З безпекою в Приватбанку знову проблеми

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
valeckiy 9 июня 2021, 15:33
Два дні тому ранок почався зі спілкування з операторами. Бо виявилось, що я вночі накупив книг на Амазоні майже на 100 долларів. І що саме цікаве з картки яка жодного разу після отримання ніде не використовувалась. Ні в інтернеті, ні в банкоматах, ні в терміналах, вона просто лежить в недоступному нікому місці вже декілька років і ніде не світилася. Бо картка привязана до рахунку компаніі і її видача і використання взагалі недоцільне. Видали ну і ладно прибрав її і все. Не очікував що таке взагалі можливе.

І от коли до закінчення її терміну лишається 3 місяці з неї раптом починають списувати гроші.

Жодних підтверджень для проведення операції як зазвичай — СМС, дзвінки і т.д. Хочешь провести не проведешь просто так, а тут жодних підтверджень при ліміті на картці в 500 грн проходить операція на 2500 грн. Місце проведення операції — США

Оператор максимум що зміг це подати заявку на повернення коштів і сказав чекати 11 днів.

З такою безпекою тримати рахунки компаній в банку який не несе відповідальності за безпеку немає ніякого сенсу, я планую закривати рахунок і переводит в більш надійні банки. Бо наступного разу можуть списати значно більшу сумму і свою провину не визнають. Чого і раджу всім
Приватбанк
Ответ банка
9 июня 2021, 17:10
Добрий день!
Оплата здійснена так як було вказано дані картки (термін дії та CVV код). Оплата була проведена в мережі інтернет на іноземному сайті, через це й вказана країна реєстрації компанії.
Платіж може пройти лише за умови коректного введення даних, якщо ви не проводили оплату, то радимо перевірити чи не було у когось іншого доступу до пластику.
Що стосується повернення коштів, то оплата проведена на рахунок сторонньої компанії, якщо сума не буде списана, то її буде розблоковано і повернуто на баланс картки (в даному разі ви, як власник картки, можете звернутися на сайт де проводилась оплата, щоб відмінити платіж).
Якщо сайтом буде проведено запит на списання, то ми не можемо відмовити в цьому згідно правил платіжної системи, в той же час, нами буде проведено оскарження операції і ми зробимо все, щоб повернути ваші кошти.
Що стосується надання реквізитів, працівники не мають інформації та можливості отримати CVV код вашої картки, який потрібен для проведення операції та прив'язки картки, адже лише власник картки може замовити на свій фінансовий номер телефону даний секретний код або ж переглянути його на самому пластику.
Щоб наші клієнти могли без зайвих клопіт проводити оплати в інтернеті ми надаємо змогу отримати інтернет карту (віртуальна картка без пластикового носія, що буде у вас в Приват24).
Не забувайте слідувати заходам безпеки. ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей (деталі та рекомендації доступні на сайті https://privatbank.ua/safeness).

Комментарии - 30

+
0
Jokets
Jokets
9 июня 2021, 16:13
#
Ответственность по интернет оплате на владелец карты о чем указано даже в УИП ибо данные карты никто кроме вас изначально не знает.
+
+34
valeckiy
valeckiy
9 июня 2021, 16:21
#
Так, я теж так вважав до сьогодні. Принаймні в інших банках таких проблем ніколи не було.

І для інтернет оплат в мене спеціально заведені віртуальні картки, а я ця карта жодного разу ніде не світилася, тому я впевнений на 100% це проблема захисту в банку.

+
0
ITProves
ITProves
9 июня 2021, 17:07
#
Я жодним чином не виправдовую того факту що інтернет ліміти не спрацювали, але… якщо по правді то дуже схоже на свідоме приховане використання карти без Вашого відому, але тією людиною що гадала що Ви того не помітите, або навіть без злого мотиву. Надайте собі відповідь на кілька питаннь:

1. Чи купували Ви електронні книжки взагалі?

2. Хто з Вашого оточення має пристрої Amazon? Kindle наприклад

3. Чистота важкодоступних місць є частиною деяких професій, чи міг хтось просто зайти і навіть без злих думок потримати карту у руках?

Якби це був зловмистник, то він би не зупинився, а й далі купував би, тим паче з Амазону є набагато більше варіантів придбати чого цікавішого, ніж книжки :)
+
+15
valeckiy
valeckiy
9 июня 2021, 17:19
#
Карту я одразу заблокував. Я не перший день працюю з картками, і в курсі як все працює, тому до використання завжди ставлюсь обережно. А по Вашим питанням тут взагалі немає проблем:

1. Так але тільки на Українських сайтах і сплатою карткою іншого банку.
2. Ніхто
3. Ні
+
0
ITProves
ITProves
9 июня 2021, 17:30
#
Спробуйте зазначивши ID транзакції у Amazon отримати деталі для перевірки (можливо навіть засвітять імейл покупця). Це й справді дуже прикольно, в мене варіантів нема яким чином навіть при дірявій безпеці отримати повні реквізити, в П24 здається нема можливості CVV код переглянути, принаймні не було колись. Якби Ви додали картку в google pay, що можна зробити помилково погодившись в апклікусі, то інші реквізити були б. Залишається лише тоді фото або сам пластик, але на біса купувати кілька книжок ще й у Амазона, який як і Епл вгасить обліковку або навіть пристрій заблокує? Я на 99,9% впевнений що Amazon піде Вам на зустріч, просто спокійно напишіть їм звичайне звернення, без емоцій. Я допомогав кілька разів знайомим, у СШАйних компаніях 0ва толерантність до вкрадених карток
+
0
valeckiy
valeckiy
9 июня 2021, 21:27
#
Я зв’язувався з Амазоном. Перед цим через підтримку намагався дізнатись ІД транзакції. Мене двічі переключали між операторами, потім давали декілька кодів, жоден з яких не є кодом транзакції. нарешті дали щось схоже але не певний що вірно і сказали більше немає. Витратив на це хвилин 40.

В Амазоні сказали що в них немає транзакцій з таким кодом, і порадили все ж звернутись в банк для вирішення проблеми.

А банк ніяк не вирішує, є повод задуматись при виборі банку, я кому довіряєшь кошти.
+
0
ITProves
ITProves
10 июня 2021, 0:28
#
На жаль я не знаю що Вам надало чудове яснолике ІТ Привату. Спробуйте самі сформувати типу паперову довідку по руху коштів, по цій транзакції має бути якась штука схожа на Amazon.Dig*107ZAY85N. Ось її слід буде надати в підтримку Амазону (через Chat Us) зі словами, що Ви не отримали це замовлення і що хтось використав Ваші особисті дані без Вашого відому. Амазон в свою чергу може запитати дату операції, та часткову інформацію по карті — 4 останніх цифри і термін дії карти. Після цього транзакцію вони маркують як неавторизовану, а хитрож. пій мавпі що використала карту блокують аккаунт. Принаймні так було кілька років тому, не з Приватом, але там спроможні були надати деталі транзакції з рахунку
+
+15
valeckiy
valeckiy
10 июня 2021, 10:16
#
Перед тим як писати в підтримку я передивився всю інформацію в мобільному додатку, в обох версіях веб сайту, сформував виписки — ніде немає інформації. довелось писати в підтримку
+
+34
valeckiy
valeckiy
9 июня 2021, 17:24
#
Я не здивований відповіддю банка. Бо це пише такий же оператор який мені відповідав у підтримці. Ніхто розбиратись з проблемою не збирається. Ніхто уважно не прочитав повідомлення де написано що КАРТКА ЖОДНОГО РАЗУ НІДЕ НЕ ВИКОРИСТОВУВАЛАСЬ, НІХТО ДОСТУПУ КРІМ МНЕ ДО НЕЇ НЕ МАВ.

Ви радите звернутися до магазину. Цікаво якщо я не оформлював там замовлення і жодного разу нічого там не купував що мені їм писати? І чому я маю розбиратись в проблемах з безпекою в банку?

І дайте мені відповіді на питання:

1. Чому на мій телефон до якого привязана карта не було надіслано жодного повідомлення або СМС з підтвердженням платежу?
2. Чому пройшла оплата більше ніж по картці встановлений ліміт?
+
+30
Shurik Linnik
Shurik Linnik
9 июня 2021, 19:46
#
Дуже правильні питання. це хтось злив ваші данні. В даркнеті можливо купувати все, наприклад данні платіжних карток, Те що там данні приваткліентів сумніву не виклика.
+
+27
Jokets
Jokets
10 июня 2021, 7:24
#
Параноик
+
0
Toxa David
Toxa David
10 июня 2021, 9:46
#
«виявилось, що я вночі накупив книг на Амазоні майже на 100 долларів» — одним или несколько платежей? В Viber смотрели?
1. Інформування за допомогою SMS-повідомлень (інформування буде надходити в разі операцій від 1000 грн, 37 дол. США та 33 євро). Спроба відправки повідомлення спочатку буде у Viber, а якщо додаток неактивний або повідомлення доставити не вдалося, надішлемо SMS.
2. Інформуємо вас, що з 01.07.2018 SMS-повідомлення про витрати та надходження за вашими картками будуть надходити тільки за операціями від 1 000 грн.
https://privatbank.ua/udalenniy-banking/sms-banking/sms-info
2.1.4.10. Оскарження операцій із використанням Картки
2.1.4.10.1. Клієнт має право оскаржити в Міжнародних платіжних системах (VISA, MasterCard та ін.) операцію з використанням Картки або реквізитів Картки. Для цього Клієнт звертається в Банк як до учасника арбітражного процесу з письмовою заявою ініціювати арбітражний процес і гарантіями відшкодування витрат Банку. При цьому Банк ініціює арбітражний процес за умови, що така заява подана Клієнтом не пізніше 35 днів для платіжної системи MasterCard та 25 днів — для VISA з дня отримання Банком second presentment (відповідь від еквайера відносно операції, яка оскаржується).
+
+19
valeckiy
valeckiy
10 июня 2021, 12:49
#
Отримав відповіді від банку по своїм питанням.

1. Оплата без додаткового підтвердження можлива в разі, якщо дані картки раніше було збережено на сайті.
2. Інтернет ліміт діє лише для ризикових операцій чи сайтів. Якщо сайт не є ризиковим або картка раніше була прив’язана на сайті, інтернет ліміт не застосовується.


1. Про те що не було жодних повідомлень ні про оплату ні про додавання картки писав, тому виходить із відповіді підтвердження мало бути — але його не було.
2. Тут я взагалі дуже здивований вибірковістю дії ліміту оплати через інтернет - цього не знав. Виходить банк сам вирішує чи застосовувати ліміт який Ви встановили чи ні. Або якщо Ви десь привязали картку і Ваш аккаунт зламали, то з Вас знімуть всі гроші незалежно від ліміту.
Приват! це круть?)
+
0
ITProves
ITProves
10 июня 2021, 18:09
#
Загалом Вам реально пощастило, Ви пройшли експрес тренінг по рівню обслуговування в Приваті, недорого. Сподіваюсь що ескалація до платіжних систем вирішить питання з поверненням коштів.
+
+4
Zhmunya
Zhmunya
9 июня 2021, 20:57
#
Банк нагло врет, что сотрудники не имеют доступа к данным карты, которую они выдают в отделении без упаковки и никто не мешает сфоткать обе стороны карты, а после выдачи проверить её баланс и историю транзакций, а затем и оплатить при желании свои покупки.
Было ы желание, а способы получить не защищенную никак информацию найдутся.
Во Альфа-Банк вообще выдает карты только с именем владельца — без номера, срока действия и CVV — они в приложении доступны клиенту всегда. Вот тогда можно сказать, что сотрудники не имеют доступа к информация, а не в случае Примата, где карты пачками на отделении без конвертов лежат и у меня дома тоже.
+
0
komandor95
komandor95
9 июня 2021, 22:19
#
сотрудники не имеют доступа к данным карты, которую они выдают в отделении без упаковки и никто не мешает сфоткать обе стороны карты,

Та нет, она выдается в коробочке, при вас её открывают и выдают. Умышленно делать фото заранее до выдачи это я думаю излишки фантазии. Нет никаких доказательств
+
0
Zhmunya
Zhmunya
10 июня 2021, 5:17
#
Так имеют доступ или нет? Вопрос же в этом, а не что вы думаете.
+
0
komandor95
komandor95
12 июня 2021, 14:09
#
Доступ к картам я думаю они имеют, но не для того чтобы вскрывать новые карты и переписывать номера, а лишь для того чтобы при клиенте открыть карту и выдать.
+
0
Zhmunya
Zhmunya
12 июня 2021, 15:02
#
Обычные карты были раньше без упаковки — пачками и доступ у сотрудников был и есть к данным карты, а что они делают или не делают с этой информацией мы можем только догадываться. Хотя Примат отрицает вообще наличие доступа у сотрудников к этой информации, что чистая ложь и перекладывание ответсвенности на клиента
+
0
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
9 июня 2021, 21:47
#
Бо картка привязана до рахунку компаніі
===========

Это как понимать?
Таким образом, в компании знали данные карты… правильно?
+
0
valeckiy
valeckiy
9 июня 2021, 22:35
#
Ні не вірно. При відкритті рахунку юридичної особи Приват всім видає карту яка називається Ключ до рахунку. Я відкривав рахунок, Приват видав карту. Крім мене і співробітника банку цю карту ніхто не бачив і в руках не тримав.
+
0
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
9 июня 2021, 22:54
#
CVV код на карте набит?
+
0
valeckiy
valeckiy
9 июня 2021, 22:57
#
У Привата на всіх картах він є
+
0
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
9 июня 2021, 23:11
#
Сейчас не знаю, а раньше на КДВ его не было… так что не на всех.
Если это карта-ключ, то она должна быть закрыта для оплаты через интернет. Как получилось что она оказалась открытой? Что по этому поводу говорят в банке?
+
0
valeckiy
valeckiy
10 июня 2021, 9:25
#
Відповідь банка є в коментарях вище. Вона нічим не відрізняється від того що кажуть в самому банку.
+
+4
corsww
corsww
9 июня 2021, 21:57
#
В этом весь нынешний приват! Обворовать клиента, а потом втирать ему идиотизм что кто-то имел доступ к его карте! При этом они никогда не признаются сколько бывших сотрудников привата проходят по уголовным делам. Иначе весь этот мыльный пузырь который называется банковская система страны просто лопнет
+
0
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
9 июня 2021, 22:33
#
сколько бывших сотрудников привата проходят по уголовным делам.
=========

Раньше была такая доска «почета», страниц 10 в ней было. А в государственном банке, такого быть не может… ни за что и никогда.
+
0
Jokets
Jokets
10 июня 2021, 7:25
#
Доброе утро и, ещё один параноик)
+
0
Tatiana1604
Tatiana1604
11 июня 2021, 22:09
#
И все ситуации очень похожи… И судя по ответам Привата, все клиенты мошенники, а Приват идеальный банк!
+
+5
Mary077
Mary077
10 июня 2021, 0:55
#
То есть никогда не было, и «знову проблеми»?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 27.250 27.650
EUR 32.300 32.900
RUB 0.3550 0.3850
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 27.250 27.650
EUR 32.300 32.900
RUB 0.3550 0.3850
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / З безпекою в Приватбанку знову проблеми