Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
San12 4 мая 2022, 8:02
27.03 оформил 6500 в дии всё прошло успешно прошло больше месяца, а денег так и нету как всегда кидалово от привата
Приватбанк
Ответ банка
4 мая 2022, 9:39
Доброго ранку!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Игорь Виноградов 3 мая 2022, 16:38
Это банк, который спамит!!! Куда не посмотри, на Ютуб, в браузер Яндекс, браузер Опера, везде эта ужасная реклама!!! Это просто ПриватБанк скоро закроется, и пытается пригласить еще больше клиентов, Что бы с деньгами уйти с рынка!!! Либо те деньги которые пропадают у клиентов ПриватБанка, тратятся на галимую и дорогую рекламу, зная, что наворуют у клиентов деньги, и привлекут новых клиентов, за счет существующих!!! Просто ужас и позор!!!
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 17:52
Добрий день!
Шкодуємо, що ви маєте таку негативну думку про банк. Наявність реклами банку жодним чином не свідчить про його закриття і не погіршує роботу. Навпаки, завдяки рекламі ми можемо розповісти про послуги та сервіси, якими можна скористатись будучи клієнтом ПриватБанку. Ми продовжуємо обслуговувати клієнтів та їх рахунки, щоб всі бажаючі мали зручний доступ до банківських послуг на прозорих умовах в цей непростий час.
Проблема решена
Алексей Беловодов 3 мая 2022, 16:08
Полное описание проблемы приведено в тексте моего заявления в киберполицию, которое пока не было рассмотрено. Просто хочу предостеречь других Клиентов Приватбанка о возможных проблемах. Для себя принял решение держаться подальше от этой финансовой структуры насколько это возможно.

Текст заявления:

Шановні Господа, добрий день!

Зіткнувся із ситуацією, коли з моєї карти та карти дружини, відкритих у приватбанку зникли гроші.

Намагаюся викласти суть проблеми:

1/ Поповнення карти моєї дружини через термінал самообслуговування у магазині Таврія В в Одесі за адресою Рекордна, 23:
Операції по карті 5168ХХХХХХХХХХ6193, власник Бєловодова Ірина Віталіївна:
04.03.2022 8:03 — поповнення на 3050 грн. На даний момент за виписками ця операція не відображається
04.03.2022 8:12 — поповнення на 8050 грн. Ця операція у виписці зараз є. Наводжу її просто для прикладу

Авторизація в терміналі проводилася за допомогою карти дружини та введення пінкода

Номери терміналів: TS201035- швидше за все використав цей, але поруч стоїть ще TS204519

2/ Поповнення моєї карти в терміналі самообслуговування у магазині Таврія В, за адресою Одеса, вул.Інглезі, 3а
Операція по карті 4731ХХХХХХХХХХХХ3046, власник Бєловодов Олексій Іванович
04.03.2022 10:25:46 — поповнення на 3300 гривень. ЦЯ ОПЕРАЦІЯ У БАЛАНСІ НЕ ВІДБИВАЄТЬСЯ!

Під час з банком 07.04.22: по моїй карті така операція не зафіксована, у списку пушоповідомлень на мій обліковий запис нічого не значиться, жодних слідів операції оператор колцентру банку не бачить. Також за інформацією оператора Приват банку операції на суму 3300 проходили по Терміналу TS212554 о 10:21, та на ту саму картку о 10:29. Начебто оператор банку Жанна (розмова 07/04 о 16:47 з номера 056−797−60−10, тривалість 37м47с) сказала, що картка на яку були зараховані кошти закінчується на 57. Усього в магазині 3 термінали, але по 2 інших у зазначеному тимчасовому проміжку операції з поповнення не проводилися

Авторизація в терміналі проводилася за допомогою додатку Приват 24 за зчитуванням QRcode

Хочу зазначити наступне:
— Пуш повідомлення по зарахуванню на той момент з’явилися відразу в додатку Приват24. Чеки терміналу я не роздруковував і на превеликий жаль не зберігав.

