×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Все курсы банка |
Дякую за дійсно якісний сервіс і підтримку!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Дякуємо, що ви з нами.
Написать комментарий
Повідомляють неправдиву інформацію щодо причин обмеження картки
«Щоб надалі відновити кредитний ліміт рекомендуємо погашати наявний борг, отримувати зарплатню на картку ПриватБанку або відкрити строковий депозит». Проте в мене не має і не було жодних боргів перед банком, а також наявна зарплатна картка і строковий депозит. Тобто виконані всі перераховані банком умови, проте кредитний ліміт все одно заблоковано. При зверненні до банку щодо цієї проблеми вони просто реєструють скаргу, за якою не передбачений зворотній зв’язок. Тож проблема не вирішується і мобільний додаток та інтернет-банкінг продовжують повідомляти мені неправдиву інформацію.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (2)
Служба мониторингу LiqPay знущається над благодійною організацією
Ми багато років використовуємо платіжну систему LiqPay для здійснення публічного збору благодійних пожертв. Передані благодійниками кошти є безповоротною фінансовою допомогою, яка спрямовується на реалізацію нашої статутної діяльності, про що благодійники попереджаються при здійсненні платежів та не можуть здійснити платіж без попереднього надання такої згоди: «Я розумію та погоджуюсь з тим, що надана мною допомога буде спрямована Фондом на статутні цілі діяльності та є безповоротною».
Пожертвувачі нашої благодійної організації мають право на здійснення контролю за цільовим використанням пожертви і за вимогою такий звіт їм надається, також вони можуть конкретизувати мету пожертви в коментарі до платежу.
Вже вдруге за рік моніторингова служба LiqPay блокує нам надходження грошей через платіжну систему з таким зауваженням:
«Просимо вказати: -необхідна сума для допомоги або реалізації проекту та які орієнтовні терміни збору. — Вказати куди піде залишок, якщо проект не буде реалізований або допомога. — Додати те, що людина, що здійснює пожертвування на адресу конкретного проекту, дає згоду на їх перерозподіл/використання в інших проектах (наприклад якщо збір коштів закритий або не актуальний). -Згода платника на те що сума пожертвування не підлягає поверненню», чим порушує Закон України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».
Моніторинговій службі нами оперативно надаються відповідні документи та пояснення.
Дикі тварини на утриманні є фактором постійного ЩОДЕННОГО використання грошових засобів. Один ведмідь в період нажировки споживає до 30 кг різних кормів на день: фрукти, овочі, горіхи, риба. Всі ведмеді у нас на утриманні можуть споживати до 120 кілограмів різних кормів на день. Ці корми комусь потрібно купити, привезти на транспортному засобі та роздати тваринам. Оскільки тварини врятовані з поганих умов, деяким з них потрібно споживати медикаменти, деяким щоденно пожиттєво. Це постійні маленькі ремонти конструкцій, бо тварини із ними взаємодіють. Це щоденні витрати, які закінчуються тільки зі смертю тварини, яка живе до 30−40 років. Така діяльність НЕ передбачає створення проекту з кінцевою сумою витрат, залишком, оскільки її реалізація закінчується зі смертю врятованої тварини від старості.
Якщо в нас виникає потреба робити цільовий збір на будівництво вольєрів, наприклад, ми робимо проект із конкретною метою, назвою, умовами, прогрес-баром тощо.
Натомість, моніторингова служба не відповідає на листи, просто вибачається за незручності та обіцяє «докласти зусиль» або вперто відповідає нам на пояснення одним і тим самим зауваженням, вказаним зверху, залишаючи систему заблокованою. Складається враження, що над нами просто знущаються чи навмисно блокують роботу.
Для центрів реабілітації диких тварин зараз дуже скрутні часи і ми залежимо від пожертв, це важка виснажлива щоденна праця виправляти помилки соціуму на благодійних засадах. Вважаю поведінку невідомих мені співробітників моніторингової служби LiqPay та їх бездумне бюрократизоване слідування інструкціям формою саботажу позитивних змін у суспільстві.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Дякую відділу з опрацювання скарг за проведену роботу!
Комментарии (3)
Обмін валют
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Комментарии (1)
Заблоковане зняття коштів з картки єПідтримка
Не раджу нікому розраховувати на можливість зняття власних коштів з картки єПідтримка.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (4)
Виник мінус на карті виплат в Приваті
Мені пояснюють, що там щось колись, якийсь рахунок був заблокований, а от сьогодні розблокувався. А пояснити який рахунок не можуть чи не хочуть. Користуюсь картою вже понад 20 років і знаю, що ніколи не могла вийти на ній в мінус, а тут така картина маслом… Зрозуміла, що останнім часом в них таке практикують (.
Буду відмовлятись від послуг Привату. Дуже неприємна ситуація.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написать комментарий
Дякую!
Приват вкотре довів — український сервіс на кілька кроків випереджає сервіс подібних іноземних компаній. Бажаю успіхів ПриватБанку, швидкої перемоги та процвітанню у вільній, мирній Україні!
💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛
Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашому співробітнику. Наталя дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
Написать комментарий
Повертають вкрадені з карти кошти
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). За зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Написать комментарий
Услуга страховки
Під час повітряної тривоги та артобстрілу, затверджено чіткий порядок дій співробітників. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя. Співпрацюючи з місцевою владою, поряд з відділеннями банку встановленні бетонні укриття, де клієнтам безпечно перечекати Повітряну тривогу.
