Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Луиза Левицкая 22 апреля 2022, 22:57
Здравствуйте. Сегодня, в районе часу дня, с моих карт были украдены мои деньги. С одной карты — 12000 гривен и с другой — 9000 гривен. Мне только пришло уведомление что была произведена какая то сомнительная покупка и город Днепр. Платеж был совершен через гугл пей. Но это невозможно по причине того, что сейчас я нахожусь во Франции. Никаких платежей и покупок сегодня я не совершала. Я не согласна с проведенной транзакцией, которая была проведена каким то странным образом с моих карт. Я не проводила никаких платежей, ничего не оплачивала и ничего не подтверждала. Более того, обычно приват банк присылает какие то подтверждения в приложение приват24, а в этот раз деньги были списаны моментально и никаких запросов на подтверждение платежа не было. Это явное мошенничество. И почему-то система безопасности приват банка это пропустила. Как такое вообще возможно, чтобы без моего подтверждения и согласия были списаны деньги? Я прошу заморозить мои деньги и не дать и списать мошенникам. Карты заблокировали и я сделала перевыпуск новых карт и сменила пароль и пин код к картам. Но меня волнует судьба моих денег, тем более это не маленькие суммы и я нахожусь в другой стране и осталась без средств к существованию. Куда мне обратиться и куда я могу отправить заявление, что я не подтверждала никаких платежей и ничего не покупала и категорически не согласна с этой транзакцией? В отделение подойти не могу, оператор сказала, что создала заявку, но ничего не обещает. А меня такое решение вопроса не устраивает категорически. Адрес банка указала по месту проживания, но по факту сейчас я во Франции и как решить проблему ума не приложу.
Приватбанк
Ответ банка
23 апреля 2022, 10:11
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема решена
Rusing 22 апреля 2022, 21:32
Слава Україні!
Поповнив картку власними грошима.
Частина кошів не відображається в приват 24 вже другу добу В тех підтримці вчора і сьогодні в обід реєструвати звернення клієнта відмовилися. У відділенні, фізично, теж не надають ніякої інформації. Як результат, зареєстрували звернення через два дні витраченого часу. Результат — проблему до тепер не вирішено, власні кошти заблоковано. Дуже не задоволений роботою.
Приватбанк
Ответ банка
23 апреля 2022, 10:20
Добрий день!
Нам сумно, що ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором для покращення якості обслуговування. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців, за результатом якого ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Тетяна Стоянова 22 апреля 2022, 14:54
Кому надійшли кошти Є Підтримка 6500 якщо є можливість вкажіть дату зарахування! Цікавлюсь для того щоб знати очікувати гроші чи вже не варто!!! Дякую
Приватбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 15:36
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує кошти на картку після отримання фінансування; також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Проблема решена
11Taras 22 апреля 2022, 14:15
Вчора я не зміг розрахуватись в аптеці і купити ліки, тому що цей банк вирішив що в періол війни вони можуть списати кошти з карти для виплат в мінус, і сказати що це не вірно відоьражаеться баланс. Коли Украінців вбивають рашисти, своі ж структури заморожують кошти або списують бо мають доступ. Хто вам скоти ви безстижі дав право це робити??? Чому ви допускаєте такі помилки??? Чому страждають звичайні люди??? Чиі помилки той і платить!!! Але в мене баланс некоректний і, якби це не було низько, ви просто кажете: «Вибачте за незручності» Щоб вам не було що істи, я б подивився на вас. Смітник, а не банк. Ганьба!
Приватбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 16:00
Добрий день!
Наші фахівці вирішили проблему та прикладають всіх зусиль, щоб правильні баланси відобразились в Приват24 якомога швидше.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Medik1111 22 апреля 2022, 12:05
Чому не пришла допомога 6500? Заяву прийняли ще 23.03. Сказали чекають 10 днів, а вже як місяць чекаємо.
Приватбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 13:35
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує кошти на картку після отримання фінансування; також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yuriy55555 22 апреля 2022, 12:04
Здравствуйте! 31 марта написал отзыв о том как мошенники сняли 70 тыс с моей заблокированой карты! Напоминаю ещё раз:
В 22:30 моим номеров завладели мошенники
В 23:00 я дозвонился до банка, сообщил что моим номером овладели мошенники и оператор банка заблокировала мой счёт.