— Можливо із затримкою у 2−5 хвилин операції через мерчант були одразу автоматично відображені у моїй бухгалтерській програмі Дзенмані, тому приводів для тривоги з поводу якийсь то питань з зарахування жодних не було

— Зникнення грошей було виявлено 06.04.22, коли після того, як я побачив, що залишки за рахунками в приват24 і в Дзенмані не сходяться і вирішив зробити звірку операцій. У ході перевірки виявив, що з прибуткових операцій за картками зникли зазначені вище суми.

— в одному та в іншому магазині, в яких я проводив операції, я запитував охорону про можливість підняти запис за вказану дату/час; на жаль, на серверах магазинів записи зберігаються максимум 1 місяць.

— під час розмови з оператором банку я попросив їх перевірити запис камер, які встановлені в самих апаратах з метою підтвердження достовірності заяви. Оператор сказала, що дані записи можуть бути підняті лише після заяви до кіберполіції.

Зрозуміло, що це може бути тільки моє припущення, але все-таки має право на життя — всередині Приватбанку існує якась банда, яка чудово розуміє, що записи із зовнішніх камер зберігаються не більше місяця, що дуже мало людей, які ведуть домашню бухгалтерію і стежать хоч якось за своїми операціями, займатимуться звірками та виявлятимуть такі факти. Маючи необхідний доступом до системі банку, заднім числом змінюють одержувачів із зарахування коштів, у своїй базi підчищаючи всі сліди у основі. Сподіваюся, що у Вашій структурі є методи, завдяки яким можна встановити достовірність за вказаними операціями та допомогти мені отримати наші гроші назад. У такий складний час для всіх українців, коли кожна копійка на рахунку, давати можливість банківським службовцям грабувати це недозвільна розкіш!

Якщо потрібна якась додаткова інформація, будь ласка, повідомте
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 17:41
Добрий день!
Банк не видаляє успішні операції з історії. Якщо б поповнення було проведено успішно на вашу картку, ця операція відобразилась би у виписці і там би залишилась. Виходячи з наданої вами інформації нами було знайдено платіж в терміналі самообслуговування. Авторизація перед проведенням даного платежу була проведена не вами, відповідно надати інформацію по платежу ми маємо змогу лише тому клієнту, під чиєю авторизацією було створено платіж.
Ймовірно, що при створенні платежу ваша дружина могла помилитись і обрати зі списку не ту картку для поповнення. Вона може звернутись в онлайн підтримку і отримати інформацію по платежу. Також радимо перевірити номер картки в квитанції за платежем. Клієнт, який авторизувався перед проведенням платежу може отримати квитанцію в архіві платежів.
Проблема решена
Ольга Наумова 3 мая 2022, 13:59
23.04.2022 з мого карткового рахунку в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» безпідставно списані банком кошти в сумі 4683,12 грн. і до сьогодні, недивлячись на мої численні звернення на гарячу лінію АТ КБ «ПРИВАТБАНК» та письмову вимогу повернути мої кошти в сумі 4683,12 грн., кошти на мій рахунок так і не повернуті. Банк визнає свою помилку (в усній формі), затягує час та годує мене брехнею (протягом доби, протягом п«яти днів, а сьогодні вже протягом 120 днів). Ось такий державний банк! Я зробила свої висновки та прийняла рішення відмовитись від послуг АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 16:39
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Інформація про поточний баланс картки і виписка вже відображаються коректно і доступні для перегляну у вашому Приват24. Кошти фактично не були списані, а знаходились в резерві на картці. Після повернення суми з резерву операція списання у виписці не відображається, адже фактичного списання не відбулося.
Якщо виникнуть питання, будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.
Сергій Ковтун 3 мая 2022, 13:17
Почну з того, що приват в односторонньому порядку розірвав зі мною договір, тому що фін моніторингу щось не сподобалося, хоч я і пояснив всі рухи коштів на рахунках, але суть не в тому.

Так як в разі розірвання договору рахунки блокуються, треба їхати писати заяву на вивід коштів.

Тому я поїхав перший раз пояснив ситуацію, мені дали бланк, який я заповнив і почав чекати кошти. Клас, з фізичних рахунків прийшла гривня, але доллари і з рахунку фоп нічого.

