×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Консультант Руслана
Вдячні вам за такі теплі слова. Руслана, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Кредитная карта
25.02.22 не внесла платёж по причине отсутствия средств. Т.к. заработную плату получала на карту Сбербанка, его без предупреждения ликвидировали вместе со всеми сбережениями на ней. Мне начислили проценты за неуплату в сроки. Является ли ликвидация моей зарплатой карты Сбербанка и лишение работы поводом оспорить или отсрочить штраф за неуплату на Приват?
Весь лютий ми працювали в штатному режимі, щоб ви могли користуватись карткою без перешкод. Саме тому за лютий ще відсотки були списані.
Колегіальний орган банку 25.02.2022 затвердив нові тимчасові умови за всіма кредитними картками, зокрема й тими, за якими були прострочення зобов'язань строком до 90 днів включно. З 1 березня до 1 червня 2022 року (3 місяці) діють кредитні канікули. Обов'язкового щомісячного платежу не буде. Ви можете погашати заборгованість за своїм бажанням.
Переведення клієнтів відбуватиметься поетапно. Інформацію про пільгове обслуговування ви зможете переглянути в Приват24.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Комментарии (1)
Проблеми з обслуговуванням
Проясніть, будь ласка, ситуацію.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (3)
Нарушение
У даному випадку ще до кредитних канікул вами було укладено окремий договір з банком, в якому банк пішов на зустріч, здійснив перерахунок заборгованості та/або узгодив більш м'які умови згідно з якими необхідно проводити погашення.
Кредитні канікули було запроваджено банком для клієнтів, які до їх початку користувались на звичайних умовах карткою Універсальна або Універсальна Gold і на час канікул мають змогу не вносити щомісячні платежі.
Комментарии (14)
Не возможно связаться с оператором
Банком запроваджено кредитні канікули. Платежі, які не були ще проведені по графіку ( березень-травень ) будуть відтерміновані та їхній графік буде змінено, починаючи з червня.
Наприклад, плановий платіж по Оплаті Частинами на 20 березня, до цього моменту Ваш договір буде переведено на кредитні канікули — цей платіж буде перенесено на 20.06 (наступні платежі аналогічно, квітень — перенесено на 20.07, травень — 20.08 ).
Що ж до звернення в підтримку. В голосовому меню потрібно натиснути нуль та описати своє питання голосовому помічнику, щоб він з'єднав з оператором. В онлайн підтримці на сайті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Комментарии (1)
Допоможіть знайти злодія
З нами зв’язався чоловік Богданов Костянтин Яношович. У нього, як він запевнив все є в наявності. Ми попросили відправити наложеним платежем, або сплатити на рахунок компанії по безготівковому переказу. На що нам сказали, що немає такої можливості. Ми перепитали, що зараз війна і грошей і так не має, на що людина нас запевнила, що в такий час треба допомогати, а не наживаться на людях.
Богданов Костянтин Яношович № картки ПриватБанк: 5457082276804734
кинув нас в цей важкий час на 4000 грн.
Дуже прошу допомогти знайти і покарати дану людину.
Богданов Костянтин — Ви нічим не кращі за окупантів які вторглись на нашу землю, які мародерствують та вбивають наших співвітчизників.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий
Банк абсолютно наплевать на клиентов.
Пополнить карту 2 недели вообще не реально. Отделение закрыто. Терминалы на прием налички не работают. Банкоматы пустые. Как началась война — банк сдулся.
Президент рекомендует рассчитываться безналом. Но как? Все терминалы в городе не принимают наличку. Это касается не только терминалов Приват. Но и через другие терминалы тоже нельзя пополнить счет Приватбанка.
При том что у нас в городе в принципе спокойно.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на мапі відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима та проводити інкасацію в терміналах самообслуговування. Зняти готівку до 6000 грн на 1 чек також можна і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму. Детальніше про послугу на нашому сайті: https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi#services
Комментарии (6)
Не выполняют закон!
В приложении общался с оператором, сказал что снимут в течение двух рабочих дней, а прошло уже 4
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття, для цього нашим колегам потрібно трохи часу.
Що ж до того, що картка заблокована за вимогою виконавчої служби то зазначимо, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання і може бути поповнена також нецільовими коштами. Щоб окрема картка не була заблокована це має бути вказано виконавцем в постанові.
Також вже є можливість відкрити нову Digital-картку, яку можна буде поповнити та проводити видаткові операції.
