×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Крадуть кошти з рахунка без пояснення
Оператори в чаті
— Відповідають через 20−30 хв, іто не завжди
— Після поставленого питання пропадають на 40−50 хв (а якщо ви не відповісте їх протягом 5 хв вони просто закриють та видалять час)
— Ніколи не відповідають на поставлене вами запитання, а відповідають наа рандомне придумане ними самими питання, до прикладу на питання«Чому у мене списалось 2700″ мені відповіли «У вас залишилось **** коштрів на рахунку»
— Якщо попробувати додздвонитись до банку, там ніхто ні за що не відповіддає, всі будуть вам розказувати про те що «Заявку передали», заявка це «фількіна грамота», в ній вам также будуть відповідати рандомними фразами які нематимуть ніякого відношення до реаальності.
Обслуговування здійснюється згідно Умов та Правил надання банківських послуг, які розміщені на сайті банку. Окремо з інформацією про те, як працює банк та кредитування в умовах воєнного стану можете ознайомитись за посиланням: https://privatbank.ua/help
За вашим кредитом було надано кредитні канікули, які передбачали, що банк дає відстрочку на внесення обов'язкових платежів, а не відміняє їх зовсім. Тому, коли канікули закінчились необхідно було внести платежі. Через те, що не була внесена потрібна сума виникло прострочення. Питання розглядалось профільними фахівцями. Інформація про результат доступна для перегляду в вашому Приват24.
Що ж до спілкування в підтримці то зазначимо, що іноді наші оператори можуть бути особливо популярними та вони роблять все, щоб не залишити питання клієнта без уваги. Ми проведемо роботу з фахівцем для покращення якості обслуговування.
Комментарии (1)
Отказ в оформлении документов. Вымогательство страховки для оформления помощи Красного креста
Сотрудник Приватбанка в г. Днепр, ул. Калиновая, 72, Ирина — отказалась оформлять ее, в связи с тем, что клиент отказывается оформлять страховку.
После обращения на горячую линию — приватбанк ответил, что клиент отказался от оформления помощи. Рука — руку моет. Человек обращается за получением помощи, а ему навязывают дополнительные платные услуги. Мало того, был комментарий «чего я должна просто так отвлекать сотрудников». В оформлении помощи (без оформления страховки) — сотрудник приватбанка отказала. Спасибо приватбанку за то, что навязывает платные услуги своим клинетам в нарушение законодательства Украины.
Советую всем отказываться от этого барыжного банка.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Комментарии (11)
Лізинг
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації.
Написать комментарий
Банкомат Приватбанку списав гроші і не видав
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію. На даний момент, заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Написать комментарий
Про повернення коштiв
участь щодо вирiшення заявки № 15678758. Дякую від щирого серця за розуміння, за добросердечність, чуйність, щирість, підтримку! Приємно знати, що такі люди є поруч. Бажаю процвітання, добра, благополуччя, гармонії і щастя!
Дякуємо вам за такі теплі слова:) Робимо все і навіть більше, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс.
Беремо і допомагаємо!
Написать комментарий
Приват опять заглючило
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення інформації по банкомату.
Комментарии (1)
Не могу снять деньги с карты в евро
Прошу розсмотреть мое обращение и исправить ошибку!
Як бачимо на даний момент ви вже здійснили необхідні дії, щоб зняття готівки проходило успішно. У разі виникнення додаткових питань будемо раді відповісти на них в приватному повідомленні.
Комментарии (1)
Приват банк является пособником ворам и мошейникам
Банк не співпрацює з шахраями, а навпаки, робить все, щоб захистити кошти клієнтів. У разі втрати чи крадіжки картки ви можете одразу її заблокувати в своєму Приват24 і перевипустити на нову.
