×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Актуализация данных или сбор информации об имуществе???
Получил «системку» о необходимости обновления личных данных.
Как законопослушный гражданин вошёл в приват 24 и начал заполнять.
Отфотографировал паспорт, выскочила анкета, а дальше мне стало непонятно с какой целью Вы собираете информацию о моем имуществе, о моих заработках, почему интересуетесь дополнительными заработками и счетами в других банках.
Кредит я у Вас не просил и не прошу, на карту приходит только зарплата, каких то других оборотов по карте до сотни грн в месяц. В чем проблема?
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Такі вимоги декларує Постанова НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення ´Про здійснення банками фінансового моніторингу´.
Банк зобов’язаний забезпечити всебічний аналіз та перевірку документів (інформації) про фінансові операції клієнтів банку та відомостей про їх учасників.
Сподіваємося на ваше розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (8)
Не повернули кошти
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (2)
Не клиент — зарплату не переведем
Прошла неделя, деньги так и не пришли. И о чудо, оказывается, деньги можно получить хоть сегодня в кассе отделения, но надо оформить карту Привата, но перевести их на карту, на которую они и были отправлены — что-то не получается.
Кажется кто-то не слышал о незаконном навязывании услуг
З розрахункового рахунку ПриватБанку є можливість здійснити виплату заробітної плати на картку іншого банку, при умові, якщо були вказані коректні дані отримувача.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (2)
Банк звинувачує в шахрайстві
Перевірка та верифікація власника картки при оплаті проводиться з міркувань безпеки.
Алгоритми та правила перевірки ми повідомити не можемо із зрозумілих причин.
Якщо власник картки проходить верифікацію та підтверджує оплату, то платіж буде проведено банком.
Щоб перевірити інформацію, хто саме телефонував платнику, ми звернулись до вас в приватні повідомлення.
Комментарии (8)
не рекомендую банк
Банк начал заниматься самоуправством. Так же плохой отзыв новой версии приложения, как бы красочна она не была, но функционально, не могу повторить свифт платеж, по тем же реквизитам что и есть платеж в архиве. Поддержка, постоянно переключается на голосовое меню, я звоню человеку не для того что бы потом на робота переключили, банк испортился.
Пользоваться можно только по необходимости и все …
Банк встановив вам ліміт як надійному клієнту, про ви отримали від нас сповіщення. Це подяка за користування послугами банку. Його можна прибрати в будь-який, проте, погодьтесь, у житті бувають різні обставини, коли непогано мати фінансовий запас, який їсти не просить.
Коли кредитний ліміт не використовується, це не тягне за собою жодних витрат для вас.
Ми вже працюємо над відновленням функції переказу з архіву в новій версії додатку. Зробимо все можливе, щоб ви вже нею користувалися найближчим часом.
Приносимо вибачення за такі незручності. Ми обов’язково станемо краще!
З повагою, Приватбанк.
Комментарии (3)
Мошенничество сотрудников банка!
Что за кошмар происходит у вас? Куда смотрит служба безопасности? Кого вы берете к себе работать???
А ещё говорите о безопасности средств людей!
Я жду от банка звонка!!!
Співробітники банку не мають відношення до цієї операції. Просимо вас звернутися в підтримку чата на сайті: pb.ua/chat, або за телефоном 3700, де наші фахівці з радістю підкажуть вам після ідентифікації, в яку торгівельну точку мав бути здійснитися цей платіж.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (13)
Розбаланс по карте.
У меня такая ситуация произошла и я не могу понять розв’язка будет или нет. Без моего ведома сняли с карточки 2000грн. После звонка к оператору мне сказали что произошол розбаланс карточки ждите. Сколько ждать как так розбаланс?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (6)
ЧТО ДЕЛАТЬ — СНЯЛИ 15000 и не хотят возвращать!!!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату вам зателефонує наш фахівець.
Комментарии (1)
Приват скатывается
Потом хотел положить наличку на карту моно через терминал привата, ввел номер карты, прошел идентификацию, всё хорошо, внёс деньги… и тут в друг! По непонятной причине деньги зависают, и мне сообщают, что могу их вывести только на карту привата. А с карты привата на карту моно перевод понятно уже будет с процентами. Красавчики)
Всячески делают, чтобы деньги не уходили из банка.
Пока он держится и у меня есть его карта из-за прошлой популярности, наработанным в прошлом разными сервисами, услугами, интеграциями с другими сервисами.
Дійсно, банк може встановити ліміт надійному клієнту. Це подяка за користування нашими послугами. Його можна прибрати, проте, погодьтесь, у житті бувають різні обставини, коли непогано мати фінансовий запас, який їсти не просить.
Коли кредитний ліміт не використовується, це не тягне за собою жодних витрат для вас.
При неуспішній операції в терміналі самообслуговування, кошти можуть бути повернуті на картку ПриватБанку, так як нам потрібно впевнитись, що вони надійдуть особі, що здійснювала платіж.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (8)
Приват Банк арестовывают социальные карты клиентов
Блокування рахунків, при надходженні запиту від виконавчої служби — є обов'язком банку в такій ситуації, що регламентовано діючим законодавством.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Комментарии (11)
Не має можливості забрати свої кошти
Вибачте за спричинені незручності. Бачимо, що ваша заявка вже розглянута успішно. Якщо у вас є додаткові запитання — будемо раді підказати в приватних повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Заблокировали карту с приложением
Ми піклуємось про безпеку коштів наших клієнтів та приносимо свої вибачення, якщо блокування картки доставило вам незручності. По картці була здійснена підозріла операція і щоб не ризикувати вашими коштами картка була заблокована.