В 01:00 мошенники сняли 70 тыс с моей карты (которую мне заблокировал сам оператор банка пару часов назад)

Сегодня пришла смс от Приват банка что мои 70 тыс не вернут потому что приходила смс подтверждение на разблокировку.

ТАК Я ЖЕ СООБЩИЛ ВАМ ПАРУ ЧАСОВ НАЗАД ЧТО МОИМ НОМЕРОМ ОВЛАДЕЛИ МОШЕННИКИ, ПОЧЕМУ ВЫ ПРОЩОЛКАЛИ???
Приватбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 13:35
Добрий день!
Профільні фахівці детально розглянули ваш випадок та на жаль, не змогли з вами зв'язатись для надання зворотного зв'язку.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
0505008864 22 апреля 2022, 10:22
Доброго дня, зіткнулася з проблемою — не приходять смс-підтвердження для входу в Приват24. Ця проблема існує вже 3 дні. Як її вирішити?
Луганська область.
Приватбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 10:48
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні для перевірки інформації та уточнення ваших контактів.
Oksana4or 21 апреля 2022, 20:25
17.04.2022 о 22:30 год. шахрайськими діями (третіми особами) був здійснений переказ з моєї кредитної приватбанківської картки в розмірі 30000 грн. В результаті, швидко звернулася на гарячу лінію банку, мою карточку заблокували. Але мене цікавить, яким чином працює безпека банку, якщо до того часу при оплаті комунальних послух, банк весь час хотів підтвердження. Чому безпека банку не спрацювала? Але коли хочу з’ясувати яким чином був здійснений переказ і з якого пристрою, то представники банку, відповідають, що такої інформації не надають клієнтам, тільки можуть надати представникам правоохоронних органів, по їхньому зверненню. Зараз я намагаюся всіма силами повернути гроші на рахунок, але банк в цьому ані трохи не зацікавлений. І в результаті повідомили, що при не поверненні коштів, будуть нараховувати відсоток, тобто виходить гроші вкрали, ти маєш їх повернути, а якщо вчасно не повернеш, то будеш і відсоток платити. Як тут можна спокійно жити? Коли сам банк не зацікавлений в поверненні коштів, адже він сам з тебе ще більше може здерти, сил нема, де тут справедливість?
Приватбанк
Ответ банка
22 апреля 2022, 9:59
Доброго ранку!
Вами було введено дані для входу в акаунт Приват24 та дані картки на сторонньому сайті, що ви не заперечуєте і самостійно повідомили звернувшись в підтримку. В даній ситуації попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях, особливо у випадку, коли клієнт самостійно надав доступ до свого акаунту та дані картки шахраям. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зі своєї сторони ми зафіксували інформацію та будемо оскаржувати платіж згідно правил міжнародної платіжної системи. За результатом ми вас додатково проінформуємо.
В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Valeriya25 21 апреля 2022, 17:46
Отделение по адресу: Днепр, бул. Славы, 46
Обратилась в отделение открыть дебетный счёт, приват24, электронную подпись. Мне рассказывали, что я могу пользоваться услугами другого банка, в котором у меня есть счета, потом сказали, что мне электронная подпись не нужна, а когда я сказала:" Вы мне отказываете, не охотно они мне сказали тогда Вам надо положить 300 грн на карту. На вопрос почему 300 грн мне не ответили. Я не против была изначально открыть счёт и положить деньги, но убеждать в том что мне это не надо и я могу пользоваться услугами других банков это не правильно, сотрудники должны знать что электронная подпись есть только в Приват.
Приватбанк
Ответ банка
21 апреля 2022, 19:05
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей, щоб наші колеги могли провести перевірку відносно описаної вами ситуації.
Mariia0410 21 апреля 2022, 17:39
Всем добрый день. Считаю недопустимым, чтобы государственный банк являлся официальным представителем Страховой Кредо, которые те еще ребята-мошенники.

13.01.2022 у нас случилось ДТП. У виновника ДТП была страховка Кредо, будь она неладна. Составили европротокол.
23.01.2022 эксперт от страховой Кредо задокументировал все повреждения нашего авто и передал в страховую (номер страхового дела 3003361).