Комментарии (2)
Дуже паганий сервіс
На даний момент не бачимо спроб зв'язатись з підтримкою з вашого номеру. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Комментарии (1)
Приховані обмеження по Інтернет картках
Але тепер, дана послуга для мене закрита, ПОЖИТТЄВО закрита. Як виявилося, банк має обмеження на відкриття даних карт у кількості 10 шт на одного клієнта, не на місяць, не на рік — на все життя. Історія була така, висіли в мене в приват24 штук 5 цих інтернет карт. Одного разу мені набрид довгий список із карток і їх закрив — виключно в естетичних цілях, все рівно думаю зможу відкрити в будь-який момент. Не вгадав, не зможу. Чому не вгадав? Та тому що обмеження інтернет карток в 10шт внутрішнє для приватбанку й вони його не вказують ні безпосередньо при відкритті, ні в заяві приєднання, ні в умовах та правилах надання послуг. Якби банк просто попередив про обмеження, я би не закривав картки й мав би можливість і надалі ними користуватись.
В п. 2.1.7.4.2 Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті банку https://privatbank.ua/terms зазначено: Банк має право встановлювати обмеження щодо кількості випущених карток одному Клієнту.
Якщо у клієнта раніше було оформлено 5 інтернет карток і вони були закриті то залишається можливість відкрити ще 5. Окрім того, альтернативою може бути віртуальна (digital) картка, яку також можна оформити через Приват24.
В оновленому Приват24 є можливість сортувати і приховувати картки, що допоможе зручніше ними розпоряджатись не закриваючи при цьому картку.
Комментарии (7)
Приват Банк во время войны списывает 50% социальных выплат и 100% с не социальных.
Списання з рахунків на погашення простроченої заборгованості відбувається згідно Умов та Правил надання банківських послуг розміщених на сайті банку https://privatbank.ua/terms
Так, згідно з пунктом 2.1.1.3.1. https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
Якщо до 25 числа (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, Клієнт самостійно не здійснить платіж в готівковій або безготівковій формі у розмірі Мінімального платежу на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку, та рахунків, що будуть відкриті Клієнтом Банку в майбутньому, в розмірі заборгованості, яка підлягає сплаті Банку за цим Договором (здійснювати договірне списання).
Щоб уникнути такого списання достатньо своєчасно вносити щомісячні платежі та не виходити на прострочення.
Зі своєї сторони, розуміючи всю складність ситуації, банк йде назустріч клієнтам і вже переглянув деякі тарифи і зменшив відсоткову ставку по кредитним карткам. Більш детально про роботу банку в умовах воєнного стану на нашому сайті: https://privatbank.ua/help
Комментарии (42)
Сдулся Приват
Приват своей жадностью достал.
Перевод с Привата на Приват — плати комиссию. Плати членский взнос за Gold карту, но в реальности привилегий 0. Плати за личного банкира (которого я даже телефон не знаю и не хочу знать). Плати страховку, которую тебе навязывают при оформлении карты.
Вообщем как содрать побольше денег.
А по факту: был кредитный лимит. Взяли и тупо сделали 0.
За что Вам платить то?
Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій, тому завжди розповідаємо, як безкоштовно користуватися нашими картками й уникнути переплати за кредит: https://privatbank.ua/kak
Ви можете ознайомитись з актуальними тарифами на проведення платежів на нашому сайті та обрати для себе найбільш оптимальний варіант переказу коштів. Наприклад, при переказі з картки для виплат на Універсальну комісія відсутня. Якщо ви бажаєте замість картки Gold рівня мати звичайну, це також не проблема, адже картку можна перевипустити. Що ж до страховки, зазначимо, що її оформлення відбувається за згодою клієнта. При оформленні у відділенні банк відправляє код з смс на фінансовий номер, надавши код для оформлення клієнт підтверджує своє бажання оформити страхування. При цьому, клієнт в будь-який момент може розірвати страховку в своєму Приват24.
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
Комментарии (3)
Мошенничество и бездействие банка
При обращении к оператору был стандартный ответ «Вы передали данные, банк такие данные не разглашает». Однако, очевидно это не так, ведь как-то эти данные к мошенникам попали и точно не от меня.
