Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Марія Некрасова 25 августа 2024, 18:36
Приват — банк, який завжди на звʼязку, який підтримує, консультує, допомагає за дічені хвилини. Я вдячна вам за ввічливість і високу якість роботи!
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 26 августа 2024, 9:53
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Дякуємо, що ви з нами.
sk777 24 августа 2024, 19:21
Без пояснення причин обмежили універсальну картку, заблокувавши кредитний ліміт. На сайті privat24 і в мобільному додатку повідомляється одна і та сама неправдива інформація:
«Щоб надалі відновити кредитний ліміт рекомендуємо погашати наявний борг, отримувати зарплатню на картку ПриватБанку або відкрити строковий депозит». Проте в мене не має і не було жодних боргів перед банком, а також наявна зарплатна картка і строковий депозит. Тобто виконані всі перераховані банком умови, проте кредитний ліміт все одно заблоковано. При зверненні до банку щодо цієї проблеми вони просто реєструють скаргу, за якою не передбачений зворотній зв’язок. Тож проблема не вирішується і мобільний додаток та інтернет-банкінг продовжують повідомляти мені неправдиву інформацію.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 25 августа 2024, 9:53
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема решена
Єгор Яковлєв 23 августа 2024, 18:48
Я учасник благодійної організації «Збережи дикість». Наша Б О створена без мети отримання прибутку, та діє в сфері екології, охорони довкілля та захисту тварин. В складі БО є Центр порятунку та реабілітації диких тварин «Ведмежий притулок Біла скеля», на постійному утриманні якого знаходяться дикі тварини: чотири ведмеді та вовк.

Ми багато років використовуємо платіжну систему LiqPay для здійснення публічного збору благодійних пожертв. Передані благодійниками кошти є безповоротною фінансовою допомогою, яка спрямовується на реалізацію нашої статутної діяльності, про що благодійники попереджаються при здійсненні платежів та не можуть здійснити платіж без попереднього надання такої згоди: «Я розумію та погоджуюсь з тим, що надана мною допомога буде спрямована Фондом на статутні цілі діяльності та є безповоротною».
Пожертвувачі нашої благодійної організації мають право на здійснення контролю за цільовим використанням пожертви і за вимогою такий звіт їм надається, також вони можуть конкретизувати мету пожертви в коментарі до платежу.

Вже вдруге за рік моніторингова служба LiqPay блокує нам надходження грошей через платіжну систему з таким зауваженням:
«Просимо вказати: -необхідна сума для допомоги або реалізації проекту та які орієнтовні терміни збору. — Вказати куди піде залишок, якщо проект не буде реалізований або допомога. — Додати те, що людина, що здійснює пожертвування на адресу конкретного проекту, дає згоду на їх перерозподіл/використання в інших проектах (наприклад якщо збір коштів закритий або не актуальний). -Згода платника на те що сума пожертвування не підлягає поверненню», чим порушує Закон України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».

Моніторинговій службі нами оперативно надаються відповідні документи та пояснення.

Дикі тварини на утриманні є фактором постійного ЩОДЕННОГО використання грошових засобів. Один ведмідь в період нажировки споживає до 30 кг різних кормів на день: фрукти, овочі, горіхи, риба. Всі ведмеді у нас на утриманні можуть споживати до 120 кілограмів різних кормів на день. Ці корми комусь потрібно купити, привезти на транспортному засобі та роздати тваринам. Оскільки тварини врятовані з поганих умов, деяким з них потрібно споживати медикаменти, деяким щоденно пожиттєво. Це постійні маленькі ремонти конструкцій, бо тварини із ними взаємодіють. Це щоденні витрати, які закінчуються тільки зі смертю тварини, яка живе до 30−40 років. Така діяльність НЕ передбачає створення проекту з кінцевою сумою витрат, залишком, оскільки її реалізація закінчується зі смертю врятованої тварини від старості.
Якщо в нас виникає потреба робити цільовий збір на будівництво вольєрів, наприклад, ми робимо проект із конкретною метою, назвою, умовами, прогрес-баром тощо.

Натомість, моніторингова служба не відповідає на листи, просто вибачається за незручності та обіцяє «докласти зусиль» або вперто відповідає нам на пояснення одним і тим самим зауваженням, вказаним зверху, залишаючи систему заблокованою. Складається враження, що над нами просто знущаються чи навмисно блокують роботу.

