×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
6500
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Комментарии (5)
Самый ужасный банк!!!
Шкодуємо, що ви маєте таку негативну думку про банк. Наявність реклами банку жодним чином не свідчить про його закриття і не погіршує роботу. Навпаки, завдяки рекламі ми можемо розповісти про послуги та сервіси, якими можна скористатись будучи клієнтом ПриватБанку. Ми продовжуємо обслуговувати клієнтів та їх рахунки, щоб всі бажаючі мали зручний доступ до банківських послуг на прозорих умовах в цей непростий час.
Комментарии (2)
Задним числом с карт ПРИВАТБАНКа пропадают деньги
Текст заявления:
Шановні Господа, добрий день!
Зіткнувся із ситуацією, коли з моєї карти та карти дружини, відкритих у приватбанку зникли гроші.
Намагаюся викласти суть проблеми:
1/ Поповнення карти моєї дружини через термінал самообслуговування у магазині Таврія В в Одесі за адресою Рекордна, 23:
Операції по карті 5168ХХХХХХХХХХ6193, власник Бєловодова Ірина Віталіївна:
04.03.2022 8:03 — поповнення на 3050 грн. На даний момент за виписками ця операція не відображається
04.03.2022 8:12 — поповнення на 8050 грн. Ця операція у виписці зараз є. Наводжу її просто для прикладу
Авторизація в терміналі проводилася за допомогою карти дружини та введення пінкода
Номери терміналів: TS201035- швидше за все використав цей, але поруч стоїть ще TS204519
2/ Поповнення моєї карти в терміналі самообслуговування у магазині Таврія В, за адресою Одеса, вул.Інглезі, 3а
Операція по карті 4731ХХХХХХХХХХХХ3046, власник Бєловодов Олексій Іванович
04.03.2022 10:25:46 — поповнення на 3300 гривень. ЦЯ ОПЕРАЦІЯ У БАЛАНСІ НЕ ВІДБИВАЄТЬСЯ!
Під час з банком 07.04.22: по моїй карті така операція не зафіксована, у списку пушоповідомлень на мій обліковий запис нічого не значиться, жодних слідів операції оператор колцентру банку не бачить. Також за інформацією оператора Приват банку операції на суму 3300 проходили по Терміналу TS212554 о 10:21, та на ту саму картку о 10:29. Начебто оператор банку Жанна (розмова 07/04 о 16:47 з номера 056−797−60−10, тривалість 37м47с) сказала, що картка на яку були зараховані кошти закінчується на 57. Усього в магазині 3 термінали, але по 2 інших у зазначеному тимчасовому проміжку операції з поповнення не проводилися
Авторизація в терміналі проводилася за допомогою додатку Приват 24 за зчитуванням QRcode
Хочу зазначити наступне:
— Пуш повідомлення по зарахуванню на той момент з’явилися відразу в додатку Приват24. Чеки терміналу я не роздруковував і на превеликий жаль не зберігав.
— Можливо із затримкою у 2−5 хвилин операції через мерчант були одразу автоматично відображені у моїй бухгалтерській програмі Дзенмані, тому приводів для тривоги з поводу якийсь то питань з зарахування жодних не було
— Зникнення грошей було виявлено 06.04.22, коли після того, як я побачив, що залишки за рахунками в приват24 і в Дзенмані не сходяться і вирішив зробити звірку операцій. У ході перевірки виявив, що з прибуткових операцій за картками зникли зазначені вище суми.
— в одному та в іншому магазині, в яких я проводив операції, я запитував охорону про можливість підняти запис за вказану дату/час; на жаль, на серверах магазинів записи зберігаються максимум 1 місяць.
— під час розмови з оператором банку я попросив їх перевірити запис камер, які встановлені в самих апаратах з метою підтвердження достовірності заяви. Оператор сказала, що дані записи можуть бути підняті лише після заяви до кіберполіції.
