Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
DmytroB91 6 июля 2022, 17:44
Я знав що у Привата багато приколів, але коли вони вкрали в мене кошти я зрозумів що їм наплювати на своїх клієнтів.

Вчора 5/6/2022 о 23:55 я зробив переказ з PayPal на певну суму на картку Приват. Тут уточню, що на час військового стану немає можливості перевести долари з PayPal на доларову карту без подвійної конвертації. Під час переказу курс у Приват 24 та у Paypal був однаковий на продаж — 29.25, АЛЕ курс купівлі був змінений. Чому? Це питання у мене виникло після того, як побачив суму коштів на картці.
Отже я написав у службу підтримки Приват 24, пояснив ситуацію, оформили заявку. Вранці я бачу відповідь, що ви «мабуть конвертували під час зміни курсу». Підтримка супер!
Розумію, що тут не буде справи, набираю 3700, спілкуюсь з оператором, яка мені доказує, що зміна курсу може бути у будь який момент і є ще курс відділення (якого і що це таке пояснити було несила). Загалом розмова не про що, оператор доказує правоту банку і не хоче чути аргументи щодо статті на офіційному сайті.
Після цього я йду у відділення, де менеджер послухавши мене, запропонувала створити заявку на історію зміни курсу та ще раз написати у підтримку (це нічого, знову ж не дало).
«Шановний» приватбанк, майте сміливість визнати або свою некомпетентніть, або свою провину у тому, що ващі слова не співпадають із діями
P. S. Після другого разу спілкування у чаті приват 24 усе на що були здатні оператори, це «вибачте за незручності, але курс валют вже діяв на той час». Це дуже добре, адже мені стало краще, за ті гроші що я втратив отримав вибачте. Я вас не вибачаю, бо ви мені винні. Я більше ніж впевнений що ви будете тянути із відповіддю дуууже довго
Приватбанк
Ответ банка
6 июля 2022, 18:37
Добрий вечір!
Фахівці перевірять інформацію по операції та зв'яжуться з вами.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
FCKmonoFCK 6 июля 2022, 17:32
Курс на валютном счете 29,50 курс на карточке 35,21. Всю разницу между куплей/продажей банк забирает СЕБЕ. И только СЕБЕ, за то на Байрактары собираем всей страной…

Все Айтишники, и другие люди которые когда-то получали ЗП на валютные счета переходят на другие банки и другие карточки, Так что ПриватБанк скоро будет обманывать тех необразованных бедняг, которые из-за отсутствия финансовой грамотности держат депозиты в этом банке.
IhorKin 6 июля 2022, 16:28
Сьогодні в Приват24 прийшло повідомлення; за вашою карткою кредитний ліміт переглянуто. Дивлюся, залишилося 7 гривень, тобто поточну заборгованість заокруглили до найближчих 10 гривень в більший бік. Тобто його враз зменшили майже в 17 разів.
Спроби збільшити ліміт не принесли успіху, хоча подавалися всі необхідні документи.
Що найбільше неприємно, що коту під хвіст банк кинув більш, ніж 15-річну історію співпраці, коли жодного разу не було прострочення платежів, навіть в останні військові місяці вчасно погашалася поточна заборгованість (хоча, мабуть, їм нецікаво з такими працювати — жодного доходу з такого клієнта за стільки років) і їхній же УБКІ дає мені кредитний рейтинг 529. Їм явно нецікаво, що я маю в них рахунок ФОПа, що комунальні платежі вони списують з картки. Ну що ж, буду робити висновки, не на одному Приватбанку світ зійшовся клином.
Приватбанк
Ответ банка
6 июля 2022, 16:57
Добрий день!
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає індивідуально для кожного клієнта аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні та перегляді суми ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
Николай Черемнов 6 июля 2022, 15:55
Курс доллара вырос, все люди теряют деньги, а Приватбанк в это время спокойненько зарабатывает и пользуется ситуацией

С валютного счета вывод доступен только по 29,25, зато в финансовых операциях они по 36 считают

то есть ты получаешь к примеру 1000 долларов — приват тебе дает за них 29250, а потом когда покупаешь что-то за 1000 долларов — они с тебя 36000 спишут

грош цена вам мародеры, советую всем закрывать счета и карты Привата, они только грабить людей умеют
NadyaO 6 июля 2022, 13:28
Згідно з офіційною заявою на сайті privatbank.ua/news/2022/7/5/1688 ПриватБанк з 6 липня встановлює ринковий курс долару США.

