Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Банк не повертає депозитні кошти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
13begemotow 7 мая 2018, 23:28
По закінченню терміну строкового депозиту, звернувся у вказаний в договорі термін у відділення банку з проханням видати кошти. Отримав відмову від працівниці (СОК) з аргументом, що вже пізно і депозит пролонгований на новий термін. На мою вимогу надати копію договору, щоб конкретно показати пункт договору про терміни звернення, отримав пропозицію щось підписати, з поясненням «так треба», звичайно відмовився підписувати. Копію договору мені не видавали потім ні після звернення до керівника центрального міського відділення, ні після письмових заяв, ні після дзвінків на службу підтримки. Допомогло лише звернення до НБУ. Після того, як отримав відмову у видачі депозиту, через кілька днів було написане письмове звернення з описанням ситуації і проханням все ж повернути мої гроші, але отримав відмову з аргументом, що заява була написана запізно. Подав другу заяву з наголошенням на те що, я звертався в усному порядку, в обумовлений в договорі термін, у відділенні банку. На що отримав відмову, бо Я ПІЗНО НАПИСАВ ЗАЯВУ! Факт звернення у відділення банк ігнорує! Змушений шукати альтернативний банк для збереження своїх коштів.
Приватбанк
Ответ банка
8 мая 2018, 19:11
Шановний Автор!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии - 4

+
+26
Qwerty1999
Qwerty1999
8 мая 2018, 0:04
#
Столько мучений, а ведь казалось бы чего проще — при заключении депозитного договора
сразу же отменить автопролонгацию и всех делов.

Но наши люди не ищут простых путей.
Да и «нормальные герои всегда идут в обход».
+
0
13begemotow
13begemotow
8 мая 2018, 10:12
#
Так, скільки мук всього-навсього через те, що банк ПРОСТО не дотримується умов договору.
Де гарантія, що коли б договорі була виключена пролонгація, банк би всеодно не пролонгував? Адже зараз він діє так само — не за договором
+
+54
7889
7889
8 мая 2018, 0:56
#
*Кнопка отменить пролонгацию появляется за месяц до окончания срока срочного депозита в П24
*Если Вы ознакомлены с договором и датой его окончания — зачем копия?(сотруднику распечатать гораздо проще чем спорить с Вами
*У Вас есть 5 календарных дней для получения своих денеж.средств.

Складывается впечатление что договор Вы и не удосужились прочитать…
+
+15
13begemotow
13begemotow
8 мая 2018, 10:08
#
1. Я не зобов'язаний за місяць відміняти. Прийшов термін — я пішов в банк
2. От і я про те — легше роздрукувати, ніж спорити. Але чомусь мені не роздрукували, а спорили.
3. І я про те — У МЕНЕ Є 5 ДНІВ, але по факту банк цього чомусь не визнає
Складається враження, що банку до спини той договір
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Все курсы банка