30.01 позвонили в Кредо, уточнить, приняли ли акт эксперта, на какую сумму выплаты рассчитывать. Тогда еще горячие линии страховой с горем пополам работали. В телефонном режиме сотрудник страховой сообщил, что европротокол и акт эксперта приняты в работу, нужно написать запрос по электронной почте о сумме, которая нам полодена к выплате, они ответят письменно.
02.02.2022 в 12:09 нами с электронной почты был отправлен запрос, подписанный при помощи Дия подпись, на электронную почту credo@credo.zp.ua.

❗❗❗По сегодняшний день НЕТ даже ответа о сумме, которую нам насчитали к выплате, не говоря уже о самой выплате.

❗❗❗Ни с по одному из номеров телефонных линий Кредо связаться и получить информацию. Номер 0800500206 — о чудо, автоответчик любезно переадресовывает на номер ❗❗❗3700 государственного ПриватБанка для оформления свеженьких их  *** -страховок. То есть, страховки мы вам с удовольствием руками банка продадим. Но в случае страховых выплат хрен вы кому дозвонитесь.
Номер 0800500301 — берут трубку сотрудники страховой, которые блеют, что они всего лишь принимают заявки о свежеслучившихся ДТП, но никакой другой информацией не владеют и доступов к страховым делам и суммам выплат у них нет.

Я неоднократно звонила в Приват, сообщала им об этих случаях и просила у них работающие контакты Кредо, раз уж они решили замарать еще больше свою репутацию и стать представителями мошенников:

Сотрудник Привата любезно дал мне номер 08005000801 — ❗по этому номеру оказалась страховая Инго, к Кредо не имеющая никакого отношения🙈
Инго в свою очередь дала номер 067 523 40 90, указали, что это офис Кредо по выплатам — дозвониться также не представилось возможным (звонила каждый день в течение трех недель).

В общем, плохо все это. Приват банк прекрасно знает о действиях (бездействиях) этой страховой, о многочисленных случаях мошенничества со стороны Кредо, но страховочки продолжает толкать.
Приватбанк
Ответ банка
21 апреля 2022, 19:05
Добрий вечір!
Зі своєї сторони банк надає сервіс, який дозволяє зручно сплачувати страхові внески та оформлювати договори страхування з компаніями, що вказані на офіційному сайті банку — https://privatbank.ua/strahovaniye. Важливо розуміти, що проведення виплати за страховим випадком та визначення суми компенсації здійснюється страховою компанією на основі умов договору страхування, який укладено між нею та клієнтом. По питанням виплати компенсації ви можете звертатись до страхової компанії, контакти якої можна знайти на їх сайті.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Евгения Николаенко 21 апреля 2022, 14:19
На карте универсальная не было денег, зачислила с копилки 1800 грн, зачислилось 349 грн, а 1451 исчезли и нигде не отображаются? Где делись деньги и когда ожидать возврат?
Приватбанк
Ответ банка
21 апреля 2022, 15:27
Добрий день!
Наші фахівці вирішили проблему, правильні баланси відобразяться протягом двох днів.
66619605 21 апреля 2022, 10:25
Вчора випадково зайшов в дію… І опа… Ні з Тото ні з сього бачу за день до воєнного стану 24 лютого -23 лютого на мене відкритий виконавче провадження на мою квартиру яка в іпотеці цієї установи… Хоча мне ніяк не інформували… І більш того я все платив… Приходили листи що до червня пеня не нараховується… А відкрита вона за написом якогось там нотаріуса взагалі від 17.01. не через суд… … мабуть і ще заднім числом … Поспішали, схоже… може це пояснити із представників банку!!!
Приватбанк
Ответ банка
21 апреля 2022, 10:59
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Wonderley1 20 апреля 2022, 22:18
Заблокировали человеку карту, воину из азова, экипирующего свое подразделение за свой счет. Деньги тратились исключительно на экипировку. Но разблокировать банк не торопится карту.
Приватбанк
Ответ банка
21 апреля 2022, 10:24
Добрий день!
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
Проблема решена
quokka2022 20 апреля 2022, 21:19
Сьогодні зранку з моєї картки відбулись несанкціоновані списання на близько 24000грн. Транзакції не відображаються ні в додатку ні в виписці а банк розводить руками що в них технічні збої. Лише бачу від'ємний баланс на рахунку. Картку заблокував. А прохання заблокувати транзакції і оскаржити списання просто ігнорують.
Приватбанк
Ответ банка
21 апреля 2022, 10:44
Добрий день!
