×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Все курсы банка | ||
Перевипуск картки
Написать комментарий
Дуже допомогли.
Написать комментарий
Напиши нам те, що ми вже знаємо
2) в січні 2025 з шаблона пропала сплата за газ від Нафтогазу. Пробую додати — за адресою — нову назву не знаходить, знаходить стару. Але за «старою» адресою не знаходить обліковий рахунок. Перемикаю на пошук затномером обліковки — знаходить і в подробицях пише нову адресу!
Пишу в чат підтримки що у них є 2 проблеми, серед яких неоновлені назви вулиць. Після черги питань реєструють звернення 227405684 на яке отримую відповідь «Перейменування відбувається на основі рішення міськради. Надайте будь ласка рішення і ми зможемо внести зміни».
Дивно — приватбанк простить МЕНЕ підтвердити те що а) вони ВЖЕ зробили (із шаблоном), б) гуглиться за 1 хв Перепитую у банка, а на якій підставі перейменовано шаблон (звернення 227868734) і, диво, банк надає номер рішення міськради!
Комментарии (2)
Шахраї
Комментарии (2)
Давний клиент голд клуба которого выкинули без причины
Комментарии (1)
онлайн
сьогодня заблокувався вхід в приват24. Оператор допомогла Онлайн вирішити питання. Тут НІДЕ такого не зустрічала. В Україні НАЙКРАЩЕ!
З Приватом вже 20 років і поки альтернативи йому немає. Тримате так і далі
Написать комментарий
Дякую ПриватБанк)
Написать комментарий
Некомпетентность менеджеров
Приват 24 шле повідомлення -Очікуємо на вас у відділені для актуалізації Анкети належної перевірки в зручний для вас час.- Прихожу 11 лютого 2025 р. о 11:00, звертаюсь до менеджера Ольга. Відповідь — Я не бачу потреби в актуалізації- Звертаюсь до керівника відділенням, відповідь — Я не маю часу з вами розмовляти.- Довелось звертатися в інше відділення з кращими навичками роботи, де виконали актуалізацію анкети за 5 хвилин.
Написать комментарий
РАЗБЕРИТЕСЬ ПОЖАЛУЙСТА С СИТУАЦИЕЙ!!!
Комментарии (4)
Приват24 супер!
Написать комментарий
Прислали не ту карту
Дозвониться в службу поддержки невозможно, ожидал ответа оператора 20 минут, плюнул.
Попытаюсь ещё раз, если с оператором поговорить не получится для решения проблемы — закрою все карты и пользоваться услугами банка не буду.
Барыг за такой «сервис» нужно наказывать гривной.
Комментарии (4)
Банкомат приватбанка не выдал деньги, списали со счета, и в результате пишут факта сбоя банкомата — НЕТ
Мало того что я ожидаю свои деньги 21 дней (на данный момент), так еще и не факт что вернут. Приходится добиваться своей правоты
Комментарии (11)
Про вкрадені кредитні кошти
Комментарии (2)
ПриватБанк
Комментарии (4)
Банк в якому сервіс на нулі!
— У відділеннях постійні черги, усіх без вийнятку.
— До колл-центру додзвонитись нереально. Якщо цензурно виражатись то ваш віртуальний помічник просто недолугий. І головне що вам на це байдуже, бо за 2−3 роки нічого ви не змінили з цим. Немає різниці яка проблема і яка в тебе картка Gold чи звичайна, та хоч платинова, щоб з першого разу вирішити проблему через коллцентр треба тільки казати тому електронному помічнику, що в тебе скарга і тоді хоч якось можна поговорити з оператором.
— Про кредитування взагалі мовчу. Кредит на авто з першим внеском погодили швидко, кредитний ліміт на картку не встановлюють хоч 200 000 проси, хоч 2 000 — після зменшення кредитного ліміту 8 років назад. Не дивлячись на те що в мене був після цього не маленький депозит у банку, і зп не маленька також приходила на картку для виплат, та ще й ФОП рахунок був також в Приваті. Усі намагання вирішиті індивідуально це питання провалювались, хоча в інших банках завжди йшли та йдуть на зустріч та надають навіть більше 200 000. У цьому ж тільки відповідають недолугі менеджери завченими фразами не кращими ніж телефонний робот) Ніхто не знає причин, тільки кажуть одне й те саме — користуйтесь більше карткою, відкрийте депозит, отримуйте ЗП, але якщо раніше зменшували кред. ліміт то геніальний скоринг може ніколи не повернути вам кредитний ліміт … хоч би яким високим не був кредитний рейтинг, ваша ЗП, чи депозит. Рахунок ФОП закрив через ті ж самі проблеми. В цілому не раджу цей банк. Картку зберігаю тільки через те що іноді клієнти просять для їх зручності.
