделение. Когда я взяла стул, начал возмущаться поставь на место. Возьми стул в конце отделения. Одел курточку, бегал с телефоном то от одного компьютера к другому, когда я пришла курточка вообще весела на стуле наверное, что б клиентам удобно было садиться. Короче странное создание, созданное явно не для работы с клиентами. Осадок остался от тона и грубости в которой это было сказано. Я так не позволяю себе не с кем общаться. А в целом приват очень нравиться, но вот из-за единичный таких случаев, вернее из-за таких вот Вась может сложиться негативное мнение у людей. Проведите беседу.
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 16:27
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Ми прагнемо, щоб клієнти отримували лише якісний сервіс та були задоволені співпрацею з нами.
Ми звернулись в особистому повідомленні за додатковою інформацією, щоб провести перевірку відносно дій співробітника.
Проблема решена
voloshchuko 15 апреля 2021, 13:39
З пів року, доставали актуалізацією даних, я пробував через приват24 відправити фото, але щось результату не було… подумав, може не правильно фоткаю, або якість не дуже хороша, зроблю як буду в банку. і як тільки у мене закінчився термін дії картки я пішов у відділення виробляти нову картку також заодно і зробити ту актуалізацію. Все пройшло норм, підписав пачку бланків, просканували паспорт і ідн, перефоткали мене, сказалив все ОК.
І через пару днів знову те ж саме, пройдіть тай пройдіть… і в приват24 також, і телефон розривається. писав я в підтримку, там мені не допомогли, сказали що треба пройти (так ніби я і до того чув щось інше…) На моє питання, чого працівник банку не зробив тієї актуалізації коли я був у відділенні, не змогли пояснити. і тільки тут я знайшов відповідь на своє запитання в іншому подібному відгуку, виявляється в паспорті немає печатки і не в мене одного така проблема…
Ви там 14 років (користуюся з 2007) не замічали що у мене немає печатки в паспорті??? якщо і так, і ви помітили тільки за 14 років, то чому я про цю проблему дізнаюся на форумах, а не від вас???
Мені повідомляють що у мене є 5 днів до актуалізації, але я проживаю не за місцем прописки і не маю змоги зробити всі печатки (хоч я не зовсім впевнений що дійсно в цьому проблема, це тільки мої здогадки, адже із сторони банку мені ніхто про це не говорив)
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 15:23
Добрий день!
Приносимо щирі вибачення за завдані незручності.
У вашому випадку причина була в іншому. Перевіривши надані вами документи ми оновили інформацію і тепер немає необхідності йти у відділення повторно. Можете продовжувати спокійно користуватись картками :)
Проблема решена
Rufus13 15 апреля 2021, 12:32
Доброго времени суток, сначала заблокировали счёт, затем обнулили кредитный лимит, хотя не одной просрочки не было за всю кредитную историю, теперь при swfift переводе взяли скрытую комиссию которая нигде не отображается
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 14:14
Добрий день!
Рішення про зміну ліміту приймається банком на основі великої кількості змінних. Відсутність прострочень і позитивна кредитна історія також враховуються та не являються єдиними факторами. В майбутньому рішення про зміну ліміту може бути переглянуто в сторону його збільшення. Також ви можете спробувати подати заявку на збільшення ліміту в своєму Приват24.
Що ж до Swift переказу, то відправник може сплатити комісію окремо, або ж обрати варіант з оплатою комісії з суми платежу. У разі зарахування Swift платежу на Картку для виплат присутня комісія — 0,5% від суми зарахування, згідно тарифів картки. Детальну інформацію про тарифи та умови за даним типом переказів ми розмістили на нашому сайті — https://privatbank.ua/peverodi-swift
Переглянути інформацію, щодо комісії ви можете в протоколі отримання платежу, який доступний в Приват24 меню «Всі послуги» — «Перекази» — «Swift — платежі» — «Архів».
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
deva62 15 апреля 2021, 12:25
Уже который день невозможно получить помощь от оператора 3700. Только свяжутся — и сразу отсылают в чат. (для быстрого вирішення питань). Сидишь как дура по 10 минут в чате, пока появится специалист.
Ми поруч, говорите?
Когда это кончится и можно будет получить ответ по телефону, а не ожидать по 10 минут фахівця и клацать по клавишам?
