×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
Шелухіна Ріта Іванівна ШЕЛУХИННА АННА СЕРГІЇВНА АФЕРИСТИ
була придбала у мене сонцезахисні окуляри зробивши мені передоплату я відправив
через проблеми Укр пошти посилка затрималась більше ніж на місяць
ШЕЛУХИННА АННА СЕРГІЇВНА попросила мене повернути гроші так як війна і вона переїджає
я повернув (дурак)
так як сума невелика
після цього посилка їй прийшла і вона її забрала))))
гроші вона мені неповертає блокує))
продавці будьте уважні до даної персони ПОГАНА ЛЮДИНА ХАМКА
ЇЇ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ 0664327149
Курахове Покровський рн Донецька область
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином після офіційного запиту поліції.
Комментарии (1)
Оплата частинами
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
На даний момент банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з «Оплати Частинами» повертаються поступово та переглядаються автоматично. Якщо наразі на картці встановлено кредитний ліміт, а за сервісом «Оплата частинами» його немає, то в такому разі ми радимо очікувати. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому.
Комментарии (2)
Шахрайські дії з картками та повна безвідповідальність банку/ некомпетентність співробітників
Жодних підтверджень в момент списання коштів моя мама не робила і в Приват24 не могла навіть зайти. Через декілька годин після того, як вона отримала змогу зайти в Приват 24, виявилось що кошти зняті.
Одразу була направлене телефоном звернення до підтримки про блокування карток. Наступного дня мій чоловік з мамою звернулись в фізичне відділення за адресою м. Київ, Вишгородська 45 з вимогою прийняти заяву про скасування транзакцій та початок внутрішнього розслідування службою безпеки. У намаганні написати таку заяву, співробітники банку відмовили, посилаючись на те що ніякі заяви вони не приймають та відправили звертатись в поліцію.
Наступного ж дня, була написана заява у відділку поліції та відкрите провадження. З витягом з реєстру ми знову звернулись в те саме відділення банку. Також до банку змогла прийти я, донька, та апелюючи до договору офрети Приват банку та через галас який ми навели у відділені, до нас таки вийшов голова відділення, та сказав що потрібно скласти заяву на відкриття розслідування то відкликання транзакції. Виявляється все ж таки такі заяви подаються, але їх треба вигризати скандалами, бо співробітники тупо морозяться.
Далі було ще цікавіше. Ми відновили доступ до Привату24, щоб я могла подивитись, чи приходили сповіщення про транзакції. Так вони дійсно приходили, але, для того щось підтвердити їх потрібно було зробити наступне: зателефонувати особисто в приват банк та підтвердити транзакцію або завантажити фото в додаток. Жодна з цих операцій не була зроблена. Я одразу ж звернулась до мобільного оператору, щоб перевірити чи не були здійснені дзвінки в той день з нашого телефону, оператор підтвердив що ні.
Через буквально 15 хвилин як ми вийшли з відділення, до нас зателефонували з підтримки ПриватБанку та повідомили що в нашій заяві нам відмовлено, адже в них в системі показує що авторизацію платежів ми начеб-то підтвердили. На вимогу надати технічну розширену документацію того, яким точно чином була зроблена авторизація банк нам відмовив. НАДАВАТИ ПИСЬМОВЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ чому та на якій підставі нам відмовлено в скасуванні платежів нам теж відмовлено. Оператор просто постійно повторює що ніяких письмових підтверджень вони не дають, тобто я маю вірити їм на словах.
Зважаючи на абсолютно недбале відношення до подібних ситуацій банком та їх співробітниками, вважаю за потрібне судове розслідування не тільки самої шахрайської махінації, але й розслідування недбалості банку щодо проведення фінансових транзакцій. Відповідно до відкритого провадження ми звернулись до адвокатів, та плануємо вести судові справи.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити номер телефону вашої мами та детальніше розібратися в ситуації.
Комментарии (20)
Вкрали гроші!
