Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sashka134 5 августа 2021, 14:32
Шановний ПриватБанк, мої нові номери телефону були скриті до мого звернення до вас, дякую вам за розголошення, потрібно тільки через суд з вами розбиратися. Торгуйте уважніше даними, номерами телефону, і вашеми клієнтами
Приватбанк
Ответ банка
5 августа 2021, 15:40
Добрий день!
АТ КБ ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Проблема решена
polsergioss 5 августа 2021, 13:33
Доброго Дня!
Зробив купівлю на сайті cthp.net.ua через оплату частинами, договір 21080131754045. З їхніх номерів +380 (68) 990−68−20 +380 (93) 230−97−00 +380 (95) 768−76−10 +380 (63) 775−77−00 +380 (68) 235−03−30, працюють тільки ось ці +380 (63) 775−77−00 +380 (68) 235−03−30 і ніхто трубки не бере, цей номер вказаний як вайбер +380 (68) 235−03−30 так само у вайбері реакції нуль. Писав до операторів онлайн ПриватБанку, щоб створили заявку для служби безпеки банку, бо підприємець шахрай надалі буде використовувати банк. Оператори пишуть звертайтеся в Поліцію, звернення є і процес іде, а банку на свою репутацію до одного місця, якщо навіть інформацію по підприємцю провірити не хочуть. Бо поки Поліція все закінчить, ще не одного цей підприємець обдурить. + цікава ситуація — пишу до оператора, щоб надали рахунок підприємця, так як оплата зроблена через оплату частинами (кредит договір) і я у виписці не можу витянути дані цього підприємця, бо бачу тільки договір кредиту, а кому банк з цього кредиту перерахував кошти не бачу, ОПЕРАТОРИ ГОВОРЯТЬ ЩО НАДАТИ РАХУНОК КОМУ ПЕРЕРАХУВАВ ГРОШІ БАНК НЕ МОЖУТЬ!!! Супер нічого не скажеш.
Дані підприємця через які йшла оплата — ФОП Горбаток Ольга Іванівна IBAN: UA893052990000026009006216966
Приватбанк
Ответ банка
5 августа 2021, 14:57
Добрий день!
Питання передано профільним фахівцям для більш детального розгляду. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку. Ми додатково проаналізуємо ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з опеатором для покращення якості обслуговування в майбутньому.
Marchyk76 5 августа 2021, 8:21
Арест счета, заблокировали соц карту (зарплатную)хотя закон твердит нельзя.обращались.
Ничем не можем помочь, звоните на номер службы--там тоже ноль.
Спасибо за доверие!
Приватбанк
Ответ банка
5 августа 2021, 10:23
Добрий день!
ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання, адже її можна поповнити нецільовими коштами, наприклад готівкою чи переказом з іншої картки.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття арешту з конкретної карти.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Проблема решена
Fin69 4 августа 2021, 23:45
Отделение по адресу: Одесса, пр-т Добровольского, 129
Банкомат не выдал деньги, но списал их со счета!
Столкнулась с проблемой, банкомат не выдал деньги, но сумма успешно списана со счета. В службу поддержки дозвониться невозможно! Деньги снимала не маленькие и нужны они срочно. А операторы Приват Банка и ответить на звонок не могут!
Приватбанк
Ответ банка
5 августа 2021, 10:11
Добрий день!
На жаль, вказаної вами інформації недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та допомогти у вирішенні питання. По даним вказаним вами в заявці до відгуку не знайдено клієнта банку. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані та перевірити інформацію.
Проблема решена
Tatiana1604 4 августа 2021, 21:17
Мне была навязана кредитка специалистом привата еще в 2012 году, зимой этого года (январь-февраль) звонила на ГЛ с просьбой аннулировать и закрыть договор. Мне по ГЛ сказали, что договор закрыт и данные о закрытии будут переданы в УБКИ. Но смс от убки о закрытии договора привата мне так и не пришли. Срок действия договора был до 15.05.2021 г. Запросив свежий отчет по своей КИ, я вижу, что договор по кредитной карте привата до сих пор не закрыт, и мало того, продлен еще на год, до 15.05.2022 года!!! Это как понимать??? Зачем обманывать и продлевать? Вам это выгодно??!
А моё мнение вас вообще не волнует??!
Приватбанк
Ответ банка
5 августа 2021, 10:04
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Фахівці вже займаються вашим питанням та зв'яжуться за результатом.
Полезный комментарий
Tatiana1604 8 августа 2021, 10:37
Всё ок, счёт по кредитной карте наконец-то закрыт, в УБКИ данные о закрытии переданы. Всем спасибо!)