Теперь не знаю, как пользоваться услугами банка, ведь нет абсолютно никакого способа обезопасить собственные средства. Очень огорчила работа службы поддержки.
Для того, щоб здійснити оплату в інтернеті необхідно на сайті ввести дані картки, які відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Якщо по картці пройшла спроба оплати, яку ви не підтверджуєте радимо заблокувати картку. Перевипустити її можна в Приват24 (на віртуальну). Ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua, щоб фахівці підказали на якому сайті був запит оплати і ви могли перевірити зі своєї сторони та згадати наявність оформлених раніше підписок на цьому сервісі.
Комментарии (6)
Свифт
При переводе на моно банк вообще наберёт комиссию
Ознайомитись з комісіями нашого банку за зарахування переказу можете за посиланням: https://privatbank.ua/peverodi-swift
*Зарахування
З 01.04.2022 до 30.09.2022 на Картку для виплат:
гривневу – 0%;
валютну – 0,5% від суми переказу.
На Інтернет-картку, картку «Універсальна» й поточний рахунок фізичної особи – без комісії.
Рекомендуємо перед відправкою ознайомитись з умовами та тарифами відправки з вашого банку та банків посередників, щоб у вас не виникало хибної думки щодо наших тарифів та послуг.
Комісія може бути утримана банком кореспондентом або відправник може відправити переказ зі сплатою комісії з тіла переказу, а не окремо. У вашому випадку, відправник вказав тип сплати комісії, при якому оплата комісій проводиться спільно. Відправник оплачує комісію свого банку, а комісії банків-посередників і банку-одержувача, пов'язані з платежами, оплачує одержувач.
Важливий також тип сплати комісії, що вибрав відправник, – можливо, частина коштів пішла на списання комісії:
• тип OUR – комісію сплачує відправник;
• тип SHA – витрати відправника платежу оплачує відправник, витрати одержувача платежу – одержувач;
• тип BEN – усі витрати за платежем оплачує одержувач.
В квитанції за платежем ви можете бачити, який тип сплати комісії обрав відправник.
Комментарии (1)
Работники-молчуны
Підтвердити номер для проведення фінансових операцій в банку мама може не відвідуючи відділення / термінал, це можна зробити через чат на сайті банку.
Для цього потрібна наявність:
— вебкамери;
— українського або закордонного паспорта для того, щоб зробити фото з ним.
Комментарии (4)
Дурацке проверки во время войны в стране
Я сегодня пыталась перевести деньги и вместо подтверждения через приложение мне вылезла табличка подтвердить личность через звонок на 3700.
Вы в своем уме? Здесь нет связи! Ни украинской ни международной и выехать отсюда я тоже не могу! И мне что, голодать теперь?
Причем проверку с паспортом через селфи я прошла! Сделайте хотя бы номер телефона на который можно позвонить через тот же Viber out и чтобы не нужно было ждать пока банк перезвонит, а связаться напрямую! Либо другие альтернативные каналы связи для таких проверок! Либо вообще оставьте только проверку через селфи! Слов просто нет, забота о согражданах прям на высшем уровне!
П. С. Оператор умничка, пытался помочь, понимает проблему только вот помочь не может. Оператору 5 звезд!
