Як основний банк не дуже, але рахунок тут потрібен
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Отзыв о текущем положении дел в Примате — катятся под откос на остатках того, что им досталось в наследство от команды Коломойского.
По снятию наличных с карт других банков — пишет в конце техническая ошибка и денег не выдает, хотя карты Примата обслуживает — сделано специально (проверял три банкомата — результат был тот же). Поэтому не факт что было бы быстрее. Я потом снимал в другом банке с той же карты и все прошло успешно.
Ещё забыли написать про комиссии за каждый чих в этом чудо-банке.
По снятию наличных с карт других банков — пишет в конце техническая ошибка и денег не выдает, хотя карты Примата обслуживает — сделано специально (проверял три банкомата — результат был тот же). Поэтому не факт что было бы быстрее. Я потом снимал в другом банке с той же карты и все прошло успешно.
Ещё забыли написать про комиссии за каждый чих в этом чудо-банке.
- +
- 0
-
- Matabo Matabo
- 25 сентября 2021, 10:21
- #
Если бы не сверхудобная оплата коммуналки и не ЭЦП, тоже бы постарался получать ЗП через другой банк
- +
- 0
-
- komandor95
- 25 сентября 2021, 22:39
- #
Я редко звоню в службу поддержки, но если звоню, то всегда дозваниваюсь с первого раза
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.45 | 45.45 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Переваги:
* найбільший банк України, тому банкомати і відділення є всюди;
* сервіс з онлайн документами (виписки на різних мовах) не має альтернатив. Корисно, щоб підтвердити свою адресу проживання на іноземних сайтах;
* один з не багатьох банків у яких є API;
* можна зробити цифровий підпис фіз. особи (з появою Дії уже не такий вагомий плюс);
* єдиний банк у банкоматі якого можна зняти гроші без карти;
* веб-банкінг все ще найкращий.
Недоліки:
* сервіс підтримки жахливий і ви можете самі в цьому переконатись, якщо у вас вийде зв’язатись з ними;
* додаток морально застарів;
* ліміти. ліміти. ліміти. Вони всюди. Ліміт по карті, ліміт банкомату, ліміт в день, ліміт в три години. Найгірше, що зрозуміти який саме ліміт порушив доволі сладно;
* часто функціонал не працює повністю, або частково і треба звертатись в підтримку (а вона жажлива).
В результаті мати рахунок в приваті корисно: завжди можна отримати цифровий підпис, виписку з адресою, скинути гроші з іншої карти і зняти в банкоматі привату (коли немає пластику поряд), авторизуватись в якомусь сервісі через приват і т.д. Але картою користуватись не рекомендую.
— Власне, чому я вирішив написати відгук. Сьогодні виникла потреба зняти 25тис гривень, які були на карті іншого банку. Вирішив скинути на приват і зняти без карти, щоб не стояти 20хв біля банкомату і не знімати по 1тис.
* Знімаю 25к: банкомат сказав, що ліміт на операцію 4к;
* Знімаю 4к: банкомат сказав, що для безпеки мені треба зробити щось з фізичним пластиком, щоб я міг зняти без нього; Абсурд? Можливо.
* Дзвоню на 3700: «Зателефонуємо протягом 3хв». Ніхто не зателефонував.
* Дзвоню на 3700 через 30хв: «Зателефонуємо протягом 3хв». Ніхто не зателефонував.
* Через 4 години беру пластик і йду в банкомат.
* Знімаю 20к: ви перевищили ліміт на цю операцію.
* Знімаю 10к: ви перевищили ліміт на цю операцію.
* Знімаю 5к: ви перевищили ліміт на цю операцію.
* Перевіряю ліміт на карті: ліміт на зняття в день 1к долларів.
* Міняю ліміт на 30к грн і знімаю 5к: ви перевищили ліміт на цю операцію
* Дзвоню на 3700: «Зателефонуємо протягом 3хв». Ніхто не зателефонував.
* Пишу в чат приват24: «Фахівець буде через 2х». Фактично, фахівець тільки через 10хв запитав у мене номер карти. Далі відповідав з інтервалами в 5хв, через це все спілкування зайняло десь годину.
* Фахівець підказав, що треба піти в інший банкомат, бо у цьому є ліміт на операції в день і це банкомат перевищив ліміт. Який саме банкомат ліміт не перевищив фахівець не підказав і запропонував ходити по банкоматах доки не знайду потрібний.
* На питання «Чому все так повільно і чому мені з 3700 не телефонують?» отримав відповідь, що у них велике навантаження.
* На питання «Чому кажуть, що зателефонують через 3хв і не телефонують 4,5 годин?» отримав відповідь, що у них велике весь десь навантаження.
* В результаті пішов в інший банкомат і зміг зняти 20к. Після чого перевищив ліміт «не більше 20к за 3 години».
Так я зекономив 20хв ціною декількох годин і витрачених нервів. Нікому не рекомендую.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми постійно працюємо над покращенням наших сервісів та послуг. Наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку цілодобово на зв'язку та готові прийти на допомогу.
Ми додатково перевіримо інформацію, щодо причини відсутності зворотнього дзвінка на ваш номер та проведемо роботу з фахівцем підтримки для покращення якості обслуговування.