Проблема решена
roler1 4 августа 2021, 18:54
Банкомат не вернул 10 000, со счета списали. Я несколько раз жаловался на этот банкомат, в этот раз вы просто достали, все карты и счет я закрываю. Только на платинум карте у меня был лимит 100 000. Посчитайте *** ежемесячный оборот по счету и картам. Поздравляю, спустя 6 лет я в итоге иду в другой банк.
Приватбанк
Ответ банка
4 августа 2021, 19:21
Добрий вечір!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
boyjn30 4 августа 2021, 18:03
Ошибочно зачислена сумма на счёт клиента, вместо меня и очень быстро сотрудником Приватбанка возвращены мне на счёт, за что огромная благодарность!
Приватбанк
Ответ банка
4 августа 2021, 19:14
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук.
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Bluesky14 4 августа 2021, 16:08
Добрый день! Невозможно обновить данные через Приват 24.
Стандартная ситуация, повторившаяся много раз: отправляю требуемые данные (фотографии+ информация), затем приходит ответ об успешном обновлении данных, а через непродолжительное время сообщают о нечётких фотографиях. Качество фотографий соответстветствовало требованиям банка. Может, нужна фотосессия от профессиональных фотографов? При личном обращении в банк не удалось попасть к специалисту по банальной причине: бесконечные очереди+ обеденный перерыв или окончание рабочего дня. Для обращения в банк пришлось отпрашиваться с работы, но по вышеуказанной причине не удалось решить вопрос с актуализацией данных.
ПриватБанк ценит только свое время, но никак не время своих клиентов и не стремится создать для них максимальные удобства: оставили единственное отделение; всегда очереди; пожилые люди стоят на улице и в жару, и в холод, впускают по одному посетителю. (Многим нужно обратиться именно к специалисту для справки на получение субсидии и клиенты вынуждены стоять на улице, невзирая на погоду и состояние здоровья.)
Приватбанк
Ответ банка
4 августа 2021, 17:58
Добрий вечір!
Перевіряємо інформацію за ситуацією, що сталась.
За результатами надамо зворотний зв'язок.
0959424028 4 августа 2021, 14:43
Потрібно було здати готівку за послуги в суботу. Передевилась на сайті де є працюючі відділення. Проїхала по всій Полтаві — жодне відділення, яке було вказано працюючим, не працювало. Невже не можна оновити сайт!!! Я приїхала за 30 км з району. Була дуже обурена. Я впевнена, що не я одна така. Візміть це до уваги.
Приватбанк
Ответ банка
4 августа 2021, 15:14
Добрий день!
На сайті банку є мапа відділень: https://privatbank.ua/map, за допомогою якої ви завжди зможете дізнатись графік їх роботи. Скориставшись фільтрами розширеного пошуку, ви можете обрати день, що вас цікавить та необхідні послуги.
Marixa 4 августа 2021, 14:24
Сегодня утром кассир отказалась принимать мелкие долларовые купюры на счет, сказала, что идите туда, где их получили. Когда стала настаивать, что это незаконно, то стала кричать, махать на меня руками и оскорблять.
В общем полная проф. непригодность, обслуживание на нуле.
Приватбанк
Ответ банка
4 августа 2021, 15:09
Добрий день!
В обігу знаходяться купюри доларів США, починаючи з 1928 року емісії, але критерієм для прийому є не рік випуску, а стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.

З огляду на що на купюрах до 1993 року немає інфрачервоного захисту, а елементи захисту з минулого століття (магнітна, ультрафіолетова, водні знаки) фальшивомонетники підробляють на сучасному обладнанні, касир в банку без достатнього досвіду роботи і спеціального обладнання не в змозі перевірити і переконатися в справжності таких купюр.

Якщо касир не впевнений в достовірності купюри він зобов´язаний направляти такі купюри в НБУ для проведення експертизи з визначення автентичності.
Якщо купюра станом потрапляє під критерії старі то прийом таких купюр теж здійснюється. Касир може прийняти купюру доларів США після 1928 року емісії тільки в разі ця купюри не стара і якщо касир абсолютно впевнений в її справжності.

Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації щодо поведінки співробітника.
Проблема решена
Альфа- інвест 4 августа 2021, 11:00
Пополнил свою долларовую карту через терминал. Операция прошла деньги зашли на мою карту и всё было хорошо. Однако на следующий день звонит мне мужчина представляется службой безопасности банка и предлогает приехать к ним в офис, чтобы поговорить. Я согласился и в назначенное время приехал в центральное отделение. И этот представитель С Б Валерий Иванович, говорит что доллары которыми я пополнил терминал им не нравятся и они их не принимают, говорит что они или ветхие или фальшивые. Говорит мы пока в полицию не сообщали, предлогаем вам их забрать и дать нам другие, т. е. поменять. Не буду здесь расписывать обсурдность данного предложения, просто скажу что я отказался. На мой отказ Валерий Иванович прямым текстом говорит, зачем тогда банку такие клиенты, мы прекратим сотрудничество с вами.