П.П.С я указала номер телефона так как это обязательное поле, но сразу говорю — мне дозвонится не возможно, так что просьба к представителям банка писать на емейл
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Комментарии (2)
Задача ФинМониторинга — создать проблемы человеку
Відповідно до п. 1.1.3.2.6 Умов та правил надання банківських послуг (далі — Умови), які є невід’ємною частиною договору про надання банківських послуг і які розміщені в мережі Інтернет за адресою https://privatbank.ua/terms Банк має право в передбаченому чинним законодавством порядку зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин) або проведення фінансової операції, а також застосувати інші застережні заходи за наявності підстав, передбачених: Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Законом України «Про банки і банківську діяльність»; Законом України «Про санкції»; нормативним актом Національного банку України, що регулює здійснення банками фінансового моніторингу; внутрішніми документами банку з питань здійснення фінансового моніторингу або іншими нормами чинного законодавства України та міжнародних договорів України. Банк не встановлює ділові відносини (не проводить валютно-обмінні фінансові операції, фінансові операції з банківськими металами, з готівковими коштами) з юридичними чи фізичними особами, яких включено до Переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або щодо яких застосовано міжнародні санкції. У разі зупинення видаткових фінансових операцій прибуткові фінансові операції не зупиняються. Для встановлення правомірності переказу еквайр за результатами моніторингу або в разі опротестування переказу держателем, емітентом або платіжною організацією платіжної системи, має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної системи, але не більше ніж на дев'яносто календарних днів.
Згідно п. 1.1.6.7 Умов Банк не здійснює зарахування або переказ коштів, надання або отримання кредиту (позики), здійснення інших фінансових операцій з активами клієнтів у разі, якщо хоча б одна зі сторін — учасників фінансової операції та/або вигодоодержувач та/або країна походження товару та/або територія транзиту товару/послуги має відповідну реєстрацію, місце проживання, місцезнаходження, місцепоходження або є територією держави, що:
— включена до переліку держав (територій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, що провадять діяльність у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення (в тому числі дипломатичне представництво, посольство, консульство такої іноземної держави), або однієї зі сторін — учасників фінансової операції є особа, яка має рахунок у банку, зареєстрованому в зазначеній державі (території);
— підтримує терористичну діяльність, підпадає під санкції, ембарго або аналогічні заходи відповідно до резолюцій Ради Безпеки ООН, Європейського Союзу, Управління по контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC) та законодавства України;
— має стратегічні недоліки у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення відповідно до заяв Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF);
— визнана Банком високоризиковою державою (територією) відповідно до ризик-орієнтованого підходу.
Перелік таких країн (територій) розміщений на офіційному сайті Банку у мережі Інтернет.
З урахуванням зазначеного, Банком було запрошено надати повну виписку з видимим ПІБ власника, дебет/кредит рахунку з моменту зарахування до моменту вiдправлення коштiв до ПриватБанку.
Комментарии (3)
обережно,схоже,шахрайство з автоцивілкою
Я абсолютно певна, що з дня наступного за днем оплати, маю автоцивілку і спокійно користуюся авто.
АЛЕ просто захотілось роздрукувати поліс ОСЦПВ, щоб покласти, а авто (в любий момент можна було підглянути строк діючої страховки) проте на електронці, я полісу не знайшла.
Я звернулась на гарячу лінію страхувальника «ТАС», де сказали, що оскільки оплата здійснювалась через Приват 24, то всі питання до банку.
18,06,22 я звернулася на 3700 з проханням вислати мій поліс на електронку. Уявіть моє здивування, коли виявилось, що моя страховка НЕ активна!
Кошти списані, №полісу ОСЦПВ я маю і повністю впевнена, що авто застраховане! А при виникненні страхового випадку, не дай Бог, страхова компанія «ТАС» мені б відмовила, оскільки договір не оплачений! Наголошу, що кошти з мого рахунку Приватбанк списав!
18,06,22 через гарячу лінію 3700 я зробила заявку на усунення цієї ситуації.
Виходить, що банк кошти списуює, і надає №полісу ОСЦПВ, строк дії страхування…, а на страхову компанію кошти не надходять! і люди їздять, і якщо не виникає страховий випадок, то клієнти Приватбанку і не здогадуються, що їх ошукали!
Повернусь до моєї заявки від18,06,22. Строк розгляду був до 20,06,22 до кінця робочого дня, як повідомили на 3700. Але ні відновлення балансу на карту, ні діючого полісу, я не дочекалась!