Написать комментарий
3DS и карты Приватбанка
Если Приватбанк заинтересован в уменьшении количества мошеннических операций с картами своих клиентов в разы — этот чекбокс да ещё и в активном состоянии по умолчанию должен быть внедрён как можно быстрее.
Если же Приватбанк заинтересован в продолжении воровства клиентских средств и ему реально плевать на своих клиентов — пусть всё остается как есть, ведь мошенники тоже люди и они хотят хорошо жить за счёт украденных денег клиентов Приватбанка.
Кстати, дайте интернет-ссылку, перейдя по которой я, как клиент Приватбанка,
мог бы ознакомиться с актуальным перечнем «доверенных сайтов» или
это строго секретная информация, о которой клиентам Приватбанка знать
не положено…
Комментарии (4)
Подяка співробітникам чату підтримки та «неподяка» телефонній пані
Комментарии (3)
Приватбанк прислухається до скарг і вносить зміни на краще.
Я звернулась у «відгуки» зі скаргою на незручності. І в дуже короткий термін з’явилася можливість не тільки додати, а і ВИДАЛИТИ шаблон. Дуже вдячна за оперативність і небайдужість😊👍
Написать комментарий
ПриватБанк ОБКРАДАЄ клієнтів
Комментарии (2)
Неможливість підтвердження родинного зв’язку
Отримую повідомлення, що мені необхідно підтвердити свої родинні зв’язки з нею (при цьому співробітники банку бачать, що моя дружина є моєю дружиною, я вказував її дані 8 років тому при черговому візиті в банк, але, мабуть, зараз треба це довести документально).
Телефоную на 3700. Перший на сьогодні оператор (чудовий спеціаліст, безмежно вдячний їй) багато разів намагався заповнити форму по інструкції, але впирався у помилку системи, що розмір прикріпленого файлу мого свідоцтва про одруження не має перевищувати 10 МБ (хоча ми прикріпляли файл розміром менше ніж 5 МБ). Я через чат відправляв зазначене свідоцтво у різних форматах та різним розміром (4,7 МБ, 4,9 МБ, 5 МБ), зменшуючи його онлайн з телефону через сторонній сайт — все марно.
Другий оператор (такий же відповідальний спеціаліст) також впирався у помилку стосовно начебто перевищення розміру прикріпленого файлу.
Третій оператор — та ж сама історія.
Самостійно вирішуючи власне питання, я заповнював форму через чат підтримки на офіційному сайті, наприкінці чату я отримав повідомлення, що повторне звернення в чат не прискорить вирішення питання, тому поточну сесію завершено, до побачення. Як я розумію, система бачить десь активний чат (тільки де? У додатку? Можливо, але сам я його зі свого боку завершити не можу, тому якщо оператор його не завершив сам — від мене нічого не залежить і я не можу звернутися за допомогою!) і не дає мені вирішити питання самому. Питання: чому про це не повідомляється на початку чату, щоб я не витрачав свій час і не заповнював усі дані зі свідоцтва вручну (а там тільки назва державного органу, що видав свідоцтво, займає три рядки)?
І підтвердження родинного зв’язку — не фінальна задача, а лише один крок на шляху до примітивного переказу з картки на картку у 2025 році.
Залишив скаргу за допомогою дзвінка на 3700 щодо вкрай тупої роботи системи, з якою три (!) спеціалісти банку провозилися сумарно дві години часу.
Висновок: розробники алгоритму підтвердження родинного зв’язку, які були найняті державним банком, зі свого боку (навмисно або ні) зробили так, щоб ви не змогли переказати валюту власному родичу. Хто перевіряв працездатність цієї системи при прийманні виконаних IT-«спеціалістами» робіт — також некомпетентний.
Наразі питання так і не вирішене. Що робити далі — не уявляю. Дякую за купу витраченого часу мною та трьома співробітниками банку.
Не знаю, как ты умудрялся получать такие огромные размеры…
Я делал фотки аналогичного св-ва размером менее 500К,
а pdf-файл вообще получался менее 100К.
К сведению, есть бесплатное микрософтовское приложение Lens
как раз для фотографирования/конвертации разного рода
документов — попробуй, может поможет, а если нет — удалишь…
Комментарии (4)