Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відмовляються від обслуговування пенсіонерів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
7Vetal77 14 декабря 2021, 23:05
Отделение по адресу: Киев, ул. Александра Мишуги, 9-А
14 грудня о 10:30 годині у відділенні Приватбанку за адресою вул. Мишуги 9А, співробітниця яка обслуговує фізичних осіб (робоче місце зліва біля стіни), прийшла на робоче місце з значним запізненням та відмовилась обслуговувати матір, пенсіонера яка була першою в черзі (в цей час у неї стався напад гіпоглікемії, оскільки мати має цукровий діабет, про що вона повідомила співробітниці банку). На що співробтник відмовилась обслужити матір, попросила її відсісти та покликала спочатку особу яка була останньою в черзі молодого віку, а потім особу з середини черги, вдруге відмовившись обслужити матір з нападом гіпоклікемії. Мати двічі підходила та сідала в крісло для обслуговування за власною чергою, двічі співробітник банку піднімала її та відмовляла в обслуговуванні, обслуговуючи інших осіб можливо друзів чи своїх родичів. Нажаль ПІБ працівника мати не розгледіла, оскільки їй було дуже зле, проте у відділенні банку стоять відеокамери які фіксували данний інцидент (10:30 14 грудня), але служба безпеки банку навіть розбиратися не захотіла, та висловити догану працівнику за підрив довіри до банківської установи, відсутність клієнтоорієнтованості та моральних якостей які повинні бути у співробітників державного банку.

Відповідь яка надійшла від Приватбанку виглядає як насмішка — Під час карантину, право позачергового входу мають: всі особи з інвалідністю, вагітні жінки, клієнти з дітьми до 6 років.

Шановні співробітники приватбанку, може б Ваші недпрацівники спочатку цікавились чи є в людини інвалідність? Мати має інвалідність в зв’язку з цукровим діабетом, але жоден з співробітників не надав їй послуги першочергово, натомість лише знущались. Ви перш ніж писати стандартні відписки, для початку хоча б вибачення попросили за хамовите поводження ваших робітників. Карту привату закриваємо, пенсію мати бути отримувати в іншому банку з адекватним обслуговуванням
Приватбанк
Ответ банка
15 декабря 2021, 10:12
Доброго ранку!
Приносимо свої вибачення. Ми вже передали інформацію колегам для проведення перевірки за ситуацією. За результатом з клієнтом додатково зв'яжуться.

Комментарии - 2

+
0
Jokets
Jokets
14 декабря 2021, 23:40
#
Банк дал перечь кто вне очереди — можно ведь сказать что есть инвалидность по лицу этого не написано у человека же
+
0
mlp711141
mlp711141
15 декабря 2021, 1:13
#
Искренне вам сочувствую… Банк давно утратил человечность и клиентоориентированность. Бегите от этого горе-банка к его конкурентам — они хоть немного человечнее… От себя скажу: я не стесняюсь спросить у любого менеджера (банк, другая организация) его ФИО достаточно голосно — у меня близорукость с астигматизмом, а очки не ношу — хуже в пространстве ориентируюсь в них). Поэтому и в вашем случае ничего не мешало спросить, как звали менеджера.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Відмовляються від обслуговування пенсіонерів