Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відношення до клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Alla555 21 ноября 2018, 10:41
20.11.2018р я звернулася у відділення приват банку, щоб зняти власні кошти після чого отримала відмову (Відмова базувалася на обмеженні у видаткових операціях) зверніться до обслуговуючого персоналу.Захожу питаю сказали звонити на гарячу лінію… звоню там мене відправили взновуж у відділення.вертаюся підхожу до працівниці питаю, каже потрібно подати обновити паспортні дані… вона у мене 14.11.2018р обновляла усі дані, як положено, питаю знову ж, нащо відповідь ви зареєстровані в приват 24 то і обновляйте самі.В той же день я написала скаргу(Заявка №13053447; Обробка E-mail-звернення — Закрита) Винесено рішення
(Документ «Общегражданский паспорт» не прошел проверку.
В паспорте должно быть вклеено фото по наступлению 45 лет. Вам необходимо обратиться в паспортный стол, для вклейки фотографии по возрасту. Вы предостаивли паспорт, есть сканкопия фото, но нет сканкопии страницы паспорта, в которой указана надпись паспортного стола о вклейке фото) У мене фотографія вклеєна 01.06.2018р.Знову постає питання як співробітники відносяться до своїх обовязків сканує документи і не дивиться на всі сторінки.Чому я за халатності працівників не можу отримати власні кошти?… Чому блокується картка, коли дані мої були взяті і в червні місяці 2018р коли робила заміну своєї картки по закінченню терміну придатності, і 14.11.2018р після отриманої смс про оновлення даних? Я дуже обурена діями працівників даного банку, відношенням до клієнтів.
Приватбанк
Ответ банка
PrivatBankQM 21 ноября 2018, 11:23
Шановний Автор!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Рішенням Вашого питання займаються наші фахівці. За результатами з Вами зв'яжеться співробітник банку.
Не забудьте оцінити рішення проблеми кнопкою «Питання вирішене».
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 4

+
+26
Zhmunya
Zhmunya
21 ноября 2018, 12:38
#
Кроме «Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.» от Привата не дождетесь как и от других финучереждений.
НБУ закрывает глаза на произвол в банковской системе — клиент для банка только источник дохода, а обслуживание на уровне плинтуса и никаких рычагов влияния (финансовых санкций) при нарушении прав клиента.
+
0
MykolaA
MykolaA
21 ноября 2018, 15:19
#
«Відношення до клієнтів» — українською — «ставлення до кліентів».
+
0
Pasha2005
Pasha2005
21 ноября 2018, 19:54
#
Угу, й слова «відносини» нема, а є «ставлини».
+
0
Денис К.
Денис К.
22 ноября 2018, 10:23
#
Ух ты! Любой сайт по филологии был бы счастлив видеть в своих рядах таких профессионалов!:)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Все курсы банка