Для центрів реабілітації диких тварин зараз дуже скрутні часи і ми залежимо від пожертв, це важка виснажлива щоденна праця виправляти помилки соціуму на благодійних засадах. Вважаю поведінку невідомих мені співробітників моніторингової служби LiqPay та їх бездумне бюрократизоване слідування інструкціям формою саботажу позитивних змін у суспільстві.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 24 августа 2024, 9:47
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Полезный комментарий
Єгор Яковлєв 3 сентября 2024, 11:22
В понеділок зі мною зв’язалась представниця відділу скарг ПриватБанку, та повідомила, що моя справа опрацьовується. Близько тижня моніторинговий відділ LiqPay розглядав нашу заявку і у суботу ввечері акаунт було розблоковано.
Дякую відділу з опрацювання скарг за проведену роботу!
Минфин
Ответ администратора
20 сентября 2024, 18:40
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Nrliy 23 августа 2024, 14:29
Син перевів кошти щоб я змогла купити собі житловий будинок, перевів в доларах, я вже як три неділі намагаюсь зняти кошти, з продавцем договір щоб купюри були нового зразку, але на відділенні привозять лише старого зразку, ще й такі затерті що їх просто навіть ніхто в мене не візьме, неодноразово зв’язувались з операторами на номер 3700, там сказали що я можу не замовляти, а прийти на відділення спитати чи є нового зразку і мені можна буде їх зняти з каси, але коли я прийшла, сказали, що треба тільки замовляти.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 23 августа 2024, 15:22
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Vs47 23 августа 2024, 7:39
Банк самостійно встановив нульовий ліміт зняття готівки з картки єПідтримка. Звернення на гарячу лінію не допомогло (зареєстрували випадок і порадили чекати невідомо скільки). При спробі перевести гроші на рахунок в іншому банку — банк взагалі заблокував картку.
Не раджу нікому розраховувати на можливість зняття власних коштів з картки єПідтримка.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 23 августа 2024, 11:11
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
OksiKrutaya 23 августа 2024, 0:20
Сьогодні, після оплати в магазині ліміт на карті Привату був позитивним, але через годину перейшов в мінус. Як взагалі це можливо?
Мені пояснюють, що там щось колись, якийсь рахунок був заблокований, а от сьогодні розблокувався. А пояснити який рахунок не можуть чи не хочуть. Користуюсь картою вже понад 20 років і знаю, що ніколи не могла вийти на ній в мінус, а тут така картина маслом… Зрозуміла, що останнім часом в них таке практикують (.
Буду відмовлятись від послуг Привату. Дуже неприємна ситуація.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 23 августа 2024, 11:10
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Maryna2303 22 августа 2024, 22:38
Дякую консультанту Наталя за допомогу в оплаті за реквізитами. Довелося звернутися пізно ввечері через дотаток Приват24. Наталя швидко та кваліфіковано допомогла вирішити питання. Знаходжуся за кордоном, тому онлайн допомога була вкрай важлива. Оплату здійснювала 22 серпня 2024 року.
Приват вкотре довів — український сервіс на кілька кроків випереджає сервіс подібних іноземних компаній. Бажаю успіхів ПриватБанку, швидкої перемоги та процвітанню у вільній, мирній Україні!
💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 23 августа 2024, 11:07
Добрий день!
Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашому співробітнику. Наталя дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
VNech 22 августа 2024, 19:29
Якби «автоматом» блокували карту після трьох невірних CVV2-кодів, поставив би 5*. 03.05.2024 отримав 5 ел.листів з попередженням про невдалі спроби зареєструвати мою валютну карту у системі METAPAY. Нічого не знав про таку, тому карту не заблокував і не відключив оплату в інтернеті. 05.05.24 виявив пропажу прибл 67 долл.США і зателефонував у службу підтримки. Там оперативно прийняли заяву про шахрайство, попередили про блокування карти (і як пізніше з’ясував, «автоматом» зареєстрували запит на повернення коштів). Писав заяву в кіберполіцію, давав покази в районному відділку і коли брав для них довідку «з мокрою печаткою» про рух коштів, дізнався що заявки на повернення коштів вже є! 21.08.2024 отримав три перекази від банку на точні суми вкрадених цукербергівською системою METAPAY коштів. З цією паскудною системою велика проблема — банки її сприймають як солідний глобальний сервіс на кшалт НЕТФЛІКС і платежі здійснюють без 2-х факторної ідентифікації. Звичайно, я допустив помилки: почав використовувати карту не тільки як платіжну під конкретну покупку на Алі, іХерб тощо, а дещо накопичив на ній і не поставив ліміт 1бакс чи зовсім відключив інтернет-оплату. Але все ж банк має блокувати подібні спроби зареєструвати реквізити карти і блокували карту після трьох невірних CVV2-кодів (аналогом, як у банкоматі). Приємно, що повернули без судової тяганини, повністю.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 22 августа 2024, 20:05
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). За зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема решена
Алла Москаленко 22 августа 2024, 16:48
Являясь посредником в страховке, банк некомпетентно отвечает на вопросы, работает в ущерб клиенту и не имеет возможности в приват24 отправить вовремя документы. Отделения закрыты на возд тревогу, люди стоят на улице в огромных очередях. Каждый сотрудник дает разные ответы на вопрос. Страховку получить невозможно.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 22 августа 2024, 17:47
Добрий вечір.
Під час повітряної тривоги та артобстрілу, затверджено чіткий порядок дій співробітників. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя. Співпрацюючи з місцевою владою, поряд з відділеннями банку встановленні бетонні укриття, де клієнтам безпечно перечекати Повітряну тривогу.