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 12:40
Добрий день!
Ми завжди готові допомогти та відповісти на виниклі питання. Йдемо до приватних повідомлень.
Проблема решена
freef9999 15 апреля 2021, 11:50
Проходил актуализацию 3 месяца назад, со всеми документами. Сказали не обращать внимание на сообщение. Сейчас, в карантин, карта заблокирована. Ну не *** там работают? Закрою счет ко всем…
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 12:29
Добрий день!
Перепрошуємо за дану ситуацію.
Актуалізація даних є необхідністю, що обумовлена вимогами законодавства. Наші колеги проведуть перевірку, відносно інформації наданої співробітником та зв'яжуться за результатом, щоб допомогти у вирішенні питання.
hamidaolena 15 апреля 2021, 11:12
Сегодня верну банку кредитку, зачем было нужно мне её втюхивать если давать денюжку на неё не хотят? Возьму в другом банке
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 12:09
Добрий день!
Ми позиціонуємо картку, як зручний інструмент для користування коштами. Можливість встановлення на неї кредитного ліміту є додатковою опцією. Дійсно, Банк має право відмовити в наданні кредитних коштів по картці та в майбутньому це рішення може бути змінено.
У вашому випадку можна надати додаткову інформацію, що допоможе банку прийняти рішення, щодо можливості встановлення ліміту. Це можна зробити в Приват24 меню «Керування карткою» — «Зміна ліміту».
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Марина Мариновская 15 апреля 2021, 11:01
Беспредел от ПриватБанка ПРОДОЛЖАЕТСЯ!!! Невозможно дозвониться до оператора на горячую линию и выяснить свой вопрос! При звонке на горячую линию и наборе ноля для связи с оператором, мне отвечает что для быстрого решения вопроса переходите в чат и разговор прерывается! Вы решили, что клиентам быстрее сидеть и вести переписки с операторами, у него всегда есть интернет вместо того, чтобы решить свой вопрос при звонке? Прекратите свой беспредел и издевательства!
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 12:08
Добрий день!
Для наданням вам оперативної та повної консультації було рекомендовано звертатися в онлайн підтримку на сайті банку. Наші колеги завжди намагаються максимально швидко і повно відповісти на всі питання та допомогти у їх вирішенні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NataliiaKostina 15 апреля 2021, 9:17
И снова здравствуйте. Банку опять понадобились деньги? Опять та же ситуация, что и в ноябре 2020 года. Тогда со счета компании ТОВ «ХАРКІВ СТІЛ КОНСТРАКШН» код 41709531 сняли 20000,00 грн два раза. Потом вернули 19.11.2020 и извинились. А сегодня 15.04.2021 года опять сняли ту же сумму и период тот же 03.11.2020. Я так понимаю это по всей Украине происходит. Сколько это будет продолжаться? Когда вы наведете порядок? Заявка № 30126316 від 15.04.2021
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 11:05
Добрий день!
Питання повернення коштів на вашу картку вже в роботі у наших колег. Перепрошуємо, що дана ситуація доставила вам незручності. Дане списання не здійснюється на користь банку та відповідно банк не отримує ці кошти в своє користування.
