×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Шахрай з розборки
Кузнецов Руслан Анатолійович
ПриватБанк
Після отримання коштів телефон вимкнений
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
В приватбанке не работает услуга обратного звонка
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Комментарии (30)
Заблокировали карты (даже социальную)фин мониторинг ,но разблокировать не получается и разорвать отношения так же …
Хочу оставить и свой отзыв
Сейчас в декрет
В Привате получаю социальные выплаты
Переодически пользуюсь услугами МФО (или одалживаю у родственников)
При очередном заходе денег от МФО мне блокируют карту и сообщают, что я должна дать документы о происхождении средств
В итоге договор с МФО для банка не документ
Придумать же я не могу откуда деньги …
Даже соц.карту заблокировали
Там же явно видно откуда поступили деньги ?!
2 месяца хожу по отделениям
В итоге:
Разблокировать счета я не могу, потому что договора не являются документом
А закрыть счета и разорвать отношения я не могу, потому что счета заблокированы
В итоге, спустя 2 месяца, сотрудник мне онлайн помощи мне говорит:
Подождите, пока банк решит разорвать с Вами отношения и тогда можно будет Ваши деньги перевести на другой банк
Просто замкнутый круг
Естественно, никому не рекомендую сотрудничество с данным банком!
В любой момент можете остаться без денег!
Ставлю 3 звёзды только за то, что на отделении всегда вежливый персонал
Что много достойных банковских продуктов
В остальном …
Может кто подскажет где идти и что делать, чтобы вернуть свои же деньги (((По МФО должна вернуть с %, а Приват тупо заморозили их (
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На даний момент обмеження вже знято.
Комментарии (3)
Незрозуміле списання
На что мне ответили «При зазначенні реквізитів карти та введення одноразового пароля на певному сервісі може бути оформлена передплата, якщо це було передбачено угодою користувача при першому внесенні даних карти. Виходячи з цього, надалі сервісом може подаватися запит на оплату передплати без додаткового підтвердження одноразовим паролем. Отримати детальну інформацію про передплату та відключити її Ви можете звернувшись в підтримку GOOGLE та ознайомившись з інструкцією support.google.com/googleplay/answer/7018481?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=uk. У разі, якщо Ви передали дані 3-м особам або втратили картку, то її, з метою безпеки, потрібно закрити та залишок коштів перерахувати на іншу свою активну картку ПриватБанку. Відкрити нову пластикову картку можливо в будь-якому відділенні ПриватБанку при наявності паспорта та ІПН, або віртуальну — в Приват24. Якщо Ви не отримали товар/послугу, то подати претензійну заявку на оскарження операції Ви можете через чат-онлайн: pb.ua/chat
На мою відповідь «Я перевірила, немає ніякої підписки!!! Я навіть ще раніше видалила номер картки!!! Все перевіряла, ніде навіть не вказано куди знято цю суму! Чому ваш оператор запевнив, що підписку закрив, а гроші всеодно знімаються?! Ви що не можете розібратись із шахраями? Я не буду міняти картку, не треба цього пропонувати, легше взагалі відмовитись від ваших послуг.» Вони відповіли, що не можуть відповісти у листі з міркувань безпеки і написали щоб я описала їм проблему за посиланням, але ж за цим посиланням я і писала перше звернення… на яке отримала розмиту відповідь і розумію, що ніякої допомоги не буде
Подібні списання без додаткового підтвердженн можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки і дана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести строк дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
При вашому зверненні в підтримку було зазначено, що зі сторони банку немає змоги відключити підписку та рекомендовано закрити картку та випустити нову, якщо ви не підтверджуєте операції. Також співробітником було створено заявку на оскарження операції, яка на даний момент, на жаль, не може бути опрацьована, адже оплата була здійснена на сайті, на якому були введені та збережені дані картки, а також відсутнє підтвердження, що послуга була надана третім особам, а не власнику картки.
Ми проведемо перевірку відносно коректності наданої консультації фахівцем підтримки та додатково зв'яжемось з вами.
