Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Як Приватбанк вирішує свої проблеми за рахунок клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
neMila 24 апреля 2020, 17:07
Замовила готівку в Приватбанку на 23.04.20. В цей день більше години вистояла в черзі. Далі у відділенні вимкнули світло і, так як відділення працює тільки до 15:00, а було вже 14:45, всіх відправили додому. Хвилюючись за замовлені гроші, я підійшла до працівника банку. Проте адміністратор мене запевнила, що мої гроші нікуди не дінуться і їх можна завтра без проблем забрати в касі банку. На наступний день вистояла в черзі дві години, і ось, коли підійшла моя черга, працівник каси мене просто обрадував. Виявляється мої гроші сьогодні зранку забрали інкасатори з банку. Виявляється у них був технічний збій. Виявляється, щоб забрати мої гроші, мені потрібно знову замовляти готівку. Розмова з адміністратором нічим не допомогла. Адміністратор сказала, що під час карантину замовлену готівку, яку не забрали, обов'язково забирають наступного дня. Вчора працівник банку чомусь не міг сказати мені цього. Також ніхто з працівників банку не зателефонував, не відправив мені повідомлення про те, що мені не треба півдня стояти в черзі, що мені потрібно знову замовляти готівку…
Далі телефоную в Приватбанк на 3700. Протягом години ніхто с операторів не взяв слухавку! Тобто з'єднатися з оператором неможливо по телефону!!!
Далі спілкуюся в чаті із працівником банку. Який нічим мені не допоміг… Я була готова приїхати в інше місто для того, щоб забрати свої кошти, за свій рахунок. Але ні, це не можливо! Мені тільки запропонували замовити готівку на понеділок – 27.04.20, або ж конвертувати кошти онлайн. Дякую, мені потрібно сплатити кредит до 25 квітня. Дякую, я втрачаю на вашій онлайн конвертації 1600 грн!!! Я не просто так замовляю готівку в касі Приватбанку і конвертую її в іншому банку, де курс набагато кращий і вигідніший.
Тобто в Приватбанку був технічний збій, але ніяких альтернатив для вирішення проблеми, яка виникла з їх сторони, за їх вини НЕМАЄ. Компенсацій не передбачено. Розмови з керівництвом не передбачено. Не передбачено, щоб клієнт конвертував гроші за тим курсом, яким я планувала знімати в іншому банку. Не передбачено, щоб не нараховувати клієнту відсотки за кредит, який я не можу сплатити з вини банка. Тобто технічний збій на стороні банка — це проблема клієнта. Конвертуйте гроші тепер за нашим курсом, і втрачайте 1600 грн. Не хочете — платіть відсотки за кредит. Не хочете — нічим не можете допомогти. Проблема банка — проблема клієнта. Аплодую!
Приватбанк
Ответ банка
24 апреля 2020, 18:43
Добрий вечір!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Інформація вже передана профільним фахівцям для проведення перевірки відносно дій співробітника та коректності наданої консультації. Що до замовлення готівки в підтримці, то хочемо зазначити, що Ви також можете замовити готівку самостійно через Приват24 в меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Замовлення готівки» без необхідності звернення в підтримку та з'єднання з оператором.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 5

+
0
neMila
neMila
24 апреля 2020, 19:07
#
Я завжди самостійно замовляю готівку через Приват24. Через оператора я зверталась, щоб вирішити свою проблему. Сьогодні у відділенні адміністратор сказала, що вона нічого не вирішує і всі питання потрібно спрямовувати на 3700. Тому я і телефонувала протягом години до оператора, щоб дізнатися як же я сьогодні можу забрати СВОЇ ВЛАСНІ КОШТИ. 
В цьому і суть моєї скарги:
1. Некомпетентність роботи адміністратора, і введення вчора мене в оману.
2. Неможливість використовувати власні кошти, які я заздалегідь замовила через Приват24, через збій вашої системи.
+
0
neMila
neMila
24 апреля 2020, 19:08
#
Я завжди самостійно замовляю готівку через Приват24. Через оператора я зверталась, щоб вирішити свою проблему. Сьогодні у відділенні адміністратор сказала, що вона нічого не вирішує і всі питання потрібно спрямовувати на 3700. Тому я і телефонувала протягом години до оператора, щоб дізнатися як же я сьогодні можу забрати СВОЇ ВЛАСНІ КОШТИ. 
В цьому і суть моєї скарги:
1. Некомпетентність роботи адміністратора, і введення вчора мене в оману.
2. Неможливість використовувати власні кошти, які я заздалегідь замовила через Приват24, через збій вашої системи.
+
+14
Jokets
Jokets
24 апреля 2020, 21:30
#
Вы говорите об не уплате кредита и не возможности этого действие но сказали об варианте онлайн конвертации. Как раз банком есть альтернативы но если для вас эти не выгодно разве это не ваша личная проблема
+
+15
neMila
neMila
24 апреля 2020, 23:55
#
Нет, это не моя личная проблема. Я каждый раз вывожу в кассе банка средства и обмениваю их в другом банке, где курс на порядок выше. В этот раз я снова хотела вывести свои деньги. И технический сбой, и наплевательское отношение сотрудников банка - не моя вина и не мои проблемы. Это все равно, если бы Вам по ошибке банка начислили Ваши деньги на универсальную карту и предоставили Вам вариант получить их, только сняв деньги с этой карты, но при этом заплатив 1%. Вам же банк предложил вариант, ну и что, что он не выгодный для Вас. Это же Ваша личная проблема.
+
0
neMila
neMila
4 мая 2020, 0:20
#
27 квітня мені зателефонував представник банку. Так, вибачився. Визнав, що моєї вини в цій ситуації не було, але сказав, що нічого не можна зробити. Моральна компенсація в Приватбанку не передбачена. Що мені запропонували? Мені запропонували безкоштовно отримати персоналізовану універсальну карту. Щиро дякую, але в мене є 3 карти Вашого банку, серед них і картка для виплат, хоч і не персоналізована. Тому запропонована мені картка не потрібна, до того ж я маю ще за неї платити кожен місяць, хоч і не буду користуватись. Тому я не вважаю, що запропонувавши мені продукт банку вартістю 150 гривень, який зараз мені ні до чого, і за який я маю ще й сплачувати кожен рік 240 гривень, вирішив мою проблему. І до того ж я не вимагала моральну компенсацію. В моєму випадку це були реальні фінансові втрати. Особисто я вважаю таку пропозицію банку плювком в мою сторону: «Ось, тримайте, не подавіться тільки нашою щедрістю. Нам на вас начхати, але ми зробим вигляд, що щось робимо..» Бла-бла. Отже, проблема банком не вирішена.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Як Приватбанк вирішує свої проблеми за рахунок клієнтів