У відділеннях ПриватБанку працівники зачиняють двері та діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.

Більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки.

Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.

Разом з тим, ми хочемо, щоб наші клієнти не наражали себе на небезпеку, тому просимо не залишатися на вулиці під час сигналу «Повітряної тривоги». Подбайте про себе та своїх рідних!

У виниклій ситуації хочу повідомити, що зі сторони банку лише надається сервіс, через який можна укласти угоду зі страховою службою та зручно проводити оплату за страхування. З умовами Ви можете ознайомитись із самим договором страхування в Приват24.

Дії при настанні страхового випадку:
1. Зверніться до лікарні для отримання першої допомоги і фіксації нещасного випадку. Звернення за медичною допомогою повинно бути не пізніше 48 годин з моменту настання страхової події.
2. Отримайте довідку про травму (лікарняний лист) в медичній установі.
3. Протягом 30-ти днів повідомте нам про настання події:
— у web Приват24 https://next.privat24.ua/, в меню: 'Сервіси — Страхування — Інші послуги — Вибір договору — Страховий випадок' або на сайті;
Павел Маркин 22 августа 2024, 16:31
Не рекомендую пользоваться этим банком. Я перевёл средства за криптовалюту, а человек от третьего лица сбросил мне скриншот переписки на бирже Binance. Сразу после перевода моя карта была заблокирована, поскольку лицо, переведшее деньги, пожаловалось на меня в мошенничестве.

Я связался со службой поддержки Binance и предоставил доказательства блокировки карты из-за продажи криптовалюты. Лицо, а было немедленно заблокировано на Binance. Затем я обратился в службу поддержки ПриватБанка, предоставив доказательства: скриншоты переписки с лицом, а о продаже криптовалюты, скриншоты переписки со службой поддержки Binance, а также скриншоты переписки с лицом, а о переводе средств.

После рассмотрения моего дела мне сообщили, что я должен вернуть средства, так как они были сброшены от третьего лица. Мой счёт был заблокирован. Я написал заявление в полицию, где мне ответили, что это административное дело и мне нужно обратиться в суд, чтобы разобраться с ПриватБанком.

Мой адвокат отправил запрос в ПриватБанк о причине блокировки, но после 5 недель нам ответили, что они не могут раскрыть эту информацию моему адвокату, ссылаясь на банковскую тайну. Также я отправил заявление на расторжение отношений с банком по почте, но ответа до сих пор нет. Представитель банка требует, чтобы я вернул деньги мошенникам.