И теперь я хочу спросить у представителей банка это была официальная позиция банка и мне действительно будут создавать сложности или это частное мнение сотрудника. Я конечно надеюсь на второе и если это так, то на мой взгляд это было похоже вымогательство денег. Считаю что данный сотрудник должен понести ответственность за такие действия и не должен работать в банке. Жду ответ представителя банка.
Приватбанк
Ответ банка
4 августа 2021, 11:28
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Мені здається що ми повернулися в 90 роки, мені вчора погрожували життю, подзвонила Анастасия с Приват Банку, и чітко и відверто сказала якщо я не виплачу прострочену заборгованість по картці, то вона найме своих хлопців які мене закопають у ярку, а моїх родичів посадять на голку, це як?
Приватбанк
Ответ банка
4 августа 2021, 12:03
Добрий день!
На жаль, за вказаними даними на сайті ми не бачимо до вас дзвінків від банку.
Звернулись приватним повідомленням для уточнення даних дзвінка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svetik1976mmm 3 августа 2021, 19:46
В Приватбанке давно используется схема — когда клиент снимает наличные в банкомате, идет списание и при последнем шаге «возьмите ваши деньги» — их просто не выдает… и человек остается без денег, которые уже списаны! Лично я сама попалась на это, лишившись 1000 гривен. Доказать практически не возможно… Приватбанк отказал в предоставлении видео и ответил, что была инкассация и у них все сошлось, якобы лишних денег они не обнаружили… Написав заявление в полицию, также поняла, что из-за такой «мелкой» суммы никто особо разбираться не будет, тем более что главный офис банка находится Днепре… Уверена, что карма за все это настигнет! А людям нужно быть очень осторожными и фиксировать сразу все на месте.
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2021, 20:14
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Минфин
Ответ администратора
5 августа 2021, 15:57
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 05.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Татьяна Дуленко 3 августа 2021, 16:57
Отделение по адресу: Днепр, Набережная Победы, 30
Добрый день всем! Никогда и ни за что не берите в лизинг авто в Приват Банке!!! Оно Вам обойдется в три раза дороже+ нервы +Суды!!! И не факт, что вернете — это же мошенники!!! В 2019 мы взяли машину в лизинг в Приват банке. Все в начале было хорошо, мы платили во время, все ок. В 2020 году у нас появилась маленькая просрочка, может в неделю. Тут же Приват сделал нотариальную надпись (ноябрь 2020 г.) и ждет дальше, ничего нам не говорят про нее, мы платим дальше. В 2021 году у нас тоже появилась просрочка и тоже маленькая и тут банк на основании НОТАРИАЛЬНОЙ НАДПИСИ нотариуса забирает у нас машину, якобы на их площадку до полного погашения задолженности по лизингу. Нам платить еще 2 года по договору. Управляющий Банком сказал: гасите задолженность и заберете машину!!! Мы в отчаяние гасим всю стоимость машины и закрываем долг досрочно. НО!!! ПРИВАТ ОТКАЗЫВАЕМ НАМ В ВОЗВРАТЕ МАШИНЫ, ТАК КАК У МУЖА ЕСТЬ ПО КРЕДИТНОЙ КАРТЕ ДОЛГ. ДО этого нам про нее никто ничего не говорил, КАК ТОЛЬКО МЫ ГАСИМ ЛИЗИНГ ПОЛНОСТЬЮ ----ВЫПЛЫВАЕТ КАРТА КРИДИТНАЯ!!! справка про закрытия лизинга на руках, досрочно мы все оплатили!!! долга уже никакого нет!!! ВСЕ ЗАКРЫТО!!! Разговаривают по хамски все!!! отношение к клиенту ужасное!!! я ваш клиент на котором вы нажились, при этом удерживаете не законно уже мою машину!!! я буду писать везде, все снимать на видео и выставлять все в ютуб — пускай все знают своих героев!!! вы государственный банк — я гражданин украины ??? где мои права ???
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2021, 17:38
Не бачимо у вас угод лізингу, у разі виникнення питань, рекомендуйте, будь ласка, власнику договору звернутись до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.
Svejek 3 августа 2021, 14:31
Приватбанк заблокував рахунок. Це рахунок на який я отримую аліменти та допомога при народженні дитини. Також є довідка що рахунок цільового призначення. Але банк не зважає, їм всеодно. Просто блокують все підряд і не перевіряють.
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2021, 16:20
ПриватБанк діє виключно в рамках закону та в ситуації, коли надходить лист від виконавчої служби про накладення арешту, банк не може його ігнорувати. В такому випадку, згідно з постановою, банк має обмежити рахунки клієнта. Так як картка для виплат може використовуватися для будь-яких операцій, вона не є карткою зі спеціальним статусом. Саме тому банк не може відмовити виконавцю в накладенні арешту на неї.
