Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Стосовно Послуг і обслуговування клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Bonds 26 января 2022, 11:47
Сьогодні телефонували з ПриватБанку (оператор Юлія) і хотіла запропонувати покращити умови послуги страхування.
Але питання в іншому.
Я оформлював страхування в році так 2016−2017 і через роки 2−3, тобто приблизно в 2019 мені надійшло повідомлення в додатку Приват24, що воно анулювалось і договір розірваний, але кошти кожного місяця продовжили списуватись (платіж в розмірі 20 грн).
У 2020 році я оформлював GOLD картку і запитуючи на відділенні у менеджера стосовно цього і як можна анулювати договір, мені повідомили що все добре, кошти перестануть списуватись і нічого самостійно закривати не потрібно.

Я був щасливий від цих слів, але в наступному місяці знову прийшло повідомлення про списання в розмірі 20 грн :).
І ось сьогодні 26.01.2022 мені телефонує Юлія і говорить про те, що давайте покращимо умови договора.
Коли я розповів цю ситуацію їй, описану вище і чому загалом дезінформація клієнтів відбулась, вона сказала нічим не можу допомогти і почала обробляти щоб я залишив цю страховку так би мовити.
Потім все ж таки вона повідомила як це можна зробити через додаток, але на прохання що там буде показувати (тобто кнопка про розірвання договору чи щось інше, вона сказала я не знаю).
Потім я попросив її буквально секунд 30−60 зачекати на лінії, щоб я зайшов зараз в додаток і переглянув це, вона сказала «Я не маю можливості так довго чекати».
коли я почав запитувати чому так і могли б не спорити 2 хвилини, а просто почекати поки я зайду, вона СКИНУЛА СЛУХАВКУ))))).

Так ось, якщо у вас немає ХВИЛИНИ, для того, щоб виділити її для клієнта, який уже налаштований негативно і в нього відбулась така ситуація (технічна чи ні всерівно), то і не дивуйтесь, чому потім клієнти закривають картки і переходять на більш технологічні банки, яким не всерівно на своїх клієнтів.
Стосовно послуг для gold клієнтів є багато також питань, але це вже буде в іншому відгуці :).

Гарного дня і не кидайте слухавки).
Приватбанк
Ответ банка
26 января 2022, 13:07
Добрий день!
Від імені банку приносимо вибачення, що після спілкування з нашим фахівцем у вас залишився неприємний осад.
Співробітник, що вам телефонував — не є профільним спеціалістом підтримки та не володіє всією необхідною інформацією, щоб надати вам відповіді на усі питання, що вас цікавлять. Дзвінок вам був здійснений з ціллю вигідної пропозиції за послугою. Отримати детальну консультацію ви можете, звернувшись в нашу цілодобову підтримку чата чи по номеру 3700, де вам завжди будуть раді допомогти.
Перевірити дані по страховці в додатку ви можете в меню « Сервіси — Страховки».
Додатково, ми проаналізуємо ваш діалог з нашим фахівцем та по результату перевірки вам зателефонуємо. У разі запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 4

+
0
komandor95
komandor95
26 января 2022, 12:09
#
Я думаю задача этой девушки была просто чтобы вы продолжили использовать страховку, а ждать пока вы зайдёте и поймёте как её отключить её совсем не интересует. Следовательно такая и реакция.
+
+11
Bonds
Bonds
26 января 2022, 12:12
#
Можливо, але в інших банках могли б перевести на інший відділ, щоб вирішити це запитання, або просто хоча б попрощатись і не кидати слухавку просто так.

Якщо в клієнтів виникають такі технічні запитання їх потрібно вирішувати одразу, а не чекати потім віртуальних помічників в додатку і тд.

Це ж в її інтересах вирішити це запитання, для того щоб пояснити мені чому так відбулось і можливо я б міг передумати і далі користуватись цими послугами.
+
0
Jokets
Jokets
28 января 2022, 9:45
#
Вы видимо совсем не знаете как работают продажи
+
0
Takuru
Takuru
26 января 2022, 12:56
#
СКИНУЛА СЛУХАВКУ)))))
Страховой случай получается ?)))))
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Стосовно Послуг і обслуговування клієнтів