Необхідність звернення у відділення для розблокування продиктована необхідністю впевнитись, що саме власник картки здійснює операції та має доступ до картки і фінансового номеру телефону.
На нашому сайті можна знайти відділення та їх графік роботи: https://privatbank.ua/map
Написать комментарий
Проросійський «банк»
В мобільному додатку після авторизації знаходячись на головному екрані можна свайпнути вправо та серед налаштувань обрати мову інтерфейсу. Якщо мова повідомлення та мова інтерфейсу відрізняються, будь ласка, надайте в особистому повідомленні ваші контакти.
Комментарии (1)
Блокировка счетов
Профільними фахівцями проводиться всебічна перевірка за ситуацією. На даний момент питання на розгляді. За результатом буде проведено зворотній зв'язок.
Комментарии (4)
Мошенническим путем вывели деньги с карты
При подаче жалобы на мошенника, сотрудника банка получили от него доказательства того что он купил ВТС для себя, а не для клиента с карты которого были списаны деньги, и сделали вид что так и должно быть.
При общении на сайте Bitzlato, подтвердили что была такая ситуация, была транзакция
с участием третьих лиц, но деньги не вернуть. Говорят чтобы банк сделал отмену. И тут круг замкнулся.
При общении под видом покупателя на сервисе обмена ВТС, (с продавцом на которого был сделан перевод), оказалось что такие схемы они проводят чуть ли не каждый день, в основном я так понял что из ОЛХ.
Будьте осторожны и не по-повторяйте наших ошибок. Так как всем будет все равно, и никто не поможет.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Клієнт власник картки може звернутись в підтримку банку для отримання консультації.
Комментарии (2)
Swift перевод
На жаль, вказаних у відгуці даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Йдемо в приватні повідомлення для уточнення ваших контактів.
Комментарии (2)
А хотел было открыть карту Visa Infinite
Ми завжди раді, коли клієнти обирають нас за наші переваги та дослухаємось до критики, щоб стати краще.
Якщо ви плануєте вносити кошти на картку, то зможете користуватися всіма перевагами безготівкових оплат, які проходять без комісії (оплата в мережі інтернет, оплата в магазинах), окрім цього є ще ряд переваг для клінєтів котрі вирішили отримати картку:
-знижки на паркінг і таксі до аеропорту;
-LoungeKey, Fast Track та Fast Line;
-професіональний конс'єрж сервіс та персональний банкір;
-юридична й правова підтримка;
-та ще багато інших превілеїв, які дає картка Visa Infinite(https://privatbank.ua/vip/infinite).
Та як ми зрозуміли з вашого відгуку, основною причиною відмови від картки та всіх її превілеїв стало небажання розкривати джерело походження коштів у разі здійснення трат на значні суми. Банк відповідально ставиться до вимог законодавства в сфері фінансового моніторингу та завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Комментарии (9)
Картка Пакунок Малюка
Питання в роботі у профільних фахівців. Ми прагнемо вирішити його якомога швидше. За результатом з вами додатково зв'яжеться співробітник банку.
Комментарии (2)
Очередной факт мошеннечества с депозитами Приватбанка
Мне не приходило никакого сообщения о завершении моего депозита, вместо этого я получил сообщение, что его уже продлили на новый год.
После этого я хотел отказаться от продления второго депозита, дата окончания которого уже была близко, на что получил отказ с текстом, что отказываться от продления нужно не позже, чем за месяц до его окончания. После этого они продлили мой депозит еще на 1 год под нерыночные проценты, которые не покрывают и половину инфляции и по сути просто прирекли накопления на дальнейшее обесценивание.
После этого я хотел расторгнуть эти продлённые без моего на то согласия депозиты, но теперь система мне показывает сообщение, что на протяжении календарного года я их расторгнуть не могу.
Мне кажется, что это не самое чесное поведение весьма неплохого в далёком прошлом банка.
В особистому кабінеті Приват24 ви можете бачити інформацію по вашим вкладам, в тому числі, дати їх закінчення.
Банк інформує клієнта про продовження вкладу на новий строк, якщо клієнт не відмовився від автоматичного продовження. По строковим вкладам можливість відмовитись від автоматичного продовження доступна протягом місяця до закінчення поточного терміну дії депозиту. Відмовитись можна не тільки звернувшись у відділення, а й самостійно натиснувши відповідну кнопку в меню керування депозитом через Приват24 або мобільний додаток «Мої вклади».
У разі продовження договору на новий термін клієнт має змогу (у відділенні або онлайн через Приват24) розірвати його протягом 5-ти днів з дати закінчення попереднього строку без втрати відсотків за попередній період дії договору.
Щоб уточнити деталі та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
Комментарии (22)
Деліктні зобов’язання банку. Або зробим усе щоб ви позбулися грошей.
Заступник керівника департаменту по вдосконаленню бізнес-процесів і технологій ГО Чорна Г. В.
Керівник проекту по роботі з документами клієнтів Ніколаєнко Ю. В Оператор — пат кб «Приватбанк: Анастасия Ткаченко
І ще багато інших зухвалих банкірів в яких у голові лише
СХЕМИ, СХЕМИ, МАНІ, МАНІ.
Про суму схематику напишу згодом, нехай усі знають що і як відбувається за кулісами.
В банку впроваджені та працюють внутрішні механізми по протидії шахрайству. Діяльність банку здійснюється виключно в рамках чинного законодавства України та регулятора (НБУ). Банк постійно слідкує за дотриманням вимог законодавства на всіх рівнях.
Комментарии (3)