×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Все курсы банка |
Отказали в приеме справки ВПО в электронном формате
Ваше питання на розгляді у наших фахівців. По результату вам зателефонує наш співробітник.
Написать комментарий
Хамство
Старый высушенный как вобла
Охранник ведет себя по хамски
Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розглянути даний випадок більш детально.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Комментарии (6)
Блокировка кредитных средств
Хочу заметить, что за всё время пользования кредитными средствами у меня не было просрочек, в банке постоянно имеются средства на депозитах (пролонгация автоматическая), превышающие кредитный лимит в разы, официально трудоустроен, получаю зарплату стабильно (размер зарплаты так же превышает кредитный лимит).
Поспрашивал у знакомых — кому-то тоже заблокировали, кому-то — нет.
Вопрос:
— откуда такая избирательность кому блокировать, а кому нет (по каким критериям)?
— если банк переживает, что не будут выполнены кредитные обязательства, то почему нельзя к примеру заблокировать часть средств с того же вклада.
В такое довольно тяжёлое время вы буквально кидаете своих клиентов.
И да, лично мне не столько жалко, что вы заблокировали карту, сколько возмущает само отношение к вашим клиентам!
(Связи с поддержкой нет — «идите на сайт, читайте общие вопросы и наверняка найдёте там ответ»). «Спасибо»
Через нестабільність ситуації і підвищений ризик неповернення коштів та невиконання кредитних зобов'язань, наразі зупинена можливість користування кредитними коштами для всіх клієнтів.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, відповідно до ст. 1056 Цивільного Кодексу України, банк має право приймати подібне рішення. Воно продиктоване виключно поточною ситуацією.
Щойно ситуація стабілізується, обмеження буде знято. Ми поінформуємо вас про це додатковим повідомленням.
Комментарии (6)
Актуалізація данних у трьох діях
Я розумію, що оператори в відділені, оператори гарячої лінії, такі ж самі люди, працюють згідно протоколів та інструкцій, і, гадаю, не дуже можуть вплинути на ситуацію. Тому питання не до них, а до їх керівників. Банк включив у перелік документів для актуалізації данних електронну довідку з Дії, а прийняти її не може. Як це? Державний банк не приймає електронний документ з платформи, яка позиціонується як платформа еклетронгого документообігу і усі документи мають таку ж силу, як друковані. Як це?
P. S. Окрема подяка операторам відділеня Ахматової 22 за поміч та розуміння!
Ми бачимо надані вами контакти в приватному повідомленні і надали відповідь. З вами додатково зв'яжуться фахівці після перевірки інформації за ситуацією.
Написать комментарий
Хибна історія з депозитом
Спеціаліст вітділення мені пояснила що згідно угоди гроші я можу зняти тільки в тому разі якщо угода закінчилась і на проязі 5 днів після закінчення угоди і в окремих випадках коли необхідні кошти для лікування
В моєму випадку мені потріні кошти для лікування мами Боднар Валентини Іванівни якій 92 роки, вона повністю нерухома, лежача. За нею потрібний догляд (це нянєчка, ліки, памперси, пеленкі іт. д)
Згідно вимогам банку лікар Трускавецької лікарні невропатолог Франчук Т.І зробила огляд хворої на підставі чого мені була видана довідка форма номер 027\0
Також було додано особисто моє свідоцтво про народження
Але виявляється що цього замало. Оператор Світлана з горячої лінії таб номер 296773 з мене почала вимагати рахунок фактуру на лікування, причому цей рахунок має бути не меньше ніж 20500 грн, а загальна сума яка є на депозиті приблизно 32000 грн.
Коли я запитався в лікарні де я можу взяти рахунок фактуру вони були здивовані, але мені пояснили що такі рахунки фактури потрібні для переказу грошей тих хворих які лікуються в лікарні.
В моєму випадку коли людина в преклонному віці який потрібен догляд в домашніх умовах і яка не траспортабельна не може отримати такій рахунок фактуру.
Ще раз звертаюсь до керівництва Приватбанка розібратися з цією ситуацією
Ці 32000 грн. дуже потрібні зараз, а не в липні 2023 році коли закінчиться дії угоди
З повагою Боднар Олександр
Фахівці розглядають ваше питання та додатково зв'яжуться за результатом.
Комментарии (1)
ЧУДО банк который сам противиться погашению овердрафта, возникшего по его вине или просто способ заработать на беззащитных и так нищих Пенсионерах!
Із зрозумілих причин ми маємо змогу надати інформацію по картці лише її власнику, який може звернутись до нас через авторизовані канали для отримання консультації. Ми написали вам в приватному повідомленні, щоб перевірити коректність консультації наданої в підтримці.