21,06,22 я знову зателефонувала на 3700 і мене знову «ОШАРАШИЛИ», що я ніби то, залишала заявку на якісь 240 РУБЛІВ і банк розглядав її, а заявок на 890грн, що з мене списані за автоцивілку, я не подавала. ЯКІ ВЗАГАЛІ РУБЛІ, ЯКЩО В МЕНЕ ГРИВНЕВА КАРТА І СУМА ОПЛАТИ ІНША!!!
І банк ще щось там «розглядав»…
А мені потрібна автоцивілка ще 18,06,22, а не в наступному житті!
21,06,22 я знову залишила заявку через 3700 на 890грн, що з мене списані за автоцивілку. Ввечері я отримала на свою електронку листа: «Прошу надати фото техпаспорту з двох сторін»
З якого дива? При оформленні полісу, жодних сканів прикріпляти в Приват24 не потрібно було, а тут на якусь незрозумілу адресу я маю вислати фото документів!!!
22,06,22 до мене почали телефонувати з невідомих номерів і мовчати. Я зателефонувала на 3700 і повідомила, що прийшов лист «Прошу надати фото техпаспорту з двох сторін» і отримую якісь підозрілі дзвінки, де мене запевнили, що і лист і дзвінки, то дійсно здійснював банк.
Але станом на вечір 22,06,22 я так і не мала діючого полісу, оплаченого ще 17,06,22, а лише якісь неприємності у вигляді мовчазних дзвінків! Надію отримати оплачену послугу я втратила! Через 3700 я відмовилась від заявки на автоцивілку і звернулась з вимогою повернення моїх коштів, оскільки послуга так і не надана. Мені сказали, що такі заявки приймають лише особисто у відділенні банку (факт списання коштів і ненадання послуги банк не заперечував і телефонувала я з фінансового номеру, навіщо їхати до відділення?).
Довелося їхати у відділення місто Кременчук, проспект Лесі Українки 142, де я вже в 10раз (на 3700 я встигла розповісти про свою халепу, певно вже всім співробітникам гарячої лінії за ці дні) розповідала про ситуацію.
Мене вислухали, але прийняти заявку відмовились, оскільки ще не була закрита попередня заявка від 21,06,22. Я наполягла, що автоцивілка вже мені не потрібна, оскільки я застрахувалась в іншому місці, а потрібно що мені повернули кошти.
Заявку на повернення коштів я написати не змогла, бо вона пишеться лише на певному бланку страхової компанії «ТАС», якого у відділенні не було, а зразок не грузився у співробітника банку, хоча співробітник при мені телефонувала іншим колегам, і намагалася знайти бланк, але без результатно і тех підтримка своєму ж співробітнику банку також не допомогла?! (хоча яке повернення, якщо договір не оплачений, отже кошти «ТАС» не отримав і що має повертати?)
Оскільки в мене з собою була роздрукована квитанція про оплату, то я написала листа на відміну транзакції, адже послуга не надана. Строк розгляду цієї заяви до 01,07,22. І я чекала.
11,07,22 я знову звернулася на 3700, адже ліміт по карті не поновили. Мені відповіли, що моя заява опрацьована і відхилена, оскільки має таки бути написана на бланку фірми «ТАС».
На мої заперечення, що у відділенні цього бланку не має і взяти його ніде, співробітник 3700 таки направив мене у відділення і сказав, що якщо бланк не знайдуть звертатись до керівника відділення і мені допоможуть. На мою вимогу надіслати цей злощасний бланк на електронку співробітник 3700 відмовив!
Але чому мене ніяк не повідомили, що заявка відхилена ні при вході в приват24 в нижньому правому кутку жодних повідомлень про відмову, ні на електронку, хоча в моєму профілі в приват24 вона зазначена, та і сама співробітник відділення, могла б зателефонувати.
12,07,22 я знову їду до відділення, але іншого: місто Кременчук, проспект Лесі Українки 54.
