×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Очередной бред Приватбанка
Перепрошуємо за незручності.
Ми піклуємось про кошти наших клієнтів та в деяких випадках, коли система вважає операцію ризиковою, просимо додатково підтвердити платіж. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що операцію здійснює саме клієнт, а не третя особа.
Комментарии (3)
Актуализация данных
Бачимо, що ви надали дані, однак для успішного проходження ідентифікації, необхідно, щоб вони пройшли перевірку. Ми зробимо все, щоб надати вам результат в найкоротший термін.
Вибачте за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Несовершенность системы
На жаль, по наданим вами даним у заявці, ми не змогли ідентифікувати вас як нашого клієнта.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (7)
Блокировка социальных карт
Блокування рахунків банком при надходженні запиту від виконавчої служби є обов'язком банку в такій ситуації, що регламентовано діючим законодавством.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Комментарии (4)
Абсолютно скотское отношение к клиентам
З метою безпеки платежів і захисту коштів на рахунках, ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі онлайн. Дійсно, вибірково платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками Відділу Моніторингу.
Для розблокування карток просимо вас звернутися в підтримку чата повторно, так як, на жаль, попередній діалог ви залишили завчасно. Наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Комментарии (5)
Що відбувається з Приватбанком?
Перша. Зникла можливість проводити оплату з поточного рахунку.
Друга. Зникла можливість оплачувати на картковий рахунок фізичної особи у форматі ібан, якщо він відкритий у Приватбанку. Ця функція видає збій також у старій версії Приват24, де раніше все працювало.
Є конкретний приклад для цієї проблеми. Укладаємо угоду про купівлю-продаж нерухомого майна. Нотаріус вимагає надати квитанцію про сплату. І в продавця і в покупця рахунки відкриті в Приватбанку. Так от, зробити таку оплату через Приват24 зараз неможливо!!! Лише як з карти на карту, але в такому разі у новій версії в квитанції в полі призначення платежу вилазить стандартне «Переказ власних коштів для поповнення картки», а в старій версії у квитанції реквізити зазначаються як 5168 **** **** 9517. Очевидно, що обидва варіанти квитанцій не влаштовують нотаріуса.
Тричі звертався до чату Приват24, проблема просто ігнорується з няшним формулюванням
«На жаль наразі можливість оплати з поточних рахунків не реалізована. Орієнтовних термінів на жаль немає. Ви може зробити переказ на карту та проводити оплату.»
«На картковий рахунок фіз. особи в ПриватБанку оплата не здійснюється за номером рахунку, оплату можна провести лише за номером картки. Платежі за реквізитами — для рахунків в інших банках»
«Ми засмучені тим, що сталася така ситуація».
О, а як я засмучений.
Тож склалася така ситуація, що для оплати на ібан фізичної особи відкритий в приватбанку я змушений спочатку переказати свої кошти на рахунок в іншому банку, і звідти перераховувати на Приватбанк продавцю.
Тому питання, чи планується виправлення цієї ситуації і в які строки? Чи вже переходити на обслуговування до іншого банку, бо тримати гроші на рахунку з якого не можна оперативно робити переказ немає сенсу. Крім того, як пояснити доцільність (легітимність мети) таких операцій фін моніторингу цього банку-посередника?
Дякуємо за ваш відгук. Ми проаналізуємо ситуацію щодо ваших зауважень.
Також, ми звернулися до вас приватним повідомленням для уточнення вашого номеру телефону, щоб перевірити якість наданої вам консультації в чаті.
Комментарии (6)
Проверка при переводе
Вопрос, для безопасности, ну ок и понеслось:
Сумма перевода,
Знаком ли получатель,
ФИО
Число месяц и год рождения
Адрес прописки полный
Город рождения
И внимание! Сколько вам полных лет?
Если я сказал год рождения, какой смысл в этом вопросе? Если я сказал дату рождения.
Или бюрократия или поиздеваться над клиентом.
Из-за таких «мелочей» нет желания пользоваться банком
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Комментарии (5)
депозит
Валерий.