Очень плохое отношение к клиентам.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 22 августа 2024, 17:27
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Виктор Дубинчук 22 августа 2024, 12:13
Станом на 22.серпня 2024 року на Лісовому масиві в місті Києві відсутні відділення Приватбанку. Я розумію, банк розвивається. Проте електронна черга доступна тільки за двома адресами, а витрачати свій час в чергах не дуже хочеться.В Вашому банку існує поняття логістики? Можливо є сенс відкрити відділення банку на Лісовому масиві? Тільки не пишіть про відділення на ринку «Юність». Це зовсім інша територія.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 22 августа 2024, 14:06
Вітаємо.
Ми вдячні за вашу пропозицію, наші фахівці в подальшому оглянуть, проаналізують місце і якщо буде можливість, відкриють додаткове відділення.
1237alex 21 августа 2024, 20:10
багато років працювали з Приватбанком, через велику кількість операцій був як позитивний так і негативний досвід, доки не захотіли купити ОВДП. Для покупки ОВДП потрібно оновити анкетні дані та їх якось особливо перевіряє фін моніторинг чи інший підрозділ. Заповнили і отримали кучу запитань, деякі нормальні, а деякі дуже дивні. Відповіли і тижні мовчання з боку банку. Пізніше знову питання, половина нових, половина тих самих, на які вже надані відповіді. Ок, буває, відповіли. Знову тижні мовчання. Вже і передумали купувати ці ОВДП, але оновити анкету все одно треба. Далі відправляють на відділення, немов вони можуть самостійно провести цю актуалізацію. Знову відповіли на ті самі питання, але у випадку з відділенням можливо хоч спитати чи все зрозуміло, чи треба ще щось пояснити. Наче все ок з боку відділення, але ж рішення всі в центральному офісі приймають. Далі хтось у відпустці. Ще тижні тиши, часу до дедлайну вже небагато залишилось. Далі ще декілька простих питань, одне з яких через те, що хтось не вміє читати документи, пояснили, попросили уважніше читати документи. Усно підтверджують, що все, питань більше нема, ось зараз хтось ще підтвердить і все. Йдуть дні, хтось не підтверджує і не надає жодних пояснень, єдина відповідь чекати. У дедлайн блокують всі операції та продовжують повторювати — чекайте. Одразу зрозуміло, що банк заробляє гроші не за рахунок якісного обслуговування клієнтів, а за рахунок використання монополізації та відсутності контролю та конкуренції. Звичайно нема проблеми переключитися на інший банк, але не очікував, що таке навіть в теорії можливо
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 22 августа 2024, 9:47
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Adiart 21 августа 2024, 15:00
Отделение по адресу: Одесса, ул. Бунина, 30
Я обслуговуюсь у цьому банку ще з «беніних» часів, десь із середини «нульових», а зокрема в цьому відділенні не мнешь 9 років. За цей час у мене ніколи не було проблем з обслуговуванням, а головне з реакцією банку на мої труднощі. Система безпеки неодноразово рятувала мене від втрати грошей. Востаннє це сталося вчора — несумлінний сайт спробував списати з моєї карти суму, яку я не санкціонував. Питання було вирішено через оператора телефоном за пару годин після інциденту. Платіж відкликали і за порадою підтримки банку, я наступного ж дня перевипустив картку. Операція пройшла хвилин за 10 з усіма уточненнями та врахуванням моїх побажань. Для справедливості зазначу, що у мене сплачено страховку на випадки шахрайства та ще деякі платні сервіси.
Я не завжди задоволений відсотковими ставками та політикою оплат транзакцій, також у банку є деякі «хитрощі», як і у будь-якого іншого банку (які легко зрозуміти, якщо уважно читати договірні документи), але претензій до сервісу, швидкості реакцій банку, особливо на небезпечні ситуації, а також орієнтованості персоналу на запити клієнта у мене ніколи не було.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 21 августа 2024, 15:56
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Наші співробітники завжди поруч і готові прийти на допомогу!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Людмила Со 21 августа 2024, 9:46
20 августа мошенники украли с моей карты деньги путем перевода на карту мошенников. Я не делала никаких переводов. Я была в больнице в это в время и я нахожусь за границе сейчас. Требую отменить перевод, который мошенники сделали с моей карты. Требую вернуть мне мои деньги на мою карту. ПриватБанк заблокировал мою карту — я требую разблокировать мою карту. Карта находиться у меня.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 21 августа 2024, 9:59
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Виходячи з описаної ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі ситуації.
18.08.24 о 06:19, в банкоматі приватбанку за цією адресою знімали кошти з картки, та дуже поспішаючи взяли готівку та чек, а саму картку (червоненька) забули!

Виявили нестачу лише сьогодні. Приліпили над банкоматом оголошення, що хто знайшов хай поверне за винагороду — бо іншої користі новий власник з неї не отримає!

Питання до працівників відділення Приватбанку: Бровари, вул. Чорних Запорожців (Короленка), 66, — чи не знаходили, чи може здав її до цього відділення, якщо ні, то може охорона хай перегляне записи за 18.08.24 о 06:19, щоб зясувати якими ногами пішла картка чи може залишилась в банкоматі?