5 липня було здійснено дві оплати за товари у валюті по уже майбутньому курсу 35.46, хоча на сайті банку і в мобільному додатку курс був 32.786. Отже, банк украв різницю собі. При зверненні в підтримку (33234063) банк починає знущання та насміхання над клієнтом. А саме говорить що курс був актуальний і посилає на сторінку архіву privatbank.ua/ru/rates-archive. Хоча сама сторінка архіву підтверджує курс 5 липня 32.786. Але підтримка банку говорить що курс 5 липня вже був 35.46 і знову посилає на сторінку архіву.

Згідно з пресрелізом курс 35.46 має бути з 6 липня, а не 5 липня. В результаті банк украв і незаконно привласнив кошти в населення і це під час війни. Вже набридло таке насміхання технічної підтримки і такі обкрадання.

Вважаю що за технічні помилки повинні понести відповідальність оператори які встановлювали курс та/або архітектори програмного забезпечення які зробили систему яка обікрала людей.
Тому кому цікаво, слідкуйте за цим постом, в коментарях буду розповідати як йде справа. Вже готую документи для подачі в суд та до Національного Банку України з проханням позбавлення ліцензії такого банку-крадія.
Приватбанк
Ответ банка
6 июля 2022, 16:03
Добрий день!
Валютний курс при розрахунках картками банк встановлює та змінює, виходячи з ринкової ситуації та рекомендацій НБУ. Курс може змінитись протягом доби в будь-який час. Операції про які йде мова були здійснені під час зміни курсу.
EVK 6 июля 2022, 13:27
Давно знав що в Приватбанку свої «приколи» але так сталось що став недавно клієнтом банку лише тому що треба було перерахувати кошти через Фонд гарантування вкладів з одного з ліквідованих банків. Так як не було собливої потреби знімати в той час готівку — оформив депозит з достроковим закриттям на всякі термінові випадки Звичайно проценти мізер, але то таке. Буквально на днях виникла необхідність терміново мати велику суму готівки і вирішив закрити депозит. Тут почалось. За угодою прийшов за два банківські дні і виявилось що гроші мені вернуть аж на четвертий день, і то мабудь ще не факт. Питання — чому все так не прозоро? Чому Приватбанк так і хоче нажухати клієнта на всяких дрібницях?
Приватбанк
Ответ банка
6 июля 2022, 16:16
Добрий день!
Всі умови за вкладами розміщені на нашому сайті у відкритому доступі: https://privatbank.ua/depozit
Детальну інформацію можна знайти у розділі «документи, істотні характеристики». Також порядок обслуговування по депозитам описаний в Умовах і Правилах банківського обслуговування: https://privatbank.ua/terms
Для зручності клієнтів, які хочуть мати можливість знімати кошти з вкладу в будь-який момент в продуктовій лінійці передбачено депозит «Приват-вклад». При знятті коштів з даного типу вкладу не втрачаються нараховані відсотки і сам договір автоматично не розривається.
У разі виникнення питань клієнти завжди можуть розраховувати на отримання відповіді в підтримці.
Movhan 6 июля 2022, 11:42
Банк відмовив у swift переказі. Заморозили переказ від відправника який має вид на проживання в Туреччині. Документ що підтвержу реєстрацію та вид на проживання, до уваги не беруть. Таким чином блокує кошти осіб що проживають в Туреччині, та заморожує їх рахунки.
Приватбанк
Ответ банка
6 июля 2022, 12:59
Добрий день!
Постановою правління Національного банку України «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24 лютого 2022 року № 18 встановлено, що уповноваженим установам забороняється здійснювати будь-які валютні операції учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь. Документом, який підтверджує резиденство іншої країни може бути посвідка на постійне(не тимчасове) проживання, яку, на жаль, ми не отримали від вас. Таким чином, щоб ми могли зарахувати переказ, відповідно до вимог чинного законодавства, просимо надати фото основної та зворотної сторінок посвідки на постійне проживання відправника.
nomid 6 июля 2022, 10:42
Категорично не рекомендую відкривати в Приватбанку діджитал-картки.

Після відкриття картки за неповні 2 місяці вже були 2 спроби шахрайського списання коштів через amazon. Після першої спроби (орієнтовно в середині липня 2022 року), однак, банк автоматично заблокував картку. Але це не допомогло. Сьогодні, 6 липня 2022 року була знову була спроба шахрайського списання коштів на суму $186.