Щоб ми могли допомогти вам і зняти арешт з конкретної картки, нам потрібно отримати відповідного листа від виконавця.
Ви можете надати виконавцю виписку за рахунком з нарахуваннями цільових виплат (якщо даний формат підійде виконавцю) або довідку про те, що отримуєте ці виплати в банку.
При отриманні листа від виконавця ми зробимо все необхідне в найкоротші терміни.
Otto23 3 августа 2021, 12:40
У меня карта кредитная и я понимаю, что банк меня обманывает по своему по взятию процентов. По итогу они начисляют проценты как-то странно. Вот пример:07.07.21г я пополнил на 400гр. остаток (-5769.31гр.), в банке3.5%на остаток.т.е 5769.31*3.5%=202гр.Но пришло снятие 209.06гр.Вопрос: откуда 209гр. но не 202гр? жду ответ от Минфин. Дальше взял эти 209рг. добавил к долгу и умножил 3.5% и был удивлен получив 209гр. Но долг на 1.08.21г.5769.31гр.но не как 5978.37гр.Так и думай закрыть долг и забыть про этот банк.
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2021, 13:07
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,5% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,5% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.

Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, Показати розрахунок >>.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Shurik Linnik 3 августа 2021, 11:45
На платежном терминале понадобилось добавить нового ФОПА, Не сразу удалось попасть на 3700, через минут 5 дозвонились и нас перевели на консультанта Анну. Эквайринг подключали через телефон. В процессе не раз обрывался диалог из-за входящих звонков, но Анна терпеливо провела нас через все пункты, за что огромное спасибо консультанту Анне за помощь и терпение, а самое главное — профессионализм.
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2021, 12:54
Анна буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Проблема решена
Lyuda2013 3 августа 2021, 0:30
Не рекомендую банк! Вже декілька років тому відмовилася від цього банку, зараз була необхідність в картці приват і я знову здивована. Очікування з оператором 3700 вкотре займає 30−40 хв. Ви це серйозно? справді думаєте клієнту немає чим зайнятися тільки як чекати на лінії? Збільшіть кількість операторів, а не ігноруйте дзвінок клієнта. Безвідповідальність!!!
Маю порівняння з іншими банками, очікування займає 2−3 хв.
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2021, 9:59
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження, вочевидь, звернення довелося на пікові навантаження. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному додатку. Написали вам в особистому повідомленні, щоб уточнити, чи вирішено ваше питання на поточний момент. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити вашу думку.
Проблема решена
heohraf 2 августа 2021, 23:57
Вирішив оплатити митні платежі через приват 24, думаю введу дані і подивлюсь яка комісія якщо картою універсальна, було написано 200 грн і дрібним шрифтом писало 3%, я ввів суму і дивлюсь ваша комісія 200 грн і навіть при оплаті на квитанції написано 200 грн. Думаю комісія прийнятна, якщо платити в касі ідея банку то комісія складає 60 грн, думаю 200 грн в рахунок кредитки непогано, через 55 днів закрию і без проблем. Та не тут то було, хоч у квитанції і в підсумковій оплаті пише 200 грн, а репльно крім 200 грн ще списало без пару грн ще 1000 грн і того комісія вийшла 1200 грн, на майбутнє, не ведіться на цей лохотрон!!! банк мене повністю розчарував, буду закривати у ньому рахунки. Сума не була прописана в підсумковій оплаті, просто 200 грн!!! Люди будьте уважні!!! Цей банк вичерпав себе з комісіями, вже довший час користуюсь іншим банком для оплати комуналки і інших платежів без комісій, просто у Приватбанку у мене більший кредитний ліміт тому і так повівся на цей розвод!!!
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2021, 10:00
На етапі створення платежу з кредитної картки відображається інформація щодо комісії,
а також повідомлено, що у разі оплати за рахунок кредитного ліміту, утримується додаткова комісія 3%.
Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anastasia45z 2 августа 2021, 22:16
Розповсюдження інформації, має право розповідать скільки і у кого є депозитів і яка сума, це стосовно замісника директора банку. Дякую за увагу. Хамське відношення до людей, ви їй корону видаєте кожного ранку, ще ви не всі види послуг вказуєте, тепер через вашого працівника можливо взнати чий номер телефону, а також фото цієї людини. Це додаткова послуга? База даних відкрита для всіх.
Приватбанк
Ответ банка
3 августа 2021, 9:58
Банк дотримується політики нетерпимості шахрайства.
Ми звернулися до вас в приватних повідомленнях, щоб детальніше розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.35 45.35
USD 40.98 41.58
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.35 45.35
USD 40.98 41.58
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