Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
FoxFenek 21 сентября 2022, 10:55
Выявив очередного мошенника на сайте ОЛХ
Гладир Олексей Евгениевич карта № 4149 4378 6972 6370
номер телефона 0961852568
и предав всю информацию службе безопасности банка реакция нулевая. он так и дальше создает липовые объявления на сайте и просит предоплату якобы за доставку товара. но по факту не чего не отправляет.
Приватбанк
Ответ банка
21 сентября 2022, 11:16
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Проблема решена
Артем Угримов 20 сентября 2022, 23:28
Банк — шахрай? Не видає з валютної картки готівкової валюти! А курс валюти смішний, тому що долар по такій ціні не купити. Я вже третій раз замовляю валюту, і постійно скасовують заявку!!! Хоча валюта на касі є! Не раджу даний банк!
Приватбанк
Ответ банка
21 сентября 2022, 9:48
Доброго ранку!
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Проблема решена
kent77 20 сентября 2022, 21:03
Банк при відкритті не вказав, що в рік можна відкривати лише до 6 діджитал карток, в результаті випадково за рік відкрив декілька карток, відразу їх закрив. Ось захотів відкрити ще раз, в результаті приват24 не дає це зробити, хоча по суті не разу не користувався даними картками… Банк не може навіть елементарно моніторити активність на картках
Приватбанк
Ответ банка
21 сентября 2022, 9:49
Доброго ранку!
Відповідно до Умов та Правил банківського обслуговування, що розміщені у відкритому доступі на сайті банку та доступні клієнтам для ознайомлення, п.п. 2.1.4.2.4. Банк має право відмовити в безкоштовному оформленні Картки «Універсальна» або Картки Універсальна рівня GOLD в разі, якщо за останні 30 днів Клієнтом вже було оформлено шість або більше Карток для виплат, Карток для виплат рівня GOLD, Карток «Універсальна», Карток «Універсальна» рівня GOLD. Період дії обмеження — 1 рік (365 днів).
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Innacan 20 сентября 2022, 16:56
Добрый день, сегодня 20.09.2022 обратилась в онлайн помощь приват банка по нескольким вопромам, даже в военное время, быстро мне ответили и помогли, прр том, что я за границей нахожусь на данный момент. Были решены вопросы с заменой номера телефона, и пин кода. Сотрудника звали Яна. Очень ей благодарна. Удачи и процветания ей. Спасибо банку приват банк за хорошее обслуживание даже в столь сложное время для страны.
Приватбанк
Ответ банка
20 сентября 2022, 18:26
Добрий вечір!
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу.
Anna202209 20 сентября 2022, 13:31
1. Розраховувалась закордоном, магазин 2 рази списав сумму, касир сказав — ні один, але в Приват24 пройшло 2 списання, написала фахівцю в чаті — швидко отримала відповідь, гроші були повернуті.
2. Знімала готівку закордоном, в момент видачі готівки банкомат зависнув і видав помилку, а потім з’явилося інфо на екрані, що гроші видані і в Приват24 списалися. Написала фахівцю, сказав проведуть інкасацію з іноземним банком. Гроші повернули. Все ок.
3. Оплачую комунальні в додатку, гуртки дітям, завжди можу загрузити квитанцію і відправити підтвердження.
Приватбанк
Ответ банка
20 сентября 2022, 16:41
Добрий день!
Де б ви не були, ми завжди будемо поряд і готові прийти на допомогу.
Дякуємо, що ви з нами :)
Проблема решена
ArtemIzmail 20 сентября 2022, 13:19
Я є клієнтом Приватбанку понад 10 років.
Здебільшого особливих скарг на обслуговування за цей час не було.

Сьогодні зіткнувся із наступною ситуацією. Оформлено заявки на зняття валюти з вівторка по п’ятницю. Є обмеження НБУ у зв’язку з війною на еквівалент 100 тис грн. Приватбанк самостійно знизив це обмеження більш ніж у 2,5 рази до 1000 дол на добу.

Відділення м. Ізмаїл, вул. Осипенка, д. 78−80.
У касі заявили, що обслуговують на загальних підставах у звичайній черзі (у якій стоять десятки бабусь із оплатою комуналки), а в окремому вікні видають суми понад 50 тис.

Увага питання: Приватбанк самостійно знизив суму обмеження НБУ у 2,5 рази і тепер каже, що стійте у загальній черзі, тому що у вас сума менша за 50 тис…
Виходить, що мені потрібно місяць ходити до них по свої гроші, як на роботу, і стояти щодня по півгодини-години в касі.