Зрозуміло, що це може бути тільки моє припущення, але все-таки має право на життя — всередині Приватбанку існує якась банда, яка чудово розуміє, що записи із зовнішніх камер зберігаються не більше місяця, що дуже мало людей, які ведуть домашню бухгалтерію і стежать хоч якось за своїми операціями, займатимуться звірками та виявлятимуть такі факти. Маючи необхідний доступом до системі банку, заднім числом змінюють одержувачів із зарахування коштів, у своїй базi підчищаючи всі сліди у основі. Сподіваюся, що у Вашій структурі є методи, завдяки яким можна встановити достовірність за вказаними операціями та допомогти мені отримати наші гроші назад. У такий складний час для всіх українців, коли кожна копійка на рахунку, давати можливість банківським службовцям грабувати це недозвільна розкіш!
Якщо потрібна якась додаткова інформація, будь ласка, повідомте
Банк не видаляє успішні операції з історії. Якщо б поповнення було проведено успішно на вашу картку, ця операція відобразилась би у виписці і там би залишилась. Виходячи з наданої вами інформації нами було знайдено платіж в терміналі самообслуговування. Авторизація перед проведенням даного платежу була проведена не вами, відповідно надати інформацію по платежу ми маємо змогу лише тому клієнту, під чиєю авторизацією було створено платіж.
Ймовірно, що при створенні платежу ваша дружина могла помилитись і обрати зі списку не ту картку для поповнення. Вона може звернутись в онлайн підтримку і отримати інформацію по платежу. Також радимо перевірити номер картки в квитанції за платежем. Клієнт, який авторизувався перед проведенням платежу може отримати квитанцію в архіві платежів.
Комментарии (2)
Проблемний приватбанк, крадій
Перепрошуємо за незручності. Інформація про поточний баланс картки і виписка вже відображаються коректно і доступні для перегляну у вашому Приват24. Кошти фактично не були списані, а знаходились в резерві на картці. Після повернення суми з резерву операція списання у виписці не відображається, адже фактичного списання не відбулося.
Якщо виникнуть питання, будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.
Написать комментарий
Не повертає гроші
Так як в разі розірвання договору рахунки блокуються, треба їхати писати заяву на вивід коштів.
Тому я поїхав перший раз пояснив ситуацію, мені дали бланк, який я заповнив і почав чекати кошти. Клас, з фізичних рахунків прийшла гривня, але доллари і з рахунку фоп нічого.
Зателефонував, сказали що для фопу потрібно писати окрему заяву. Тут вам дякую що не сказали перший раз і не надали такий бланк.
Поїхав знову. Виявилося що з рахунку фоп, можна вивести лише на рахунок фоп, тут ще раз дякую що не попередили. Але я швидео відкрив рахунок і написав заяву.
Чекаю… нічого… звоню.
Кажуть треба знов їхати у відділення. Тут вам знову дякую за це, дуже скучив за вами.
По фопу інфу можна дізнатися лише в відділенні, по долларам не вистачає даних, але я хаповнив всі поля.
Короч їду 3й раз, але відчуваю що не останній раз.
А взагалі хотілося б сказати, що я став кліентом майже відразу як виповнилося 16 років. Тобто вже майже 20 років. І не просрочував платежів, був завжди хороший рейтинг кредитний. І завжди коли мені потрібна була допомога банку, сервіс був жахливий.
Скільки будете мучати, поверніть будь-ласка гроші і допобачення
Перепрошуємо, якщо при першому зверненні до відділення виникли складнощі з написанням заяви і не всі необхідні дії були виконані співробітником. Ви можете надати в приватному повідомленні ваші контакти, щоб ми перевірили дану інформацію.
Керуючись чинним законодавством банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Комментарии (1)
зависли деньги в банкомате-терминале
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Комментарии (1)
Ужас!
За необхідності змінити фінансовий номер ви можете звернутись в онлайн підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
Комментарии (1)
Не зараховуються гроші на картку.
