×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Все курсы банка | ||
Мошенники
Требуют предоплату на карту
5363 5420 1394 4542 Voichenko V.A.
5363542013944542 Войченко В. А.
В итоге отправляю товар неизвестного происхрждения и качества
Их телефоны
380662504668
380679134861
380512584667
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (1)
Второй раз пишу об Путенко Нине! МОШЕННИЦЫ!!! 4246 0010 0179 5891 4246001001795891
Путенко НИНА ПУТЕНКО НІНА!!! Занимается мошенничеством!!! Обманывает людей!!!
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (2)
Актуализация данных в Приват 24
и проверкии. Есть возможность сделать это в Privat 24. Пришлось осуществлять эту операцию 5 раз, тратить личное время — и безуспешно. Сперва приходит сообщение :« Ваші дані успішно прошли перевірку та оновлені.Дякуємо за співпрацю!». Затем через какое- то время приходит новое сообщение :« На жаль, дані не прошли перевірку через некоректні фоторафії.» Все фотографии паспорта и ИНН были сделаны в соответствии с запросом — виден номер паспорта, серии, страницы, четкие фотографии, подпись, прописка. Что ещё необходимо ?! Идти в банк лично — тоже не вариант (всегда огромные очереди. Банк сократил свои отделения и сотрудников .) Сегодня на сайте прочитала отзыв одного клиента о личном посещении банка для актуализации данных. И результат был таким же: через несколько дней пришло сообщение о некорректных фотографиях. Поэтому, к сожалению, актуализировать информацию мне так и не удалось. Какого качества нужны фотографии ПриватБанка? Профессиональная фотосессия? Айфон последней модели? ПриватБанк, ценИте, пожалуйста, время своих клиентов, а не только их финансовые вложения в Ваш банк. Не клиенты существуют для банка, а Вы- для них
Якщо фото документа не якісне — обрізано реквізити документа (серія/номер і інше), такі заявки відхиляються. Перефотографуйте, будь ласка, документ так, щоб його було видно цілком, вся інформація була видна та читалась. Зробіть фото документа при хорошому освітленні для того, щоб знімок був чітким.
Комментарии (3)
Быстро помогли решить проблему
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (1)
Заявка на повернення коштів № 1289793
Комментарии (3)
Жахлива робота прихват банку.
В чаті запитав чи можна відкрити електронну (діджитал) та потім знять чи переказать ці гроші — запевнили все ок.
Зарахував кошти. Добавив свою карту Спорт банк (оксі банк) в приват 24 і думав все добре.
Але ні. Попросили верифікацію. Скинув весь паспорт та код.
Пішов в банкомат знімати — не видає. пише роблему — дзвоніть на 3700. Витратив 15 хвилин часу не відповіли та не перетелефонували взагалі.
Знов в онлайн чаті пробую переказати на свою привязану в приват 24 карту з Оксі бакнку — заблоковано як ризикова операція.
Дійсно? зі своєї на свою карту ризикова???
Скинув близько 30 фото з паспортом. нічого не підійшло типу. іншого методу немає запевнили фахівці.
Висновок одне знущання над клієнтом банку, шахрайські дії, введення в оману. ніякого сервісу. безвідповідальність. зловживання ресурсами які надані як фін.установі.
Пенсію вже не отримую в цьому прихват банку. тепер і всі картки закрию і депозит заберу. Щей скаргу в НБУ направлю!
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Комментарии (2)
Перевод пенсии из другого банка
После многих звонков и обещаний, так моя пенсия и не была переведена на карту Привата. Потрачено время, нарушены планы…
Комментарии (1)
Заблокировали карту мамы пенсионерки
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації.
Комментарии (5)
Термінал самообслуговування
Потрібно було зробити проплату на карту приват, і о чудо оплата 102 гривні. А термінал не приймає ні 1 гривню ні 2 і 5 гривень!
Вставив більшу суму.
Решту запропонувало вивести на мобільний за що ще 3 гривні КОМІСІЇ!!!
ЖЛОБИ!!!
При виконанні операцій дрібними купюрами, термінали самообслуговування швидко наповнюються і простоюють, і ми не можемо якісно вас обслужити. Тому пропонуємо вам здійснювати платежі купюрами більшим номіналом.