З нашої сторони є можливість оскаржити дані операції в разі, якщо оплата підписки була здійснена за надання послуг іншій особі. Тому радимо звернутись в підтримку сайту для уточнення даної інформації та у разі, якщо ПІБ власника акаунту за яким оформлена підписка не є вашим, ви можете надати нам дану інформацію для проведення претензійної роботи за правилами міжнародної платіжної системи.
Переглянути операції по картці, в тому числі, деталі списання за підпискою можна у виписці в своєму Приват24.
Ви можете звернутись в підтримку сервісу google для уточнення інформації щодо підписки: https://support.google.com/googleone/answer/9269729?hl=uk&co=GENIE.Platform%3DDesktop
Також отримати інформацію можна в сервісі питань та відповідей: https://support.google.com/googleone#topic=9171059
Комментарии (6)
Расторгнуть договор с банком
Наші колеги проведуть перевірку відносно коректності обслуговування зі сторони співробітника та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (13)
Державний банк став ДНОМ!
Це просто грьобане дно!!!
Залишається просто позакривати всі свої та рахунки компанії в приваті та перейти в більш адекватний банк.
Банк не мав змоги ігнорувати постанову від виконавчої служби, адже в своїй діяльності сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
У разі незгоди з постановою радимо звернутись до виконавчої служби аби оскаржувати постанову у встановленому законом порядку.
Комментарии (12)
Жахливе обслуговування
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Комментарии (2)
приватбанк ворует деньги в виде скрытых комиссий
Всі тарифи розміщені у відкритому доступі на сайті банку https://privatbank.ua/
В даному випадку, сервіс на якому проводилась операція, провів платіж, як переказ з картки на картку (Р2Р). По такому платежу передбачена комісія, що складає 0,5% (мінімум 5 грн). За посиланням можна переглянути тарифи за проведення таких платежів: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
За необхідності ви можете сформувати виписку по картці, в якій буде відображатись інформація по операції. Це можна зробити в Приват24 перейшовши в меню «Сервіси» — «Послуги» — «Сервіс довідок». Також в Приват24 можна переглянути виписку по картці в меню «Гаманець» натиснувши на потрібну вам картку.
Комментарии (8)
Практики Приватбанку у питанні стягнення заборгованості
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства та при надходженні постанови про арешт зобов'язаний обмежити рахунки клієнта.
Кошти, що обмежені у використанні за вимогою виконавця знаходяться на рахунку до запиту виконавця про їх стягнення або зняття арешту. Банк не утримує дані кошти для власного використання, а лише слідує вимогам законодавства щодо накладення арешту на рахунки.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22. Зняття обмеження з рахунків здійснюється при надходженні до банку відповідної постанови(про зняття арешту).
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН. Якщо ви не згодні з арештом накладеним виконавчою службою ви можете звернутись до виконавця або оскаржити його у встановленому законом порядку.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Комментарии (1)
Повторно не выдали наличные в кассе Приват банка !!!
Мой ответ: СИСТЕМА НЕ РАБОТАЕТ! ПРИНИМАЕТ ЗАКАЗЫ ТАМ, ГДЕ «КАСА НЕ ПРАЦЮЄ»!
Мне также написали в пятницу: «За результатом перевірки з вами додатково зв’яжуться.»
Мой ответ: НИКТО СО МНОЮ НЕ СВЯЗЫВАЛСЯ.
Так что вот такие реальные обстоятельства, которые наглядно показывают, что хранить деньги нужно дома. Если у вас будут похороны или еще какая-то острая необходимость в наличных деньгах, то Приват банк запросто подведет и не выполнит свои обязательства. А вы потом будете «рассказывать» про это страннно-грустное обстоятельство, но только вам ни кто не поверит и ЭТО БУДУТ УЖЕ ВАШИ ПРОБЛЕМЫ!!! Cпасибо большое за науку.
Перепрошуємо за незручності.