Комментарии (9)
Убрали кредитный лимит беж причины!
Нам сумно від того, що ви бажаєте припинити співпрацю і оцінюєте весь банк лише за одним критерієм — надання вам кредиту. Дійсно, банк може в односторонньому порядку як збільшити, так і зменшити ліміт. Він встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
Рекомендуємо вам вчасно погашати заборгованість як в нашому банку, так і в інших фінансових установах. В такому разі, шанси на отримання бажаної вам суми кредитних коштів значно збільшаться.
Банк проводить аналіз по кожному клієнту та регулярно переглядає своє рішення.
Радимо вам подати заявку на отримання кредиту після 7 числа наступного місяця.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (8)
вирішення проблеми в онлайн чаті з операторами
Вибачте, що після звернення до нашої підтримки у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з операторами, які допустили помилки при наданні вам консультації, щоб подібних ситуацій більше не повторювалось.
На жаль, надані раніше вами документи не пройшли перевірку.
Просимо звернути увагу, що необхідні наступні документи (оригінали) для надання кредитних канікул:
1. Військовий квиток i довідка із зазначенням строку військової служби для осіб рядового, сержантського і старшинського складу та офіцера запасу:
— перший розворот, де ПІБ і фото;
— 2,3 стор. або 4,5 стор., де вказаний період проходження військової служби.
2. Службове посвідчення і довідка із зазначенням строку військової служби (витяг з наказу або довідка про зарахування до списків військової частини для резервістів) для осіб офіцерського складу i прапорщикiв.
Довідка із зазначенням строку військової служби повинна бути видана структурним підрозділом, військовою частиною або вiйськовим комiсарiатом (територіальним центром) особам, якi підпадають під дію п.15 ст. 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» не бiльше нiж мiсяць тому.
Максимальна кількість сканкопій — 2 шт.
Дані надані згідно з Листом від Міністерства оборони України від 01.02.2019 № 321/722.
З повагою, ПриватБанк.
Написать комментарий
Трминал забрал деньги и не отдают
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти.
Комментарии (6)
Страхование в приват- обман!
Получил травму компрессионный перелом позвоночника, множественные ушибы, отек костного мозга и др. Больничный сразу на три месяца.
ПриватБанк выплатил страховку 149грн.25коп.
Огромное спасибо за помощь, чтобы я без вас делал. Начинают отмазки это не мы страхуем. А звонки с уговорами по страхованию и обещанию золотых гор почему-то совершают операторы ПриватБанка.
Не рекомендую страхование в ПриватБанке и вообще ПриватБанк в целом!
Дійсно, ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія.
На жаль, для повної виплати ви надали не всі документи. Вами було надано лише довідку по забою поперекового відділу, відповідно страхова компанія здійснила виплату за термін лікування. Наші партнери готові переглянути рішення стосовно виплати, якщо ви надасте документи в повному обсязі, а саме потрібно додати довідку по перелому хребця.
Комментарии (1)
Банкомат приввта фуфло
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
Плохое обслуживание в отделении
Щоб уточнити деталі ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
Написать комментарий
Банкомат деньги не выдал, но со счета списал
В отделении приватбанка сказали обращаться на горячую линию, на горячей линии сказали обращаться в креди агриколь банк, в креди агриколь банке сказали ждать завтрашнего дня и писать заявление.
Я работала, и теперь мне не за что жить, потому что банкомат съел мои деньги.
Перепрошуємо за незручності.
В даній ситуації необхідно звернутись до банку, що видав картку для подачі заявки на повернення коштів, адже лише банк емітент може ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити факт списання коштів. Зі своєї сторони ми надаємо всю необхідну інформацію для повернення коштів по таким заявкам, коли до нас надходить запит, сформований згідно з правилами платіжної системи.
