Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
drevlan 14 июля 2022, 21:07
14 07 2022 банкомат приват банка выдал 3000 тысячи гривень, а списал со счета 6000 тысяч оператор говорит ждать до 14 дней может вернут и деньги были с кредитной карты ето просто неподобство со стороны приват банка
Приватбанк
Ответ банка
15 июля 2022, 9:45
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Владимир Сущенко 14 июля 2022, 18:23
Добрый день. Нахожусь сейчас в Польше. Вчера заблокировали мне аккаунт после подозрения на мошеннический платеж и когда я неправильно ответил на вопрос анкеты, которую заполнял при регистрации. По телефону сказали что могу идти в отделение или в чат писать. В итоге в отделение я конечно не могу попасть, а в чате пишут, что людей не хватает, поэтому воспользуйтесь рубрикой «популярные вопросы». По телефону они этот вопрос не решают. Сижу теперь в итоге заграницей без своих денег.
Приватбанк
Ответ банка
15 июля 2022, 10:57
Добрий день!
Безпека коштів клієнтів для нас не пустий звук, тому при дистанційному обслуговуванні ми маємо ідентифікувати того, хто звертається, якщо питання стосується персональних даних чи рахунків клієнта і тим більше, якщо це підтвердження ризикової. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що звертається саме власник картки. Якщо клієнт у відповідь на питання ідентифікації вказує не ті дані, що раніше залишав в банку, оператор не має змоги дозволити проведення ризикової операції. Ми додатково звернулись в приватному повідомленні.
dimond0 14 июля 2022, 12:23
Приватбанк вкрав гроші із старого рахунка liqpay, який був прив’язаний до кабінету приват24 і служба підтримки це визнала. Сказавши що ці рахунки liqpay вже не обслуговуються і гроші повернути неможуть.
Нажаль немає можливості тут закріпити скріни нашої переписки із банком.
Але коротко, сервіс liqpay — це сервіс від приватбанку, раніше використовувався для онлайн оплат покупок в інтернеті (зараз з цим справляються інші сервіси). Пізніше liqpay змінив вид діяльності і став платіжним сервісом для бізнесклієнтів, тобто liqpay підключають для інтернет магазинів, а простим фізичним особам він вже не доступний. Отже, десь 8 років назад я туди закинув гроші для онлайнпокупки, остаток коштів в мене відображався в кабінеті приват24 як окремий рахунок liqpay. Потім кабінет і сайт привату оновився і цей рахунок liqpay щез. Служба підтримки банку мені так прямо і сказала що рахунки вже необслуговуються і вони мені нічим не можуть допомогти, визнавши цим самим що банк просто вкрав мої кошти, наче це не державний банк, а якийсь лохотрон типу МММ
Приватбанк
Ответ банка
15 июля 2022, 10:42
Добрий день!
LiqPay – це платіжний сервіс, що надає можливості інтернет-еквайрингу – приймання платежів на сайтах, у мобільних додатках, підключених до Інтернету. Для продавця, це сервіс приймання платежів, а для покупця — зручний спосіб оплати.
Обслуговування клієнтів, їх рахунків та функціонування сервісу LiqPay здійснюється на підставі чинного законодавства і актуальних Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на офіційному сайті банку https://privatbank.ua/terms.
На підставі постанови НБУ від 27.11.2018 № 130 «Про затвердження Правил застосування переліку документів, що утворюються в діяльності Національного банку України та банків України» банк має зберігати договір по якому обслуговувався ваш рахунок LiqPay протягом 5-ти років після виконання умов договору. Відповідно, так як з моменту припинення обслуговування зазначеного вами рахунку пройшло більше часу, банк не був зобов'язаний надалі зберігати договір на підставі якого обслуговувався рахунок. Можливість скористатись коштами зберігалась аж до моменту припинення обслуговування рахунку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ArkadiyZ 14 июля 2022, 11:17
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Победы, 121
Наконец-то Приват уделил жителям ул. Победы сваё внимание!!! И всегда есть НО!!!
ОПЕРАТОР ОДИН, АХРЕННЕНАЯ ОЧЕРЕДЬ, НА КАРТАХ НЕТ ЭТОГО ОТДЕЛЕНИЯ!!!