Фахівці перевіряють інформацію за ситуацією, що склалася та зв'яжуться за результатом.
Комментарии (1)
Списание денег в пользу Убера
Списання коштів через подібний сервіс не є можливим без введення даних картки. Як бачимо, ваша картка на момент списань вже була прив'язана до сервісу. Під час прив'язки картки, окрім її даних, що відомі лише власнику картки, також необхідно додатково підтвердити операцію через (3-D Secure) код із смс або повідомлення в мобільному додатку Приват24.
За вашим зверненням в підтримку були подані заявки на оскарження, які будуть розглянуті згідно з правилами міжнародної платіжної системи. За результатом ми вас додатково проінформуємо. Ви можете додатково звернутись самостійно до даного сервісу для врегулювання ситуації, якщо не згодні очікувати опрацювання заявок за регламентом платіжної системи.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб покращити якість обслуговування.
Комментарии (22)
Обман со страховкой
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
Наші колеги вже займаються питанням повернення коштів по списаному платежу. Для успішного вирішення питання їм необхідно буде зв'язатись з вами. Будь ласка, очікуйте дзвінка від співробітника банку.
Комментарии (2)
Стерлася історія картки, але залишилися записи екрінів і переписки з працівниками банку.
Пройшло більше 10 днів після повернення грошей і банк очистив історію картки без повернення.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (4)
Банкомат забрал карту иностранного банка
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за можливі незручності. Дійсно, з міркувань безпеки повернути вилучену картку банкоматом або терміналом можливості немає. Щоб не очікувати так довго, можемо запропонувати вам оформити картку в нашому банку, оформлення не займає більше 15 хвилин.
Комментарии (8)
Банкомат в Польше не выдал наличные, деньги зависли
В банкомате произошла ошибка и деньги я не получил, но получил чек (подтверждение того что деньги выданы не были)
В приложении отобразилась транзакция «снятие наличных» и следующая «отмена снятия наличных»
Написал в службу поддержки,
Мне сказали подождать пару часов
Денег нет
Пишу в поддержку, говорят подождать сутки
Денег нет
17.01.22 пишу в поддержку с проблемой, оператор отвечает, что если вы на самом деле не получили деньги то мы можем составить заявку о разблокировке суммы
Составляем, в заявке указано что она будет рассмотрена в течении 11 дней
28.01.22 денег нет, транзакции о снятии и о отмене снятия наличных исчезают из истории транзакций.
Пишу в поддержку, девушка отвечает что видит на моей карте разбаланс и что они все исправят и деньги вернуться в течении суток
29.01.22 денег нет
Пишу в поддержку, отвечают что дело ещё на рассмотрении (хотя уже прошло больше чем 11 дней указанных на сайте приват банка)
Почему разбаланс по карте ответить не могут
К кому обращаться, что бы решить этот вопрос, ответить не могут
Каждый оператор говорил разные вещи
Пишу сюда с надеждой, что примите меры и поможете решить сложившуюся ситуацию
Нам дуже шкода, що для вирішення питання знадобилося стільки часу. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання та додатково вас повідомимо.
Комментарии (2)
Вип клиент уже не вип
мне резко, из-за того что не пользуюсь картой снижают кредитный лимит, а потом и вообще отключили оплату частями
мелочь, но не приятно до жути этакое недоверие к клиенту, который дополнительно платит за обслуживание банка.
я не вижу смысла далее быть клиентом … эта установа делает все, чтобы захотелось больше не пользоваться приватом. зачем так делают — непонятно.
обращение к консьержу не дало результатов — дайте нам 50к депозита и мы (может быть) пересмотрим свое видение.
странная позиция организации. я могу вип карту отложить на полку и не пользоваться физически, но если я за нее плачу, хотелось бы получать банковские продукты (оплаченные).
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
Комментарии (1)
Термінал самообслуговування затиснув гроші
Шкодуємо, що виникла така ситуація. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних спеціалістів. По результату перевірки, вам зателефонує наш фахівець.
