Минфин - Курсы валют Украины

Установить

процедура отримання квитанції у приват24

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
07412533 15 декабря 2018, 1:01
Отделение по адресу: Киев, ул. Хорива, 1
для держслужбовців мені потрібна квитанція про сплату податку із печаткою. Податок сплатив у Приват24. Скачав Квитанцію, надрукував. На надрукованій квитанції нема печатки. Йду у найближче відділення /Хорива 1а/. На все відділення один спеціаліст який просто грається в телефоні. Показую квитанцію, кажу о мені потрібно її завізувати печаткою. Спеціаліст каже, що це робиться в касі і далі собі грається в телефоні. Дуже дивуюсь, перепитую в онлайн чаті чи це норм. В онлайн чаті мені відповідають: так, саме так, це норма. Печатку ставлять на квитанції в касі. Дивуюсь ще раз. Стаю в чергу у дві закриті каси. 5им чи 6им. хвилин за 20 касу відкривають (на касі нема ніяких табличок, розкладів, вона просто чомусь закрита). Відчекую всю чергу. І тут касир мені заявляє що вона печатку ставити не може. Прошу її домовитись із спеціалістом. В результаті двохвилинної перепалки із спеціалістом вони обоє заявляють, що печатку кожна з них поставити не може. Питаю де начальник відділення. Відповіли, що начальника відділення нема. Час перебування у відділенні орієнтовно 14:20-15:10 (14 грудня 2018 року).
На контактному телефоні робот каже що передзвонить за 3 хвилини… за 10 я просто пішов у наступне відділення. У відділенні вул. Межигірська, 17 мені начальник відділення дуже ввічливо пояснила, що ніяка печатка мені не потрібна на квитанції і ставити вони її не будуть.
Після цього я звернувся в онлайнову службу підтримки. Там мені авторитетно заявили, що печатка бачте є на документі який я надрукував у Приват24. Я їм вислав фото квитанції, на ньому ніяких печаток нема. Співробітник вислав мені ще одну, ще правильніше квитанцію, друк якої також не дає печаток. Запитав у співробітника наступні питання:
1. Чому онлайн служба підтримки годиною раніше сказала, що я можу поставити печатку на квитанції?
2.Чому спеціаліст мене відправив у касу?
3. Чому в касі мені не стали ставити печатку?
4. Чому відділення працює без керівника?
5. Чому в робочий час каси без ніяких причин зачинені?
6. Чому при друці квитанцій печаток на них нема, а працівники заявляють. що є.
7. Чому банк в принципі відмовляється дати нормальну завізовану квитанцію, а не просто якийсь файлик який я маю друкувати на принтері?

Відповіли мені на всі ці питання:
1. В касу мене послали бо там є печатка.
2. завізувати мені квитанцію мені відмовились бо вона в мене із собою. А от якби в мене її не було, то вони би її надрукували і поставили печатку.

Після кількагодинної переписки я виклянчив у працівника служби підтримки щоб він зареєстрував скаргу на те, що мені на схотіли дати квитанцію. Він сказав, що номер скарги 13166120. Віри чомусь в неї нема. Перевірити скаргу ніде.
Те, що працівники приватбанка самі не розуміють куди попали, де керівники, чому вони одне одному протирічать працівники приватбанка судячи з реакції є нормою для банка.

Нормальну квитанцію Приватбанк так і не зміг мені надати. але 4ий працівник служби підтримки сказала, що є можливість надрукувати її в терміналі саммобслуговування. За день це був здається 8ий співробітник, з яких перший не намагався просто мене якнайшвидше позбутись.
Приватбанк
Ответ банка
15 декабря 2018, 9:20
Доброго дня!
Вибачте, будь ласка, за ситуацію, що виникла.
Ваше питання передано в роботу профільним фахівцям для якомога швидшого його вирішення.
За результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 2

+
0
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
15 декабря 2018, 23:02
#
После отжатия банка, печати видимо никто не заказывал. Раньше в отделении на коммунальные платежки по просьбе лепили, проблем не было.
+
0
224ng
224ng
16 декабря 2018, 22:04
#
Зверніть увагу ось на що. Якщо Ви отримали квитанцію з терміналу самообслуговування — не довго радійте. Три роки ця квитанція «не витримає» — друк щезне, фарба «вигорить» через три місяці.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / процедура отримання квитанції у приват24