Приватбанк
Ответ банка
14 июля 2022, 12:30
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Незважаючи на це клієнти можуть, як і раніше, проводити необхідні операції через дистанційні канали обслуговування, як то банкомати, ТСО та Приват24. А у разі виникнення питань завжди можна звернутись в підтримку на нашому сайті.
Ми постійно слідкуємо за актуальністю інформації на мапі відділень pb.ua/map та оновлюємо її. Якщо на нашому сайті ви не знайшли відділення, будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Anna0102999 13 июля 2022, 18:06
5375414135240116

После проведения оплаты за товар данный человек перестал выходить на связь. Товара нет, денег так же. Обратите внимание!
Приватбанк
Ответ банка
13 июля 2022, 18:48
Вітаємо.
Картка відкрита не в ПриватБанку. В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Проблема решена
Denys Korolov 12 июля 2022, 21:24
Доброго дня, в мене виникла дуже цікава ситуація з банком. Раніше мені дуже подобался цей банк, в цілому не було причин писати саме негативний відгук, але 3 місяці тому все змінилось.
Що ми маємо:
Я користуюсь різними міжнародними послугами, товарами які продаються саме за національній валюті (Youtube Premium, товари Google Play, Blizzard, Microsoft…)
Ніколи не було складношів, придбав за 150 грн — списали 150 грн., приходили чеки, в історії відібражались всі купівлі.
І ось уже 3 місяці поспіль ПриватБанк знімає замість суми за товар рандомні суми ссилаючись на якісь постанови НБУ, подвійну конвертацію, це якись байки про ніби то законні обставини своїх дій, ниби то так було і раніше, ніби то у мене з пам’яттю проблеми…
В цілому ситуація така:
06 липня сума 180,50, Опис: ПОКУПКА, Цифрові товари
06 червня сума 166,34 Опис: ПОКУПКА, Цифрові товари
06 травня сума 158,57 Опис: Youtube Premium (тут вони після мого дзвінка додали «подвійна конвертація» раніше не було ніякої конвертації, що логічно, так як товари продаються в гривні)
06 квітня, березня, лютого, січня і завжди раніше сума 149,00 Опис: Youtube Premium

Я звертався до продавця послуг я отримав наступну інформацію цитую:
«Перевіривши Ваш обліковий запис, я бачу, що з нашого боку було списано 149 грн. (платіж YTR.ХХХХ-XХХХ-ХХХХ-XХХХ-2 від 06 липня). Ви також можете перевірити це на сайті Google Pay. У нас, на жаль, почастішали випадки, коли клієнти (особливо клієнти ПриватБанку) скаржаться, що банк списав велику суму. Однак вартість сімейної підписки YouTube Premium не змінювалася: вона, як і раніше, становить 149 грн., і наша компанія списує саме цю заявлену суму, про що свідчать дані в Google Pay.»

Тобто, банк самовільно списує зовсім інші суми, і це я тільки Youtube розписав.
Якщо у нас з’явился курс європейської української гривні до української гривні будь ласка офіційно це напишіть…

Також щодо обслуговування — подзвонив до банка на гарячу лінію, попросив на електронну адресу надіслати звіт щодо транзакцій з моєї картки до цих проблем та тих де було завищено суму для аналізу та подальшої передачі до Google, Microsoft для вирішення цього питання — відповідь досі не має. Банк надіслав відповідь зовсім на інші питання про якийсь курс валют. Всі відповіді по телефону сплутані, «Так завжди було», «Це не банк винуватий», це…це…це… всі окрім нас…
Чекаю звіт по транзакціям, дуже цікаво подивитись як у них за їхнімі же словами завжди виходило 149 грн. раніше з плаваючим курсом ;)
Приватбанк
Ответ банка
13 июля 2022, 9:58
Вітаємо.
Якщо платіж проходить на закордонному сайті, через платіжну систему, розрахунок суми до оплати проводиться через долар (валюту платіжної системи): сума покупки конвертується, зазвичай, в долар за курсом платіжної системи (Visa або MasterCard, в залежності від картки), долар списується з картки по курсу ПриватБанку.