У відділеннях ПриватБанку працівники зачиняють двері та діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.
Більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Разом з тим, ми хочемо, щоб наші клієнти не наражали себе на небезпеку, тому просимо не залишатися на вулиці під час сигналу «Повітряної тривоги». Подбайте про себе та своїх рідних!
У виниклій ситуації хочу повідомити, що зі сторони банку лише надається сервіс, через який можна укласти угоду зі страховою службою та зручно проводити оплату за страхування. З умовами Ви можете ознайомитись із самим договором страхування в Приват24.
Дії при настанні страхового випадку:
1. Зверніться до лікарні для отримання першої допомоги і фіксації нещасного випадку. Звернення за медичною допомогою повинно бути не пізніше 48 годин з моменту настання страхової події.
2. Отримайте довідку про травму (лікарняний лист) в медичній установі.
3. Протягом 30-ти днів повідомте нам про настання події:
— у web Приват24 https://next.privat24.ua/, в меню: 'Сервіси — Страхування — Інші послуги — Вибір договору — Страховий випадок' або на сайті;
Комментарии (1)
Приостановка обслуживания
Я связался со службой поддержки Binance и предоставил доказательства блокировки карты из-за продажи криптовалюты. Лицо, а было немедленно заблокировано на Binance. Затем я обратился в службу поддержки ПриватБанка, предоставив доказательства: скриншоты переписки с лицом, а о продаже криптовалюты, скриншоты переписки со службой поддержки Binance, а также скриншоты переписки с лицом, а о переводе средств.
После рассмотрения моего дела мне сообщили, что я должен вернуть средства, так как они были сброшены от третьего лица. Мой счёт был заблокирован. Я написал заявление в полицию, где мне ответили, что это административное дело и мне нужно обратиться в суд, чтобы разобраться с ПриватБанком.
Мой адвокат отправил запрос в ПриватБанк о причине блокировки, но после 5 недель нам ответили, что они не могут раскрыть эту информацию моему адвокату, ссылаясь на банковскую тайну. Также я отправил заявление на расторжение отношений с банком по почте, но ответа до сих пор нет. Представитель банка требует, чтобы я вернул деньги мошенникам.
Очень плохое отношение к клиентам.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (4)
Зручність обслуговування
Ми вдячні за вашу пропозицію, наші фахівці в подальшому оглянуть, проаналізують місце і якщо буде можливість, відкриють додаткове відділення.
Написать комментарий
жахливий рівень обслуговування юридичних осіб
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Комментарии (1)
Високий рівень обслуговування клієнтів та безпека.
Я не завжди задоволений відсотковими ставками та політикою оплат транзакцій, також у банку є деякі «хитрощі», як і у будь-якого іншого банку (які легко зрозуміти, якщо уважно читати договірні документи), але претензій до сервісу, швидкості реакцій банку, особливо на небезпечні ситуації, а також орієнтованості персоналу на запити клієнта у мене ніколи не було.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Наші співробітники завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Написать комментарий
Мошенники украли с моей карты деньги
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Виходячи з описаної ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі ситуації.
Комментарии (9)
Забули картку в банкоматі ;(
Виявили нестачу лише сьогодні. Приліпили над банкоматом оголошення, що хто знайшов хай поверне за винагороду — бо іншої користі новий власник з неї не отримає!
Питання до працівників відділення Приватбанку: Бровари, вул. Чорних Запорожців (Короленка), 66, — чи не знаходили, чи може здав її до цього відділення, якщо ні, то може охорона хай перегляне записи за 18.08.24 о 06:19, щоб зясувати якими ногами пішла картка чи може залишилась в банкоматі?
Будемо вдячні, коли пропажа знайдеться.
На жаль, вилучені або залишені в банкоматах або терміналах картки не повертаються.
Для відновлення картки Вам необхідно звернутися в банк, який видав цю картку.
Комментарии (4)
Ошуколи шахраї
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написать комментарий
ПриватБанк розірвання ділових відносин
Буду подавати позов до суду
P. s. Банк мені відповідь шаблонна не потрібна, а люди нехай бачать яке ставлення до клієнтів
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (7)
розірвали договір без попередження та пояснення
Тільки через кілька днів отримав повідомлення банку, в якому зазначена причина «встановленням неприйнятно високого рівня ризику/ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / надання недостовірної інформації / надання інформації з метою введення в оману Банк» Тобто все і відразу. При тому, що на запит банку я надавав документи та й рахунок підприємницький теж в цьому банку.
Тобто без попередження, без пояснення причини мені одночасно закрили всі рахунки, в тому числі і пенсійний і я на деякий час залишився без засобів на існування.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Комментарии (1)
Працівники банку займаються шахрайством!
Це дуже прикро так як працівники Приватбанку можуть спокійно купувати верифіцировані аккаунти на біржах і обманювати клієнтів.
Також скажу пару слів від спілкування з фахівцем, грубе і неодекватне спілкування, коли я потребував звязати мене з іншим фахівцем мені було відмовлено і вона закінчила розмову.
Друзі не рекомендую Приватбанк!!!
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Комментарии (5)
ПриватБанк дозволив вкрасти з моєї карти майже 16000 грн, хоч був ліміт оплати в інтернеті!
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (Смс на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми, як банк-емітент Вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу. За результатом розгляду заявок вам надійде повідомлення від банку.
Написать комментарий