Переказ зі своєї карти -3 000,00
UAH -3 015,00 15,00 0,00 497,85
Переказ зі своєї карти -2 000,00
UAH -2 010,00 10,00 0,00 3 512,85
Переказ зі своєї карти -1 000,00
UAH -1 005,00 5,00 0,00 5 522,85
Переказ зі своєї карти -500,00
UAH -505,00 5,00 0,00 6 527,85
Переказ зі своєї карти -50,00
UAH -55,00 5,00 0,00 7 032,85
Всі перекази здійснені на протязі однієї хвилини, жодних смс, жодних підтверджень у додатку, булоб б там 50 чи 100тисяч, не лишилось би нічого.
Заблокувавши карту, звернувся одразу у відділення банку, на мене так зреагували, наче я вже не перший і навіть не третій с таким питанням, не за сьогодні, а за останню годину.
Кажу вкрали гроші з картки, Відповідь:«А це не до нас, ану стоп страховка єсть, назвіть номер, аааа нема страховки, точно не до нас, нічим не допоможем»
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Подібні операції можуть здійснюватися при коректному введенні платіжних даних картки на сервісі, що мають бути відомі лише її власнику.
Реквізити картки треті особи могли отримати з необережності, або більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safessne
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (3)
Приват банку новые клиенты не нужны.
Від імені банку приносимо вибачення за таку ситуацію. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити номер телефону вашої мами та провести перевірку щодо даного інциденту.
Комментарии (1)
Зняття готівки з Digital картки по NFC за кордоном
Назвіть принаймні один банк в Італії чи Польщі, або хочаб в іншій країні ЄС, де це взагалі можливо?
Схоже на брехню. Можливо, технічно це й можна реалізувати, проте фактично це не можливо.
Спробували понад 15 різних банків з NFC — всюди вимагається фізична картка.
Тому Монобанк вже й надсилає фізичні картки до Європи, а ви вочевидь пишете брехню. Тільки не потрібно писати відгук, що мене не можливо ідентифікувати як клієнта, чи порадити звернутися на гарячу лінію. Це безрезультатно.
Якщо хочете відповісти — зробіть це предметно і краще спробуйте знайти хоча б одне успішне зняття по NFC в ЄС серед клієнтів Привату і навести принаймні приклад 1 закордонного банку чи мережі банкоматів, де це можливо. Переконані, що нічого не такого не має. А тоді не потрібно вводити клієнтів в оману, що таке взагалі можливо.
Віртуальну картку можна прив'язати до гаманця Google/Apple Pay, як для здійснення оплат через термінали використовуючи пристрої з NFC, так і для зняття готівки зі зчитуванням картки через NFC в банкоматах, які підтримують таку опцію. Якщо банкомат закордонного банку не зчитує NFC, а вимагає лише фізичної присутності картки, ймовірно, що це налаштування банку, який обслуговує даний банкомат. З нашої сторони такі операції можливі.
Якщо при спробі здійснити ту чи іншу операцію виникають питання чи складнощі завжди можна звернутись до наших колег в онлайн підтримку на сайті pb.ua
Комментарии (10)
Отказ в оплате налогов со счета
На жаль, відгук не містить даних, по яким ми могли б ідентифікувати вас, як клієнта банку. Щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію ми звернулись в приватному повідомленні.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Комментарии (5)
Як Приватбанк «працює» з українцями за кордоном
14.09.22 тому я отримала у Вайбері повідомлення від банку, що в мене є неактивні рахунки тому з наступного місяця банк буде нараховувати комісію 20 грн.
Рахунок у Приватбанку був мною відкритий виключно для отримання оплати перевірки ЗНО від Донецького Центру перевірки якості освіти у 2021 році. При цьому мені також відкрили картку Універсальна, хоча я пояснювала, що вона мені не потрібна, бо я взагалі не користуюся послугами Приватбанку.
Під час бойових дій на початку березня 2022 р. наша квартира у Маріуполі згоріла, ми змогли врятувати тільки свої документи. Перебуваючі у Львові я три рази була госпіталізована до лікарні швидкої допомоги (нейрохірургія), перенесла 2 операції, потім виїхала у США.
Після отримання повідомлення я намагалася звязатись з банком, щоб закрити рахунки. На одному з них приблизно 20 грн., карткою Універсальна я ніколи не користувалась.
Я намагалася зробити це за допомогою чату декілька разів, але отримала відповідь, що вони не можуть мене ідентифікувати, бо інструмент селфі постійно видає помилку.
Відправляла звернення на електронну пошту з поясненням ситуації, але отримала стандартні відповіді щодо використання сервісу Приват24.
