×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Навязали страховку от несчастных случаев, которая есть обман
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Дозвольте звернути вашу увагу, що ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія. Ознайомитися з договором та отримати його завжди можна в Приват24 в меню «Мої рахунки» — «Страховки» — «Мої страховки» — «Операції» — «Завантажити/роздрукувати».
У разі, якщо ви перебували на лікуванні, рекомендуємо надати довідку із зазначеним терміном лікування та повним діагнозом.
Комментарии (2)
Банк присвоил деньги
Получатель связалась с Приватбанком, выяснила, чтобы получить средства, ей нужно перевести средства со счета, которого у нее нет (на который, по словам сотрудников ПриватБанка, зашли средства) на свою карту. Это сделать невозможно, т.к. у получателя нет другого счета, на который могли бы зайти средства. Итог: ни плательщик, ни получатель ничего не добились. ПриватБанк присвоил мои деньги!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Комментарии (1)
Знову неможливо здійснити платіж
📞 Але тут невеличка проблема — ніякого смс ніхто так і не прислав… Інших варіантів підтвердження не має… Номер в мережі.
Питання: як ввести смс яке ніхто не прислав і підтвердити вже цей платіж? 💭 🤔
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми надіслали вам приватним повідомленням персональне посилання, пройшовши за яким наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Комментарии (1)
Вдячна за допомогу!
23.01.21 сталася неприємна ситуація, я відправила повну предоплату через інтернет, але через декілька днів ні коштів, ні товару не отримала від цієї людини. Я відразу звернулася на гарячу лінію Приват банка 3700 та залишила заяву про «шахрайство», де мені також порадили написати заяву до поліції. Через неділю зі мною зв’язалася представник банку, що мою заяву розглянуто і банк зможе повернути мої кошти. Сказати честно, я була в шоці і дуже приємно здивована :) на наступний день кошти повернулися мені на карту!
Хочу подякувати пані Валерії за гарне обслуговування та вирішення мого питання! Рада, що Приват банк не ігнорує заяви і дійсно допомагає своїм клієнтам в таких ситуаціях!
Гарного дня, та будьте обережні з вашими замовленнями в інтернеті!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Комментарии (2)
Звонят вечером, угрожаю плохой кредитной историей и вымогают закрыть долг до понедельника.
Почему просто не позвонить в течении дня и без угроз напомнить о минусе в 190 грн, мне не понятно.
Я был другого мнения о банке.
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала вам незручностей.
Своєчасне погашення заборгованості є запорукою гарних відносин між кредитором та клієнтом та подальшим кредитуванням клієнта.
Нами буде перевірено зазначений дзвінок. Ми зателефонуємо вам додатково.
Комментарии (2)
Приват банк не возвращает деньги за отмененный рейс
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Комментарии (2)
Лісний опит. Я є клієнтом банка і я ним задоволена.
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці.
Комментарии (1)
Терминал самообслуживания сьел деньги, но не за читал.
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми надіслали вам приватним повідомленням персональне посилання, пройшовши за яким наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Комментарии (2)
Если банк обидел клиента — банк решил вопрос клиента
В момент оплаты я нажала на кнопку «отменить», но платёж ушёл. Сразу же набрала 3700, пообещали сумму процента вскоре вернуть.
Через 4 дня снова позвонила 3700, там уже сказали, что сумму % не вернут.
Я была жутко расстроена. Как? Платить 950 грн за то, что суммой платежа совсем не воспользовался, отменив его.
Пошла в отделение по адресу площадь Победы 8-а в г. Новомосковск.
Девушки операторы помогли составить обращение в БОК. И в этот же день Департамент по работе с клиентами, рассмотрев мое обращение, приняли решение вернуть мне сумму 950 грн.
Огромное спасибо Департаменту и его представителю Алёне, а также операторам Новомосковск ого Отделения.
Комментарии (1)
Репутацію компанії створюють насамперед працівники
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Написать комментарий
Дякую!
Завдяки вам імідж українського банку набуває певного рівня. Хочеться пишатись своєю країною, своїми земляками — і ви вкладаєте в це свій внесок. Якби усі так сумлінно працювали — кожний на своєму місці — ми б мали один позитив. Дбаймо про це разом!
Успіху банку! Задоволення клієнтам!
Написать комментарий
Авто в лизинг/кредит
Если этот горе банк не закроет вопрос в ближайшее время придётся забирать машину через суд. Так как они нарушают закон. Всё это попахивает 190 У К Украины, мошенничество. Так что не связывайтесь с авто кредитами Приват банка. Очень не советую.
Комментарии (1)
РЕАЛЬНО ПОМОГЛИ
На самом деле огромное спасибо работникам банка за оперативность и помощь, все быстро объяснили, что и как нужно сделать и вот результат не заставил себя ждать!
Написать комментарий
Льготный период 55 дней?
Фактично період дії такого безвідсоткового періоду може становити від 25 до 55 днів, в залежності від того, в який день місяця відбуваються витрати.
Тобто, якщо розпочати здійснювати витрати 1-го числа, то до 25-го числа наступного місяця пільговий період складе всі 55 днів.
Внести суму всіх використаних коштів потрібно до 25-го числа наступного місяця.
Якщо ж цього правила погашення не дотриматися, то відсотки нараховуються так, як ніби, пільгового періоду не було (розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів).
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, Показати розрахунок >>.
Комментарии (5)
Подяка
Беремо і робимо!
Написать комментарий
Спасибо за оперативность!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. У разі чого — 24/7 до ваших послуг :)
Написать комментарий
Приват страхование!
Завжди поруч та раді допомогти.
Комментарии (3)
Приватбак нарушает все законы Украины
Дійсно, на картку для виплат доступно зарахування не лише заробітної плати, адже її ви можете використовувати і для своїх потреб.
Щоб ми могли допомогти вам і зняти арешт з конкретної картки, нам потрібно отримати відповідного листа від виконавця.
Ви можете замовити і надати виконавцю виписку за рахунком з нарахуваннями цільових виплат (якщо даний формат підійде виконавцю).
Комментарии (20)
Подяка за повернення
Комментарии (1)
Скарга
Прошу будь-ласка дану ситуацію вирішити якомога скоріше!!!
Комментарии (8)