Комментарии (1)
О неработающих отделениях Приватбанка
На оккупированных территориях можете продолжать работу,
находятся и сотрудники и технические средства и не страшно,
что оккупанты могут ограбить или убить, а на Северной Салтовке
в Харькове, с довоенной численностью населениея, как город Мариуполь,
и с расстоянием более 30 км до линии фронта почему-то не желате
работать — все отделения Приватбанка закрыты.
Все коммунальные предприятия работают,
торговые точки в МАФах работают, ЦНАП на Тракторостроителей 144
тоже работает, предоставляя админуслуги жителям города и только
государственный Приватбанк отказывается открывать свои отделения
на Северной Салтовке и близлежащих микрорайонах.
Конечно можно потратить пол-дня и поехать в рабочее время с Салтовки
на другой конец города в открытое отделение, например, на Героев
Сталинграда, но это не решение проблемы.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Окрім відділень клієнти можуть користуватись банкоматами, ТСО та Приват24, що дає змогу здійснити необхідні операції віддалено.
Комментарии (6)
Жахливий банк
Два місяці назад вже писав про неможливість забрати своє майно зі скриньки (https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/286742/).
Прийшлось офрмлювати за кордоном довіреність. Зразок довіреності надіслала працівник цього банку. Попередньо надіслав файл з довіреністю на погодження для приватбанку на їх емейл консьєрж сервісу vip@pb.ua. Написали, що все нормально, все підходить. Оформив довіреність, апостиль, переклад. Поки довіреність отримала довірена особа в Україні, пройшло більше місяця часу. 10 днів чекав на апостиль, ще більше 3-х тижнів на доставку до України, так як багато кур'єрських служб перестали доставляти в Україну і потрібно досить довго чекати.
4 серпня нарешті довіреність була подана у відділення приватбанку, де завдувачка відділення пообіцяла, що весь процес займе 4 дні і тоді довірена особа зможе забрати вміст скринкьи. Сьогодні 11 серпня, пройшов тиждень. Завідувачка відділення мовчить. Роблю висновок, що приватбанк вирішив присвласнити моє майно, та свідомо не віддає його навіть за наявності апостильованої довіреності, яка оформлена згідно всіх міжнародних правил, в тому числі згідно Гаагської конвенціі від 5 жовтня 1961 р. Але це ж ***банк, якому ніякі закони не писані.
Ваше питання в роботі у профільних фахівців. За результатом його розгляду з вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (3)
Весь мир больше Украина, чем окупированные территории
Згідно з законодавством при відсутності підтвердження фактичного місця проживання/перебування банк має обмежити функціонал рахунків.
З 1.09 за такими картками існуватиме обмеження на витрати — зарахування проводитимуться без змін.
При оновленні даних обмеження знімається автоматично. Пройти актуалізацію можна дистанційно через Приват24.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Комментарии (20)
Olx аферист. Стандартна схема з передоплатою.
Карта на одну людину, номер телефона — на іншого, а в профілі зовсім третє ім'я.
4731185632018989 На ім'я Христенко Олег
Номер телефону:
066 025 21 22
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (1)
Приват и мошенники похоже вместе.
Буквально на следующий день звонок. Так мол и так, мы дом инвалидов хотим купить, но мы юр.лицо и так не можем. И рассказал как нужно сделать. Прийти к банкоматы, набрать его и там выбрать получение перевода и т. д.
Мне это всё показалось подозрительно.
Думаю наберу 3700 ПриватБанк, проконсультируюсь. Звоню: а в трубке слышу: с вашего номера звонки запрещено. Клёво думаю. Звоню с другого и дозвонился.
Девушке оператору объяснил ситуацию, она сказала, что у вас наверное была связь с мошенниками. Я ей говорю, что по этому поводу и хотел позвонить уж подозрительный звонок был, а дозвониться не могу так как вы заблокировали меня. Выходит что вы вместе работаете, чтоб я не смог уточнить какой то информации вы мой номер блокируете. Я не могу ничего выяснить и тогда мошенникам дальше проще меня обработать.
А сказал этому проходимцы что буду через час возле банкомата. Вот он звонит: ну что вы возле банкомата?.. Говорю нет. Знаете, говорю ему, у меня тут все заблокировали, говорят мошенники звонят мне. В ответ куча матов, и сказал что все деньги снимут ещё.
Описал как можно в кратце.
P. S. год назад приватбанк меня ограничил в обслуживании (тоже что-то похожее: вам кто-то звонил) и всё пояснения. это заключается в том, что я карточками пользоваться не могу, только Приват24.
Не знаю, судьба ли это такая. Наверное нам просто непопути с банком.
Работают мошенники сами или кто-то есть у них в банке затрудняюсь сказать, но ситуация настораживает.
А самое неприятное что люди никто для них, что без права на защиту, они сами решают кого кого и как ограничивать. Захотят и вообще не будут обслуживать, не называя причин.
Вот чем хотелось поделиться
Банк не співпрацює з шахраями і робить все можливе, щоб запобігти шахрайським діям по відношенню до клієнтів.