Через це сума, що реально списується з вашої картки, може бути вищою за ту, яку ви бачите під час оплати.
Більшість магазинів надає клієнтам вибір валюти, в якій виставляти оплату. Рекомендуємо обирати для проведення платежу валюту тієї країни, де знаходиться сайт.
Більш детально інформація описана за посиланням: https://privatbank.ua/conv.
За вашим проханням додатково вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Отримати виписку можна в Приват24, в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка по картці / рахунку'.
Вибираєте картку, період, мову і натискаєте кнопку 'Сформувати'.
Виписка відкриється в новому вікні з можливістю зберегти або роздрукувати.
Проблема решена
Lidia Drog 12 июля 2022, 21:13
Сегодня, 12.07.2022 пытались получить перевод моне Грам через приват 24. Деньги на счёт не пришли. Пишет — перевод заблокирован. Связи со службой поддержки нет. Писала в онлайн чат приват 24, ответа нет. В мессенджер Приват банка, ответа нет. Звонили, связь обрывается.Ранее уже получали так переводы, деньги заходили сразу. Получается приват мошеннически забрал деньги с перевода. И с банком нет никакой связи! Я, пожилой пенсионер. Которая находится на лечении. В это время банк мошеннически ворует мои деньги. Требую незамедлительного решения моей проблемы.
Приватбанк
Ответ банка
13 июля 2022, 9:56
Вітаємо.
Вже відправили лист до MoneyGram з вашого питання, очкуємо відповідь від системи.
Що стосується звернення до підтримки, для того, щоб підключити оператора при зверненні до чату, потрібно описати питання та обрати підключення або ж натиснути в формі «немає питання в списку».
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, то будемо раді підказати, для цього достатньо написати нам в приватні повідомлення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mafan 12 июля 2022, 19:08
Отделение по адресу: Винница, ул. Пирогова, 29
Вже дуже давно користуюсь цим банком, ніколи ніяких проблем не було, підтримка працює на ура, навіть під час війни, дякую
Приватбанк
Ответ банка
13 июля 2022, 13:46
Вітаємо!
Ваш відгук — краща мотивація. Дякуємо, що ви з нами!
Минфин
Ответ администратора
15 июля 2022, 17:28
Відгук не зарахований (на 15.07.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Ingvarr25 12 июля 2022, 14:50
Приватбанк установил комиссию за пополнение карт монобанка (скорее всего всех карт) в размере 2%.
В военное время наживаются на других. Кому война, а привату…
Приватбанк
Ответ банка
12 июля 2022, 16:17
Добрий день!
Інформація щодо комісії вказана на екрані при створенні переказу.
Ви завжди можете обрати більш зручний для вас спосіб та скористатись альтернативними сервісами, що надає банк-емітент картки, яку ви поповнюєте.
Проблема решена
DenysN 12 июля 2022, 13:55
Перестали приходить СМС от приват-банка. При обращении в поддержку, мне было сообщено, что да, смс уходят от банка, но есть отказ в приеме у мобильного оперотора (скриншот общения есть). В итоге я «вынес мозг» поддержке своего оператора и сменил его на другого. В итоге выяснилось, спустя два месяца, что проблема решалась со стороны Банка. По итогу огромное кол-во потраченого времени, невозможность оплаты необходимых услуг, негатив которого и так предостаточно.
Приватбанк
Ответ банка
12 июля 2022, 16:07
Вітаємо!
Нам шкода, що наша підтримка залишила у вас негативні враження. В даному випадку, дійсно, спостерігалися труднощі з доставкою повідомлень на стороні мобільного оператора. Додатково, ваше питання було проаналізовано нашими профільними фахівцями і по результату вас сповістили в телефонному режимі. Як ми бачимо, ситуацію з доставкою повідомлень було врегульовано.
Якщо у вас залишилися невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам про це в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Віталій Кісельов 11 июля 2022, 23:13
Добрий вечір. Два тижні тому я залишив відгук.