Зателефонував, сказали що для фопу потрібно писати окрему заяву. Тут вам дякую що не сказали перший раз і не надали такий бланк.

Поїхав знову. Виявилося що з рахунку фоп, можна вивести лише на рахунок фоп, тут ще раз дякую що не попередили. Але я швидео відкрив рахунок і написав заяву.

Чекаю… нічого… звоню.

Кажуть треба знов їхати у відділення. Тут вам знову дякую за це, дуже скучив за вами.
По фопу інфу можна дізнатися лише в відділенні, по долларам не вистачає даних, але я хаповнив всі поля.

Короч їду 3й раз, але відчуваю що не останній раз.

А взагалі хотілося б сказати, що я став кліентом майже відразу як виповнилося 16 років. Тобто вже майже 20 років. І не просрочував платежів, був завжди хороший рейтинг кредитний. І завжди коли мені потрібна була допомога банку, сервіс був жахливий.

Скільки будете мучати, поверніть будь-ласка гроші і допобачення
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 15:09
Добрий день!
Перепрошуємо, якщо при першому зверненні до відділення виникли складнощі з написанням заяви і не всі необхідні дії були виконані співробітником. Ви можете надати в приватному повідомленні ваші контакти, щоб ми перевірили дану інформацію.
Керуючись чинним законодавством банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Проблема решена
Татьяна Денисова 3 мая 2022, 12:30
Отделение по адресу: Киев, ул. Гната Юры, 7-Д
02.05 пополняла карту на 3000.00 UAH, деньги остались в банкомате — чек есть на нём инфа о тразакции, а это сообщение в Приват24 — «Заявку на 3000.00 UAH прийнято. Регламент опрацювання — 1 день, якщо потрібна інкасація — до 3 дн.» ---жду результата…отпишусь…
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 15:04
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Проблема решена
Elprilip 2 мая 2022, 21:25
Сегодня заблокировали вход в Приват24! Объяснение-по соображениям безопасности! Требуют подтверждения личности! Звонок в техподдержку не увенчался успехом-там говорят, что такой номер телефона не зарегистрирован в банке! Как это может быть, когда он у меня единственный и много лет является финансовым! В том числе и в Привате! Я нахожусь за границей и подтвердить финансовый телефон, как советует автоответчик Привата, в банкомате я ФИЗИЧЕСКИ не могу! Написала в чат-ответа нет! Зачем я должна подтверждать то, что давно известно Привату и не менялось годами?
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 10:35
Добрий день!
За необхідності змінити фінансовий номер ви можете звернутись в онлайн підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
Проблема решена
XST 2 мая 2022, 20:34
Картка ПриватБанку автоматично продовжена на 180 днів. При поповненні карти у терміналі ПриватБанку гроші не зараховуються. Треба почекати 24 години, а потім створити заявку на повернення коштів. Щоб оформити заявку необхідно зв’затися з оператором. Для цього треба пів години вислуховувути непотрібну інформацію, яку розповідає робот і, якщо повезе, вас зв’яжуть з оператором. Це вважається нормальною роботою банку? А якщо заявка на повернення коштів не буде оформлена, куди дінуться гроші? Що це, нова форма шахрайства?
Приватбанк
Ответ банка
3 мая 2022, 10:07
Добрий день!
Продовження терміну дії картки — це крок на який ми пішли виходячи з ситуації.
Ви можете отримати нову картку у відділенні або ж замовити картку в Приват24, щоб не користуватись протермінованою карткою.
Ми в жодному разі не бажаємо ускладнити таку звичайну процедуру, як поповнення картки. Дана ситуація не є показником загальної роботи системи.
По карткам у яких закінчився термін вказаний на пластику доступні такі операції:
• оплата в магазинах по POS-терміналу;
• зняття готівки в банкоматах;
• операції в Приват24;
• поповнення рахунку (будь-яким зручним способом).
Для платежів в інтернеті можна створити віртуальну або інтернет картку.
Як бачимо, повернення коштів вже відбулося. У разі виникнення питань чи нестандартних ситуацій ви завжди можете звернутись в підтримку і розраховувати на нас.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nadezhda111 2 мая 2022, 14:17
Выбило из приложения, смс для авторизации не приходит (со связью проблем нет), не могу зайти в мобильный банк уже неделю
Приватбанк
Ответ банка
2 мая 2022, 16:04
Вітаємо!
Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в ситуації, що склалася.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Рустам А 2 мая 2022, 11:26
Мій рахунок заблоковано, договір зі мною розірвано. Сьогодні мій товариш хотів допомогти мені фінансово, проте не знав, що мою картку закрито, зробив переказ і банк пропустив дану операцію. Таким чином банк позбавив коштів не тільки мене, а й мого товариша.
Навіщо ви крадете гроші у людей у воєнний час?
Приватбанк
Ответ банка
2 мая 2022, 11:38
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
victorshu 2 мая 2022, 11:00
В апреле получил сообщение в Приват24 — если до 25 числа карта выйдет в ноль, то карта останется в льготном периоде и плата за пользованием кредита будет возвращена (чтобы выйти в ноль, надо было уже оплатить эту часть за пользованием кредита).