Продовження терміну дії картки — це крок на який ми пішли виходячи з ситуації.
Ви можете отримати нову картку у відділенні або ж замовити картку в Приват24, щоб не користуватись протермінованою карткою.
Ми в жодному разі не бажаємо ускладнити таку звичайну процедуру, як поповнення картки. Дана ситуація не є показником загальної роботи системи.
По карткам у яких закінчився термін вказаний на пластику доступні такі операції:
• оплата в магазинах по POS-терміналу;
• зняття готівки в банкоматах;
• операції в Приват24;
• поповнення рахунку (будь-яким зручним способом).
Для платежів в інтернеті можна створити віртуальну або інтернет картку.
Як бачимо, повернення коштів вже відбулося. У разі виникнення питань чи нестандартних ситуацій ви завжди можете звернутись в підтримку і розраховувати на нас.
Комментарии (2)
Не дают зайти в мобильный банк
Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в ситуації, що склалася.
Комментарии (1)
Приймають вхідні платежі на заблокований рахунок
Навіщо ви крадете гроші у людей у воєнний час?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
Дважды списаны средства за кредит, хотя обещан был их возврат
В итоге, карту пополнил до 25 числа апреля, с учётом просрочки, в ноль. И 1 мая была списана та самая плата за пользованием кредита. Т. е. не возвращена на счёт, а списана ещё раз.
Персональный банкир недоступен. Премиум карта.
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (4)
Снял процент за использование кредитных средств, хотя задолженности нет
И вот 1.05 «уважаемый» Приват снимает процент «За использование кредитными средствами» при том, что на карте только личные средства, а задолженность погашена 9 дней назад.
Операторы все заняты…
2. Для оформления помощи от государства нужна был счёт с банка.
Консультант уверил, что подходит с карты универсальная, (на тот момент у них что-то глюкануло и не смогли распечатать с карты для выплат).
За справку взяли 100 грн. и девушка сказала, что по другому нельзя. Могу Вас заверить, когда остался без жилья и работы в другом городе 100 грн- большие деньги.
Как выяснилось, что все-таки нужна карта для выплат. В другом отделении девушка распечатала счёт БЕСПЛАТНО!!! Не много другой бланк, но роли это не играет.
Оставайтесь всегда людьми, тем более в такое время.
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Отримати статус ВПО та подати заявку на отримання допомоги від держави можна звернувшись особисто до органів соціального захисту населення, уповноваженої особи громади чи ЦНАПу або ж за допомогою додатку Дія (якщо у вас є ID-картка чи біометричний закордонний паспорт).
Кошти можна отримати на картку для виплат чи картку єПідтримка (при подачі через ЦНАП), якщо подавати заявку в додатку Дія — на картку єПідтримка.
Тим, хто подасть заявку до 30 квітня, допомога буде виплачена в тому числі за березень.
Наші фахівці проведуть перевірку стосовно дій співробітника відділення та по результату вам зателефонують.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Поводження банку в час війни
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Комментарии (3)
Крадут деньги у пенсионеров
Оформлення картки Універсальна або для виплат можливе лише за згодою клієнта. Це ж стосується і підключення страховки або умов накопичення до Скарбнички. Окрім того, кошти, що накопичуються на скарбничці клієнту доступні в будь-який момент. Якщо він забажає ними скористатись, достатньо їх зняти зі скарбнички на одну зі своїх карток. Наприклад, при підключенні договору страхування у відділенні, клієнту відправляється смс з кодом для підтвердження цієї дії. Якщо клієнт не повідомить код співробітнику — страховка не оформляється.
Розірвати договір страхування клієнт може самостійно в своєму Приват24 https://next.privat24.ua/ в меню «Сервіси» — «Страхування».
Комментарии (8)
приватбанк списал процент с кредитной карты
вопрос в законности этих действий. знаю что другие банки не списывают процены…
ПриватБанк з 1 березня 2022 року до 1 червня 2022 року запровадив кредитні канікули для фізичних осіб за всіма кредитними картками.