Павел Копниченко 15 апреля 2021, 8:32
З осені того року почали поступати дзвінки від банку що необхідна актуалізація даних. Підійдіть в відділення банку для оновлення даних. Ну проходив біля відділення, в кінці року зайшов, менеджер відсканувала паспорт і код. Проходе десь приблизно неділя, знову дзвонить автоінформатор з банку мов необхідна актуалізація даних. Я подзвонив на 3700 і поцікавився в чому проблема? Я ж неділю назад до вас заходив і надавав дані, ну оператор відповіла що мабуть ще не внесли в базу даних, але дзвінки і через місяць поступали. Потом місяця два назад прийшли до нас на підприємство придставники банку і робили зарплатні карти, я озвучив дану проблему що треба актуальзація даних, представниця ну добре, відсканувала паспорт і код. Але через неділю в додатку приват 24 почала при вході вистрибувати інформація що необхідна актуалізаці даних. Так вискочило два чи три рази і банк заблокував карточку. Написав менеджеру в чат так як додзвонитись на 3700 не міг, повідомили що у вас на другій сторінці паспорту немає штампа. І це мені повідомили уже після того як заблокували карту що в мене є проблеми з штампом в паспорті. Чому не повідомили раніше? Я ж два рази подавав інформацію, а ніякого зворотнього зв’язку від банку, є номер телефону, електрона пошта, додаток приват 24, ще й там менеджер за якого знімається плата 20 грн за місяць тобто 240 грн. В рік який смисл з того менеджера якщо він даже не повідомив про те що є проблема з актуалізацією данних? З банку повідомили «ви можете відмовитись від даної послуги «притання, а за що я тоді стільки років платив за менеджера який не вирішує моєї проблеми? Чому представники банка не повідомили про проблему з даними? І не дали термін на її вирішення, а тільки повідомили про проблему після блокування карти? А оскільки прописаний не за місцем фактичного проживання то штамп в паспорті зможу тільки через пару місяців поставити, вирішив замінити на ID карту, але карту роблять приблизно місяць. Зате коли приблизно рік на зад були тимчасові проблеми з фінансами і не вніс нещасних 70грн то вони з ранку в 8 годин ранку дзвонили і як самого злосного неплатника шантажували внесіть сьогодні або зараз 70 гривень бо будуть великі штрафні санкції. А як повідомити про те що в паспорті неактуальні дані то в них менеджерів за пів року не знайшлось. А вони тільки як завжди люблять відповідати «нам жаль що ви стикнулась з даною ситуацією »
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 9:53
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності.
Щоб розібратись в даній ситуації детальніше та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні та запросили ваші контакти.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yevhen Н 14 апреля 2021, 20:49
Подзвинили до мене з номера телефону 050 7854019 і повідомили, що карточка заблокована. Для розблокування натисніть цифру 1. Через деякий час я почув голос оператора, але одразу ж виклик припинився. Виклик тривав 75 секунд. Я відразу повідомив про цей виклик в поліцію, і спробував повідомити на гарячу лінію Приватбанку. Але мені вдалося поспілкуватися лише з роботом Зоряною. Робот, через недостачу електронного інтелекту, не зумів зрозуміти, про що я хочу повідомити, а лише відповідав завчасно запрограмованими фразами. Зрозумівши, що Роботу Зоряні не цікаво, як забезпечити безпеку коштів своїх вкладників, я вимкнув телефон.
Подібне повідомлення на телефон приходить не вперше. Раніше вимагали дані карточки.
Очевидно, що це дзонили не працівники банку, а аферисти.
Я не виключаю того, що на таку уловку власники банківських карт вже попадалися і будуть попадатися в майбутньому.
Для запобігання незаконних дій аферистів та покращення безпеки банківських вкладів, прошу прийняти міри для знешкодження аферистів.
Приватбанк
Ответ банка
15 апреля 2021, 9:50
Доброго ранку!
Дякуємо за сигнал. Даний номер, дійсно, не належить ПриватБанку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких Ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Спеціально для наших клієнтів в Приват24 ми додали сервіс, за допомогою якого ви можете перевірити, чи належить номер телефону ПриватБанку.
Наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку завжди на зв'язку та у разі виникнення питань залюбки допоможуть та проконсультують.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rostyslav11 14 апреля 2021, 19:36
Купил по полной предоплате кроссовки, человек даже предоставил своё фото водительских прав, где ФИО совпадало с номером карты, звонил, мол ему срочно нужны деньги и это его спасёт, ну в общем скинул ему 1100 гривен и все, человек исчез.

Данные этого терпилы:
Номер карты — 4102325123201667 Альфабанк
Губарев Денис Анатольевич
Дата рождения: 27.12.1981,
город Черкасы.
Номер водительского удостоверения: САВ031747
Номера телефонов:
0976876532
0952052474
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 20:06
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
jelk16 14 апреля 2021, 19:01
Пошел в отделения банка актуализировать данные и открыть другую карту. Данные актуализировал. При попытке открыть карту — отказ в обслуживании. Причину не говорят, ничего не знают.
При этом картой можно пользоваться, а перевыпустить или открыть новые нельзя. Операторы причину не видят, и не знают.
Сходил так актуализировал данные, спасибо приватбанк за отказ в обслуживании, и за 10 летнее сотрудничество!
