Жахливе ставлення до літніх клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.95 | 45.95 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Все курсы банка |
Повернулася, перезайняла чергу у термінал (там менша черга), відстояла. Коли моя черга підійшла, попросила працівників допомогти з проведенням операції (три оператора сиділи без людей). На що мені відповіли, якщо сама не вмію користуватися терміналом маю звернутися до каси (де тьма людей..). Таки допросилася допомоги, але виявляється з такою квитанцію за нерухомість ТРЕБА оплачувати тільки в касі!
А перший раз не можна було чітко зорієнтувати куди мені йти?!
Й постійно тон спілкування від працівників був з таким «одолжением», жах!!!
А у відділенні плакат, який каже, що працівники відносяться до клієнтів, як до рідної мами…
Мені за 60, благо освоїла оплату комунальних послуг онлайн, серце б з такими працівниками банку не витримало.
Вийшла з відділенням, а саму ще досі трусить.
Рік не заходила у відділення, маю надію, що зміниться відношення до клієнтів! Я не кажу вже про елементарну повагу до літніх людей.
Була після обіду 24.04.2020.
Сором.
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.