Будемо вдячні, коли пропажа знайдеться.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 21 августа 2024, 10:18
Вітаємо.
На жаль, вилучені або залишені в банкоматах або терміналах картки не повертаються.
Для відновлення картки Вам необхідно звернутися в банк, який видав цю картку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Dvortan 20 августа 2024, 23:22
Я дуже вірю, що банк допоможе мені повернути гроші, які потрапили до шахраїв. Не знаю чого, але я дуже вірю, що банк, мені не відмовить
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 21 августа 2024, 9:03
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Stas1508 20 августа 2024, 15:40
Зарахували кошти за відпустку, цільова виплата і банк це розцінив як ризик 😂ну …розірвання договору і добре. Так ще ж кошти не повертають, треба більше часу…
Буду подавати позов до суду
P. s. Банк мені відповідь шаблонна не потрібна, а люди нехай бачать яке ставлення до клієнтів
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 20 августа 2024, 16:18
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
volodymyr7616 20 августа 2024, 13:55
Донедавно я був багаторічним клієнтом Приватбанку. В цьому банку були відкриті як особисті рахунки, так рахунок для ведення підприємницької діяльності. Також мої пенсійні виплати перераховувались на рахунок, відкритий в Приватбанку. Про розірвання договору я виявив випадково при спробі розрахуванись карткою, хоча напередодні був у відділенні банку і про якісь проблеми мова не йшла.
Тільки через кілька днів отримав повідомлення банку, в якому зазначена причина «встановленням неприйнятно високого рівня ризику/ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / надання недостовірної інформації / надання інформації з метою введення в оману Банк» Тобто все і відразу. При тому, що на запит банку я надавав документи та й рахунок підприємницький теж в цьому банку.
Тобто без попередження, без пояснення причини мені одночасно закрили всі рахунки, в тому числі і пенсійний і я на деякий час залишився без засобів на існування.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 20 августа 2024, 14:19
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Vad123 19 августа 2024, 12:58
Друзі не рекомендую користуватись цим банком якщо кошти надходять з криптовалюти. У мене була ситуація перевели мені кошти за криптовалюту скинула людина (надалі особа А) від третьої особи і скинулф скріншот в переписку на біржі Binance, криптовалюту я перевів і сразу же моя карта була заблокована так як особа, А яка перевела кошти подала скаргу на мене за шахрайство. Звязавшись з службою піддтримки в Binanc, давши докази блокування карти із-за продажу криптовалюти, Особу, А було сразу же заблоковано на Binanci. Далі я звернувся в службу підтримки Приватбанку, надавши докази (відео переписки з Особою, А на продаж криптовалюти і також в чаті був скрін переведених коштів, і відео переписки з службою підтримки в Binanc). Пшсля розгляду справи мені повідомили що я маю повернути кошти так як їх було скинуто від третьої особи, поспілкувавшись з фахівцем я зрозумів що Особа, А уже не перший раз надає скарги і повертає свої грн, притому її ніхто не блокує. Ось так друзі можна займатись шахрайством і Приватбанк буде на вашій стороні.
Це дуже прикро так як працівники Приватбанку можуть спокійно купувати верифіцировані аккаунти на біржах і обманювати клієнтів.
Також скажу пару слів від спілкування з фахівцем, грубе і неодекватне спілкування, коли я потребував звязати мене з іншим фахівцем мені було відмовлено і вона закінчила розмову.
Друзі не рекомендую Приватбанк!!!
Приватбанк
Ответ банка
19 августа 2024, 13:34
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
natalia1muliar 19 августа 2024, 12:07
14 серпня з моєї карти було несанкціоновано виведено 16000 грн на оплату рекламних послуг Фейсбук, хоча я не давала згоди на це, не була проінформована про ці оплати і взагалі нічого не знала! Оплати були проведені 8-ма однаковими платежами протягом 10 хв (о 08:51), а ПриватБанк про це повідомив через 4 години після цього (десь о 12:50)!!! Банк не заблокував платежі, не повідомив мене про підозрілі дії, не спитав дозволу, просто дозволив зняти кошти! При чому, що у мене був ліміт на оплату в інтернеті 2000 грн НА ДОБУ!!! ПриватБанк не зробив нічого, щоб зберегти мої кошти! Якби можна було прикріпити фото, я б показала вам все!
Приватбанк
Ответ банка
19 августа 2024, 13:26
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (Смс на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми, як банк-емітент Вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу. За результатом розгляду заявок вам надійде повідомлення від банку.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.6 42.2
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.6 42.2
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