В итоге, карту пополнил до 25 числа апреля, с учётом просрочки, в ноль. И 1 мая была списана та самая плата за пользованием кредита. Т. е. не возвращена на счёт, а списана ещё раз.

Персональный банкир недоступен. Премиум карта.
Приватбанк
Ответ банка
2 мая 2022, 11:36
Вітаємо!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема решена
Lilija123 1 мая 2022, 23:13
1. 21 .04 была погашена задолженность по кредитной карте, т.к Приват отменил кредитные каникулы.
И вот 1.05 «уважаемый» Приват снимает процент «За использование кредитными средствами» при том, что на карте только личные средства, а задолженность погашена 9 дней назад.
Операторы все заняты…
2. Для оформления помощи от государства нужна был счёт с банка.
Консультант уверил, что подходит с карты универсальная, (на тот момент у них что-то глюкануло и не смогли распечатать с карты для выплат).
За справку взяли 100 грн. и девушка сказала, что по другому нельзя. Могу Вас заверить, когда остался без жилья и работы в другом городе 100 грн- большие деньги.
Как выяснилось, что все-таки нужна карта для выплат. В другом отделении девушка распечатала счёт БЕСПЛАТНО!!! Не много другой бланк, но роли это не играет.
Оставайтесь всегда людьми, тем более в такое время.
Приватбанк
Ответ банка
2 мая 2022, 9:37
Добрий ранок!
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Отримати статус ВПО та подати заявку на отримання допомоги від держави можна звернувшись особисто до органів соціального захисту населення, уповноваженої особи громади чи ЦНАПу або ж за допомогою додатку Дія (якщо у вас є ID-картка чи біометричний закордонний паспорт).
Кошти можна отримати на картку для виплат чи картку єПідтримка (при подачі через ЦНАП), якщо подавати заявку в додатку Дія — на картку єПідтримка.
Тим, хто подасть заявку до 30 квітня, допомога буде виплачена в тому числі за березень.
Наші фахівці проведуть перевірку стосовно дій співробітника відділення та по результату вам зателефонують.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
tonisukr 1 мая 2022, 22:24
24.02.2022 в Україні почалася війна. Кожного місяця 25 числа треба гасити кредитні кошти, якщо ти їх витрачав, щоб тобі не нарахували відсотки. Так от фізично можливості не було покласти гроші на картку. Бомбили міста, падали ракети, і таке інше. Тим часом приват банк бере і НАРАХОВУЄ людям відсотки, тому що вони не пішли під ракетно бомбовими ударами до терміналу покласти гроші цього клятого 25 числа! Жодного дня банк не дав клієнтам можливості внести ці кошти трохи пізніше. Такого відношення ні від держави ні від державного банка я не очікував, та й думаю мільйони людей зі мною погодяться. Це була остання крапка в відносинах з приватбанком.
Приватбанк
Ответ банка
2 мая 2022, 9:22
Добрий ранок!
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dmitriyz 1 мая 2022, 17:11
Чудо-банк недавно переоформил зарплатную карточку теще (пожилой человек за 70). Естно еще впарил ей кредитку и уболтал на получение пенсии, открыв дополнительно пенсионную карту. После короткого внушения, теща кредитную карту им по быстрому вернула. Недавно встал вопрос, теща заметила — «щось гроші де потроху зникають». Ну решили разобраться, а у тещи тело (телефон) еще старый прекрасный кнопочный нокиа (батарею не менял, клянусь), т. е. клиент-банков (приват24) там нет принципиально от слова вообще. Ну создал я аккаунт в привате для тещи (там еще то гемор, но это другой вопрос) и вижу удивительные вещи, а именно — часть зарплаты (1%) падает в «копилку», такой депозит на год под смешные проценты. На мой вопрос, теща в полный отказ — «не на які твої дпозії я не підписувалась». Ладно, хрен с ним, их можно снять, что и было с ходу проделано. Но есть еще ежемесячный платеж — страхование на каждый день, 20 грн. Ну тут вообще капец. Звоним в приват, кстати тот еще квест, пол часа минимум ожидания. Дело было около 16−00 01.05. Оператор Наталия (больше информации для своей идентификации она дать отказалась, о как у нас банки работают!!!) услышав, что звонит не клиент, а дочь (кстати тоже клиент, но звонили с тела тещи), сразу ушла в позицию — что что бы получить ответ, должен звонить только клиент, хотя вопрос ставился — может клиент по звонку отказаться от страховки и «копилки».Ответ — по страховке — «теоретически» да. Можно ли это сделать в приложении — нет, нужно только звонить. Резюме — в банке напарили пожилому человеку всякую ненужность, а отказаться от этой ненужности — надо по всей видимости рулить в отделение (причем рабочее отделении теперь фиг знает где). Вот и будет завтра человек отпрашиваться с работы, ехать в переполненном транспорте (там его еще не хватало) в отделение, стоять в очереди в отделении ну и прочие прелести, совок короче. Между прочим, руководству банка не мешало бы довести до сведения своих сотрудников о том, что Закон о банках и банковской деятельности запрещает банкам навязывать клиентам дополнительные услуги.
Приватбанк
Ответ банка
1 мая 2022, 18:23
Добрий вечір!