Намагалася закрити рахунки через цей сервіс, але не змогла навіть зайти в нього, бо раніш їм не користувалася та не маю коду. Сервіс писав, що код відправлено на мій номер телефону, але він приходив десь через 20 хвилин, коли час очiкування було вичерпано.
Наступна спроба була зателефонувати за телефоном, який надано на сайті для дзвінків із-за кордону. Я витратила купу грошей, щоб дозвонитись, щоб тільки дізнатись, що мій номер телефону не так відображається і вони не можуть закрити рахунок з 20 грн. залишку, бо невідомо чи я хазяйка цього рахунку. Мені знову порадили використати Приват24 та поклали трубку.
Прошу допомоги для закриття цих рахунків.
На жаль, за вами не знаходимо зареєстрованих звернень в онлайн підтримку. Наші колеги в підтримці на сайті pb.ua 24/7 на зв'язку та готові прийти на допомогу, ідентифікувавши вас через захищений канал звернень. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації.
Комментарии (3)
Банк уже год не возвращает остаток денег с моего закрытого счёта ФОП
Питання передано профільним фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (9)
Банкомат не видав кошти
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Ми будемо раді допомогти вам в прискорені розгляду заявки. Якщо вона дійсно була вже адресована до нас, то просимо надати в особистих повідомленнях деталі та по можливості підтвердження, що вона дійсно вже була направлена до нашого банку.
Комментарии (2)
Обнулили кредитные лимиты по оплате частями и рассрочке
Окрім кредиту банк надає велику кількість інших послуг, які дозволяють користуватись власними коштами і не виходячи з дому в пару кліків на смартфоні чи ПК робити платежі, поповнювати мобільний, керувати своїми депозитами, здійснювати онлайн покупки і багато іншого.
Що ж до надання кредиту, зазначимо, що відсутність прострочень не є єдиним фактором на основі якого банк розраховує можливість надання та суму кредиту. Таких факторів сотні і кожен має свою вагу. В подальшому ви можете подати заявку на збільшення ліміту або банк може сам переглянути своє рішення і знов надати кредитні кошти вам для користування.
Комментарии (2)
Приват Банк занимается вымогательством после решения суда
В судебном решении были изменены суммы долга перед банком и сумма судебных издержек.
Разница судебных издержек от хотелок банка составляет 298грн… Именно эту сумму вымогает у меня в телефонном режиме представители Приват Банка попутно говоря что если я не уплачу эту сумму то будут финансовые проблемы у моих родственников в будущем…
Так же банк заявляет, что решение суда не освобождает меня от уплаты этой суммы…
Этот телефонный терор уже продолжается больше месяца
Выходит что банку глубоко насрасть на Украинский Суд и на Закон Украины, а значит и на всех клиентов банка…
прилагаю ссылку на решение суда
https://opendatabot.ua/court/103065352−51d2c2fdd59ea819c4e5b834ed1e91b4
надеюсь есть тут компетентные органы которые могут помочь поставить точку в этом вымогательстве
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (3)
Овердрафт после закрытия карты, а операторы решать проблему не хотят
06.06.2022 утром я увидел, что с моей интернет-карты неизвестные посреди ночи сняли -2 доллара двумя транзакциями и оплатили услуги где-то в Америке на какой-то автозаправке. Я сразу обратился в техподдержку, оператор предложил заблокировать и закрыть карту дабы мошенники дальше не списали средства. Я поступил как предложили: вывел средства, заблокировал и закрыл карту с нулевым балансом. После получил сообщение об успешном закрытии карты и получил документ о ее закрытии.
Через пол месяца я получаю сообщение, что на карте нужно погасить овердрафт. Я открываю приват24 и вижу: моя закрытая карта снова появилась в списке с балансом -140 долларов. В сообщении о гашении указаны последние 4 цифры, которые не совпадают с ни одной из моих карт. В документах исчез документ о закрытии карты, зато в выписках по карте она числится как закрытая. А те 2 транзакции по -1 доллару превратились по -70. И никаких сообщений от банка о списаниях не было. Я обратился к оператору, те предложили оформить заявку о мошенничестве. Мы открыли заявку и сказали ждать 45−120 дней до ответа.