Комментарии (4)
Блокировка карты и Оплата частями
09.10.21 приходит смс в Приват24, чтобы я перевёл часть платежа на уже заблокированную карту. Деньги перевёл, а уже сегодня 12.10.21 приходит вторая смс, где указан новый счёт, на который нужно переводить деньги по Оплате частями. Понятно, что я не буду 2 раза отправлять деньги, раз банк сам сделал ошибку.
Поддержка ничего толком сделать не может, а только твердит, чтобы я предоставил документы для разблокирования карты, а уже потом можно будет перевести деньги. Мало того, что я сам заблокировал карты, а не банк, так ещё и смсками запутали, а теперь не могут разблокировать и деньги зависли.
Саме через те, що по карткам проходили операції, які «бачить» банк та по яким немає жодних даних про походження коштів і виникає необхідність надати підтверджуючі документи. Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу та зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу. В даному випадку, щоб не порушувати вимоги чинного законодавства банк просить вас надати документи про походження коштів, котрі ви отримали на рахунки, це дасть змогу банку на законних підставах продовжити ваше обслуговування. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Щодо питання по оплаті частинами, фахівці його розглянуть та зв'яжуться з вами за результатом.
Комментарии (7)
Ноль ориентированности на клиента.
Банкомат выдал ошибку- денег не дал, но с карты списал.14 000 грн.
Служба поддержки заявила, что ждать сутки надо!!!
Так как срочно нужны деньги пришлось брать с кредитной карты.
Ничего хорошего про этот банк сказать нельзя.
На все вопросы оператор как щаведенная отвечает «Извините, хорошего дня»
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Ми ні в якому разі не бажаємо перешкоджати клієнту в його бажанні зняти готівку з картки. Помилка в роботі банкомату є збігом обставин, що в жодному разі не є показником сервісу банку в цілому.
Якщо за зверненням власника картки вже була створена заявка на повернення коштів ми відправимо інформування одразу після її обробки. В деяких випадках, щоб опрацювати заявку треба зробити інкасацію, що дасть нам змогу впевнитись в тому, що кошти дійсно не були видані та визначити їх суму. Фахівець підтримки, на жаль, при всьому бажанні не має можливості фізично прискорити інкасацію чи опрацювання заявки та ви можете бути певні, що ми завжди прагнемо якомога швиде заявку опрацювати і за наявності збою повернути кошти клієнту.
Комментарии (1)
Банк защитил от аферистов
В воскресенье дочь заказала вещи в интернете, сказала серьёзный сайт, проверила отзывы, все хорошо. Продавец дала номер карты Приват и попросила оплатить сегодня же, чтоб сразу отправить посылку. На частичную предоплату не согласилась. Я оплатила 1250 грн на имя Нестерцова Анастасия Максимовна. Номера ТТН мы так и не дождались. А на следующий день продавец просто перестала выходить на связь. И тут, сюрприз, вечером получаю звонок от службы безопасности Привата. Были жалобы клиентов и они заблокировали карту этой аферистки. Пообещали вернуть мне деньги на карту, во что, честно говоря, не очень верилось. Но 15 минут назад мои 1250 вернулись мне на карту.
Благодарю Приватбанк, что так оперативно среагировали на аферистов и вернули людям деньги! А нам, покупателям в интернете, надо быть менее доверчивыми!
Комментарии (2)
Крадіжка коштів з кредитної карти.
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо на сайті були введені дані картки, що відомі лише її власнику та даний дозвіл на подібні списання. Заявка на повернення коштів в роботі та буде оброблена згідно з правилами міжнародної платіжної системи. За результатом її обробки ви будете додатково проінформовані.
Ми проаналізуємо ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування.
Комментарии (2)
2, 5 тижні роблять карту «Універсальна, яку замовлено онлайн
Банк має ідентифікувати вас згідно з вимогами чинного законодавства, щоб активувати картку і в подальшому обслуговувати вас, як клієнта. На жаль, при перевірці наданих вами документів були виявлені помилки в їх заповненні, через що активація картки поки не може бути проведена. Найближчими днями до вас завітає кур'єр, щоб повторно провести ідентифікацію та отримати документи.
Комментарии (2)