Картку зовсім ніде не використовував, не вводив будь-які дані картки на жодному із сервісів. Яким чином дані картки потрапили до amazon на спробу списання, загадка…

Проблема ще в тому, що навіть немає даних про цю операцію в Приват24. На смартфоні було тільки пуш-повідомлення. Після чого зайшов у додаток, передивився виписку, історію операцій, та історію повідомлень в додатку — інформації про трансакцію немає. При тому, що це вже друга спроба шахрайського списання.

Співробітник кол-центру повідомив, що картка прив’язана до amazon. Ніколи ним не користувався, а дані картки зовсім ніде мною не використовувались. Ну, і просто відповідь на майбутнє запитання: так, смартфон надійно захищено від несанкціонованого доступу. На пристрої та обліковому записі встановлено всі можливі засоби захисту (надійний пароль, двофакторна автентифікація, відбитки та підтвердження всіх операцій).

По іншим карткам/банкам жодних подібних операцій ніколи не було. Тільки по діджитал-картці Приватбанку.

Також, що саме небезпечне, банк ніяк не може забезпечити безпеку коштів та/або відв'язати картку з amazon. Єдине, що порадили, закрити картку. Ось такий захист…
Приватбанк
Ответ банка
6 июля 2022, 11:39
Добрий день!
В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Віртуальна картка не є менш захищеною порівняно з пластиковою. Розуміючи, що в деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад, що допоможуть клієнтам вберегти свої кошти:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Прив'язка картки на сторонньому сайті можлива лише в разі, якщо були введені дані картки: її номер, строк дії та CVV код, які доступні для перегляду в особистому кабінеті Приват24 її власнику.
У виписці відображаються успішно проведені операції, тому, якщо по запиту на оплату була відмова, то вона не буде відображена у виписці.
Платіжні системи (Visa та MasterCard) не вимагають, а лише рекомендують сайтам реагувати на запити банків про видалення підписок. Тому ми радимо клієнтам самостійно припиняти підписку, видаляти картку в особистому кабінеті сайту чи звертатись в підтримку сайту, щоб бути певними, що до банку не надійде новий запит на оплату. З міркувань безпеки картку можна заблокувати або закрити, щоб випустити нову, яка матиме вже нові реквізити.
Проблема решена
VeraE 6 июля 2022, 0:48
Добрый день.Мы из Мариуполя выехали в Польшу.Ситуация сложилась так, что нужно было свои наличные USD, положить на свою карту для безналичных расчетов. Открыли счет в РКО Polski и сделали 09.06.2022 Swift платеж на свой карточный счет в Приват. Экономили на расходах и думали, что надежно.Польский банк сказал 1-мах 3 дня, если сложные корсчета, комиссии до 5 дней, и деньги будут на счете.Тариф для украинцев -бесплатный. На второй день, денег не было, я сбросила в чат Привата переказ, сказали реквизиты все правильные ждите.До 15 денег не было, я каждый день в чате интересовалась, денег нет.Польский банк говорил все, ок отправлено. 15.06.2022 поняли, что то не так, Польский банк сказал, если у вас критическая ситуация, делайте возврат из Привата, должны в течении 2-х дней вернуть.28.06.2022 написала письмо в РКО Polski, сказали что дали запросы на розыск…И я так понимаю теперь, что Приват не зачислил нам деньги на наш карточный счет и сейчас так же не торопиться их возвращать назад. Скоро будет уже месяц, как у нас нет денег.Сначала у нас отобрали дом, теперь забрали деньги.ПриватБанк!, верните деньги, сделайте хоть возврат, как люди…
Приватбанк
Ответ банка
6 июля 2022, 11:20
Добрий день!
На даний час в банку не знайдено переказу надісланого на ваше ім'я. Щоб впевнитись в тому, що переказ не був відправлений за помилковими реквізитами, через що ми можемо його не бачити, ми звернулись в приватному повідомленні і запросили додаткову інформацію.
Проблема решена
Merik075 5 июля 2022, 20:13
Дуже не приємна ситуація виникла з банкоматом та представником банку… Спробували в банкоматі зняти кошти, але на екрані вибило помилку, тому зняли на касі магазину, через хвилин 15 надходить сповіщення про зняття коштів і з банкомату, і з каси магазину. Тепер за помилку обладнання ми, В ПЕРІОД ВІЙСЬКОВОГО ЧАСУ коли кожна копійка на рахунку не зайва, залишились без вагомої частини коштів на період +/- 60 днів, до оператора по гарячій лінії спробуй ще попасти, також робітники кол центру просто відключаються. Не рекомендую користуватись послугами даного банку, тепер ще не відомо чи взагалі повернуть кошти, плюс як зняти кошти, так секунда діла, а як повертати так чекайте по два місяці, й то не факт що повернуть. Сказати що це дуже прикра ситуація, нічого не сказати😥
Приватбанк
Ответ банка
6 июля 2022, 10:20
Добрий день!
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Саме той банк, що випустив картку має створювати запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Регламент оскарження операції проведеній в мережі іншого банку встановлений міжнародною платіжною системою. Зі своєї сторони ми завжди максимально оперативно відповідаємо на запити інших банків, коли їх отримуємо. Ми будемо раді допомогти вам в прискорені розгляду заявки. Якщо вона вже була адресована до нас, то просимо надати в особистих повідомленнях деталі та по можливості підтвердження, що вона дійсно вже була направлена до нашого банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Lents 5 июля 2022, 14:26
мошенник 5168757399953001 ГОРОШКО КРИСТИНА ЮРЬЕВНА шахрай
В объявлении на фото были духи Cartier — я заплатила 200 грн, в другом были Armani я заплатила еще 200 грн. Мне в посылке пришел просроченный крем с секонда.
Приватбанк
Ответ банка
5 июля 2022, 15:56
Добрий день!
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, в свою чергу, завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Bmira 4 июля 2022, 15:36