Но в конце месяца мне приходит пеня за овердрафт. Я пошел разбираться в техподдержку что бы полноценно узнать что произошло с картой. Из разговора выяснилось, что через два дня после закрытия карты, то есть 08.06.2022, произошло авторизованное списание той же автозаправкой по -70 долларов и мне начислили овердрафт. Я пишу им почему мне снова открыли карту, если я ее закрыл и разорвал договор по ней, то есть я уже не несу ответственность за происходящее с ней, банк в документе о закрытии уже поставил печать и подпись. Так же попросил закрыть данную карту и погасить пеню за счет банка, так как это уже проблемы банка. Оператор в ответ мне объясняет что такое овердрафт и прикрепляет часть договора, но там ни слова, что овердрафт можно начислить на закрытую карту. Так же говорит, что карту никто снова не открывал, то есть она закрыта. Я говорю ему, как можно было снять средства с закрытой карты, если вы должны били отклонить транзакцию. И тут оператор объявляет о воздушной тревоге. Через время подключается другой оператор и говорит тоже, что писал предыдущий. Я ему присылаю скриншоты доказательства того, что карта была закрыта, и что было снято по 1 доллару, а не по 70. Он говорит, что карта была закрыта 06.06.2022, а фактическое списание произошло 08.06.2022. И этот оператор объявляет о воздушной тревоге и приходит новый. Еще сказал, что банк не несет ответственность, так как он предоставил услуги и все остальное его не касается. С оператором не получилось не о чем поговорить, он постоянно старался закончить разговор, отправляя уведомление о предложении прекращения разговора.
С этой картой даже начала глючить система привет24: в транзакциях о начислении пени начали появляться непонятные идентификаторы и символы, в сообщениях о гашении пени пишет не неправильные 4 цифры карты. Так же стерли сообщение об успешном закрытии карты, благо перед этим я сделал скриншоты в качестве доказательств.
Все закончилось тем, что я сказал, что буду обращаться в суд, а оператор написал: «Спасибо за понимание».
Так что с операторами в техподдержке приват24 нормально решить вопрос не получилось, по этому оставляю здесь отзыв и надеюсь нормально решить этот вопрос без участия суда.
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Що стосується оскарження операцій, розуміючи вашу ситуацію ми доклали максимум зусиль, щоб спір було вирішено на вашу користь. За результатом спору ваші транзакції були успішно оскаржені і кошти будуть повернуті в найкоротший термін. Додатково з вами зв`яжемось.
Комментарии (12)
Приват-це шахраї!!!
Моя мама має депозит у Приваті «Стандарт» без можливості дострокового розторгнення і увага!!! Процент за депозит складає аж 6%. Так склалися обставини що батькам стали необхідні гроші, по причині необхідності проведення операції татові. Однак банку на це наплювати!!! Мало того що вони у квітні поточного року, коли вже була війна (форс мажор) та повна не визначеність, навіть не попередили батьків, що можливо давайте змінимо умови, з можливістю дострокового повернення депозити… і тепер ті копійки що були у квітні перетворяться на ніщо…
Гасло Привата «Краще познущатися і забрати останні крихти у пенсіонерів». Пенсіонерам можна розказати що хочеш і як хочеш, це ж так легко скористатися їхньою довірою. І я на 100% впевнений що таких випадків в Україні тисячі.
Головне власна шкіра, у нас же сума депозитів залишається стала і навіть збільшується… Головне собі в карман премію положити, це основне!!!
Тому закликаю всіх, не майте жодної справи з цим недо банком!!! Обходьте його десятою дорогою!!!
Для розгляду можливості дострокового розірвання вкладу в зазначеній ситуації мама може надати в банк медичні документи про діагноз із лікарні з підписом, мокрою печаткою лікуючого лікаря.
Комментарии (5)
Гроші не зараховуються на картку
Бачимо, що ви вказали, що складність вирішено.
Якщо будемо потрібні, то ми завжди поруч!
Комментарии (4)
Мошенники . Потеряла 5000
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію. Окремо зазначимо, що вказана вами картка видана не ПриватБанком.
