Неповернення коштів «Предавторизація на ПриватМаркеті»

01user 01user
26 мая 2017, 10:55
2
11 травня 2017 року о 15:56 з мого рахунку (Карта 5168 **** **** 9405) для «Подтверждение предавторизации: PrivatMarket» були списані гроші в сумі: 8 248.00 грн для оплати комплекту шин по замовленню №53941. В телефонній розмові з оператором «PrivatMarket» мені був названий термін поставки понеділок 15.05.2017.
12 травня 2017 зателефонував оператор «PrivatMarket» та повідомив, що в постачальника замовлені шини відсутні. Оператор запропонував на вибір більш дорожчі шини з доплатою або скасування замовлення. Я повідомив оператору, що не згодний обирати та доплачувати за інші дорожчі шини, і замовлення було відмінено. В той же день ввечері я зайшов в Privat24, але повернення суми грошей не побачив. Я зателефонував на гарячу лінію «PrivatMarket» з цього приводу і отримав інформацію, що гроші будуть повернуті протягом кількох днів.
Минуло два тижні. Гроші так і не повернули.
Ответ банка
ПриватБанк
26 мая 2017, 19:04
Шановний Автор!
Надішліть, будь ласка, приватним повідомленням деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (3)

+
+13
sanch ☺
sanch ☺
26 мая 2017, 12:34
琚 灏
#
Скоро слово «приват» будет синонимом слову «обман»
+
+27
amikhaile
amikhaile
26 мая 2017, 14:13
#
Почему скоро? Прочитав ветку отзывов, это уже происходит…
+
0
09104
09104
30 мая 2017, 16:10
Киев
#
Да разве ж только Приват? А сколько погорельцев других банков есть и ещё будет?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться