Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шкода, що за таких працівників складається негативне враження про персонал банку.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
lazeo85 3 декабря 2020, 15:00
Отделение по адресу: Киев, ул. Глубочицкая, 29/31
Вулиця Глибочицька, 29/31, Київ, 04050. Сьогодні 3 грудня десь опівдні зайшов у відділення обміняти монети номіналом 25 копійок, так як ними розраховуватися вже не можна. Сума була 10-12 гривень. Але настрій мені було зіпсовано. Я зразу зрозумів, що бажання виконувати свої службові обов«язки у касира не було. Згідно постанови НБУ № 117 від 12.08.2020 Про вилучення з готівкового обігу монет номіналом 25 копійок. Банки зобов»язані до 30 вересня 2021 року, а такий як Приват то до 30 вересня 2021 року приймати монети і обмінювати на грощі, якими можна розраховуватись в магазині- Безкоштовно, і нема різниці чи ти клієнт чи ні… А тут вже пропонують різні махінації. Звісно я розумію, що їй бавитись не хочеться, але це її робота… А тут питання, Ви клієнт кажу так, ну давайте на карточку, я кажу ну добре, але кажу Ви то знаєте, що якщо я захотів поміняти на нал, то… а тут почалося, хамство мені на ти вже. Я у тебя вобще не буду принимать, я кажу я зараз подзвоню на гарячу лінію, а у відповідь хоч Президенту… Мовчки забрав, подзвонив, звісно не Президенту а на 3700 вказав прізвище касира, лишив скаргу. Чомусь у відділені на Чорновола без проблем поміняли, я вже з переляку карточку тяну, бо вдруг знов почнуть принижувати, а тут все в нормі культурно на вищому рівні. Прошу вжити заходів.
Приватбанк
Ответ банка
3 декабря 2020, 15:27
Добрий день!
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Перевіряємо інформацію за вашим сигналом.
Ми зателефонуємо вам додатково.

Комментарии - 1

+
0
lazeo85
lazeo85
3 декабря 2020, 17:22
#
Очікую....
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Шкода, що за таких працівників складається негативне враження про персонал банку.