Додатково, з оператором чата проведемо бесіду для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Банк-лохотрон. При оплате скрытые комиссии
Ситуация такая: плачу я через новапей за товар 12285 своими средствами, приходит подтверждение от Приватбанка на снятие 12285грн без оглашение мне, что там есть комиссия. Я подтверждаю, смотрю выписку, а у меня сняли дополнительно ещё 61.63грн якобы комиссии. В смысле? Я эту комиссию не потверждала, если бы изначально увидела, что такая комиссия- просто бы не платила.
И знаете, считаю, что это ОЧЕНЬ ГРУБОЕ НАРУШЕНИЕ со стороны банка, тупо ОБМАН. Меня как потребителя обязаны были уведомить о комиссии, а не скрыть. Хороший бизнес такой, а главное прибыльный. Браво.
И теперь вишенка на торте: общаюсь с горячей линией. Сообщаю, что так как они нарушили мои права и не уведомили об комиссии, которая меня не устраивает- отмените платёж и верните деньги. Ведь это грубые нарушения моих прав.
И знаете ответ меня убил: так как это сторонний вид оплаты novapay, вернуть платёж мы не можем. Вам нужно обратиться на новую почту. А комиссия там предусмотрена. На мой вопрос почему комиссия не была указана до момента проведения платежа, ответ прост: у нас нет такой возможности. Хороший подход: уставать клиента на едине со своими проблемами, пусть сам все решает.
Далее разговор о том что я потверждала платёж на 12285, а не более. Ведь меня изначально обманул банк, не указав комиссии. Моё согласие было только на эту сумму, но не более. Где моё согласие на комиссию, где чек на комиссию?
Очень обидно, что в нашей стране такие непрозрачные банки, как Ваш, которые нас обманывают на ровном месте.
Ми засмучені тим, що у вас склалося таке враження та не бажаємо, щоб між вами та банком були непорозуміння. Справа в тому, що сервіс, де ви робили оплату, змінив налаштування в проведенні платежів і видавав p2p-платіж (з картки на картку) як звичайну покупку товарів, про що вас сповістили в нашій підтримці. Комісія відповідає тарифам на проведення платежів з картки.
Інформація про тарифи банку знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Так як платіж був здійснений на сторонньому сервісі — для врегулювання питання щодо повернення коштів та наявності комісій при подібних операціях, радимо вам звернутися в підтримку компанії, що надає послугу.
У випадку додаткових запитань — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Не выполнение обязательств
(чтобы не стоять в очереди и не тратить время)
По правилам банка интернет заказ должен выдаваться без очереди!
Правила не выполняются!
И никто за их выполнением не следит!
Сотрудник банка отказался решить вопрос!
Вопрос:
Зачем предоставлять услуги,
которые в реальности
!!! НЕ ВЫПОЛНЯЮТСЯ!!!
ЛИБО НЕ ПРЕДЛАГАЙТЕ ИХ ЛИБО ВЫПОЛНЯЙТЕ!!!
И назначайте сотрудника, который будет нести ответственность за выполнение тех услуг, которые вы предлагаете своим клиентам!
Приносимо вибачення, що при зверненні до відділення ви відчули незручності.
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш фахівець.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Допоможіть у вирішенні питання
Я намагалася спробувати прискорити повернення коштів, але оператор сказав, що це неможливо. І нам прийшлось кошти на обстеження запозичити у знайомих. На мої звернення до банку мені відповідали: чекайте. Хоча в той самий день інші люди знімали кошти з цього банкомату. Пройшла доба, дві, три, чотири та гроші досі не повернули і таке відчуття, що я намагаюся повернути не свої кошти, а забрати в банка їхні!!!
Нам потрібно зараз проводити лікування дитини і ці гроші нам невідкладно потрібні.
Чому за збій в роботі банкомату ПриватБанку повинна страждати моя сім'я та моя дитина, якій ці кошти потрібні.
Нам прикро, що трапилася така ситуація. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати вам відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)