Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Допоможіть у вирішенні питання

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
diana1990 29 января 2022, 13:50
Отделение по адресу: Харьков, улица Деревянко, 38
Добрий день. У мене виникла така проблема — мій чоловік знімав кошти 25.01.2022 року о 14:19 годині в банкоматі ПриватБанку за адресою м. Харків, вул. Деревянко, буд.7. Банкомат гроші в розмірі 2900грн не видав, а з рахунку знялося. Зразу зателефонував мені і я зв’язалася з банком та оператор прийняв заявку. На моє питання, коли повернуть кошти оператор відповів, що на протязі доби (чоловіку в відділенні банку поруч з банкоматом сказали, що повернуть гроші на протязі 15 хвилин). Мене це не влаштовувало, тому що ми в сей час були з моєю 4 річною дитиною в лікарні. Нам потрібно було проводити швидко обстеження (в нас була втрата свідомості та судоми). Обстеження не з дешевих та ці кошти були як раз на це.
Я намагалася спробувати прискорити повернення коштів, але оператор сказав, що це неможливо. І нам прийшлось кошти на обстеження запозичити у знайомих. На мої звернення до банку мені відповідали: чекайте. Хоча в той самий день інші люди знімали кошти з цього банкомату. Пройшла доба, дві, три, чотири та гроші досі не повернули і таке відчуття, що я намагаюся повернути не свої кошти, а забрати в банка їхні!!!
Нам потрібно зараз проводити лікування дитини і ці гроші нам невідкладно потрібні.
Чому за збій в роботі банкомату ПриватБанку повинна страждати моя сім'я та моя дитина, якій ці кошти потрібні.
Приватбанк
Ответ банка
29 января 2022, 15:07
Добрий день!
Нам прикро, що трапилася така ситуація. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати вам відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 4

+
0
komandor95
komandor95
29 января 2022, 14:06
#
А оплатить карточкой нельзя было ? Знаете, если бы сотрудники к которым вы обращались за помощью обладали какой-то сверхсилой, благодаря которой возможно возвращать клиентам мгновенно все деньги которые не выдал банкомат или терминал не засчитал, то это было бы чудо, но к сожалению в банке есть регламент возврата в течении которого происходит решение заявки. И это не всегда за 1 минуту происходит.
+
0
zig4free
zig4free
29 января 2022, 14:26
#
Не везде принимают платежи карточкой.
По хорошему вопрос должен решатся в течении рабочего дня, глючный банкомат отключают удаленно и выезжает инкасатор, на след день проводится возврат средств.
+
0
diana1990
diana1990
29 января 2022, 15:22
#
Картку не приймали в лікарні. Я не прошу від них більшого ніж вони можуть зробити. Я запитувала в оператора через який час зазвичай повертають гроші. Мені відповіли, що від одного до трьох діб. І в смс з ПриватБанку було зазначено три доби, а пройшло чотири.
+
+30
efess
efess
29 января 2022, 15:07
#
Не хватит инкассаторов на все выезды по многочисленным глючным банкоматам.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41 41.6
Все курсы банка