Оформлення картки Універсальна або для виплат можливе лише за згодою клієнта. Це ж стосується і підключення страховки або умов накопичення до Скарбнички. Окрім того, кошти, що накопичуються на скарбничці клієнту доступні в будь-який момент. Якщо він забажає ними скористатись, достатньо їх зняти зі скарбнички на одну зі своїх карток. Наприклад, при підключенні договору страхування у відділенні, клієнту відправляється смс з кодом для підтвердження цієї дії. Якщо клієнт не повідомить код співробітнику — страховка не оформляється.
Розірвати договір страхування клієнт може самостійно в своєму Приват24 https://next.privat24.ua/ в меню «Сервіси» — «Страхування».
Проблема решена
sanchopanca 1 мая 2022, 16:42
здравствуйте. Сегодня 1.05.22 банк списал процент по моему небольшому кредиту. но законом о военном положении, да и нбу объявляло что до июня никакие проценты списывать не будут, а дают всем кредитные каникулы… дозвонится не удалось еле получилось списатья в чате. с решением не помогли лишь сказали 150 раз что банк установил новые условия которые и выполняет и снизил процент с 3.4 до 1.7 вот и все…
вопрос в законности этих действий. знаю что другие банки не списывают процены…
Приватбанк
Ответ банка
1 мая 2022, 17:19
Добрий день!
ПриватБанк з 1 березня 2022 року до 1 червня 2022 року запровадив кредитні канікули для фізичних осіб за всіма кредитними картками.
Кредитні канікули — це пільгові умови договору, коли клієнти мають право не вносити обов'язковий мінімальний платіж, що особливо актуально у випадку перебування у зоні бойових дій чи через втрату доходу. Кредитні канікули означають, що банк не штрафуватиме за прострочені платежі.
Розуміючи ситуацію, щоб підтримати клієнтів, банком було прийнято рішення в доповнення до кредитних канікул протягом березня встановити відсоткову ставку за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %).
Окрім того ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів в квітні та травні вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти.
Проблема решена
SvetlanaP1979 1 мая 2022, 14:42
Добрий день! Знаходжуся за кордоном. Наразі розплатитися карткою Привата (постійно і давно вже користуюся послугами, тому і не маю карток інших банків) не маю можливості, а це єдиний спосіб купити необхідне. Почалося з того, що 23 квітня, я хотіла розрахуватися за покупку, гроші з рахунку списало, а до магазину не надійшли кошти. Почекала до вечора, ситуація не змінилася, тому я почала писати в онлайн підтримку, де мені постійно надходило сповіщення про повітряну тривогу і неможливість техпідтримки зі мною зв’язатися. Так само було і наступного дня. Тому я написала про ситуацію, отримала відповідь на мейл з номером моєї заявки 38930 і обіцянкою отримати відповідь впродовж 3 днів (чого не бачу і досі). Наступного разу перевіряючи баланс по карті, я побачила, що тепер на рахунку було ще списано таку суму, що в мене тепер мінус (це, на хвилинку з кредитними моїми, за якими потім нарахують пеню🤬) Я ніколи не знімала з картки в мінуса! Знову почала писати, довго чекала зворотнього зв’язку, нарешті озвалися, сказали, що збій був у POS терміналах (хоча це брехня, бо збій таких транзакцій був в різних країнах і термінали працюють на різних платформах (!)), пообіцяли повернути все, що було некоректно списано до 29 квітня. Ок! Почекала, знову написала в підтримку 28, бо ніякого повернення, звернулися на моє ім'я, спитали номер картки👍🏻(не видно ж моїх даних), і суми до і після, а також час списань (одне в магазині я знаю, а інше стирили без мене, жодної смс чи повідомлення взагалі). На що я отримала: чекайте ще 10 днів і подяка за розуміння🤬, а ну ще сказали що надходжень за цей час не було!!!(А як я це можу перевірити? А ніяк!😉 Класно ж? Чудовий банк! Дууууже цінують і поважають усіх клієнтів! Сьогодні вже 1 травня, на балансі мінус, оплатити необхідне не маю можливості, свої відчуття навіть описувати не буду- це ж, мабуть стидно нити, бо мої проблеми не гірші від інших, правда ж, Приват банк?! Ви там щось переносите у хмари, змінюєте правила переводів, про що я дізнаюся з новинних ресурсів, а окремий клієнт- *** сидить і чекає првернення і можливості дітям продукти купити і борги повернути (в які загнаний завдяки вашій роботі!) Я не маю жодного уявлення, що у вас там коїться, хто у вас так майстерно нагнув купу народу (бо на форумах описують багато схожих ситуацій), але вирішуйте, будь ласка, це питання швидше. Така ситуація неможлива, в принципі, в іншій державі, і клієнти би отримали компенсацію за кожен момент такої непрофесійної роботи, але ж ми говоримо про бесправних лохів-клієнтів Привату, яких можна кинути, правда?!
Приватбанк
Ответ банка
1 мая 2022, 17:17
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці прикладають всіх зусиль, щоб вирішити питання якомога швидше.
Проблема решена
Pavell00017 30 апреля 2022, 15:18
Нужны были срочно наличные, подошёл к банкомату Приват Банка и с помощью телефона и приложения пытался снять наличные. Ввёл сумму 4000 грн, навёл на штрих код камеру телефона, деньги у меня списались, а банкомат их не выдал. Я попробовал ещё раз, и точно такая же проблема. Как результат к меня -8000 грн на карте. Я сразу же написал в техподдержку, оформили заявку. Оформили заявку на возврат 4000 Грн и вернули на след день (что странно, должны были хотябы 2 заявки сделать), сказали что вторую 4000 вернут сразу же после одобрения первой автоматически.