Мінімальний номінал купюр, які приймає термінал самообслуговування, вказано у верхньому правому куті на експрес-панелі, а також на екрані оплати.
У випадку, якщо ви обираєте зарахування решти на поповнення мобільного – комісія стягується, згідно з тарифами даного типу платежів.
З детальною інформацією ви можете ознайомитися за посиланням — https://privatbank.ua/popolnenie-mobilnogo
Комментарии (13)
Сделали все чтобы я не получил карту
Но банк внезапно решил что оплаченная карта мне не нужна и отправил его в самое худшее отделение ПриватБанка в г. Одеса, а именно на Семена Палія 90.
На протяжение пары дней я пытался хотябы попасть в это отделение, ибо очереди начинаются еще на улице, и как же я обомлел что попав во внутрь что там очередь еще на 40 человек к 4 операторам (часть людей само собой без масок, там за этим никто не следит). Талонов для очереди нет, итого потратив в последний раз больше 2х часов времени, и не получив карту, понял что это было последние обращение в данный банк, я попросил закрыть карту и счет о чем тоже было отказано, сказали что нужно ждать 6 месяцев чтобы карта уничтожилась автоматически. 150 грн за выпуск карты само собой банк забрал себе и уже ничего не вернет
Большое пожелание «эффективным» менеджерам привата что отправляют все карты и всех в одно отделение банка, хоть раз выстоять эту очередь потеряв половину дня на это
Нам шкода, що вам довелося зіткнутися з такими незручностями. Ваше питання на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Мошенники
При проходженні фотоідентифікації, важливо, щоб на фото інформація відображалася чітко та в повному обсязі. На жаль, надані вами фото не відповідали вимогам безпеки. В чаті вам повідомили, на що саме потрібно звернути увагу для позитивного вирішення вашого питання.
Дана процедура направлена на протидію шахрайства.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Комментарии (7)
Кредитный лимит
— для кредитной линии необходимо предоставить справку о доходах, я обратилась на горячую линию, с уточнением, какую справку я должна предоставить как ФОП, который у них обслуживается, а мне говорят — такой справки не существует! Оставила жалобу, мне перезвонили и сообщили, что необходимо обновить свои данные. Я потратила время, пошла в банк, обновила данные, специально открыла новую карту, мне сотрудник КЦ сообщил, что я могу подать заявку повторно, что я и сделала, обещали со мной связаться, но второй день ни ответа не привета.
— Еще один безумно смешной момент. Мене не дают кредитный лимит из-за того, что я его ранее отключила данную услугу и банк «обиделся и не даёт кредит повторно! Хотя раздают его на каждом углу!
Ах да, мне говорили больше пользоваться их услугами. Детский сад просто!
Лучше уже закрыть все счета и карты и открыть все в нормальном банке!
Нам сумно від того, що ви оцінюєте весь банк та якість послуг, які ми надаємо, лише за одним критерієм — надання вам кредиту. Дійсно, банк може відмовити в наданні кредитних коштів чи оформленні купівлі в Оплату частинами, але в майбутньому це рішення може бути змінено.
Вам телефонував наш співробітник та надав пояснення стосовно того, що рішення приймається на загальних умовах. Факт надання додаткової інформації значно підвищує шанси на отримання кредитного ліміту, однак рішення приймається, також, на основі багатьох інших показників.
Ви отримаєте сповіщення, коли банк вам зможет надати кредитні кошти. А поки ви можете оцінити переваги та зручність інших наших сервісів і послуг, які кожного дня перетворюють рутинне банківське обслуговування на прості кліки мишки, або декілька хвилин роботи в мобільному додатку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (8)
Несколько операторов за звонок
Вибачаємось, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в ситуації детальніше.
Комментарии (1)
Допомога онлайн
Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
Написать комментарий
Хотела закрыть кредитка умершего отца и мне отказали. Предложили решение через суд
Взяла свидетельство о смерти и пошла в отделение. Его не попросили, сказали только через 6 месяцев они увидят что-то. Но мой вопрос могут решить только на горячей линии 3700
И вот 6 операторов. Переключали из отдела в отдел. Всем рассказывала историю. Говорила данные и меня снова и снова переключали. Задолженности нет и они не видят и не могут посмотреть.