Тимчасові труднощі стосуються саме відображення деяких операцій у виписці по картці. При цьому коректний поточний баланс картки доступний для перегляду в Приват24. Для проведення платежів з картки, як і раніше, необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику (для оплати на сторонніх сайтах), оплати через термінал проводяться з фізичною присутністю картки і введенням ПІН-коду.
Наші фахівці вже працюють над якнайшвидшим вирішенням питання, щодо коректності відображення інформації в особистому кабінеті.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцем, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
Проблема решена
eXseven 20 апреля 2022, 18:29
С 14 апреля не обрабатываются заявки на выдачу валюты со счета в Приватбанке. В оформленных заявках банк ежедневно меняет дату на следующий день. При этом отмены заявок и оформление их на другие отделения города ситуацию не меняют, банк просто прекратил обслуживать такие заявки. В отделениях в кассе говорят, что им не привозят валютную наличность. Но при этом же продают валюту местным валютчикам без проблем.
Операторы на 3700 и в чате ничего внятного не отвечают, решать проблему никто не собирается.
На данный момент имею три (!) заявки на три (!) разных отделения города, в которых ежедневно просто переносится дата выполнения.
Списать на войну данный вопрос не нормально, т.к. до 14 апреля заявки принимались и наличность выдавалась без проблем. Лично мной 13 апреля средства были получены.
Как только отменили запрет на продажу наличной валюты через кассу, так она сразу же стала утекать на черный рынок валютчикам. Заявки клиентов никто выполнять не собирается. Неделя ожидания и обращения в банк не принесла никаких результатов вообще.
Приватбанк
Ответ банка
20 апреля 2022, 20:00
Вітаємо!
Вибачте за можливі незручності. Наші фахівці вже проводять перевірку стосовно вашої ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Lyuba1982 20 апреля 2022, 12:12
Доброго дня! Була в відділенні Приват Банку, який знаходиться за адресою Замкова гора 1 у Дрогобичі, дуже дивна ситуація, я бажала купити євро, в касі оператор сказала, що в них євро лише на перекази, якщо хтось принесе євро на продаж, тоді можна купити, а завідуюча категорично відповіла, що лише продаж валюти, а купити не можна! Я їй відповіла, що на гарячий лінії кажуть, що можна! Завідуюча на це відповіла, що мене обманули!!!
Приватбанк
Ответ банка
20 апреля 2022, 14:00
Вітаємо.
Продаж валюти здійснюється лише в межах раніше придбаної у клієнтів готівки. Валюта, що є у відділенні та призначається для видачі з вкладів або рахунків, продажу не підлягає. Замовлення валюти під купівлю недоступне, а безготівкова купівля валюти (переказом між картками) поки що не дозволена НБУ.
Проблема решена
MVM21 20 апреля 2022, 11:46
Отделение по адресу: Винница, пр-т Коцюбинского, 60
За получение помощи от государства внутренне перемещенным лицам в период войны Приват умудряется брать комиссию с перевода на пенсионную карту для выплат. Это называется мародерство согласно военного положения.
Приватбанк
Ответ банка
20 апреля 2022, 15:29
Вітаємо.
Якщо при зарахуванні була стягнута комісія 0.5%, але кошти мали ознаки цільових, як то пенсія, соц. виплати чи інші цільові зарахування, ми шукаємо шляхи для якнайшвидшого вирішення питання. Просимо вибачення за ситуацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vanjkeee 20 апреля 2022, 11:25
Доброго дня!
Оформлена заявка у застосунку дія 28.03.2022 на отримання допоги 6500грн
По цей час у застосунку — чекайте на зарахування коштів
А у приваті на карточці — нічого
Не знаю, хто притримує гроші, мін. економіки / приват, але зараз вони потрібні, а їх немає.
Приватбанк
Ответ банка
20 апреля 2022, 14:00
Вітаємо.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Проблема решена
Андрій Ширшов 20 апреля 2022, 11:05
Доброго дня. Довгий час являюсь коритувачем пакету Premium та картою MasterCard Platinum. І вирішення мого питання по незаконному списанню коштів з моєї карти триває вже 4 місяці, хоча чіткі умови вказані на сайті Приватбанку.