Чудовий сервіс.

Раніше не замислювався про альтернативу. Наразі, є реальний привід. Чи може хтось підкаже більш адекватний банк? Або в яких країнах краще відкрити валютний рахунок?
Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
20 сентября 2022, 15:57
Добрий день!
Зменшення доступної для замовлення суми викликано виключно бажанням задовольнити попит якомога більшої кількості клієнтів та розподілити між ними наявну валюту. Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
bogdanlantsuta 20 сентября 2022, 12:47
Отделение по адресу: Львов, пр-т Червоной Калины, 36
Останні 5 міс. час від часу знімаю гроші із доларової картки в касах відділенях по курсу, що в касах. Сьогодні коли знімав гроші через касу 3000 грн. на касі писало, що курс 40.60 перепитався по якому курсу відбудеться обмін, мені сказали 40.60. Але мені прийшло повідомлення, що обмін відбувся по курсу 36.56, що кардинально так відрізняється від курсу який заявлений на касі (мінус 331 грн.) Запитався в касирші, вона сказала, що в неї писало курс 40.60.
Написав в технічну підтримку, там мені сказали, що обмін відубувся по курсу 36.56 так як такий курс по картці. А те, що я знімав гроші на касах по курску який написаний на касах, це мені показалося (5 місяців мені здавалося). Не хороші відчуття залишилися. Час міняти банк.
Приватбанк
Ответ банка
20 сентября 2022, 13:19
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Cohtpek 19 сентября 2022, 19:38
Виникла проблема в тому, щоб купити телефон в магазині, але вирішив це зробити оплатою частинами. Ніколи неміг подумати, що з цим виникнуть проблеми. Отже, кркдитний ліміт у мене 0. Маю депозит 200 000 грн у цьому банку, також на рахунку в три рази більшу суму ніж прошу щоб надали в ліміт. Вказав що є 2 авто, але мені відмовили. Клієнту, який з приватбанком вже більше 10 років, обідно. Оскільки того року взяв 2 кредити в Альфа банку, небудучи їхнім клієнтом взагалі. Дякую приватбанк, ви пробили дно!
П.С. хотів поговорити з оператором, спитати в чому причина, автовідповідач просто недає це зробити
Приватбанк
Ответ банка
19 сентября 2022, 20:36
Добрий вечір!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
Банк може переглянути своє рішення в майбутньому.
Проблема решена
Viskaria 19 сентября 2022, 13:10
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 158
Снимала деньги в Испании Деньги со счета списались, а в банкомате не появились и таким образом пропало 230 евро. Когда снимала маленькие суммы по 10 евро проблем никаких не было, а как только хотела снять сумму побольше сразу она пропала.Я позвонила сразу в банк.Оператор сказала что мы видим что произошел сбой и через 10−12 дней проведем инкассацию и вернём деньги.Я обратилась в испанский банк они сказали что вообще ничего не знают об этой ситуации Не было никакого запроса.Теперь говорят что банк не ответил и нужно посылать запрос в платежную систему. Как долго будет длиться это безобразие и когда я получу свои деньги? Самое интересное что когда я оплачивала товар в магазине то произошла ошибка и не списали 1.5 евро. То это быстреньтко обнаружили и на следующий день списали. То есть за своими деньгами банк четко следит, а денег клиента не жалко. Мне интересно узнать что это непрофессионализм или элементарное мошенничество?
Приватбанк
Ответ банка
19 сентября 2022, 14:47
Вітаємо!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми не можемо знати, по якій причині банкомат іноземного банку не видав вам кошти. ПриватБанк не проводить інкасації в пристроях інших банків. З нашого боку, вже створена заявка на опротестування цієї операції, яка буде розглянута, згідно правил міжнародних платіжних систем. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду подібних заявок встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і зробимо все можливе, щоб ваша заявка була розглянута якомога скоріше, про що ви будете сповіщені додатково.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Володимир Сєнік 18 сентября 2022, 21:49
З 15.09 приват ввів обмеження на переказ грошей на зарубіжні картки в 15000грн на місяць, при цьому жодних повідомлень про це не було. На 3700 вигадують якісь відмовки типу це задля безпеки, проблеми з банком на який ви переводите і так далі. При цьому Нацбанк дозволив банкам робити перекази закорд в розміри 100000грн на місяць. але приват вирішив обмежити своїх клієнтів, і багато інших банків. Таке враження що людей тримають за стадо.
Приватбанк
Ответ банка
19 сентября 2022, 10:06
Добрий день!