Кредитні канікули — це пільгові умови договору, коли клієнти мають право не вносити обов'язковий мінімальний платіж, що особливо актуально у випадку перебування у зоні бойових дій чи через втрату доходу. Кредитні канікули означають, що банк не штрафуватиме за прострочені платежі.
Розуміючи ситуацію, щоб підтримати клієнтів, банком було прийнято рішення в доповнення до кредитних канікул протягом березня встановити відсоткову ставку за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %).
Окрім того ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів в квітні та травні вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти.
Комментарии (7)
Приват списав кошти з рахунку в мінус🤬
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці прикладають всіх зусиль, щоб вирішити питання якомога швидше.
Комментарии (1)
Забрали деньги во время войны
Но к сожалению ничего не происходит, после многочисленных обращений в техподдержку меня кормят завтраками и то, что вот вот скоро автоматически ваши 4000 грн зачисляться на счёт. В такое время забирать деньги у своих клиентов это худший показатель сервиса. Уже 17 дней прошло, уже в чате мне никто не отвечает и возвращать деньги не хотят. Что делать дальше, в суд обращаться? Классный конечно банк
Перепрошуємо за незручності. Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому. Щодо повернення коштів питання передано фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (1)
Заблоковано картку та доступ у Приват 24 з невідомих причин
Додзвонитись на гарячу лінію банку також не має можливості, оскільки у місті заблоковано мережу усіх українських операторів зв’язку. Намагався написати у чат, але там не має питання яке мені потрібне, із переліку тих що видають боти.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Комментарии (3)
Заблокировали деньги во время войны, остался без денег
Нужно было подтвердить операцию, я позвонил по указанному номеру. Общаясь с представителем банка, параллельно меня выбросило с приложения и заблокировался доступ в Приват24. Сотрудник сказал, что ничего не знает по этому поводу и сказал обращаться в чат поддержку.
Я обратился в чат поддержку, написали, что ждать оператора 10 минут. Я жду уже 40. Решил позвонить на горячую линию, где женщина оператор ничем не смогла мне помочь, говоря, что я звоню не с финансового номера. Я утверждаю обратное, целый день я пользовался сервисом и проходил авторизацию по номеру с которого звонил. Сотрудник банка общался со мной, как будто бы я не их клиент и повторял, что ничем не может мне помочь. Я предлагал назвать свои любые личные данные, чтобы она хоть как-то смогла опознать меня как клиента, но без толку. Ничего, кроме как: «обращайтесь в чат» — сказать она не смогла. На тот момент я уже час ждал подключение оператора в чат.
Ужасное обслуживание клиентов, да, при всем моем уважении к нынешней ситуации в стране, я понимаю, что могут быть задержки. Но очень неприятный разговор вышел с сотрудником горячей линии, которая даже не хотела мне никак помочь.
Картка була заблокована з міркувань безпеки. Додаткове підтвердження знадобилось для того, щоб ми могли впевнитись, що карткою користується саме її власник, а не треті особи. Перепрошуємо, якщо дана ситуація доставила вам незручності. Як бачимо, питання розблокування картки на даний момент вирішено.
Наші колеги перевірять коректність консультації наданої в підтримці та зв'яжуться з вами.
Комментарии (8)
докатились до уровня МФО
? Навязывание пустых банковских продуктов. А еще у них армия собственных коллекторов. Одним словом: добро пожаловать в ООО «Обуем».
Для зручності клієнтів реквізити картки можна безкоштовно отримати не виходячи з дому, скориставшись Приват24.
Картка Універсальна не призначена для отримання цільових зарахувань. Державою передбачено зарахування виплат для ВПО на картку єПідтримка. Також можна отримувати такі виплати на звичайну картку для виплат, якщо заяву подаєте звертаючись до ЦНАПу. Оформлення Картки для виплат або картки єПідтримка безкоштовне.
Комментарии (14)