«„Добрий день. Я Кісельов Віталій Павлович kristalik199@gmail.com є клієнтом банку понад 8 років, до цього часу в мене ніколи не виникало питань з обслуговування. Два тижні тому я отримав повідомлення в мобільному додатку Приват24 про те, що банк вирішив розірвати зі мною договір банківського обслуговування. За два дні до цого випадку банк без моєї згоди списав кошти для повного погашення кредиту КУБ. У повідомленні від ПриватБанку було вказано, що залишок коштів, які знаходяться на моєму рахунку можна перерахувати в інший банк, але для цього мені потрібно звернутися у віділення. Але в мене немає змоги звернутися до відділення, так як я знаходжусь на тимчасово окупованій території. Якщо банк без моєї згоди може списати кошти, і блокувати рахунки, то чому не можна перерахувати кошти в інший банк без моєї присутності? Прошу ПриватБанк підти мені на зустріч і допомогти у вирешенні питання.“»«»
Після даного відгуку на цьому ресурсі Приватбанк зі мною зв`язався по електронній адресі. Спеціаліст Анна запропонувала мені написати заяву на перерахування коштів в інший банк. Після того як я написав заяву та відіслав спеціалістові через 3 дні Анна зателефонувала мені і повідомила, що в мене є заборгованість по рахункам, а саме Приватбанк хоче щоб я сплатив 5000 тисяч гривень за ніби то втрачений термінал. Хоча термінал знаходиться в магазині. Банк аргументує тим, що «Поверніть термінал до відділення та боргу не буде, або оплатіть 5000 тисяч гривень» Але я повторюся що я знаходжусь на окупованій території і змоги повернути термінал в мене не має. Та я був згоден оплатити, чекав реквізитів для оплати цілий тиждень. При оплаті за даними реквізитами виникла відмова:
«На жаль, здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку неможливо. Змушені Вам відмовити в здійсненні даного платежу назва отримувача: КIСЕЛЬОВ В.П. ФОП!»
Допомоги у вирішенні з цього питання немає. Банк робить все, щоб не повертати мої кошти.
Приватбанк
Ответ банка
12 июля 2022, 11:43
Добрий день!
Так як ваше обслуговування в банку обмежене — погасити заборгованість є можливість лише в касі банку без авторизації, після чого може бути розглянута заява про переведення коштів на рахунок іншого банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Роман Королев 11 июля 2022, 20:22
Несколько недель назад обращался с заявлениями в банк с требованием закрыть все счета, чтобы больше не быть клиентом банка. До сих пор банк так и не закрыл все счета и не уведомил меня о принятом решении. Если я террорист и распространитель оружия массового поражения, как вы указываете, плюс мошенник, почему до сих пор вы не прекратите со мной все связи? Когда вы закроете счета и наконец я получу от Вас письмо, что я уже не являюсь клиентом Вашего супер банка? Ответы типа: ми вирішимо питання у короткі строки, или ми з вами зв’яжемося, или басню зачекайте 15 днів- все это уже порядком надоело.
Приватбанк
Ответ банка
12 июля 2022, 10:20
Добрий день!
Ваше обслуговування в банку обмежене. Вам телефонував наш фахівець, однак, на жаль, ви не виходили на зв’язок. Якщо ви бажаєте отримати листа з додатковими роз’ясненнями щодо ситуації — надішліть, будь ласка, запит на адресу вхідної кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
OleksandrPr 11 июля 2022, 19:24
Добрий день, я є ФОП і отримую платежі від клієнтів з Молдови у доларах. Раніше платежі поступали протягом 2−3 діб. Але зараз їх просто блокують банки кореспонденти. Як можна чи повернути платіж, чи дати підтвердження, що я зараз проживаю у Львівській області, хоча місце реєстрації — Донецька область? Служба підтримки ніякої зрозумілої відповіді не дає. Виходить, що зараз мати рахунок ФОП у Приватбанку — для мене не має ніякого сенсу.
Приватбанк
Ответ банка
11 июля 2022, 19:45
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів.
Минфин
Ответ администратора
13 июля 2022, 18:08
Відгук не зарахований (на 13.07.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
sonick4 11 июля 2022, 18:38
Хотів здійснити оплату через Гугл пей. Зателефонували для підтвердження, почали питати усю інформацію щодо мене. При цьому постійно надходить інформація, що оператори не мають цього робити у голосовому режимі, це роблять шахраї! Я повідомив дату народження, адресу, потім запитав чому цього не досить і чи не шахраї вони якісь, замість пояснення мені відразу ж заблокували картку, фін номер! Військовослужбовцю! І пропонують знайти десь відділення привату!!! Просто жахіття, а не відношення!!!