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 19:23
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
SelenaSelena 14 апреля 2021, 18:11
Заранее поинтересовалась у оператора, как сделать заказ на снятие наличных. Оператор сказала подать заявку в приложении за сутки. Сделала заказ 12го, за 4 (!!!) дня. На следующий день, 13го, поинтересовалась, в каком статусе находится мой запрос. Такое ощущение, что они его и не обрабатывали. На мои вопросы оператор отвечала шаблонно- ваш запрос в обработке; мы вам пришлем смс 14 го и больше ничего толкового. Мне нужна была гарантия, что я получу наличку конкретного числа, 15го. Гарантии мне никто не дал, как и ответа. Операторы абсолютно не компетентны. Вечером 14го мне пришло уведомоение, что мою заявку одобрили и ждут меня в отделении банка … во второй половине дне! У меня сделка в 10 утра!!! Серсвис- отвратительный. Отношение к клиенту отвратительное. Зачем вы врете, что заказ нужно за сутки, если вы в течении 4х дней не можете нормально обслужить клиента?
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 19:19
Добрий вечір!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
Была необходимость оплатить по квитанции некоторую сумму денег, отделение приватбанка еще работало, хоть уже и было 16:00. В кассе потребовалась идентификация с помощью карты, идентификация прошла, но кассир уведомил, что срок карты уже закончился (в марте месяце этого года). Так как я уже был в отделении банка то подумал, почему бы мне сразу не перевыпустить карту — спросил об этом у сотрудника и он ответил, что займет это минут 10−15. В общем просмотрели все мои данные (они там не изменились), дали мне в руки карту — сфотографировали меня с ней, потом на телефон пришел новый пин-код, потом сотрудница банка спрашивает — ваше место работы? говорю временно безработный. Второй вопрос — ваш месячный доход — повторяю, не работаю же — какой доход. Третий вопрос — а как вы тогда живете если у вас дохода нет? Спасибо, конечно, за переживание, но у нас так многие живут)) Далее она мне говорит — извините, но карту значит я вам не выдам — «потому что доход не может быть ноль!» Это как вообще? У вас с логикой все нормально? Во-первых карантин, во-вторых есть такое понятие «временно безработный», и вообще мы вроде как не в Беларуси живем у нас не сажают за тунеядство)) В общем, развернулся я и ушел без карты. Сегодня зашел на сайт приват24 и заказал себе новую карту — и о чудо — мне ее выдали (сделал заказ должна прийти в течении 2х недель) и про мой доход в 0 гривен вопросов не задавали! Может нужно научить ваших сотрудников как выдавать карты, если сайт это смог сделать, а сотрудник нет, значит и отказа в выдаче мне карты быть не должно было. Очень не профессиональные сотрудники как оказалось.
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 18:12
Добрий вечір!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Samsung010101 14 апреля 2021, 16:29
Поїхали закордон, а карточка заблокувалась, бо не підтвердили транзакцію, яку здійснили на Україні. В онлайн режимі все вирішили оперативно без лишніх нервів і проблем. Співробітник був компетентний — все чітко роз’яснив. Дякую
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 18:00
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Минфин
Ответ администратора
15 апреля 2021, 9:10
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 15.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
liudmilka777 14 апреля 2021, 16:14
здравствуйте! обратилась сегодня в банк чтоб открыть валютную карту и мне отказали в открытии. так как я заблокирована как клиент. никаких кредитов, продаж товаров, мошенничеств через мою карту не производилось никогда. карта для выплат оформлялась для алиментов, но так как алименты за все время лишь один раз выплачивались, то использовала для оплаты комуналки и пополнения карт дочки. в основном сама и закидывала деньги или дочка скидывала. картой могу пользоваться до истечения срока, а перевыпустить не смогу. позвонив на 3700 ничего не выяснила, а лишь послушала о каких то пунктах согласно которых банк имеет право отказаться от обслуживания клиента. причину не обьясняют, а лишь хамят. и в отделении и на 3700. Очень неприятно.Теперь понимаю почему большинство знакомых открывают счета в заграничных банках и держат там валютные сбережения. похоже что приватбанк потихоньку умирает., если даже постоянных старых клиентов за борт выкидывают, а я была клиентом банка около 14 лет.
Приватбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 17:56
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