Коли ми не проводимо чи обмежуємо в сумі операції, які можуть бути пов'язані з криптовалютою через високий фінансовий ризик, то керуємося Законом «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Ми регулярно переглядаємо необхідність зміни лімітів та актуальний ліміт вказуємо у приват24, на який можна орієнтуватись.
З повагою, ПриватБанк.
TayaSS 17 сентября 2022, 22:19
Отделение по адресу: Львов, ул. Городоцкая, 41
Хотіли зняти гроші з карти в банкоматі (це були останні кошти на прожиття), а банкомат видав помилку, при цьому гроші списав, зателефонували на гарячу лінію, почали нам пред’являти обвинувачення в шахрайстві (при цьому вони підтвердили що кошти не видавалися), сказали протягом 14 днів проведуть розслідування, і якщо вони вирішать що помилки банку не було, вони переведуть кошти на ЗСУ. Я нічого не маю проти в донатах на ЗСУ, але це мої кошти! Тим паче зараз війна і у людей і так фінансові проблеми! А Приватбанк вирішив на 14 днів привласнити кошти! І невідомо чи повернуть! А що мені зараз без грошей робити?!
Приватбанк
Ответ банка
18 сентября 2022, 9:30
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути описану вами ситуацію.
Проблема решена
sashavqq 16 сентября 2022, 20:36
26.07.2022 в 21:21 банкомат Приватбанка не выдал мне деньги, долго грузился и в итоге ушёл в перезагрузку, после чего как ни в чём не бывало включился, а про мои деньги забыл. Номер банкомата «CAOD9594».

Снимал с карты Монобанка, звонил в оба банка, в Привате послали куда подальше, это не их проблема, хотя банкомат их)

Была составлена заявка с номером «3226396» от 31.07.2022. Прошло почти 2 месяца, деньги так и не вернули. Снимал 10000 грн, которые были очень необходимы и остаются такими по сей день. Когда вернут мои деньги, ведь инкассация была давным давно произведена и в банкомате оказались лишние 10000 грн, которые принадлежат мне! Когда вернутся деньги?
Приватбанк
Ответ банка
17 сентября 2022, 9:41
Доброго ранку!
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Що ж стосується звернень до підтримки, то дійсно, саме той банк, що випустив картку має проводити запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Ми будемо раді допомогти вам в прискорені розгляду заявки.
Якщо вона вже адресована до нас, то просимо надати в особистих повідомленнях деталі та по можливості підтвердження, що вона дійсно вже була направлена до нашого банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Letyk 16 сентября 2022, 16:48
Отделение по адресу: Полтава, ул. Шевченко, 1
Цілий тиждень відмова у видачі валютного переказу.
Приватбанк
Ответ банка
16 сентября 2022, 18:18
Добрий вечір!
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже в найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Якщо виникають інші труднощі, наприклад, з виплатою переказу на картку, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
Проблема решена
pipal 16 сентября 2022, 16:09
Отделение по адресу: Днепр, ул. Европейская, 17
Который раз заказываю валют в банке с депозита, каждый раз приходит отказ. Что самое интересное, отказ обычно приходит в 00:01 даты на которую заказана наличка! Пробывала разные суммы на разные даты не помогает. В других банках такой проблемы нет, мало того в других банках даже можно валюту покупать. Приватбанк все говорит что война и проблемы с поставками. Но например кредитные каникулы они уже давно убрали, видимо в этом плане у них война закончилась.
Прошу повлиять на наличие валюты в банках!
Приватбанк
Ответ банка
16 сентября 2022, 18:16
Добрий вечір!
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже в найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Проблема решена
Evgenia Dnipro 16 сентября 2022, 14:59
Я перебуваю в Туреччині у зв’язку із ситуацією в Україні. Вчора 15.09 я знімала в турецькому банкоматі 2400 $ з моєї картки приват банку, комісія банкомату складала 120 $. Тобто банкомат мав зняти з моєї картки 2520+ комісія з боку приват банку 2% за зняття за кордоном 50$. Разом сума 2570 $ до списання. Але в банкоматі стався збій, гроші банкомат не видав і тієї ж хвилини зарахував мені на картку 2400 $ + 120 $ комісії банкомату. Тобто сума 2520 повернулася мені на картку. Але комісія 2% (50$) за зняття за кордоном з боку привату банку мені не повернулася. У чат дописатися я не можу, підтримка завжди зайнята для мене. Я витратила багато грошей у роумінг щоб додзвонитися до підтримки привату банку, на що мені відповідали що всі оператори в укритті. Я натиснула кнопку «1» щоб мені передзвонили, коли оператори будуть вільні. мені передзвонили за годину, і автовідповідач каже «пробачте, всі оператори зайняті». Повторююсь, дзвінки відбуваються за мій рахунок! Роумінг дорогий. Прошу вплинути на приват-банк. Це не магазин, це банк! як таке може бути, що їх клієнти не можуть до них додзвонитися і дописатися у разі проблеми? особливо коли банк забирає гроші у клієнта! Прошу повернути мої 50$!
