Работник банка не имеет права навязывать клиенту дополнительные продукты или услуги, в соответствии со статьей 55 Закона Украины «О банках и банковской деятельности» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2121-14/conv#n940
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
То есть, после похода в банк, нужно смотреть втихаря подключенные услуги? Нормально так.
- +
- +36
-
- Станислав Косовцов
- 6 ноября 2020, 17:40
- #
«Ми не зобов'язуємо наших клієнтів підключати додаткові послуги чи продукти...» — ми їх підключаємо самостійно, та зобов'язуємо клієнтів їх відключати, або сплачувати за користування! Дурня якась виходить. :) В цивілізованій правовій державі має бути навпаки — клієнт повинен включати потрібні йому послуги, а не відключати непотрібні. Але як казав наш перший президент: «Маємо те, що маємо.» :)
Ну а как 5 месяцев можно не видит?
- +
- 0
-
- komandor95
- 7 ноября 2020, 1:25
- #
Видимо клиент не особо любит смотреть выписку по карте в Приват24 если им конечно вообще пользуется.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Все курсы банка |
Ми не зобов'язуємо наших клієнтів підключати додаткові послуги чи продукти при оформленні карток. Для вашої зручності, в Приват24 реалізована можливість переглядати підключені послуги, такі як страховка та у виписці по картці відображаються списання по страховим платежам, якщо такі мали місце.
Щоб розібратись в вашій ситуації ми передали інформацію профільним фахівцям. За результатом перевірки та розгляду питання вам зателефонує наш співробітник.