Комментарии (1)
Шахраї
Описані вами операції могли бути здійснені за наявності доступу до особистого кабінету Приват24. Для доступу в Приват24 окрім доступу до фінансового номеру необхідно знати пароль від акаунту або ПІН-код картки (для відновлення доступу), які відомі лише клієнту власнику картки і не зберігаються в банку у відкритому незашифрованому вигляді, тобто, до них не мають доступ співробітники банку. Ми постійно наголошуємо, що клієнти мають бути пильні та не передавати дані карток та паролі від акаунту третім особам.
Відповідно до п. 2.1.4.5.1 Умов та Правил банківського обслуговування розміщених на сайті банку, Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації.
Банк постійно працює над вдосконаленням своїх послуг, в тому числі, у сфері захисту своїх клієнтів від шахрайських дій. На жаль, в деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Комментарии (5)
Деградація приватбанку вже повна, далі вже нікуди. Був нрормальний банк колись.
Спочатку зняли кредитний ліміт без попереджень і пояснень з 50000 до 2000 но то нехай. Але все-таки незрозуміло чому бо платежі надходять регулярно і заборгованості по рахунках не було. Одне пояснення не адекватні люди.
Далі по страховці на кожен день платіж не зняли з карти універсальної де були кошти, а зняли з карточки для виплат де не було коштів. Ну вроді фігня але чому питання, тепер з мінус десяти гривень нараховують якісь копійки пені. неадеквати.
Далі більше мав купити сьогодні товар в інтернет магазині, поміняв долари вніс на картковий рахунок кошти цілий день намагався оплатити товар, но приват банк спочатку робив підтвердження моєї особи роботом потім оператором довго, но нічого вроді потрібно пройшов.
Але не тут то було платіж так банк не підтвердив разів тридцять пробував.
В результаті товару я так і не зміг купити. На 18.30 продавець підняв ціну товару на 900 грн. В роді також не смертельно. Но виникає питання скільки ще буде тих вроді, і коли банк, а точніше люди які керують ним і довели банк до абсурду будуть нести відповідальність. Чи знов як все якщо банк державний то і відповідальності немає???
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Комментарии (1)
Шахрайські схеми через банкомат
Це, що таке коїться?! Вже не раз слухаю, що списуються з карток суми, а повертаються меньше ніж потрібно!!!
Приват банк став просто шахраями! Недовіра
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
Виходячи з вашого відгуку заявка на повернення коштів вже подана. Такий регламент опрацювання обумовлений необхідністю проведення та звірки результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково повідомляємо клієнта.
Комментарии (6)
Шахраї вкрали гроші з кредитної картки пенсіонера
У серпні 2022 року почали надходити смски на телефон що в мене борг і я маю його погасити! Пішла до найближчого відділення Приват Банку, там менеджер мені сказав, що з моєї картки були зроблені 2 покупки на якомусь Американському сайті, на загальну сумму 5583,71 грн, начебто хотіли зробити ще покупу, але не вистачило грошей, CVV код підбирали з декількох спроб і цей борг на мені і я маю його погасити!
Залишила через телефон 3700 заявки на блокування цієї картки і на повернення цих грошей, також написала заяву до Поліції про шахрайські дії.
Минуло вже 3 тижні і нічого не чути, але що робить Приват Банк, він з моєї ПЕНСІЙНОЇ картки списує гроші в погашення начебто мого боргу і це під час війни, де мені тепер брати гроші на ліки?
Знову подзвонила до горячої лінії, там мені почали розказувати, що Приват Банк тут начебто ні до чого і йдіть в Поліцію, поліція каже ми тут також нідочого, це витік данних з Приват Банку, хай цим займається С Б Приват банку… Люди, де шукати справедливість? Що робити?
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з подібною ситуацією. Оплати, про які йде мова, могли бути проведені лише з введенням даних картки, таких як строк дії, номер картки і CVV код, що відомі лише її власнику. Якщо картка не передавалась третім особам радимо перевірити, хто міг отримати доступ до конверту з карткою і таким чином дізнатись її дані необхідні для проведення оплати.
Заявки на повернення коштів вже створені та знаходяться в роботі. Ми будемо оскаржувати дані операції за правилами міжнародної платіжної системи, яка встановила регламент на обробку таких заявок до 120-ти днів. Як тільки ми отримаємо інформацію щодо успішності оскарження ми вас додатково проінформуємо.
Комментарии (15)