×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
отказали перевыпустить карту после 10 лет
Нам дуже шкода, що у вас склалась негативна думка про банк.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість здійснення майже всіх операцій віддалено, без відвідування відділення.
Перевипуск картки можливий як за допомогою Приват24 на digital картку, так і замовлення доставки картки за зверненням до підтримки банку.
Також, ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію.
Написать комментарий
Із кращого банку в найгірший!(
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію.
Комментарии (2)
Профессиональное обслуживание
Обслуживаюсь в одном отделении — Мариуполь, проспект Нахимова 68/9, так как живу недалеко.
Благодарю за отличное обслуживание кассира Иващенко Алину.
Она- очень профессиональна, компетентна, так как владеет информацией о всех предоставляемых услугах банка.
Алина- добросовестный специалист, который умеет работать с людьми, отлично владеют культурой обслуживания клиентов; доброжелательна и внимательна к клиентам.
Рекомендую всем своим родственникам, друзьям и знакомым быть клиентами именно Приватбанка.
С уважением, Виктория
Написать комментарий
Чому мені подобається Приват24?
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Написать комментарий
Помощь online
Дякуємо за ваш відгук. Раптом що – ми поруч 24/7 :)
Написать комментарий
Здесь оформляют кредит по чужому паспорту
Банк очень долго разбирался с ситуацией, и тем самым испортил мне кредитный рейтинг.
С безопасностью в банке большие проблемы.
Нам шкода, що ви отримали негатиний досвід. Бачимо, що дана ситуація раніше була розглянута нашими фахівцями на вашу користь.
У випадку, якщо у вас залишилися невирішені питання з банком – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Комментарии (6)
Я В ШОЦІ
Вирішив придбати через сервіс «оплата частинами» бритву за 899 грн. (до цього вже придбавав декілька товарів, які успішно виплачував та маю поточні виплати). Однак, при оформленні цієї послуги отримав відмову — так як мій ліміт становить 0 грн. (до цього становив 25 000 грн.).
В онлайн чаті мені повідомили, що на даному етапі банк не може запропонувати Вам послугу «Оплата частинами». Для доступності послуги Банк рекомендує мати зарплатну/пенсійну картку в ПриватБанку, відкрити депозит від 2000 гривень. В такому випадку рішення може переглянуто.
При цьому, що У МЕНЕ Є З/П КАРТКА,
на що мені банк повідомив — що необхідно відкрити ще й ДЕПОЗИТ.
Я в шоці. Тобто, щоб скористатися послугою Оплата частинами вже недостатньо бути клієнтом банку, мати його кредитку та картку для виплат, — потрібно ще й оформити депозит…
Я вважаю таке рішення банку не конструктивним та безпідставним. Шкода, що банк отак втрачає клієнтів.
Більше не маю бажаю в цьому банку обслуговуватись, буду користуватись надалі послугами іншого банку.
Нам сумно від того, що ви оцінюєте весь банк лише за одним критерієм — надання вам кредиту. Дійсно, він встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
Рекомендуємо вам вчасно погашати заборгованість як в нашому банку, так і в інших фінансових установах, або відкрити депозит на суму від 10000 гривень. В такому разі, шанси на отримання бажаного вами ліміту значно збільшаться.
Вибачаємось за можливі незручності та сподіваємося на подальшу співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (8)
Про оплату частинами
Завжди раді допомогти.
Дякуємо, що ви з нами :)
Написать комментарий
Порушення прав клієнта
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями. Для успішного проходження актуалізації, необхідно надати документи в повному обсязі та в належній якості. Просимо вас виправити зауваження по анкеті, які ви можете побачити в Приват24 для бізнесу» → меню «Анкета.
Додатково, заявку по вашому питанню розглядають наші профільні фахівці. По результату ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Нереальные неадекваты сами швыряющиеся клиентами
Вже розглядаємо ваше питання. Зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни. По результату вас сповістимо.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (12)
Оплата частями/кредитный лимит
Рішення про надання та суму ліміту по картці та за сервісом «Оплата частинами» приймається індивідуально для кожного клієнта. Ліміти регулярно переглядаються та можуть бути збільшені. Щоб перевірити інформацію за вашим питанням, звернулись в особистому повідомленні.