Мій номер телефону +380980712973
Приватбанк
Ответ банка
16 сентября 2022, 16:16
Добрий день!
Радимо ознайомитись з випискою по картці в своєму Приват24 і переглянути, яка саме сума повернулась на картку.
З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім. Вибачте за ці незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
VadymvV 16 сентября 2022, 8:05
Отправили мне swift перевод. Деньги не зачисляются на мой баланс. Пишут, что это санкционная политика банка. Деньги отправил главный офис Греции. А мне Приват банк пишет, что деньги не могут быть зачислены, так как это связано с РФ!!! Что за бред. Эти деньги никак не связаны с РФ. Теперь я не могу получить свои законные деньги.
Приватбанк
Ответ банка
16 сентября 2022, 9:51
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі платежу та перевірити інформацію.
Минфин
Ответ администратора
17 сентября 2022, 11:00
Отзыв не засчитан (на 17.09.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Проблема решена
vi090381ksa 15 сентября 2022, 14:25
Отделение по адресу: Винница, ул. Театральная, 7
05.09.22р. подав заявку на замовлення готівки для зняття готівки з валютної картки на 06.09.22. Заявку банк переніс на 07.09.22р., пізніше банк її скасував. Я подав нову заявку її також спочатку перенесли, а потім скасували. Звернувся на гарячу лінію 3700, такої байдужості я ще не чув і не бачив. В черговий раз подав нову заявку на замовлення коштів для видачі з картки, вже закінчується друга неділя, а ситуація не міняється.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zxcvb98 14 сентября 2022, 13:04
Только что при внесении 1750гр в терминал самообслуживания украли деньги.
Я не являюсь клиентом банка. Карты привата никогда не было. При внесении на расчетный счет наличных средств, написали что произошел сбой, обратитесь на горячую линию 3700. Но так как мой номер не зарегистрирован в привате, с оператором соединять не хочет. Вот такое мошенничество. Бежать на другой конец города и стоять в очереди, доказывать что это мои деньги, я не могу физически, так как болею.
Приватбанк
Ответ банка
14 сентября 2022, 13:30
Добрий день!
Нам шкода, що трапилась така прикра ситуація. Якщо ви не являєтесь нашим клієнтом — то для вирішення даного питання радимо звернутися в підтримку чата на сайті: pb.ua/chat, де наші фахівці зможуть сформувати заявку на повернення коштів. Також, вам потрібно оформити картку банку, щоб ми могли повернути гроші ідентифікованій особі, яка проводила операцію.
Після повернення суми, вам не обов’язково бути нашим клієнтом. Ви відразу можете зняти кошти та закрити картку.
З повагою, ПриватБанк.
vpbionic 14 сентября 2022, 12:37
Банк останнім часом постійно затримують надходження валюти на рахунки юр осіб. Працюю давно, і раніше платежі заходілі за 1−2 дні, максимум 3 дні. зараз по 5ть днів, бувє і більше. якщо був би це поодинокий випадок, а то останнім часом кожен платіж заходить 4−6-8 днів. ви взагалі вже… це не припустимо під час війни, ви своїми діями руйнуєте бізнес!
Приватбанк
Ответ банка
14 сентября 2022, 13:33
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Nicoletta7 14 сентября 2022, 10:37
Отделение по адресу: Одесса, ул, Космонавтов, 14-А
на снятие заказанных денег дается 3 часа и только после обеда, утром денег уже нет!!! Почему свои кровно заработанные деньги я должна ждать 2 дня и еще мне даётся только 3 часа на это? Вы что думаете, что люди в это время не могут работать и тратить свое время на очередь, которую Вы создаете? Я ваш клиент и Вы существуете только благодаря клиентам и их вложениям! Отвратительное обслуживание!!!
Приватбанк
Ответ банка
14 сентября 2022, 11:52
Вітаємо!
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Банк зарання надіслав вам сповіщення про те, що ви можете забрати кошти на замовлену вами дату о другій половині дня, щоб ви змогли розрахувати свій час. Бачимо, що ви вже подали нову заявку на отримання валюти. Просимо очікувати на її підтвердження, про що ви отримаєте відповідне повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