Комментарии (1)
заблокировали карту
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
На підставі Постанови НБУ від 24.02.2022 № 18 закрита можливість здійснювати будь-які операції з використанням російських рублів та білоруських рублів.
Комментарии (2)
Приват во время ВОЙНЫ
Вот что он меня окончательно возмутило так это то что в чате мне начали задавать все те же вопросы как и на горячей линии. Я пояснила что я уже отвечала на эти вопросы и какой-то из моих ответов является неверным. Также я попросила идентифицировать мою личность через фото, селфи ну как это было раньше в Привате. На что мне ответили что такой возможности нет и единственный вариант разблокировать свою карту, с моими средствами так это пойти в отделение банка, которая не работают.
У меня вопрос к людям, которые Принимают решение относительно политики банка в такое тяжелое время ВЫ ЧЕМ ДУМАЕТЕ?! Ладно я проживу без ваших карт и без СВОИХ денег на них, а есть люди у которых может продуктов нет, может кто-то в дороге не может заправить авто что бы отвести свою семью подальше от взрывов, а вы ПРЕДЛАГАЕТЕ ИСКАТЬ НЕРАБОТАЮЩЕЕ ОТДЕЛЕНИЕ ПРИВАТА!!!
Как я сказала это Операторам, Также говорю и вам, в такое тяжелое время обязательно, повторяю обязательно должна существовать альтернатива походу в банк!!!
Ми уважно та відповідально ставимось до безпеки коштів та даних наших клієнтів, тому при зверненні в підтримку, якщо питання стосується персональних даних, ми маємо ідентифікувати того, хто звертається, щоб впевнитись, що це саме власник картки. Перелік питань для ідентифікації не завжди однаковий та вони завжди є такими, відповіді на які знає лише власник картки, а динамічні питання допомагають захистити кошти, адже, на жаль, бувають випадки, коли клієнти передають дані шахраям. Відповідно до вимог регулятора (НБУ) клієнти повинні самостійно слідкувати за актуальністю даних, які були надані в банк та своєчасно оновлювати дані.
На жаль, на даний час не бачимо інформації щодо вашого звернення в підтримку на сайті. Фахівці чату за вашим зверненням залюбки допоможуть в розблокуванні картки.
Комментарии (2)
Звернення
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття, для цього нашим колегам потрібно трохи часу.
Що ж до того, що картка заблокована за вимогою виконавчої служби то зазначимо, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання і може бути поповнена також нецільовими коштами. Щоб окрема картка не була заблокована це має бути вказано виконавцем в постанові.
Також вже є можливість відкрити нову Digital-картку, яку можна буде поповнити та проводити видаткові операції.
Написать комментарий
Платеж из зарубежа
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі платежу та перевірити інформацію.
Написать комментарий
Пожалуйста свяжите с оператором! Два часа немогу дозвониться
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші колеги будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та з'ясувати деталі, щодо звернення в підтримку по телефону.
Написать комментарий
Когда будет снят арест ?
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття, для цього нашим колегам потрібно трохи часу.
Що ж до того, що картка заблокована за вимогою виконавчої служби то зазначимо, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання і може бути поповнена також нецільовими коштами. Щоб окрема картка не була заблокована це має бути вказано виконавцем в постанові.
Також вже є можливість відкрити нову Digital-картку, яку можна буде поповнити та проводити видаткові операції.
Комментарии (1)
Поскольку поддержка п24отключена приходится писать сюда каждый вопрос
Перевіряємо інформацію щодо ситуації та наданих вами документів.
Комментарии (2)
Розширення рубрики «благодійність»
Ви можете підтримати українську армію, зробивши благодійний внесок в Приват24 https://next.privat24.ua/ в меню: ´Сервіси — Благодійність — Допомога ЗСУ´ або у мобільному додатку в меню: ´ ∷ — Добро ´.
Комментарии (5)
банкомат списал 50000грн, но денег не выдал
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та перевірки інформації щодо повернення, ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
ПриватБанк саботує відкриття зарплатних карток ЗСУ
Для уточнення інформації щодо відмови у відкритті рахунку та вирішення питання ваш чоловік може звернутись в наш чат на офіційному сайту банку. Наша служба підтримки працює для вас безперервно та цілодобово. Що стосується викрадення коштів, вони не списуються самостійно в рахунок банку. Проведення розрахункових операцій можливе за наявності картки або її платіжних даних, що відомі лише власнику картки. Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних, правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (2)
Качество
Написать комментарий
Перешкода отриманню дивідендів
Згідно з вимогами пункту 72 розділу V Положення № 417 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
Комментарии (3)