Приватбанк
Ответ банка
11 июля 2022, 19:44
Добрий вечір!
Наші колеги перевірять коректність дій оператора та зв'яжуться з вами за результатом.
Зазначимо, що окрім встановлення номеру фінансовим у відділенні це також можна зробити в онлайн підтримці на нашому сайті.
Проблема решена
tereza1 11 июля 2022, 17:36
Здравствуйте. Еще 30 июня мою карту забрал банкомат на Садовой 10, я обратилась с заявкой о ее возврате (это именная карта с фото), до сих пор карта мне не возвращена, я не могу вести нормальную жизнь, у меня нет карт других банков. Моей заявкой никто не занимается, на горячей линии также никто ничего не знает. Как это все возможно? Мне созданы колоссальные неудобства и никто за это не отвечет и ничего не делает для решения вопроса. Это безответственное поведение банка, очень плохая работа.
Еще раз дозвонилась по 3700 к оператору, оператор мне посоветовала подойти в отеление, куда я заказала возврат карты, на Садовой 7. Что возможно карта уже там, но мне просто не позвонили. Не веря в успех этого мероприятия, все же сегодня пошла. Там мне заявили, что им карты вообще не приносят, и вообще Приватбанка ли у меня карта. Такое впечатление, что работница вообще никогда не слыхивала о том, что банкомат может забрать карту. Это ужас, никакой помощи, ни по горячей линии, ни в отделении. Просто отобрали карту, за которую я платила 150 грн., я не могу ничего делать с оплатами. И никто ничего не знает, не отвечате ни за что. Я оказалась один на один со СВОЕЙ ЛИЧНОЙ ПРОБЛЕМОЙ (как получается). А Приватбанк как бы и не при чем, была карта, вуаля, нет карты. Никогда не ожидала от Приватбанка такой безответственности и наплевательского отношения.
Приватбанк
Ответ банка
11 июля 2022, 19:39
Добрий вечір!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Питання в роботі у профільних фахівців. Прикладемо всіх зусиль, щоб вирішити його якомога швидше.
Проблема решена
YuriiUkrainian 11 июля 2022, 14:56
Отделение по адресу: Одесса, ул. Черняховского, 5
Зарезервировал сумму для получения, пришло оповещение о том, что деньги поступили в отделение и я могу их забрать.Приехал в отделение, сказали что произошёл сбой и денег нет.Ситуация не только моя-так сегодня отвечают всем.В итоге у меня возникли большие проблемы, так как деньги нужны были сегодня, завтра у меня выезд в командировку в другую страну, я уже не говорю о потраченном времени, ожидании в очереди.Надеюсь у меня получится забрать свои деньги с вашей шарашкиной конторы и больше связываться с вами никогда не буду.
Приватбанк
Ответ банка
11 июля 2022, 16:30
Добрий день!
Наші колеги проведуть перевірку за ситуацією і коректність наданої касиром інформації та зв'яжуться з вами за результатом.
Проблема решена
Олена Гаращенко 11 июля 2022, 10:24
Я зараз тимчасово перебуваю закордоном. Користуюсь тут картою Приватбанк. Прийшло повідомлення на моб.додаток 07.06.22р. що з моєї карти знято гроші в сумі 119грн, за місяць потому, 07.07.22р., знов знято таку ж суму вже іншою фірмою.
Я ніяких послуг не підключала, згоду на це не давала, регулярних платежів не маю! Карту заблокувати і перевипустити не маю можливості, бо за кордоном, на ній велика сума грошей, яку я немаю можливості перевести на іншу карту (заховати), користуюсь тут нею регулярно, як бути? Як мені бути спокійною за збереження коштів в данній ситуації? Безпека банку?!
Приватбанк
Ответ банка
11 июля 2022, 11:07
Добрий день!