Но к сожалению ничего не происходит, после многочисленных обращений в техподдержку меня кормят завтраками и то, что вот вот скоро автоматически ваши 4000 грн зачисляться на счёт. В такое время забирать деньги у своих клиентов это худший показатель сервиса. Уже 17 дней прошло, уже в чате мне никто не отвечает и возвращать деньги не хотят. Что делать дальше, в суд обращаться? Классный конечно банк
Приватбанк
Ответ банка
30 апреля 2022, 17:19
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому. Щодо повернення коштів питання передано фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
Рустам А 30 апреля 2022, 15:17
Я знаходжусь у місті Вовчанськ, виїзд із міста у місто Харків, де я проживаю заблоковано. Виїхати не можу з початку війни. Хотів зробити переказ коштів на картку сина, який залишився в Харківській області, с. Андріївка. Платіж було відхилено, було запропоновано скористуватися іншим способом оплати (банкомат, термінал або відлілення). Але жодне відділення і жодний банкомат у м. Вовчанськ Харківської області не працює з перших днів війни. Після кількох спроб все ж таки провести платіж, банк взагалі заблокував мені доступ до мого особистого кабінету і моїх коштів.
Додзвонитись на гарячу лінію банку також не має можливості, оскільки у місті заблоковано мережу усіх українських операторів зв’язку. Намагався написати у чат, але там не має питання яке мені потрібне, із переліку тих що видають боти.
Приватбанк
Ответ банка
30 апреля 2022, 16:37
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Проблема решена
Willtaylor 29 апреля 2022, 21:59
Я нахожусь за границей, хотел снять деньги со своей карты, в Приватбанке показало что превышен лимит. Я решил перевести часть денег со своей универсальной карты на карту для выплат.