Последний оператор сказал что только через нотариуса. Тесть мне надо платить нотариусу, чтоб вступить в права наследства кредитной карты?
Я не хочу платить нотариусу, вступать ни в какие права мне не надо. Я просто хотела закрыть вопрос.
Мне сказали что не скажут сколько мне надо платить, только нотариус или через суд будут искать родных.
Но вот Я! Просто хочу заплатить, а банк мне не дает. Запугивают судом.
Просто ужас.
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Банк має змогу надати інформацію по рахункам померлого у відповідь на запит нотаріуса особі, котра вступила в права наслідування.
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення інформації, щодо вашого звернення в підтримку.
Комментарии (9)
ПриватБанк-самый удобный и надёжный банк!
Комментарии (1)
Помощь в поиске данных по счёту
Написать комментарий
Помилково перекинув кошти на іншу карту
Обов’язково передамо Наталії вашу подяку. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Комментарии (2)
Зневага до клієнтів та повна відсутність професіоналізму
Однак навіть після цього банк не дає можливості здійснювати підприємницьку діяльність. Мої платежі з підприємницького рахунку іншого банку на рахунки юридичних осіб у Приватбанку незаконно блокуються.
Я повністю законослухняни громадянин, який є пенсіонером правоохоронних органів, а зараз займається законною підприємницькою діяльністю. Дуже прикро за непрофесійні рішення співробітників Приватбанку і зневагу до клієнтів.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. В описаній вами ситуації співробітник банку зв'язується, щоб отримати необхідні документи, які допоможуть прийняти рішення про проведення платежу.
Комментарии (4)
Плохая работа
Первое — это обеденный перерыв! Конечно, сотрудники банка имеют право обедать. НО. Можно определить график ухода сотрудников на обед. В основном, клиенты банка могут прийти в отделение именно в обеденный перерыв, т.к. это связано с их графиком работы. Думаю, что на это следует обратить особое внимание. Иначе свою миссию Вы не выполняете: «частным клиентам — осуществлять мечты, предоставляя финансовые услуги высочайшего качества»! Услуг «высочайшего качества» очень даже не хватает!
Второе, была проблема с оплатой коммунальных услуг, деньги уходили на другой адрес, причем он был удален ранее. Спасибо трем сотрудникам отделения, проблему решили)))
Ну и последнее. Меньше года назад проходила верификацию. Консультант сфотографировал мой паспорт и сказал, что все ОК, вы свободны. А сегодня столкнулась с проблемой, что оказывается верификация не прошла?! Как такое может быть??? В результате карты я не поменяла, т.к. с собой не было паспорта (я была уверена, что все есть в базе). Теперь снова нужно отпрашиваться с работы (т.к. обеденный перерыв совпадает с графиком банка, ЭТО ЖЕ ВСЕ ДЛЯ КЛИЕНТОВ!). Т. е. в прошлый раз я зря потеряла время, сегодня. Это же очень просто человеку уйти с работы! И снова делать то на что уже потрачено время.
Прошу рассмотреть график обеденного перерыва. Вашим клиентам будет удобнее если они не увидят на входе «ТЕХНІЧНА ПЕРЕРВА» и в любое рабочее время смогут войти в банк. Ну и решить проблемы верификации клиентов, думаю, что такое возникало не только у меня. Возможно все можно решить онлайн. И верифицироваться и заказать новую карту.
Ми постійню працюємо над тим, щоб обслуговування було максимально комфортним для клієнтів. На нашому сайті https://privatbank.ua/map можна переглянути не тільки графік роботи відділення разом з перервою, а й спланувати свій візит орієнтуючись на інформацію про погодинну завантаженість обраного відділення.
Що ж до актуалізації даних, наші колеги перевірять інформацію за вашим зверненням у відділення та додатково зв'яжуться за результатом.
У разі необхідності оновлення даних, в особистому кабінеті Приват24 з'являється підказка з посиланням на онлайн актуалізацію.
Комментарии (1)