11.12.2021 я відлітав з аеропорту Марса-Аламу і мені було запропоновано швидко пройти паспортний контроль для власників Платинум карток. Я уточнив чи це безкоштовно, мені відповіли що повністю безкоштовно і попросили карту для перевірки що вона активна. Карту я надав, мені її повернули і провели по відповідних стійках. Далі я пішов на посадку.
По поверненню в Україну я побачив що з моєї карти зняли 1 долар за відвідування Лаундж Зони в Аеропорту (яку я не відвідував) і вирішив перевірити інформацію в інтернеті, перечитав на сайті Приватбанку, що при відвідуванні лаундж зони резервується 1 долар на карті, а потім знімається 32 долари на протязі 1−2 місяців.
Інформація вказана на сайті Приватбанку:
https://privatbank.ua/vip/loungekey
Також там вказано: «Як підтвердження оплати Ви підписуєте електронний чек, у якому зазначено кількість відвідувачів, у тому числі Ваші гості, дата відвідування лаундж-залу тощо. Обов’язково перевіряйте зазначену кількість гостей»
12.12.2021 я одразу звернувся до Персонального банкіра і в службу підтримки з детальним описом ситуації, щоб цю оплату анулювали та унеможливили подальше списання, адже Лаундж Зони я не відвідував, жодних документів/чеків не підписував. Декілька разів детально описував ситуації різним співробітникам по телефону 3700, і в чаті.
25.01 з моєї карти було знято ± 60 доларів в гривнях. Я повторно декілька разів звертався в Приватбанк з питанням за що їх зняли, і чому 60 а не 160, на що відповіді не отримав.
Лише після чергового звернення 20.04 я отримав відповідь, що кошти зняли за відвідування лаундж зони 2 особами, на що мені надіслали якийсь скріншот з їх системи. На моє заперечення що я нічого не відвідував і не підписував і навіть летів сам в той день, мені відповіли, що це відповідь на їх звернення від Лаундж зони і там вказано 2 особи, отже 64 долари знято і вони нічого зробити не можуть.
Повна бездіяльність при незаконному знятті коштів з карти, при тому що в них чітко вказано в умовах обслуговування: «Як підтвердження оплати Ви підписуєте електронний чек, у якому зазначено кількість відвідувачів, у тому числі Ваші гості, дата відвідування лаундж-залу тощо. Обов’язково перевіряйте зазначену кількість гостей».
Обслуговування на нульовому рівні, постійні обіцянки звязатися з відповіддю на протязі 24 годин і жодної відповіді, поки не звяжусь сам через кілька днів і так знову і знову.
Як потім дізнався, буває така ситуація з аеропортом Єгипту і не один я так постраждав. Мій знайомий обслуговувся в OTP банку, в нього була така ж ситуація, та після його звернення кошти йому повернули на протязі 24 годин. Я дуже розчарований такою якістю обслуговування та відношенням до клієнтів.
Приватбанк
Ответ банка
20 апреля 2022, 14:00
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Oleksandr875 19 апреля 2022, 22:25
До квітня 2022 року при надходженні коштів, які мають соціальний характер (допомога, монетизовані пільги тощо) від органів соціального страхування, виплати зараховувались у повному обсязі. У квітні 2022 приватбанк почав утримувати комісію за зарахування таких виплат. Про це вже є відгуки на Мінфіні і приватбанк робить спроби вирішити ці питання індивідуально і, як я розумію, не хоче визнавати системність масового безпідставного та неправомірного списання комісії з клієнтів банку.
Так, при зарахуванні виплати на мою картку також утримано комісію 13.04.2022. При спробі оскаржити ці дії я зателефонував на гарячу лінію банку, де мені кваліфіковано пояснили, що я не правий)))) #??, а соцвиплати це нецільове поповнення банківської карти для виплат, а тому з мене утримано комісію.
Наступне «оподаткування» соцвиплати на карті для виплат банком здійснено 19.04.2022.
Знову якась стороння помилка?
Як я розумію, такі виплати здійснюються реєстрами до яких вносяться сотні отримувачів коштів. Тому такі дії вчинено не до одиниць, а до сотень чи тисяч клієнтів.
Приватбанк
Ответ банка
20 апреля 2022, 10:08
Вітаємо.
Перепрошуємо за це прикре непорозуміння.
Наші профільні фахівці вже вирішують ситуацію.
Помилково утриману комісію буде повернуто централізовано.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