Нужно было подтвердить операцию, я позвонил по указанному номеру. Общаясь с представителем банка, параллельно меня выбросило с приложения и заблокировался доступ в Приват24. Сотрудник сказал, что ничего не знает по этому поводу и сказал обращаться в чат поддержку.

Я обратился в чат поддержку, написали, что ждать оператора 10 минут. Я жду уже 40. Решил позвонить на горячую линию, где женщина оператор ничем не смогла мне помочь, говоря, что я звоню не с финансового номера. Я утверждаю обратное, целый день я пользовался сервисом и проходил авторизацию по номеру с которого звонил. Сотрудник банка общался со мной, как будто бы я не их клиент и повторял, что ничем не может мне помочь. Я предлагал назвать свои любые личные данные, чтобы она хоть как-то смогла опознать меня как клиента, но без толку. Ничего, кроме как: «обращайтесь в чат» — сказать она не смогла. На тот момент я уже час ждал подключение оператора в чат.

Ужасное обслуживание клиентов, да, при всем моем уважении к нынешней ситуации в стране, я понимаю, что могут быть задержки. Но очень неприятный разговор вышел с сотрудником горячей линии, которая даже не хотела мне никак помочь.
Приватбанк
Ответ банка
30 апреля 2022, 10:30
Добрий день!
Картка була заблокована з міркувань безпеки. Додаткове підтвердження знадобилось для того, щоб ми могли впевнитись, що карткою користується саме її власник, а не треті особи. Перепрошуємо, якщо дана ситуація доставила вам незручності. Як бачимо, питання розблокування картки на даний момент вирішено.
Наші колеги перевірять коректність консультації наданої в підтримці та зв'яжуться з вами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
KSV28 29 апреля 2022, 21:27
Хочешь справку с информацией о реквизитах нашей карты? Приходи в Приватбанк дорогой клиент — она уже тебя ждет…за 100 гривен, хоть ты и инвалид второй группы (3 гривны за цифру из IBAN). Но и это еще не все, мы оформим бесплатно карту е-допомога для соцвыплат. А на кой она мне спросить хочу. Чем IBAN, имеющейся карты Универсальная, не угодил для выплат впо
? Навязывание пустых банковских продуктов. А еще у них армия собственных коллекторов. Одним словом: добро пожаловать в ООО «Обуем».
Приватбанк
Ответ банка
30 апреля 2022, 9:53
Доброго ранку!
Для зручності клієнтів реквізити картки можна безкоштовно отримати не виходячи з дому, скориставшись Приват24.
Картка Універсальна не призначена для отримання цільових зарахувань. Державою передбачено зарахування виплат для ВПО на картку єПідтримка. Також можна отримувати такі виплати на звичайну картку для виплат, якщо заяву подаєте звертаючись до ЦНАПу. Оформлення Картки для виплат або картки єПідтримка безкоштовне.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