Шкода колись хороший банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
- +
- 0
- Алексей Билык
- 6 сентября 2021, 21:00
- #
Не удивительно! они там все такие крысы воры мошенники
- +
- 0
- Андрюха Луганський
- 7 сентября 2021, 14:06
- #
Нормальное еще отделение. А ведь могли до момента «банк за 15 хвилин зачиняються» и на улице все выгнанными стоять, а не внутри ;)
Вполне возможно, что лично в Вами так и следует поступать, не спорю — Ваш выбор. Но в идеале, можно вежливо предупредить и попросить не занимать очередь, а не сообщать тогда, когда посетители уже простояли достаточно долго. Тем более, что эта очередь перед глазами. Я не так часто посещаю банк, чтобы угадать — успеют / не успеют. Сегодня я решил проблему в другом отделении ровно за 2−3 минуты, ну и около 15 минут постоял в очереди.
Ого, прям сказочный персонаж, этот Олег)) Он случайно сигару не курил в этот момент? А на стол обратили внимание, возможно там была дорожка героина? А девушка из очереди наверняка не такой уж простой клиент, скорее всего девушка по вызову, по этому Олег и решил толпу разогнать пораньше !))
Вот кураж я как раз понимаю. При таких раскладах я сам бы тихо слинял, чтобы не портить парню такой момент. :)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Все курсы банка |
розвалився в кріслі, голосно розмовляє по телефону, не соромлячись черги, що стоїть поруч. Розмовляє з кимось добре знайомим (звертається на «ти» і за ім'ям), питає за спільних знайомих, передає привіти, потім детально пояснює як «вздрючити» (можливо) свій ж банк, радить якогось «адвоката за 300 євро», який «розрулить» якісь проблеми на 300 тис гривень, якісь штрафні санкції. Перед Олегом на стільчику сумує клієнт на якого Олегу «по цимбалах». Поряд ще декілька студентів з паспортами чемно чекають, всі змушені слухати фінансові і життєві мудрості з вуст Олега, тому що в маленькому приміщенні немає іншого вибору. Врешті розмова закінчується. Олег дивиться на чергу, зітхає і тоном вокзальної буфетниці запитує: А навіщо ви всі стоїте, банк за 15 хвилин зачиняються? Я не встигну всіх прийняти! Не витримую і питаю стосовно приватної розмови у робочий час. На що отримую ще більш вальяжну відповідь «через губу», що це ніяка не приватна розмова, це розмова з клієнтом банку. Банк ще й на кол-центрі економить? Я розумію, що тут з мого боку більше емоцій, але таке відчуття приниження і зневаги я не мав вже дуже давно. Агов, Приват! Ви ж колись були одним з кращих банків! Де ви «понабирали за оголошенням» оцих невихованих дітей з «колгоспними» манерами і таким ж самим зовнішнім виглядом? Чи це є частина підготовки банку до розрекламованого майбутнього продажу банку, щоб продати комусь за копійки? Дякую за зіпсований настрій і не вирішені питання!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб розібратись в ситуації детальніше.