Оплата з картки була проведена за підпискою на сторонньому сервісі. Така оплата можлива лише в разі, якщо на тому сайті були вказані реквізити картки, що відомі лише її власнику.
Знаходячись закордоном ви можете керувати своїми рахунками, блокувати і відкривати нові картки через Приват24. Якщо маєте труднощі з авторизацією в Приват24 закордоном, можете звернутись в онлайн підтримку на сайті pb.ua — наші фахівці будуть раді вам допомогти. Також колеги в чаті можуть підказати інформацію по сервісу, яку ми отримали при проведенні оплати, щоб ви могли пригадати сервіс і відключити підписку в особистому кабінеті або звернувшись в їх підтримку. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Tatyana1973 10 июля 2022, 12:44
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Ивана Мазепы, 34
Получаю через ПриватБанк 10 лет пенсию по инвалидности.В 2021 г.банк сам дал мне кредит на 11000, который я регулярно погашала.С началом войны я потеряла работу, из доходов осталась пенсия по инвалидности 1900грн.Кредит погашать перестала.В июле получила пенсию, и банк забрал из неё 560грн, на погашение кредита.Разве это законно? Помогите пожалуйста разобраться.
Приватбанк
Ответ банка
10 июля 2022, 15:04
Добрий день!
Щоб уникнути утворення простроченого платежу, або задля погашення вже утвореного прострочення з картки може бути списана сума на погашення поточного/простроченого платежу за кредитним договором картки Універсальна. Достатньо своєчасно вносити мінімальні платежі по картці, щоб уникнути подібної ситуації. Можливість такого списання передбачена умовами та правилами банківського обслуговування, які розміщені на сайті банку.
Natmoreva 9 июля 2022, 19:16
Доброго дня! Хочу попередити про міжнародні переводи на рахунок Приватбанку у гривні. Мені пересилали гроші у доларах через вестерн юніон на мій рахунок у гривні. Гроші надійшли по курсу 28!!! Такого курсу нема даже в НБУ зараз! Натомість у додатку курс стоїть 36 для карток. Тому я не раджу користуватися цім сервісом.
Приватбанк
Ответ банка
10 июля 2022, 10:36
Добрий день!
При відправці термінового переказу Western Union відправник обирає валюту отримання. При відправці із-за кордону в Україну відправником може бути вибрана валюта отримання, як EUR чи USD, так і (UAH) Українська гривня. У випадку, якщо б переказ було відправлено і валюта отримання переказу була EUR чи USD, його можна було б отримати на картку у відповідній валюті або на гривневу картку з конвертацією по картковому курсу банку.
В ситуації, коли відправником обрана валюта отримання Українська гривня, переказ доступний для отримання лише в гривнях в сумі, яка відображена в квитанції по переказу. В такому разі банк зараховує на картку всю суму переказу в гривнях без конвертації зі своєї сторони.
Проблема решена
MOKHOROV 9 июля 2022, 16:01
Я являюсь предпринимателем (ФОП). Наткнулся на рекламу терминала этого горе-банка. Открыл р/с, подключили терминал. Вчера, 08.07, принял платежей на 51 тыс.грн. от своих клиентов через этот «терминал». И что вы думаете произошло дальше? Праааавильно, оператор Привата на мой вопрос утром 09.07 о том, где возмещение по этим транзакциям, ответил «за 08.07 в системе банка у вас нету успешных оплат». Имеем в итоге: банк украл 51к грн, и операторы рассказывают по очереди то что платежей не было, то что они были и надо покорно ожидать их зачисления. Очень забавная выходит ситуация — вот такой банк, такие терминалы, такие операторы… Во время войны украсть у предпринимателя, который пытается прокормить свою семью, 51 тысячу гривен и кидать его от оператора к оператору с разной инфой, как футбольный мячик. Великолепное обслуживание, глубокий патриотизм. Будем разбираться через контролирующие органы и суд.

Всем предпринимателям, особенно начинающим, кто планирует обслуживаться в этом горе-банке: НЕ ВЗДУМАЙТЕ. Получите огромный кассовый разрыв и массу нервов, что в последствии может иметь печальные последствия для Вашего бизнеса.
Приватбанк
Ответ банка
9 июля 2022, 17:26
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