Написать комментарий
Вхід до приват24 — запит відхилено
рахунками в кабінеті приват24 (увійшов за допомогою номера телефону).
Система запросила додаткове підтвердження операції через дзвінок на номер 3700. Оператор в телефонному режими задала кілька питань і після відповіла, що операція пройшла успішно. Після цього я спробував знову увійти до приват24 і отримав повідомлення:
«Запит відхилено. Задля безпеки фінансових
операцій Вам необхідно підтвердити номер
телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування
або у відділенні.»
При спробі дзвінка на номер 3700 автовідповідач
повідомляє, що номер не зареєстровано в системі і закінчує розмову, хоча до цього я розмовляв з оператором.
На даний момент не можу увійти до приват24.
Мій номер раптом став не зареєстрованим в системі
Як мені відновити доступ до приват24 в онлайн режимі? Так як на даний момент не можу підтвердити номер телефону
в інший спосіб. Дякую за розуміння!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Комментарии (2)
Мошенники выманили данные карты и деньги ушли с карты, а приватбанк не помог вернуть мои деньги
Оскарження та проведення платежів здійснюється в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (23)
Хітророблений банк
Написали заявку до банку. кредитна історія — чудова.
Але був відкритий один поточний кредит. Менеджер банку запропонувала погасити поточний і взяти наступний. Ми погодились. В терміналі Приватбанку у відділенні Приватбанку повністю погасили кредит, навіть переплатили пару копійок.
Назавтра банк виставляє борг 729 грн!
На наши запитання: звідки взялась ця сума? Відповідь безглузда — начебто ми не попередили менеджера і вона не натиснула якусь кнопку.
За те, що менеджер не натиснула кнопку Я повинна заплатити гроші?
Ау, люди, ви при здоровому глузді? Борг погашен в повному обсязі!
Обманом та хитрощами заробляєте.
Позор!
Давайте розберемось в ситуації більш детально. Щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
Написать комментарий
Професійне вирішення, людське ставлення, грамотне та приємне спілкування, зі сторони фахівця онлайн чату-Андрія.Щодо мого звернення та вирішення питання.
Наші колеги завжди онлайн та готові прийти на допомогу :)
Написать комментарий
Не компетентність деяких співробітників просто вражає!!!
Я перетелефонував в службу підтримки.Оператор відповіла, що менеджер повинен надати номер рахунку в касу (якщо я надам ІПН і ПІБ клієнта в якого виникла заборгованість)і там я зможу оплатити заборгованість на що менеджер у відділенні мені відповіла «Нехай тоді служба підтримки вам це зробить!!!«Таке нахабство недопустиме) Таким єхидним голосом що все бажання пропало дальше вести діалог» Менеджер навіть не спробувала прикласти хоча би трохи зусиль для вирішення мого питання!!! Що правда пішов у інше відділення і там за 10 хв оплатив.
А ще раніше я пересилав з Універсальної на Карту для виплат власні кошти (5000 тисяч грн) Комісія склала 13 грн з карти універсальної і 13 грн з карти для виплат!!!
Користуюся 1,5 роки Моно і за цей період не відбулося жодного інциденту, щоб хоч трохи зрушити моє захоплення ними!
Перепрошуємо за дану ситуацію. Наші колеги детально її проаналізують та зв'яжуться з вами після проведення перевірки.
Що ж до комісії, то її наявність та розмір залежить від карток, між якими здійснюється платіж. Наприклад, переказуючи особисті кошти між картками Універсальна, комісії не буде.
Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій та розмістили декілька порад, що допоможуть вам в цьому — https://privatbank.ua/kak
Написать комментарий
Двойное списание
Хоть сума и не большая, всего 139.8 но это плевок от банка. Пора с ним прощаться. 10 лет сотрудничали, но такие фокусы не прокатит больше.
Зазначимо, що запит на списання відправляє саме торгова точка, в якій здійснюється оплата. Банк здійснює оскарження та проведення платежів в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою.
Як бачимо, питання повернення коштів за дублююче списання вже вирішено. Радимо перевірити виписку по картці в своєму Приват24.
Комментарии (5)
Консультація о 22:50
24/7 до ваших послуг :)
Дякуємо, що ви з нами.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Вирішення питання про шахрайство в інтернеті
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написать комментарий
Служба поддержки
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію за вашим зверненням.
Комментарии (1)