×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Немає квитанції
Звернувся в онлайн-чат підтримки з проханням надати квитанцію або хоча б підтвердження платежу та пояснити, куди поділися гроші. У відповідь — нуль реакції. Просто створили звернення з терміном розгляду 2 дні. Чому я маю чекати два дні, щоб отримати квитанцію або хоча б номер транзакції для перевірки?
Якщо Приват24 позиціонується як платіжний сервіс, чому немає квитанції одразу після операції? Чому через інші сервіси квитанція формується миттєво, а тут — чекати невідомо скільки? чому посередники можуть надати одразу квитанцію, а тут не знаєш, що з коштами.
Станом на 12 ночі в мобільному додатку мій платіж на 7 тисяч гривень зник з історії — ніби його й не було! Повторно звернувся в онлайн-чат — відповіли стандартним «Ми вас розуміємо». Серйозно? Мені потрібні не співчуття, а рішення проблеми! і це при тому, що ще потрібно платити комісію.
Переказ із картки на картку має бути миттєвим, а не «йти» три дні невідомо куди. Складається враження, що простіше було б відправити гроші Укрпоштою…
Написать комментарий
ПриватБанк найгірше що може бути
Комментарии (3)
Вымагатели
P. s.: Заявка 3291819 на повернення коштів.
Комментарии (2)
Ваше обслуговування в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» призупинено. Всі мої гроші заблокували
Отримання банківських послуг і обслуговування рахунків в Банку в подальшому буде неможливим. Банк має підстави для припинення подальшої співпраці. Чинним законодавством України не передбачений обов’язок Банку надавати більш детальні пояснення з цього приводу. Зазначаємо, що дане рішення є остаточним, перегляду та зміні не підлягає. Дякуємо за звернення! Гарного дня!
Комментарии (3)
Травма меніска не страховий випадок
Комментарии (5)
Компетентність співробітника банку порадувала))
Так що якщо Вам не допомогли вперше, спробуйте зв’язатися з іншим компетентним співробітником)))
Комментарии (3)
Финмониторинг, не получены деньги по Е-Видновлэнню
Комментарии (6)
Рекомендую менеджера Катерину
Написать комментарий
ПриватБанк не надає дані на законні вимоги нотаріусів по спадщині
Перший лист ще з липня 2024 року.
ПриватБанк просто ігнорує.
Є якась управа на цих ****?
Допоможіть будь ласка!
Це повне беззаконня у державному банку!
За що українці гинуть?
Підкажіть до кого звернутись, такого не повинно бути!
Комментарии (3)
Подяка спеціалісту Катерині!
Хочу подякувати спеціалісту Катерині за професіоналізм, індивідуальний підхід до клієнта, уважність і відповідальність.
Зверталася за консультацією багато разів. Катерина завжди на зв’язку і має позитивний настрій.
Правильний вибір послуги, спілкування з приємною людиною — Вам гарантовано!
Рекомендую всім своїм знайомим!
Написать комментарий
Подяка за чудове обслуговування
Комментарии (2)
Відгук про обслуговування у відділенні
Написать комментарий
Перевипуск картки
Написать комментарий
Дуже допомогли.
Написать комментарий
Напиши нам те, що ми вже знаємо
2) в січні 2025 з шаблона пропала сплата за газ від Нафтогазу. Пробую додати — за адресою — нову назву не знаходить, знаходить стару. Але за «старою» адресою не знаходить обліковий рахунок. Перемикаю на пошук затномером обліковки — знаходить і в подробицях пише нову адресу!
Пишу в чат підтримки що у них є 2 проблеми, серед яких неоновлені назви вулиць. Після черги питань реєструють звернення 227405684 на яке отримую відповідь «Перейменування відбувається на основі рішення міськради. Надайте будь ласка рішення і ми зможемо внести зміни».
Дивно — приватбанк простить МЕНЕ підтвердити те що а) вони ВЖЕ зробили (із шаблоном), б) гуглиться за 1 хв Перепитую у банка, а на якій підставі перейменовано шаблон (звернення 227868734) і, диво, банк надає номер рішення міськради!
Комментарии (2)
Шахраї
Комментарии (2)
Давний клиент голд клуба которого выкинули без причины
Комментарии (1)
онлайн
сьогодня заблокувався вхід в приват24. Оператор допомогла Онлайн вирішити питання. Тут НІДЕ такого не зустрічала. В Україні НАЙКРАЩЕ!
З Приватом вже 20 років і поки альтернативи йому немає. Тримате так і далі
Написать комментарий
Дякую ПриватБанк)
Написать комментарий
Некомпетентность менеджеров
Приват 24 шле повідомлення -Очікуємо на вас у відділені для актуалізації Анкети належної перевірки в зручний для вас час.- Прихожу 11 лютого 2025 р. о 11:00, звертаюсь до менеджера Ольга. Відповідь — Я не бачу потреби в актуалізації- Звертаюсь до керівника відділенням, відповідь — Я не маю часу з вами розмовляти.- Довелось звертатися в інше відділення з кращими навичками роботи, де виконали актуалізацію анкети за 5 хвилин.
Написать комментарий