Якщо при зверненні на 3700 виникають складнощі наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку завжди готові прийти на допомогу.
В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (10)
Неможливо зняти кошти
Перепрошуємо за незручності. Фахівці вже працюють над вирішенням питання. З вами додатково зв'яжуться.
Написать комментарий
Мошенники!!!
Якщо у вас є питання чи зауваження саме до банку — напишіть, будь ласка, деталі в приватному повідомленні.
Комментарии (1)
Неправомірне вимагання додатковий документів, приниження за фактом місця прописки
І тут банк увімкнути машину знущань на повну! — Дайте довідку переселенця! — Або ще цілий перелік документів!
Нащо? Я ж прийшов у відділення Приватбанку в місті Київ, хіба цього не достатньо, що я тут, в столиці України перед вами стою? — Ні, у вас прописка Горлівська. — Так, ну то й що?! Горлівка — це Україна, тимчасово окупована Україна.
— Ні, робіть довідку переселенця. — Довідка ВПО — це право, а не обов, язок людини, не можна примушувати до цього.
І так далі і тому подібне — знущання без кінця і края… І ніхто внятно й голосно не може пояснити де і в яких законах таке написане (((
Тобто, коли він зі своєю карти Приват перераховував гроші на ВСУ, то це можна, а отримати те, що надіслано тобі — ні? Л. Логіка.
Жах, а не банк, таких не повинно бути у вільній країні!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Згідно з статтею 6 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» за зверненням громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї, за місцем їх перебування оформляються і видаються органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міграції (імміграції та еміграції), у тому числі протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб, біженців та інших визначених законодавством категорій мігрантів, довідки, що підтверджують місце їх перебування.
Для зарахування переказу, радимо клієнту дотримуватись рекомендацій, про які він був сповіщений.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (13)
Найгірші оператори, яких тільки зустрічала
Такої праці жахливої не бачила ніколи.
Друге питання, що оператори обманюють людей. Потрібно було відкрити карту для виплат на пенсію і все. При цьому відкрили мамі кредитку універсальну, коментуючи що без неї банк не обслуговує. Зробили на ній ліміт кредитний 8000 тисяч грн. При цьому у особистій анкеті укразали доход 7000, і що ще є доп доход. Мама казала, що не працює і пенсію ще не отримує, тобто ї і доход на місяць 0. Оператор Наталія, особисто внесла ложні дані, щоб дати кредитку. При цьому за цю картку потрібно платити за обслуговування кожного місяця 20 грн. Як це можна робити з доходом в 0 грн. Наталья не пояснила, що це саме кредитна картка і що на ній є гроші, і що потрібно кожного місяця скидувати туда мінімум 20 грн. А якщо мама б нею не користувалась, то гроші знімались з кредитного ліміту, і карав відсоток. І як це все можна назвати?
Приносимо вибачення, що після звернення до відділення у вашої мами залишився неприємний осад. Наші профільні фахівці проведуть перевірку стосовно описаних вами подій та по результату зателефонують.
Комментарии (1)
отсутствие обратной связи с банком
Найближчим часом вам зателефонує наш фахівець щодо вашого питання.
Написать комментарий
Не змогли зробити картку
Для проходження відеоверифікації потрібно надати наступні документи:
— довідка РНОКПП (ІПН) або відмова від нього;
— один з ідентифікаційних документів (біометричний закордонний паспорт громадянина України або загальногромадянський паспорт-книжечка та водійське посвідчення або ID-картка та витяг з реєстру про реєстрацію місця проживання).
З інструкцією можна ознайомитися за посиланням — https://pb.ua/short?ADY
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
Що не так з банком?
Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення, що у вас трапилося, щоб ми змогли розібратися в ситуації та вам допомогти.
Написать комментарий
Требует актуализации не давая возможность актуализироваться
Нахожусь за границей, смс код упорно не приходит. Пишу на поддержку, прошу сменить подтверждения как вариант на ПИН, на что мне последовал отказ. Получается заколдованный круг. Сами же понимают, что в стране война, мне чтоб актуализировать нужно приехать в Украину, чтоб поймать смс код? Уберите этот этап. Зачем он нужен? Или верните смс рассылку в роуминг
Приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з оператором, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями. Для того, щоб змінити спосіб підтвердження — просимо звернутися в чат повторно, де вас ідентифікують та з радістю допоможуть. Якщо виникнуть труднощі чи додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам про це в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (1)
ПриватБанк не повертае виплату судового сбору яку вони не законно списали з мого рахунку
Ваше питання розглядалося нашими фахівцями та вам телефонував наш співробітник для його подальшого врегулювання, однак, на жаль, ви не виходили на зв’язок. Напишіть, будь ласка, нам в приватні ваш контактний номер телефону.
Комментарии (3)