Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Недбале відношення до клієнтів банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
serjik11110 3 сентября 2021, 11:16
Хотів зробити поповнення картки приват через термінал самообслуговування 28.08. Термінал кошти забрав, а зарахування на рахунок не провів. Тепер детальніше. Алгоритм дій терміналу починається з зчитування даних карти, після авторизації він віддає карту і на екрані з’являється команда на внесення коштів. Цей раз (в мене таке вперше), карта була ще в терміналі, яку він ніяк не міг «пережувати», але команда на внесення коштів з’явилася разом з успішною авторизацією. Нічого не підозрюючи я вніс суму в 200гр., після чого екран відключається на 1−2 секунди. Після повторного включення я побачив, що сума поповнення залишилася 0??? Як так??? Картку він тягав туди сюди ще до хвилини… О, нарешті, віддав… Але сума залишилася без змін??? Звідти ж я негайно зателефонував в службу підтримки, взяли пояснення, подали заявку на повернення коштів і зпевнили, що розберуться. Через деякий час я отримав повідомлення в додатку:«На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат «Допомога Онлайн»", що я і зробив, і не раз… 6, шість!!! разів я подавав ті заявки і онлайн і до банку ходив, толку нуль. На всі отримав відмову. Я впевнений в своїй правоті, а тут відмова за відмовою. Якесь не зрозуміле відношення банку до свого авторитету… та Бог з ним, з вашим авторитетом, головне це відношення до клієнтів і їхніх проблем через вашу некомпетентність… Як після результатів інкасації можна було не помітити що від внесеної суми в термінал, зайві 200 гр., Це не гривня і не дві!!! Напрошується висновок, що працівники банку, які займаються перерахунком інкасованих коштів просто собі прикарманюють зайве, та і все, обкрадаючи з допомогою недолугих терміналів простий люд. Вибачте за таку некоректну термінологію, але я у відчаї, невже вже і банкам довіряти потрібно з острахом…
Приватбанк
Ответ банка
3 сентября 2021, 11:47
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.65 42.25
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.65 42.25
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Недбале відношення до клієнтів банку