І вкотре пояснюю ситуацію, і знову «загвоздка» у бланку, який відсутній!!! Керівник відділення у відпустці, а його зам Олександр, взагалі ніяк не мене не звернув увагу і навіть і не намагався вирішити моє питання! Сказав звертатися до іншого співробітника!
Знаходячись у відділенні, я знову зателефонувала на 3700 і знову вся розповідь з 17,06,22 з початку! І мені знову сказали, що з цим питанням до відділення. Коли вже у мене терпець з цим пінг-понгом урвався, співробітник 3700 сказала, що банк ці кошти не вкрав же ж, і я безпідставно вважаю, що мені не намагаються допомогти! ДІЙСНО?
Закінчилось тим, що співробітник відділення сформувала заявку на те, щоб тех.підтримка банку знайшла бланк на повернення, яку знову колись розглянуть і лише тоді мені знову потрібно їхати у відділення і писати заяву.
Правда, треба відмінти, що цього разу співробітник банку зателефонувала, після того, як бланк таки знайшли. 20,07,22 я знову вимушена була завітати до відділення, де врешті написала заяву на повернення коштів. «Протягом доби заяву на повернення мають розглянути і якщо погодять, то кошти певернуть протягом місяця», — ці слава співробітника банку сильно- сильно «порадували»
Це може биту ще не кінець!
Поки залишилась під сильним враженням від роботи гарячої лінії 3700 і тех.підтримки банку! Я розумію, що бувають, збої, але так щоб 6днів розбиритись де зависли кошти і не змогти доробити автоцивілку?! Та і яка необхідність була у моїх багаторазових відвідинах відділення банку? Послуга не надана — просто поверніть кошти! Тим паче, що договір не оплачений і кошти зависли в банку!
Зіпсовані нерви від некомпетентності співробітників3700; марний час проведений в чергах у відділенні банку і з’ясуванні хто має вирішувати моє питання: відділення, в яких відсутній бланк на повернення і технічна неможливість його ніде знайти, чи 3700 які мають бланк, але не хочуть його надати клієнту і надали у відділення лише після обробки додаткового звернення; відсутні кошти; стійке враження, що це якась шахрайська схема!
При проведенні оплати, списання коштів проводиться не в рахунок банку, а страхової компанії, послуги якої були обрані. Бачимо, що з вами зв`язувався представник страхової компанії. Якщо договір оформлюється із пільгою (50%), для перевірки правильності оформлення, може бути запрошено фото техпаспорту, щоб перевірити, хто вписаний у договір страхування. Оскільки пільга поширюється лише на власника авто, який надає підтвердження щодо пільгових умов. І лише якщо він за кермом.
Комментарии (2)
незаконное использование и передача персонильных данных мошейникам
Ми розуміємо цінність приватності та важливість захисту персональних даних. Зі свого боку не можемо прокоментувати, звідки у шахраїв ваш номер телефону, але точно можемо запевнити вас, що не передаємо дані третім особам.
Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (4)
Вирішить проблему з випуском карток на довірену особу!
Перевипустити замість такої старої фізичної картки Digital Приват24 не дає. Є ж купа варіантів вирішення, які не використані протягом декількох місяців:
1. Додати випуск Digital картки до сервісу carddesign.privatbank.ua
2. Додати можливість випуску Цифрової картки на довірену особу в Приват24
3. Відправляти картки Новою Поштою, як це робить Монобанк.
4. Ваш варіант.
Звернувся в підтримку- сказали, зробити Нову Довіреність :D це в 2022 році я маю з закордону летіти, щоб піти до нотаріусу при наявності цифрових підписів, Дії??? Тим паче раніше цього не потрібно було для цієї активності.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Правовою підставою для оформлення додаткової картки на ім’я Довіреної особи є нотаріальна довіреність.
Вчинення нотаріальних дій за кордоном покладається на консульські установи та дипломатичні представництва України.
Комментарии (2)