Нажаль, останнім часом дуже погано стала працювати майже вся система банку. Якщо раніше всі питання вирішувались дуже швидко і дійно вирішувались, то зараз дуже довго відповідають, довго перевярють інформацію, довго обслуговувають і на всі питання відповідають стандартними відповідями, мовляв, «зачекайте ще», «ми зробимо все, щоб прискорити цей процес», «нам важдива ваша думка» і все інше в такому жанрі, а по факту нічого не вирішується і я так розумію, що навіть не зацікавлені ані в утриманні старих клієнтів, ані у залученні нових клієнтів. Дуже шкода. Ставлю 2 зірочки тільки за те, що у період воєнного станного хоча б комісію для фіз.осіб спростували.
Приватбанк
Ответ банка
4 июля 2022, 16:04
Добрий день!
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. З початком повномасштабного вторгнення, навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте, іноді, дійсно, потрібно трохи зачекати. Вибачте за ці незручності та якщо у вас, на поточний момент, є невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам про це приватним повідомленням.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Staroverova 4 июля 2022, 13:59
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 81
Добрий день 28.06.2022 о15:33 годині. мій чоловік знімав кошти 10000грн в банкоматі DN00 за адресою м Запоріжжя пр соборний 81 з моєї картки монобанк. гроші банкомат не видав але ця сума була списана з моєї карти чоловік одразу підійшов до менеджера так як банкомат знаходиться в середині відділення банку.на питання що робити дівчина відповіла дзвоніть на 3700 мов ми нічим вам не можемо допомогти…
Я не є клієнтом Приватбанку і не можу зв’язатись з оператором ні по одному з їхніх телефонів і в чатах, ми повідомили свій монобанк про цю халепу в наш банк дав запит на що прийшла відповідь.приватбанк списав сумму остаточно і монобанк подав оскарження спорної транзакції в платіжну систему.слава богу що я не є клієнтом Приватбанку це однорукі бандити якісь
Приватбанк
Ответ банка
4 июля 2022, 15:44
Добрий день!
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Саме той банк, що випустив картку має створювати запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити, чи дійсно кошти списані. Якщо заявка була подана — необхідно очікувати на результат її розгляду.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anastasya2110 4 июля 2022, 0:03
В «Дії» прийшло сповіщення, що приват банк подав запит на перегляд моєї кредитної історії.
З якою метою?
Я не просила в них дати мені кредит.
Що відбувається?
Приватбанк
Ответ банка
4 июля 2022, 9:29
Добрий ранок!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації.
Проблема решена
ludmil4ik84 3 июля 2022, 22:05
13июня 2022 г хотела снять 1000грн с карты Конкорд Банка через банкомат Приватбанка. банкомат думал некоторое время, затем вернул мне карту назад, а на экране высветилось сообщение, что не возможно выдать деньги.При этом со счета у меня эта сумма списалась.Я сразу же позвонила в службу поддержки Конкорд Банка и они посоветовали мне подождать три дня, что может произойти автовозврат на карту.но в течение трех дней мне ничего не вернулось.Тогда я позвонила еще раз в службу поддержки Конкорд Банка, они зарегистрировали мою заявку и сказали, что свяжутся с Приватбанком и передадут мою заявку им. И как только будет результат по моей заявке, со мной свяжутся.Вот жду уже три недели, а реакции от банка никакой…
Приватбанк
Ответ банка
4 июля 2022, 10:04
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема решена
Anastasya2110 3 июля 2022, 19:26
Пришло смс в телеграме от Приват банка.
Потом после верификации заблокировали счет.
Почему?
Приватбанк
Ответ банка
4 июля 2022, 9:28
Добрий ранок!
На жаль, з вашого відгуку невідомо, про яке блокування рахунку йде мова. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема решена
rerus 3 июля 2022, 15:58
01.07.2022 мне пополняли карту через терминал самообслуживания Приватбанка в Харькове, который принимает купюры пачкой.
В итоге терминал присвоил 73100 (!!!) гривень, и отключился!
Звонок на горячую линию не помог, лишь приняли заявку и пообещали «разобраться в течение 14 дней». То есть, даже если деньги найдут, то банк будет 14 дней ими пользоваться! А ведь они предназначались на закупку гуманитарной помощи.
Нет слов, воры, мошенники и аферисты.
Если отзыв читает кто-то из сотрудников Приватбанка. Вот номера заявок: 24981435 и 24981675. Требую СРОЧНО вернуть деньги!!! Также будем писать заявление в полицию по факту хищения средств в крупном размере.
Приватбанк
Ответ банка
3 июля 2022, 19:28
Добрий вечір!
Зазвичай, в подібному випадку необхідне проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково повідомимо клієнта, котрий проводив операцію в терміналі.
1 липня 2022 року в 18.21 вносила готівку на рахунок в терміналі самообслуговування. Потрібно було перевести 14000. Коли вносила гроші, то термінал видавав дивні звуки і в кінці, взявши 500 і 100 грн, не зарахував їх. Внесла в термінал 14000, а видав квитанцію на 13400. А тоді з’явився надпис, що термінал не приймає готівку. Заледве дозвонился до оператора на 3700, і аж другий оператор прийняв мою заявку, зареєстрував під номером 24984995 і сказав чекати відповіді. Відповідь прийшла в неділю 03.07, що нічого не виявлено. От так працює Приват банк. Я дуже розчарована в чесності банку і працівників. Доводилось часто користуватися його послугами, а тепер? Довіри немає, доведеться переходити в інший банк.
Приватбанк
Ответ банка
3 июля 2022, 15:56
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації.
Віталій Кісельов 2 июля 2022, 20:42
Добрий день.
Я Кісельов Віталій Павлович
kristalik199@gmail.com

Я є клієнтом Банку понад 8 років, до цього часу в мене ніколи не виникало питань з обслуговування.

Два тижні тому я отримав повідомлення в мобільному додатку Приват24 про те що банк вирішив розірвати зі мною договір баньківського обслуговування.

За два дні до цього Банк без моєї згоди списав кошти з мого рахунку кошти для повного погашення кредиту КУБ.

В повідомлені від ПриватБанку було вказано що залишок коштів які знаходяться на моєму рахунку можно перерахувати в інший банк, але для цього мені потрібно звернутися у віділення.Но у мене немає змоги звернутися у віділення банку так як я знаходжусь на тимчасово окупованній території.

Якщо банк без моєї присутності може списувати без моєї згоди кошти, і блокувати рахунки.Чому не можно перерахувати кошти в інший банк без моєї присутності?

Прошу ПриватБанк підти мені на зустріч і допомогти у вирешені запитання.
Приватбанк
Ответ банка
3 июля 2022, 10:40
Добрий день!
Фахівці зв'яжуться з вами після розгляду питання.
Alenka16 2 июля 2022, 14:59
Дуже хороший банк, завжди якісне та доступне обслуговування, все чітко та ясно, гарний курс.
Приватбанк
Ответ банка
2 июля 2022, 16:22
Добрий день!
Стараємось для вас! Дякуємо, що ви з нами :)

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